Минаха 80 часа, през които пет души от екипа от на ШКОЛО + двама външни консултантни почти не сме мигнали...
Какво точно се случи?
Всичко започна в събота сутрин, когато техническият екип на ШКОЛО стартира подготовка на платформата за поемане на по-голям трафик. Инфраструктурната промяна се наложи поради извънредната ситуация, която бе обявена в България и произтичащата от това невъзможност на училищата да провеждат присъствени занятия.
Поради технически причини, които ще бъдат надлежно описани в отделна публикация, мигрирането към по-мощна инфраструктура отне близо 80 часа. В тези 80 часа имаше множество прекъсвания и забавяния.
Какво е състоянието в момента?
В момента сайтът е стабилен. Всичко би трябвало да се зарежда бързо, въпреки големият наличен трафик в момента.
Има ли все още проблеми за отстраняване?
- Има случаи на потребители, ползващи браузър Chrome, които твърдят, че все още нямат достъп до сайта. При тях временното решение е смяна на браузъра. Скоро ще бъде отстранен кардинално този проблем.
- Някои функционалности все още са временно блокирани (качване на образец, качване на тематично разпределение, сваляне на някои файлове, "Моят час" в някои случаи, преглед на минали учебни години).
- 99% от данните са успешно мигрирани. Има липсваща информация, която ще възстановяваме в идните дни.
Можем ли да работим с платформата?
Да, можете спокойно да работите с платформата. Ние работим по това да отблокираме поетапно блокираните функционалности и да отстраняваме новопоявилите се бъгове.
Ако липсват данни или промени, които сте правили в този период от 80 часа на техническа миграция, моля, опишете подробно проблема в имейл до support@shkolo.com и в идните дни ще работим по възстановяване на загубените данни.
Извиняваме се за причиненото неудобство!
Благодарим ви за търпението! И вие, и ние сме в извънредна ситуация. Правим всичко по силите си, за да можем да продължим да обслужваме нашите над 1 млн. потребители в България.
Благодарим за усилията! Сега видяхме огромния потенциал на „Школо“.
Вярвах че ще се справите. Всички заедно трябва да се справим. Поздравления!
Здравейте , радвам се че сте успели да отстраните първоначалните проблеми на платформата , но има такива , които все още не са отстранени. Регистрирах брат си в платформата , той е 3-ти клас , както активирах и профила , но в момента когато се опитаме да влезем с данните му ни изписва , че потребителското име и паролата не съвпадат , при което давам на забравена парола и след като въведа имейла му ми изписва , че няма регистриран профил с този имейл , а във входящата поща на имейла имам получени съобщения за активация на профила , която съм направил и това че е добавен като ученик. Моля ако можете да ми съдействате по някакъв начин.
Здравейте,
Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
Поздрави!
не мога да добавя роля на ученик в профила на синът ми. Постоянно ми дава еrror 500
Здравейте,
Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
Поздрави!
Перфектни сте! Ама сега малко си починете, че не се знае още какво ви очаква
Здравейте , всичко е много хубаво но аз от няколко дни се опитвам да регистрирам дъщеря си и не мога . Постоянно ми дава грешка 500
Здравейте,
Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
Поздрави!
Браво! Благодарни сме!
Чест и почитания на екипа! Критичните обстоятелства, предоставят и възможност за кардинали решения.
Благодаря Ви! Бъдете здрави – и Вие,и близките Ви!
Браво! Това се казва екипна работа! Успех!
Поздравления, екип! Благодаря сърдечно, разчитаме на Вас!
Адмирации за Вас!
Благодарим на целия екип!
БРАВО!!! Толкова бързо да се преустроите е типично само за БГ IT специалисти! Желаем ви МНОГО енергия!
Здравейте
Имам нужда от помощ!
Обадете ми се ако обичате на тел.
0877968164
Не получаваме кода с SMS Продължава да не допуска детето до системата въпреки неината и моята регистрация
Здравейте,
Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
Поздрави!
Благодарим! Все още ми дава грешка при въвеждането на седмичното разписание и се налага да го въвеждам по два-три пъти, за да е успешно запазването. Притеснявам се да не стане както в понеделник – отново да ми се смесят разписанията с различен дневен режим (дневен и дистанционен).
Моля, за потвърждение, че при разписанията всичко ще е наред, за да дам знак на учителите и родителите, че вече могат да ползват дневника за нанасяне на часове и съобщения. И пак благодаря!
Здравейте, имаше технически проблем. Извиняваме се за причиненото неудобство.
Поздрави!
Браво!
Здравейте,
По никакъв начин не мога да вляза през сайта ви, допуска ме само приложението, а така няма пълен достъп до всички функционалности.
Здравейте,
Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище и потребител на support@shkolo.com
Поздрави!
И 19.СУ Ви благодари!
РЕСПЕКТ!
Впечатлена съм! Здраве и кураж!
Браво на екипа. Велики сте!
Здрвейте, има ли опция за прикачване на снимка в съобщение към учител?
Здравейте, да, има. Необходимо е да използвате уеб версията.
Поздрави!
Здравейте, екип на Школо!
Преди седмица Ви писах – за проблема, относно невъзможността на учениците да работят/ отговарят на въпросите от раздел „тестове“. Разбрах, че тогава сте работили по въвеждането на други „опции“.
Сега, проблемът с Тестове, премахнат ли е?
Здравейте !Смених имейл адресът в регистрацията на сина ми,спазвайки всички стъпки и получих съобщение за успешна смяна .Но ми излезе впоследствие оранжев надпис „и-мейл адресът не е потвърден “ Какво още трябва да направя ?
Здравейте,
Моля, ако все още имате проблем, изпратете имейл адреса, който трябва да бъде потвърден, на support@shkolo.com.
Поздрави!