Kак да добавя още едно дете

ВНИМАНИЕ #1: Това ръководство важи както за родители с 2 деца, така и за родители с 3 и повече деца. Принципът е един и същ.

ВНИМАНИЕ #2: Това ръководство важи и за потребители, които са едновременно родители и учители.

1. Навигирайте до вашия потребителски профил

2. Изберете секция "Права на достъп"

3. Натиснете бутон "Заяви достъп"

 

4. Попълнете формуляра

5. Натиснете бутон "Прати заявка"

Внимание: Класният ръководител трябва да одобри заявката ви, за да получите достъп!

Виж още:

146 коментара за “Kак да добавя още едно дете”

  1. „ВНИМАНИЕ #1: Ако децата ви са в едно и също училище, тогава се свържете с екипа на ШКОЛО.“
    Нямаше да е лошо, ако някъде по сайта ви имаше телефон, e-mail или форма за контакт.
    Двете ми деца са в едно и също училище и искам да виждам данните и за двете в профила си.
    Тъй като не мога да се свържа с вас, очаквам вие да се свържете с мен за да изясним как да стане това.

    1. Здравейте! Може да се свържете с нас на телефонен номер 0999 996 995 или по мейл – info@shkolo.com. Може да ползвате и формата за контакти на http://www.shkolo.bg

      Приемаме обратната връзка – ще се постараем да сложим телефонния номер и мейла на по-видни места.

      1. Здравейте,и двете ми деца са в едно училище ОУ“Найден Геров“Бургас. Искам да имам достъп до оценките и на двете.

        1. Здравейте!
          След проверка установихме, че имате достъп и до двете си деца.
          От бутона Роля до надписа Школо можете да превключвате между децата.
          Поздрави!

          1. Здравейте,направих грешка със заявката за второто ми дете,те са в различни училища ,а аз ги добавих отново с един мой профил.Как да отменя едната заявка?

          2. Здравейте, моля свържете се на телефона са техническа поддръжка, тъй като не мога да възпроизведа проблема.
            Поздрави!

      2. Кога статуса на втория ученик ще бъде активиран. Единият ученик ми показва че е активен, а на втория непотвърден.
        Двамата са в едно училище, но в различни класове.

        1. Статус „Непотвърден“ означава, че потребителят не е потвърдил имейла си.

          1. Здравейте. Преди повече от час добавих и второто си дете в платформата, но не получавам e-mail за потвърждение. Колко време по принцип отнема процеса?

          2. Здравейте,
            Системата не изпраща имейл при заявка за достъп. Следете в профила си дали сте получили ободрение от класен ръководител.

      3. Здравейте излезнах си от профила и после не можах да си влезна,паролата бъркам

        1. Здравейте,
          Изпратих ви имейл с нова парола.
          Поздрави!

      4. Здравейте ! В профила си виждам само едното дете , второто , което е в същия клас , не мога да открия.

        1. Здравейте отхвърлих регистрацията за второ дете и не знам как да го добавя

      5. Здравейте,имам 2 деца в едно училище,как да добавя второто?

      6. Здравейте!Аз съм учител и имам регистрация в Школо ,големият ми син също са на същата платформа- изтеглила съм приложение,но другото дете не мога да го добавя.Става въпрос за три различни училища.

        1. Здравейте,
          През мобилното приложение няма опция за добавяне на роля. Влезте през уеб версията.
          Поздрави!

      1. Статус „Непотвърден“ означава, че сте получили имейл от Школо, но не сте цъкнали върху бутончето в имейла. Това е нужно, за да потвърдите, че вие действително сте собственик на въпросния имейл адрес.

    2. Здравейте!Не мога да пратя заявка за достъп. Изписа ми, че въведените данни не отговарят на ученика!Не успявам да се регистрирам като родител.

        1. Здравейте, опитвам да получа достъп до ново училище, но то не е в списъка, а трябва да е там. Училището е НУПИ“ПРОФ. Венко Колев“ Троян

          1. Здравейте,
            Това училище не е клиент на Школо.
            Поздрави!

      1. Здравейте, опитвам се да добавя второто си дете. С първото учат в едно и също училище.
        Изписва ми:Грешка!
        Въведените от вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище или ученикът вече е регистриран.
        Какъв е проблема и как да се справя.
        Предварително благодаря.

        1. Здравейте,
          Необходимо е да изчакате от училището да качат новата база данни за предстоящата учебна година. Това се случва след първи Септември, но има и училища, които се бавят до Октомври.
          Тогава системата автоматично ще обвърже профилите на ученика. Колкото до вашия родителски профил,
          ако класният ръководител ви въведе с телефонния номер, с който сте регистрирана,
          системата отнво ще обвърже профилите. Ако не, ще трябва да заявите достъп.
          Тук е описано как: https://www.shkolo.bg/blog/novo-uchilishte/
          Поздрави!

    3. Едното ми дете е регистрирано в едно училище,но второто е в друго училище и не мога да го добавя.

  2. Здравейте!
    Детето ми смени училището от новата 2017/2018 уч.година. Това не е променено в сайта. Води се в стария клас и в старото училище. Какво трябва да направя за да го актуализирам?

    1. Здравейте, г-жо Енчева!
      От ваша страна не се налага да правите нищо. Новото училищесъщо е клиент на ШКОЛО и на вас автоматично системата ви е дала достъп до дневника в новото училище.
      За да превключвате между двете училища вижте подробните инструкции в това ръководство:
      https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-smenyam-svarzani-potrebiteli/
      Поздрави!

  3. Здравейте!
    1. Как да потвърдя имейла си след като не го потвърих в рамките на 60 минути и сега профилът ми е не активен.
    2. Как да направя регистрация на второ дете, което е в друго училище?

  4. Здравейте,
    Мога ли със същият тел. номер и имейл да си направя втора регистрация? Имам две деца в различни училища. Къде мога да проверя дали другото училище е вече регистрирано в платформата?
    В точка 1 на това ръководство линкът за втора регистрация води към първа. Няма нищо обяснено по въпросите които питам. Няма ли да е по-лесно, след първата регистрация просто да добавя второто си дете и училището му а не да правя две регистрации? Ами ако имам 3-4 деца? Колко имейла и тел. номера трябва да имам?
    Поздрави

    1. Здравейте, г-жо Георгиева!
      Дадох ви достъп до дневника и на второто ви дете. След като влезете в системата следвайте тези инструкции за превключване между 2 училища – https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-smenyam-svarzani-potrebiteli/

      По отношение на обратната ви връзка – напълно сте права и затова работим по възможност родителите сами да добавят своите деца (без нужда от допълнителни регистрации).

      Благодаря за конструктивната обратна връзка!

      1. Здравейте .Имаю три деца,двете от които са в едно училище а третото в друг град,няколко пъти се опитах да се регистрирам,но ви аги ме прехвърля в сайта за информация на другите ми деца.
        Как могада се регистрирам за трето дете в друг град и друго упилище

          1. Звъннете на 0999 996 995 и колегите ще ви помогнат да откриете вашето училище.

        1. Здравейте, напишете ни имейл на info@shkolo.com с имената на вашите три деца и ще ви дадем достъп до техните дневници.

  5. Здравейте, имам дме деца в училището и направих регистрация и за второто, но пише статус неактивен в изчакване…какво значи това, станала ли е регистрацията и за второто дете, време ли трябва да мине и как да влизам и в нейния профил? Благодаря.

    1. Здравейте, след като заявите достъп до ново дете, трябва да изчакате заявката да бъде одобрена от училището.

  6. Здравейте, имам профил на едното си дете и мога да следя всичко – оценки , отсъствия и т.н.
    Имам и друго дете в училището , но друг клас. Добавих го стъпка по стъпка по описания начин. Но вече 5-ти ден профила му е неактивен. Към кого трябва да се обърна за да му направят профила активен?
    Благодаря !

    1. Здравейте! Свържете се с класния ръководител – само той (и училищните администратори) могат да одобрят заявката.

  7. здравейте,
    Училищата в които учат и двете ми деца ги няма в списъка!

    1. Здравейте!
      Ако тези училища не присъстват в този списък – https://www.shkolo.bg/clients , то значи училищата все още не са се интегрирали с платформата ШКОЛО.
      Поздрави!

  8. Здравейте, може ли да оправите полето “Пол“ при личните ми данни от мъж на жена. Благодаря!

  9. Здравейте,
    Преди година се регистрирах за големия ми син. Сега, когато искам да добавя дете, горе в десния ъгъл не се появява бутона „заяви достъп“.

  10. Здравейте, при опит да добавя профил на второ дете не се вижда бутон „Заяви достъп“. Кога ще мога да добавя второто си дете?

    1. Здравейте!
      Първо, новото училище е нужно да е обновило базата си данни за новата учебна година и при коректно въвеждане
      ще получите достъп до профила на детето ви автоматично. Можете също така и да заявите достъп чрез платформата, ето тук е обяснено как става това: https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-dobavya-vtoro-dete/

      След това администратора в училището или класния ръководител, трябва да одобри заявката. Ако това не се случи през настоящата седмица, моля обадете ни се на 0999 996 995.
      Поздрави!

  11. Здравейте,
    Направих опит да добавя второ дете, но липсва бутон „Заяви достъп“.
    Може ли да ми кажете кога ще бъде активен?

    1. Здравейте!
      Първо, новото училище е нужно да е обновило базата си данни за новата учебна година и при коректно въвеждане
      ще получите достъп до профила на детето ви автоматично.
      Ако това не се случи през настоящата седмица, моля обадете ни се на 0999 996 995.
      Поздрави!

  12. Здравейте, не мога да добавя второто си дете към профила си /създаден от училището за първото ми дете/, тъй като не ми излиза бутон „Заяви достъп“. Със сигурност училището на второто дете е подало данни, тъй като всички новорегистрирани родители имат достъп.

  13. Здравейте,
    След натискане на бутон „Заяви достъп“ в падащия списък не виждам 79-то СУ „Индира Ганди“, а го има в този списък https://www.shkolo.bg/clients

    1. Здравейте!

      Може да се свъжете с нас на тел. 0999 996 995, за да ви съдействаме.

  14. Здравейте! Добавила съм и двете си деца към профила си, но за едното все още нямам одобрен достъп вече трети ден. Има ли някакъв срок ?
    Иначе адмирации, страхотна платформа!

    1. Здравейте!
      Класният ръководител трябва да одобри заявката, която сте направили. Моля свържете се с него.
      Поздрави!

  15. Здравейте! Децата ми учат в различни училища. Добавих и двете в профила си. През компютъра виждам дневниците и на двамата, но през мобилното приложение не. Когато натисна избор на училище ми ги показва, но не мога да вляза в нито едното от двете.

  16. Здравейте,
    Регистрирана съм като родител, но от тази година трябва да се регистрирам и като учител. Следвах инструкциите за „права на достъп“, но накрая ми изписва „Грешка посоченият потребител не съществува или е вече регистриран“

    1. Свържете се с нас по телефоните или в съобщение на фейсбук страницата ни и ще обединим двата ви профила (родителски и учителски).

  17. Здравейте, двете ми деца са в едно и също училище, но за второто се създадоха два профила и не мога да изтрия излишния. Трябва ли да създам личен профил за всяко дете. Голямото има личен, но на малкото ( с двата профила) не съм направила

    1. Учениците имат свои лични профили. Дали ще им създадете профил или не вече зависи от училището, в което те учат и дали те изискват от вас подобно действие. По другия въпрос – не може да триете профили за момента. Свържете се с телефоните за техническа помощ и колегите ще ви помогнат.

  18. Здравейте,
    Току-що опитах да добавя другото ми дете в акаунта и ми изписва ето този надпис при натискане на бутона за заявка
    “ Грешка! Посоченият потребител не същестува или е вече регистриран.“ Какво трябва да направя?

    1. Здравейте! Добавих и другото ви дете към профила. Поздрави!

  19. Здр как да потвърдя имейла до сега виждах оценки на 1 дете като заявих 2 дете не виждам и на двамата

  20. “ВНИМАНИЕ #1: Това ръководство важи както за родители с 2 деца, така и за родители с 3 и повече деца. Принципът е един и същ.“ – Може би важи, но не ви се получава: при опит да подам заявка за друго дете в същото училище, при избора на ролята родител изписва следното съобщение :
    Грешка!
    Вие вече сте заявили тази роля. Най- обезсърчаващо е , че на посочените телефони, ведно с този на системния администратор на училището, както и на посочените съответни мейли, никой не отговаря…

    1. Здравейте,
      Моля посочете кое е училището и детето, което искате да добавите.Също така ни оставете данни за вашия профил(имена, имейл и телефон).
      Поздрави!

  21. Здравейте, искам да добавя второ дете към профила си, но след като се опитам да изпратя заявката, излиза „Грешка: Вие вече сте заявили тази роля“, какво трябва да направя?

  22. Здравейте! Опитвам да въведа второ дете в същото училище.
    Изписва ми „Грешка! Вие вече сте заявили тази роля.“

  23. Здравейте! Не мога да регистрирам второто си дете,което учи в същото училище, понеже вече веднъж съм заявила ролята си на родител. Какво е необходимо да направя? Следвах стъпките описани по-горе, но системата не ме допуска, защото се повтаря ролята.

  24. Здравейте! Опитвам се да добавя и второто си дете,което учи в същото училище,но системата ме отхвърля,защото вече веднъж съм заявила ролята “ родител „. Какво е необходимо да направя за да регистрирам и второто си дете?

  25. Здравейте, и двете ми деца са в едно и също училище , но немога да създам профил на второто. Изписва ми „вече сте заявили тази роля“.

  26. Пуснах заявка за второ дете. При повторно пускане пише, че вече съм я пуснал. Въпреки това не го виждам в менюто.

  27. Здравейте
    Не мога да добавя второто си дете, попълвам данните на „заяви достъп“, но при заявката изписва – грешка, Вие вече сте заявили тази роля (родител)

  28. При опит да добавя второто ми дете/в същото училище/, ми дава следното:“Грешка!
    Вие вече сте заявили тази роля“.Какво трябва да направя?

  29. Здравейте, Опитвам се да добавя и синът си по описаният по-горе начин но ми дава следната грешка:
    Грешка!
    Вие вече сте заявили тази роля.
    Благодаря за отделеното време!

    1. Здравейте! Вече ще виждате и другото си дете в дневника. Поздрави!

  30. Здравейте! Имам регистрация като учител. И двете ми деца са ученици в същото училище. Изпратих заявка за достъп като родител, която все още не е потвърдена, но нямаше проблем със самата заявка. Когато направих втора такава с данните на другото ми дете ми изписва: „Грешка! Вече сте заявили тази роля.“.

  31. Здравейте. Имам активен профил на родител за едното ми дете. Бих искала да добавя и второто си дете, което учи в същото училище. Опитах според описания начин чрез „Заяви достъп“, но получавам съобщение за грешка, че ролята ми вече съществува. Не виждам опция да добавя дете към същата роля. Моля за помощ. Поздрави

    1. Здравейте! Виждам, че вече и двете ви деца са добавени към профила ви.

  32. Добър ден на мен ми изписва че въведените данни не отговарят на ученик в посоченото училище

    1. Здравейте! Ако все още имате някакви затруднения с добавянето на ученик към профила ви, моля потърсете ни на телефоните за техническа поддръка:
      0999 996 995 или 0999 969 995
      Поздрави!

  33. Здравейте. Имам активен профил на родител за едното ми дете. Бих искала да добавя и второто си дете, което учи в същото училище. Опитах според описания начин чрез „Заяви достъп“, но получавам съобщение за грешка, че ролята ми вече съществува. Не виждам опция да добавя дете към същата роля. Моля за помощ. Поздрави

    1. Здравейте! Виждам, че вече успешно сте добавили и другото си дете.
      Поздрави!

  34. Здравейте, регистирах и второто си дете в същото училище, профила е активен, но не го виждам в Дневник. Какво мога да направя? Благодаря предварително!

    1. Здравейте, вече би трябвало да виждате и двете дечица.
      Поздрави!

  35. Здравейте, имам проблем с добавянето на второ дете (близначка), мисля че е заради датата на раждане. В момента в, който изпратя заявката и ме връща към името на първото дете и ми изписва, че вече е заявено достъп до това дете.

    1. Здравейте, добавихме и Сияна към Вашия профил.
      Поздрави!

      1. Здравейте,да помоля да добавите Сияна и към моя профил. Благодаря.

  36. Здравейте
    И двете ми деца са в едно и също училище , виждам само едното,а искам и двете?

    1. Здравейте, вече можете да виждате и двете деца.
      Поздрави!

  37. Здравейте,
    Искам да виждам оценките и на двете ми деца ,може ли за съдействие ?

  38. Здравейте, имам две деца в едно училище а второто не мога да го виждам. Моля за съдействие.

  39. Как мога да създам профил на дете (ученик), което няма телефонен номер и имейл адрес, различен от този на родителя (който вече е регистриран със собствен порфил)?

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  40. Здравейте, аз съм педагогически съветник и детето ми учи в същото училище. Регистрирана съм успешно, като родител, но не мога да добавя роля и като педагогически съветник. Пращах няколко пъти заявка за достъп, но не се получава. Администратора на училището ме вижда с 3 роли: родител, учител, педагогически съветник. Моля за съдействие!

    1. Здравейте, вие вече имате роля на предагогически съветник. Не е необходимо да изпращате заявка за достъп.
      Поздрави!

    1. Здравейте,
      Ако все още изпитвате техническия затруднения,
      Можете да ни се обадете на телефон 0999 969 695, за да ви съдействаме.
      Поздрави!

      1. Здравейте, не мога да си влезна в профила изписва ми че данните не отговарят ,пробвах с тел номер и пак нищо🤔

  41. Здравейте! Регистрирах успешно и другото си дете в shkolo, но сега виждам от приложението само училището на малката ми дъщеря. Бихте ли ми обяснили какво да направя за да виждам и училището в което учи другата ми дъщеря.

    1. Здравейте, мобилното приложение ви препраща директно в новата година. Когато и от двете училища качат база данни, ще имате опция за смяна на ролята.
      Поздрави!

  42. Преди детето ми учеше в друго училище и сега беше преместено,но когато заявя достъп казва,че данните ми не отговарят на ученик в такова училище или вече е регистриран

    1. Здравейте,
      Необходимо е да изчакате от училището да качат новата база данни. Това става след 1.09, но има и училища,
      които се бавят до Октомври. След като се уверите, че са го направили, минете през стъпките отново.

  43. Здравейте, имам профил за едното си дете, а втори за другото не мога да направя, нямам въобще опции „права“ в профила си. Двете са в различни училища

  44. Здравейте,ползвах приложението миналата година с едното ми дете,но нямам спомен дали директно с неговата регистрация.Сега опитвам да вляза не се получава,опитвам да направя нова или да вляза с някой от акаунтите във фейсбук ,гугъл…пак не става,праща ми код,като го изпиша ми дава невалиден!Къде е проблема

  45. Здравейте! Имам профил с двет деца, едно от които смени училището си тази година. Изпратила съм заявка на новото училище, но бихте ли ми казали как мога да залича досегашната й регистрация в предното училище или поне да я деактивирам.

    1. Здравейте,
      Старите профили си остават.Няма опция за заличаване.

  46. Здравейте, получаваме Грешка!
    Въведените от вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище или ученикът вече е регистриран.
    Траябва да се изчака училището да въведе новите данни и да се актуализира ли?

    1. Здравейте,
      Необходимо е да изчакате от училището да качат новата база данни. Това става след 1.09, но има и училища,
      които се бавят до Октомври. След като се уверите, че са го направили, минете през отново.

  47. Здравейте! Имам активен профил на родител за едното ми дете. Бих искала да добавя и второто си дете, което учи в същото училище. Опитах според описания начин чрез „Заяви достъп“, но получавам съобщение: Грешка! Въведените от вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище или ученикът вече е регистриран. Моля за помощ във връзка с добавяне и на второто дете.

    1. Здравейте, от клас е второто дете и как се казва?
      Поздрави!

        1. Здравейте,
          Намирам дете с подобни, но не еднакви данни. Фамилията е Геогиев, а не Илиев. Моля, обърнете се към класен ръководител да редактира данните и опитайте отново.

  48. Здравейте! Имам активен профил на родител за едното ми дете. Бих искал да добавя и второто си дете, което учи в същото училище. Опитах според описания начин чрез „Заяви достъп“, но получавам съобщение: Грешка! Въведените от вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище или ученикът вече е регистриран. Моля за помощ във връзка с добавяне и на второто дете.

  49. СУ „Иван Вазов“ гр.Бургас не фигурира н падащото меню.Как да си направя регистрацията?

    1. Здравейте,
      Напишете само „Иван Вазов“ без кавичките и ще го откриете.
      Поздрави!

    2. Как мога от мобилното приложение да виждам и двете си деца, излиза ми само едното

  50. Децата ми са близнаци,не мога да регистрирам едното дете….системата не ми позволява

  51. Здравейте! Как мога да добавя второто си дете в мобилното приложение на Школо? Благодаря!

    1. Здравейте,
      Няма такава опция. Използвайте уеб версията.

  52. Здравейте излезнах си от профила и после не можах да си влезна,паролата бъркам

  53. Здравейте,
    Имам регистрация на двете си деца, но немога да сложа снимка на второто дете. Как се слага снимка ?

    1. Здравейте,
      Снимките се слагат през ученически, а не през родителски профил: https://www.shkolo.bg/blog/nov-uchenik/
      Ако детето не разполага с телефонен номер и/или имейл, моля обърнете се към класен ръководител.Те могат да активират ученически профили само с потребитеслко име и парола.
      Поздрави!

Коментирай Даниела Ангелова Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.