При първо влизане въвеждам телефонен номер, но нищо не се случва!

1. ПРОБЛЕМ

Опитали сте да се регистрирате по процедурата, описана в ръководството за регистрация. Но стигате до стъпката, в която въвеждате телефонния си номер, натискате бутона НАПРЕД и нищо не се случва.

И нищо не се случва. Системата ви връща на същата страница.

 

2. РЕШЕНИЕ

2.1 Пробвайте с друг ваш телефонен номер

Имате ли друг телефонен номер? Възможно ли е директорът на училището да е предоставил на Shkolo.BG друг ваш телефонен номер? Ако да, пробвайте с другия телефонен номер. Системата разпознава само потребители, чиито телефонни номера са вече въведени в базата данни.

2.2 Свържете се с администратора във вашето училище и помолете да ви актуализира телефонния номер

За да достъпите системата, училищният администратор трябва да смени телефонния ви номер и вие да пробвате отново с процедурата по регистрация.

При коректно въведен телефонен номер ще видите следващата стъпка в регистрационния процес:

4 коментара за “При първо влизане въвеждам телефонен номер, но нищо не се случва!”

  1. Дъщеря ми има смяна на училището как да впиша новото училище?

  2. Здравейте , имам въпрос миналата година преди да се преместя от едно училище в друго бях записан като администратор на училищете сега ще трябва ли да правя друга регистрация тъй като и в новото училище ще съм администратор и сега чак започваме да работим с школо.бг

Коментирай Елена Йорданова Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.