Учителите вече могат да раздават значки

Все още не сме обявили новината, но вече десетки учители из страната ползват новата функционалност. Браво!

И все пак нека официално оповестим - учителите, които ползват ШКОЛО, вече могат да раздават значки на учениците си - за добро и лошо поведение (бел. ред надяваме се в близко бъдеще да няма нужда от значки за лошо поведение). Тези значки носят точки на учениците и в края на всеки срок, ще се прави национална класация за най-добри ученици и класове (на база точки от значки, успех, и присъствие в час).

 

1. Нова функционалност

В системата на ШКОЛО учителите вече могат да раздават значки на своите ученици. Било то за добро или лошо поведение.

Тази функционалност е взаимствана от платформата за раздаване на значки "ClassDojo".

 

2. Списък с всички значки

Ето и списък на всички значки, които сме създали до момента. Предложения за нови значки може да пращате на info@shkolo.com

8 коментара за “Учителите вече могат да раздават значки”

  1. Здравейте, още не съм прехвърлена от едното училище в другото. Кавао трябва да направя?

      1. Здравейте! Когато добавям данните на второ дете и трябва да потвърдя заявката за достъп, излиза съобщение: Грешка!Вие вече сте родител на посочения ученик.Как се процедира в случая?

        1. Здравейте,
          вероятно заявката Ви вече е изпратена към училището и трябва само да изчакате да бъде одобрена. Ако имате нужда от съдействие, или за да проверим по-конкретно каква е ситуацията, свържете се с нас на 0999 996 995.
          Поздрави!

  2. Здравейте! Когато добавям данните на второ дете и трябва да потвърдя заявката за достъп, излиза съобщение: Грешка!Вие вече сте родител на посочения ученик.Как се процедира в случая?

    1. Здравейте, виждам и двете Ви деца, добавени към родителския Ви профил. Не е необходимо да правите опити за повторно добавяне.
      Поздрави!

  3. Здравейте,
    опитвам се да добавя и второто си дете в школо и при потвърждение на заявката ми за достъп, излиза съобщение: Грешка! Въведените от вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище или ученикът вече е регистриран.
    Какво да направя в този случай?

    1. Здравейте,
      уверете се, че на този етап попълвате правилните данни за ученик и паралелка. След като попълните полетата коректно, би трябвало да може да изпратите заявката си към училището, където тя ще очаква одобрение.
      Поздрави!

Коментирай Р.Главинова Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.