Как да редактирам потребителското си име

Внимание: ако имате профил в повече от едно училище, не можете да променяте потребителското си име!

1. Натиснете горе вдясно върху вашето име

2. Натиснете бутон "Редактирай"

3. Кликнете върху полето "Потребителско име"

4. Въведете новото име и запазете промените

22 коментара за “Как да редактирам потребителското си име”

    1. Здравейте,
      Това се прави само от класен ръководител или администратор.
      Поздрави!

  1. В основнни данни името ми е правилно изписано, но в началната страница има грешка.

  2. Фамилното ми име е Цветанова а не Стоянова , но не мога да го променя!

    1. Здравейте, когато от училището преминат в новата учебна година, ще можете да си редактирате имената.
      Поздрави!

  3. Здравейте, грешно съм изписала името на ученика, как мога да го поправя?

    1. Здравейте, можете да се обърнете към класния ръководител или да се обадите на екипа за техническа поддръжа в Школо- 0999 996 995.
      Поздрави!

    1. Здравейте, адре се добавя от класен ръководител.
      Поздрави!

    1. Здравейте, тези данни се редактират с помощта на администратор или класен ръководител. Може да се обадите и на тел. 0999 996 995, за да Ви съдействаме.
      Поздрави!

  4. Здравейте, не мога да въведа потр.име и парола за достъп на детето ми. Не ми позволява и да въведа нови, защото вече съществува, но само като име.

    1. Здравейте, моля да се обадите на тел. 0999 996 995, за да Ви съдействаме.
      Поздрави!

  5. Здравейте,
    Как бих могла да променя потребителското си име? Фамилията ми е Калчева.

    1. Здравейте, в линка са описани стъпките за редакция на потребителсо име: https://www.shkolo.bg/blog/smyana-potrebitelsko-ime/
      Пояснение: влезте в профила си през уеб, тъй като през мобилното няма такава възможност.
      Поздрави!

      1. Здравейте, отново,
        За съжаление тази финкция не ми е достъпна. Когато вляза на компютър, чрез браузър Chrome и натисна бутон „Редактирай“ имената ми остават маркирани в сиво и не позволява редакция. Мога да променям телефон, имейл и всички редове отдолу, но не и имената. По тази причина, помислих, че администратор би следвало да променя тези данни.

        1. Здравейте, подаденото от вас запитване беше за потребителско име. Личните Ви имена могат да бъдат редактирани от администратор или класен ръководител.
          Можете да се свържете с нас на тел. 0999 996 995, за да Ви съдействаме.
          Поздрави!

  6. Здравейте,
    промених потребителското име и паролата си. Работих по профила си, влизах и излизах няколко пъти, всичко беше безпроблемно. След няколко часа, когато отово исках да вляза ми се отакзва достъп. Пише, че потребителското име и парола не съвпадат, въпреки че са точни. Как може да се разреши проблема, за да вляза в профила си?
    Благодаря предварително за стдействието

    1. Здравейте, моля да се свържете с нас на тел. 0999 996 995, за да бъде направена проверка и да Ви съдействаме за достъп.
      Поздрави!

Коментирай Анита Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.