ВНИМАНИЕ: Настоящето ръководство важи само за потребители, които вече са скрили своите статистики.
1. Отидете на своя профил (горе вдясно)

2. Изберете "Системни настройки"

3. Натиснете бутона за показване на статистики

4. Натиснете бутон "Запази"

Тази година детето ми е в ново училище, а си имам вече профил за него в старото. Какво трябва да направя, за да го регистрирам в новото училище…..
Здравейте,
Скрих си статистиките на лаптопа. Следвам указанията, но не мога да си ги върна
Здравейте!
Ще се свържем с вас, за да ви съдействаме.
Поздрави!
Здравейте,
откакто ползваме Школо се чудя каква е целта на статистиките? Каква вярна информация се получава от тях? Класиране във випуска? Класиране в училище? Тъй като не успях да открия целта на този инструмент, ще помоля да ми я обясните. Отговор „ако не ви харесва, можете да го скриете“ не ме устройва.
Здравейте! В мобилното приложение за IPhone липсват статистики.
Изобщо липсват всякакви системни настройки за профила.
Моля за съдействие!
Здравейте,
В мобилното приложение статистките не са достъпни. Можете да ги видите през браузъра на телефона си или през компютър.
Поздрави!
Здравейте,
Изчезнаха ми статистиките за едното дете без да съм ги скрил. Следвах инструкциите, но не се възстановиха – в настройките са включени, а не се визуализират.
Здравейте, предполагам сатава въпрос за 51″Елисавета Багряна“.Това училище реши да премахне статистиките.
Това е причината да не ги виждате.
Поздрави!
Здравейте, интересува ме вярно ли е, че ако има две или повече деца с еднакъв успех, то те се подреждат по азбучен ред-т.е. Ана ще бъде преди Яна в подребата?
Здравейте,
Как се обновяват статистиките, автоматично ли? Не се променят след много дни и след доста въведени оценки.
Здравейте, да, автоматично се обновяват. В момента това става доста бавно-веднъж на десет дни. От другата учебна догина ще се обновяват веднъж на 24 часа.
Поздрави!
Здравейте, в статистиките за оценки се появява следното съобщение
„Ученикът не е включен в класациите за успех.“ Защо? Как да го активирам, кой го е изключил и тн.? Благодаря.
Здравейте, това е училищна настройка. Някой от училищата изключват учениците от 1-ви до 3-ти клас от класациите, поради качественото им оценяване.Може да отнесете въпроса към училищното настоятелство.
Поздрави!
Благодаря.
Здравейте, при въвеждане програмата за втория срок по погрешка изтрих тази за първия, заедно с всички часове и теми на колегите. Има ли начин тази информация да се възстанови или трябва всеки да си въведе отново темите?
Здравейте,
Моля, обадете се на 0999 996 995.
Поздрави!
Здравейте!
Последната актуализация на статистиката за успеха на ученика е от 23.01., докато на класа и училището вървят регулярно. Какъв е проблема?
Здравейте, поради огромния брой оценки, внесени в края на първия срок, статистиките не са актуални. В момента периодът за актуализация е възможно да достигне 2-3 седмици.
Поздрави!
Здравейте! При мен се получава проблем с две от паралелките, на които преподавам по математика. От моя час излизат оценките от втори срок, но когато отворя от дневник на която и да е от паралелките липсват данните от първи срок – текущи и срочни оценки, не мога да разбера от къде идва проблема а на всички останали паралелки си излизат нормално данните от първи срок, и срочните оценки.
Здравейте, когато влезете в дневника на оценки, отгоре на колоните пише I срок, II срок. Натиснете + и ще разширите колоните, за да виждате всички текущи оценки.
Поздрави!
Здравейте, от няколоко седмици школо не ми позволява да си видя отценките, отзивите, статистиките, отсъствия…нищо! Когато влезна пише, че съм различен клас от този който съм и ми позволява да използвам само виртуалната стая, а когато се опитам да влезна в дневника изписва: „Грешка 403“.
Здравейте, моля да се обадите на телефон 0999 996 995, за да Ви съдействаме.
Поздрави!
Здравейте,
Защо в „стастистики-паралелки-оценки“ не се показва информация за успеха на класовете, активни учители … и др.?
Здравейте, след направена проверка, виждам, че информацията е налична. Препоръчтелно е да влизате в сайта с Google Chrome. Ако влизате с него, е необходимо да изчитите данните за сърфиране. Можете да се обадите на тел. 0999 996 995, за да Ви съдействаме или да използвате друг браузър, за препоръчване е Opera.
Поздрави!