При първо влизане въвеждам телефонен номер, но нищо не се случва!

1. ПРОБЛЕМ

Опитали сте да се регистрирате по процедурата, описана в ръководството за регистрация. Но стигате до стъпката, в която въвеждате телефонния си номер, натискате бутона НАПРЕД и нищо не се случва.

И нищо не се случва. Системата ви връща на същата страница.

 

2. РЕШЕНИЕ

2.1 Пробвайте с друг ваш телефонен номер

Имате ли друг телефонен номер? Възможно ли е директорът на училището да е предоставил на Shkolo.BG друг ваш телефонен номер? Ако да, пробвайте с другия телефонен номер. Системата разпознава само потребители, чиито телефонни номера са вече въведени в базата данни.

2.2 Свържете се с администратора във вашето училище и помолете да ви актуализира телефонния номер

За да достъпите системата, училищният администратор трябва да смени телефонния ви номер и вие да пробвате отново с процедурата по регистрация.

При коректно въведен телефонен номер ще видите следващата стъпка в регистрационния процес:

2 коментара за “При първо влизане въвеждам телефонен номер, но нищо не се случва!”

  1. Дъщеря ми има смяна на училището как да впиша новото училище?

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.