1. Отидете на Деловодство/Коренспонденция
2. Натиснете бутона +Добави
3. Попълнете задължителните полета, отбелязани с *
3.1. В Тип/№, изберете вида на кореспонденцията (входяща/изходяща)
3.2. Посочете тип на документа
В случай, че от падащото меню липсва необходимият Ви тип, моля да се свържете с нас, за да го добавим.
3.3. Въведете кореспондент
След като се го въвели веднъж, ще можете да го избирате повторно от падащо меню.
4. Можете да въведете текст относно кореспонденцията и резолюция
Полетата не са задължителни и не е необходимо попълването им, за да запазите кореспонденцията.
4.1. Попълнете данните на резолюцията.
Тези полета също не са задължителни. Попълвате по Ваша преценка. Можете да добавяте файлове и да ги изтривате.
Готово!
Кореспонденцията Ви е готова за запазване.
5. Движение на документи
При движение на документи, попълнете необходимите полета, като редактирате създадената кореспонденция