Школо уроци – често задавани въпроси

Сключвам ли договор с платформата Школо Уроци?

С цел намаляване на административната тежест, съгласието Ви с Общите условия е напълно достатъчно, за да уреди взаимоотношенията ни. Цялата необходима информация е в тях.



Има ли абонаментна такса, която е необходимо да плащам?

Не, в Школо Уроци няма абонамент за месец или година, а има комисион от 25% от цената за проведен урок.



Кога и как ще получавам своето заплащане?

Може да превеждате натрупаната сума по посочена от Вас сметка във всеки един момент, стига тя да е над 200 лв. В случай, че натрупаната сума е под 200 лв. и не желаете да работите повече с платформата, може да се обърнете към нас и сумата ще Ви бъде преведена в рамките на един работен ден.



Как се определя цената на 1 един урок, има ли минимална и максимална ставка?

Вие определяте цената спрямо Вашите изисквания при минимална цена от 20 лв. за урок.



Как да разбера, че някой се е записал за мой урок?

Ще получите известие в профила си при всяка активност по Вашия график.



Какво е времетраенето на 1 урок и кой го определя?

Вие определяте времетраенето, като веднъж зададено, то е валидно за всички предстоящи уроци по всички предмети, които предлагате.



Кой определя графика на уроците?

Вие задавате свободните си дни и часове спрямо ангажиментите си. 



Има ли задължителен минимум уроци, които трябва да давам на седмица?

Не, това зависи от свободното Ви време.



Мога ли да отложа или откажа час?

Можете да отложите или откажете заявен час до 24 часа преди началото му.



Как ще разбера дали има отказан час от страна на обучаемия?

Обучаемият може да откаже запазен час до 24 часа преди началото му. Вие ще получите известие за това в профила си.



Мога ли да правя групови уроци?

Предстои да се разработи тази функционалност и ще бъдете известени, когато е готова.



Платформата предлага ли бяла дъска?

Да, платформата предлага бяла дъска.

6 коментара за “Школо уроци – често задавани въпроси”

  1. При внезапни обстоятелства при някоя от страните, как може да се вземе урок, който не се е провел. Става въпрос за проблем три часа преди урока, няма опция да се промени часа на учащия се.

    1. Здравейте, ако обучителят не влезе в стаята и не се проведе урокът, той автоматично се връща при обучаеми и е необходимо да си запази нов урок от графика на обучителя.
      Поздрави!

  2. Как могат да ми бъдат върнати парите, защото заплатих урок, но обучителя няма да е свободен за датата за която ми трябва урока, а след тази дата няма да се нуждаем от обучение. Реално няма как да използвам заплатения урок тази година.

    1. Здравейте, моля да се обадите на тел. 0999 996 995, за да уточним детайлите и да Ви възстановим сумата за закупения урок.
      Поздрави!

  3. Здравейте,
    Как мога да се абонирам за напомнящи мейли 24 часа преди урок.
    Това напомняне 15 мин. преди урока е неудобно и ни се случва да пропуснем.
    Как мога да добавя втори мейл на който да идват известия?

    1. Здравейте, всеки потребител, резервирал урок, получава напомнящ e-mail. Тъй като Вие сте подали и e-mail на детето, ще Ви поясня, че напомнянето ще идва при вас, тъй като Вие сте резервирали часа.
      Поздрави!

Коментирай Маргарита Блажева Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.