Как да добавя нов ученик

ВНИМАНИЕ: това ръководство е само за училищните администратори и директорите.

ВНИМАНИЕ: след като добавите нов ученик НЕ забравяйте да го включите към съответните групи в класа (напр. ИТ-Група 1, ПървиЧЕ-Група 1), ако има такива.

1. Отидете на "Администрация -> Потребители"

2. Натиснете бутон "Добави"

3. Попълнете данните за ученика

Задължителните реквизити са име и фамилия, ЕГН (ЛНЧ, Друго), дата на раждане.

4. Отидете на "Роля", изберете "Ученик", попълнете задължителните полета, отбелязани с (*) и запазете.

Не може да създадете ученик, ако не изберете паралелка, номер в класа и дата на заповед за записване.

5. Новият ученик е успешно добавен

Сега неговите родители могат да се регистрират в платформата и да получат достъп до системата. Другият вариант е вие да ги добавите чрез ръководството за добавяне на родител.

21 коментара за “Как да добавя нов ученик”

  1. Здравейте.
    Бих искала да добавя към профила ми и другото ми дете. Но по начина по който сте го описали не се получава – липсва добави.

    1. Здравейте!
      Това ръководство е за училищните администратори. Ако вие желаете да добавите второ дете, свържете се с нас на info@shkolo.com (училище и имена на детето) или 0999 996 995.

    1. Здравейте,

      Трябва да отидете в администрация-паралелки, да изберете паралелката, в която учи детето, да отидете на редакция-групи и да го добавите.
      Поздрави!

    1. Здравейте,
      Отидете в администрация-паралелки и изберете класа, в който учи детето. След това отидете на редактирай и изберете групи.Оттам можете да го добавите.
      Поздрави!

  2. Как да добавя ученик към сборна група? Правя го както сте описали, но не се получава.

  3. Как да добавя ученици от различни паралелки в една група ЦДО?

    1. Здравейте, в ролята на всеки от учениците ще добавите паралелка ЦДО.
      Поздрави!

  4. Здравейте!
    Имам регистрация в Школо като учител, но същевременно съм родител на ученик в същото училище. Как мога да добавя профил родител към съществуващия (учител)?
    Благодаря Ви предварително за съдействието!

  5. Здравейте,при записване на ученик ми излиза „Грешка! Съществува потребител с това ЕГН, но с други имена. Въведете коректни имена или се обърнете към ШКОЛО.“

  6. Здравейте! Имаме ученик, който се премести в друго училище, но в този момент отново се връща при нас. Опитвам да го добавя към паралелката, но когато вкарвам ЕГН ми излиза съобщение „Потребител с това ЕГН вече съществува в това училище.“, въпреки, че е бил отписан. Моля за съдействие как да добавя ученика.

    1. Здравейте, можете да го откриете в администрация-потребители. Избирате редакция на профила и задавате роля ученик.
      Поздрави!

  7. Здравейте, аз имам проблем и не мога да се регистрирам. Едното ми дете е регистрирано с моя имейл но (ще е 1клас) а аз искам също да съм си на имейла, но не ми дава и изписва че имейла е зает. А той е зает защото сина ми няма имейл (все пак малък е)

    1. Здравейте, има вариант за осовбождаване на e-mail адреса Ви. Моля да се свържете с нас на тел.: 0999 996 995, за да Ви съдействаме.
      Поздрави!

  8. Здравейте, в стремежа си да запиша ученик в ЦДО, без да искам го изтрих от класа. Как да го върна в клас?

    1. Здравейте, ако сте го отписали, отидете в основния клас на таб ученици и възстановете ученика със стрелката под името му. Ако сте го заличили ще трябва да го добавите като нов ученик, с бутона „+Добави“.
      Поздрави!

  9. Здравейте, имам нов ученик, чийто профил не е активен. Как да го активирам?

Коментирай Маргарита Блажева Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.