Аз съм родител – при регистрация телефонът ми не е разпознат

ВНИМАНИЕ: Настоящото ръководство е продължение на обикновената регистрация и е валидно само за случаите, в които телефонният номер на потребителя, не е бил разпознат от системата. Поради тази причина, потребителят може да се регистрира, но няма да има пълен достъп, докато училищната администрация не потвърди регистрацията му.

 

1. Изберете училище и роля

Изберете училището, до което желаете да получите достъп. Посочете и каква е вашата роля в това училище (РОДИТЕЛ).

 

2. Попълнете данните за вашето дете

ВНИМАНИЕ: Важно е да въведете 100% КОРЕКТНИ ДАННИ за вашето дете. В противен случай вашата регистрация няма да бъде активирана.

 

3. Натиснете бутон "Напред"

 

 

4. Очаквайте администраторът във вашето училище да потвърди и активира акаунта ви

ВНИМАНИЕ: Ще получите имейл, когато вашият акаунт бъде потвърден от училищния персонал.

34 коментара за “Аз съм родител – при регистрация телефонът ми не е разпознат”

  1. Здравейте, при регистрацията ми изписва, че въведените от вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище. Има ли значение това че правя регистрацията от чужбина, също така не получавам имейл за потвърждение. Моля помогнете!!!

    1. Здравейте,това, че сте в чужбина не е от значение.Оставете ни Вашите имена и телефонен номер, както и посочете училището, имената на детето, класа и паралелката и ние ще активираме профила Ви.

        1. Здравейте,
          След успешна регистрация/заявка за достъп, потвърждаването се извършва от училищната администрация.
          Ако профилът ви не бъда потвърден в разумен срок, можете да се свържете с класен ръководител или училищен администратор.
          Поздрави!

    2. И при мен така изписва,или пише че няма дете с такива данни или то вече е регистрирано

      1. Здравейте, това съобщение Ви излиза, защото от училището все още не са заредили база данни за новата учебна година и Вие се опитвате да се регистрирате в старата. Когато училището качи данните за новата 2021/2022 учебна година, ще можете да се регистрирате успешно.
        Поздрави!

  2. Здравейте! След колко време би трябвало да получа SMS код при регистрация? Вече трети път опитвам, но не получвам такъв. Каква може да е причината?

    1. Имаше технически проблеми със SMS-ите. Вече е отстранен.

        1. Здравейте,
          Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище и потребител на support@shkolo.com
          Поздрави!

          1. Не ми праща 6 цифрения код за регистрация на телефона,многократно опитах!

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  3. Здравейте! Опитвам да се регистрирам за 20 път , или повече и не се получава. Не получавам никакъв код. Не може и с имейл. Това продължава цяла седмица. Какъв е проблема, незнам

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище и потребител на support@shkolo.com
      Поздрави!

    1. Здравейте,
      Ако все още изпитвате техническия затруднения,
      Можете да ни се обадете на телефон 0999 969 695, за да ви съдействаме.
      Поздрави!

  4. Здравейте, при регистрацията ми изписва, че въведените от вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище.

    1. Здравейте,
      Необходимо е да изчакате от училището да качат новата база данни. Това става след 1.09, но има и училища,
      които се бавят до Октомври. След като се уверите, че са го направили, минете през стъпките за регистрация отново.

  5. аз съм учител и вече имам регистрация в школо.Сега ми се налага да се регистрирам като родител. нова регистрация ли трябва да направя?

    1. Здравейте,
      Моля, обадете се на телефона за техническа поддръжка 0999 996 995.
      Поздрави!

  6. Инсталирах отново Школо ,влизам с акаунта и парола ,но ми дава че нямам права.Когато задам данните на ученика ми изписва,че вече е регистриран?Какво трябва да направя

    1. Здравейте, необходимо е да изчакате от училището, в което учи ученикът, да качат новата база данни за учебната 2021/2022 г. След като това се случи, в мобилното приложение автоматично ще Ви се обнови информацията.
      Поздрави!

  7. Здравейте. Опитвам да се регистрирам, но нещо не успявам. Въвеждам моите данни като родител, след това въвеждам данните на детето ми, което ще е 1 клас и при натискане бутон „напред“ ми изписва грешка.

    1. Здравейте, моля да се обадите на тел: 0999 996 995, за да проверим причините за грешката.
      Поздрави!

  8. Здравейте,при регистрация/родител,не разпознава училището-няма съвпадение…? Детето е регистрирано,аз като родител-не мога да се регистрирам…

Коментирай Елена Йорданова Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.