Школо отново е на линия

Минаха 80 часа, през които пет души от екипа от на ШКОЛО + двама външни консултантни почти не сме мигнали...



Какво точно се случи?

Всичко започна в събота сутрин, когато техническият екип на ШКОЛО стартира подготовка на платформата за поемане на по-голям трафик. Инфраструктурната промяна се наложи поради извънредната ситуация, която бе обявена в България и произтичащата от това невъзможност на училищата да провеждат присъствени занятия.

Поради технически причини, които ще бъдат надлежно описани в отделна публикация, мигрирането към по-мощна инфраструктура отне близо 80 часа. В тези 80 часа имаше множество прекъсвания и забавяния.



Какво е състоянието в момента?

В момента сайтът е стабилен. Всичко би трябвало да се зарежда бързо, въпреки големият наличен трафик в момента.



Има ли все още проблеми за отстраняване?

  • Има случаи на потребители, ползващи браузър Chrome, които твърдят, че все още нямат достъп до сайта. При тях временното решение е смяна на браузъра. Скоро ще бъде отстранен кардинално този проблем.
  • Някои функционалности все още са временно блокирани (качване на образец, качване на тематично разпределение, сваляне на някои файлове, "Моят час" в някои случаи, преглед на минали учебни години).
  • 99% от данните са успешно мигрирани. Има липсваща информация, която ще възстановяваме в идните дни.



Можем ли да работим с платформата?

Да, можете спокойно да работите с платформата. Ние работим по това да отблокираме поетапно блокираните функционалности и да отстраняваме новопоявилите се бъгове.

Ако липсват данни или промени, които сте правили в този период от 80 часа на техническа миграция, моля, опишете подробно проблема в имейл до support@shkolo.com и в идните дни ще работим по възстановяване на загубените данни.



Извиняваме се за причиненото неудобство!

Благодарим ви за търпението! И вие, и ние сме в извънредна ситуация. Правим всичко по силите си, за да можем да продължим да обслужваме нашите над 1 млн. потребители в България.

34 коментара за “Школо отново е на линия”

  1. Благодарим за усилията! Сега видяхме огромния потенциал на „Школо“.

  2. Вярвах че ще се справите. Всички заедно трябва да се справим. Поздравления!

  3. Здравейте , радвам се че сте успели да отстраните първоначалните проблеми на платформата , но има такива , които все още не са отстранени. Регистрирах брат си в платформата , той е 3-ти клас , както активирах и профила , но в момента когато се опитаме да влезем с данните му ни изписва , че потребителското име и паролата не съвпадат , при което давам на забравена парола и след като въведа имейла му ми изписва , че няма регистриран профил с този имейл , а във входящата поща на имейла имам получени съобщения за активация на профила , която съм направил и това че е добавен като ученик. Моля ако можете да ми съдействате по някакъв начин.

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  4. не мога да добавя роля на ученик в профила на синът ми. Постоянно ми дава еrror 500

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  5. Перфектни сте! Ама сега малко си починете, че не се знае още какво ви очаква

    1. Здравейте , всичко е много хубаво но аз от няколко дни се опитвам да регистрирам дъщеря си и не мога . Постоянно ми дава грешка 500

      1. Здравейте,
        Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
        Поздрави!

  6. Чест и почитания на екипа! Критичните обстоятелства, предоставят и възможност за кардинали решения.

  7. БРАВО!!! Толкова бързо да се преустроите е типично само за БГ IT специалисти! Желаем ви МНОГО енергия!

  8. Здравейте
    Имам нужда от помощ!
    Обадете ми се ако обичате на тел.
    0877968164

  9. Не получаваме кода с SMS Продължава да не допуска детето до системата въпреки неината и моята регистрация

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  10. Благодарим! Все още ми дава грешка при въвеждането на седмичното разписание и се налага да го въвеждам по два-три пъти, за да е успешно запазването. Притеснявам се да не стане както в понеделник – отново да ми се смесят разписанията с различен дневен режим (дневен и дистанционен).
    Моля, за потвърждение, че при разписанията всичко ще е наред, за да дам знак на учителите и родителите, че вече могат да ползват дневника за нанасяне на часове и съобщения. И пак благодаря!

    1. Здравейте, имаше технически проблем. Извиняваме се за причиненото неудобство.
      Поздрави!

  11. Здравейте,
    По никакъв начин не мога да вляза през сайта ви, допуска ме само приложението, а така няма пълен достъп до всички функционалности.

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище и потребител на support@shkolo.com
      Поздрави!

  12. Здрвейте, има ли опция за прикачване на снимка в съобщение към учител?

    1. Здравейте, да, има. Необходимо е да използвате уеб версията.
      Поздрави!

  13. Здравейте, екип на Школо!
    Преди седмица Ви писах – за проблема, относно невъзможността на учениците да работят/ отговарят на въпросите от раздел „тестове“. Разбрах, че тогава сте работили по въвеждането на други „опции“.
    Сега, проблемът с Тестове, премахнат ли е?

  14. Здравейте !Смених имейл адресът в регистрацията на сина ми,спазвайки всички стъпки и получих съобщение за успешна смяна .Но ми излезе впоследствие оранжев надпис „и-мейл адресът не е потвърден “ Какво още трябва да направя ?

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете имейл адреса, който трябва да бъде потвърден, на support@shkolo.com.
      Поздрави!

Коментирай Елена Йорданова Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.