Как да изтрия пратено вече съобщение

ВНИМАНИЕ: Изтриването на съобщение е необратима операция. След като изтриете съобщение, вече няма да може да го възстановите.

Може да триете единствено съобщения, които ВИЕ сте пратили.

1. Изберете дискусията, в която има съобщение за триене

2. Натиснете бутон "Х", който се намира до текста на вашето съобщение

3. Съобщението е изтрито

13 коментара за “Как да изтрия пратено вече съобщение”

  1. Здравейте.
    Има ли опция да изтрия съобщения, които са пратени до мен?
    Преместила съм ги в Архив, но вече са с изтекла давност и информацията в тях не е необходима за по-нататъшната ми работа.

    1. Здравейте, на този етап няма опция за изтриване на съобщения.
      Поздрави!

  2. Здравейте родител съм на Маринела Михова от 56 СОУ Проф. Константин Иречек имаме направрна регистрация с потвърдена поща но не ми дава да я регистрирам като ученик дава ми грешка 500 и ме отхвърля. Какво трябва да направя в случая

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  3. Здравейте,как мога да направя ученически профил в момента съм с родителски и не мога да вляза във виртуано училище

  4. Ако изтрия съощение, получателят може ли да види, че е изтрито, дори и след като изтрия разговора ?

  5. Здравейте, ако изтрия съобщение, което получателят все още не е прочел, при него то ще бъде ли изтрито също?

  6. В съобщенията има разминаване, между списъка на прочелите дадено съобщение, и списъка на прочелите най-долу на страницата.

    Бихте ли ми обяснили разликата, и кои данни какво показват?

    Независимо от конретните съобщения в 1 тред, винаги списъка с прочели отдолу е по голям от този на конкретните съобщения. Как се формира тази статистика и на кое точно се основава.
    Ако желаете ще пратя скриншот но няма как тук

    Благодаря

    1. Здравейте,
      На „окото“ се вижда кой кога е прочел дадено съобщение. В списъка с участници отдолу е възможно да има несъответствие, ако даден потребител след прочитане, е маркирал съобщението като непрочетено. Благодаря за снимките, които ми изпратихте на лично съобщение. Конкретно във вашия случай има проблем, който е предаден към програмистите ни.
      Поздрави!

Коментирай Нели Петрова Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.