Да изпратим 2018-а година с малко цифри

2018-а година беше крайъгълен камък за Школо и образователната система в България.

Това е годината, в която 75 училища се престрашиха да преминат ИЗЦЯЛО на електронен дневник и електронни бележници.

За нас, скромния екип на Школо, тази дигитална трансформация беше голямо изпитание. До последно изпитвахме съмнения дали току що стартирала компания като нашата ще може да се справи с подобно предизвикателство.

3 месеца по-късно сме щастливи да обявим, че МИГРАЦИЯТА към дигиталните дневници е НАПЪЛНО УСПЕШНА!
В тези 75 училища преподавателите не влизат в час с хартиен дневник под ръка, те влизат в час с таблет или смартфон.

Днес закриваме 2018-а година с увереност, че примерът на тези 75 смели новаторски училища ще бъде масово последван през идната година. Защото те вече са прокарали пътечката през гората.

Нека все пак да споделим малко любопитни факти и цифри.




Колко потребители ползват ШКОЛО

Според данните на Alexa сайтът shkolo.bg е третият по посещаемост български сайт с:

  • 600 000 потребители
  • и 9 мин. средно време, прекарано на сайта

Според Google думата "shkolo" е сред най-търсените думи през 2018-а година в България.




Какъв е средният успех на учениците

До момента за учебната 2018-2019 година са въведени 4,7 млн. оценки. Ето и разбивка на средния успех по класове.

Впечатление прави:

  1. сравнителнo ниският успех в ПГ-6г. (ние нямаме обяснение за това явление);
  2. резкият спад на успеха между 4. и 5. клас (това си го обясняваме с появата на предмети като История, География, ИТ и Втори ЧЕ в учебните програми);
  3. покачването на успеха в 11. и 12. клас (тогава учителите са склонни да "субсидират" предстоящето кандидатстване в университет);




Кои са най-ползваните значки?

За първите три месеца от годината са раздадени над 700 000 значки с цел поощрение или заклеймяване на конкретно поведение. Изключително приятна изненада бе да видим, че българският учител щедро раздава похвали. Ето и подредба на най-ползваните значки:




Колко по-информирани са родителите днес?

За финал ще добавя, че за първите три месеца от настоящата учебна година Школо е разпратил
21 млн. уеб известия и  3,2 млн. мобилни известия до смартфони на родители.С тяхна помощ вярваме, че българският родител вече е много по-информиран за успехите и неслуките на своите деца.

Весела новогодишна нощ от екипа на Школо! През 2019-а година ще продължим да работим усилено за дигитализация на българското образование, за намаляване на административната тежест върху българския преподавател, за подобряване на комуникацията и доверието между родител и училище.

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.