Как да скрием телефонния си номер и имейл

1. Влезте във вашето портфолио и кликнете върху бутона за редакция 2. Навигирайте до секция „Основни данни“, намираща се в раздел „Общи данни“ 3. Изключете от бутоните срещу „ел. поща“ и „телефон“, за да скриете данните в портфолиото 4. Запазете промените като кликнете на бутона „Запази“ 5. След запазване на промените, вашите данни ще бъдат […]

Как да харесам портфолио на друг потребител

1. Влезте в профила си в ШКОЛО, кликнете на менюто за приложения и изберете „Портфолио“ 2. Изберете раздел „Всички портфолиа“ от менюто 3. С помощта на филтъра, можете да зададете определени критерии, по които да търсите даден потребител 4. След като откриете търсения потребител, кликнете на символа „сърце“. По този начин ще покажете удобрението си.

Как да изтрия портфолио

Важно! Изтриването на портфолиото е необратимо! 1. Влезте в профила си в ШКОЛО, кликнете на менюто за приложения и изберете „Портфолио“ 2. Изберете опцията „Моето портфолио“ 3. Изберете опцията за изтриване 4. Ако сте сигурни, че желаете да изтриете портфолиото – натиснете „Потвърждавам“

Как да отбележим час като ОРЕС

1. Влезте в „Дневник“ и изберете „Моят час“ 2. В полето „Вид обучение“ изберете „Онлайн обучение“, въведете нужните атрибути за часа и кликнете на бутон „Запази промените“ След запазване на часа с вид обучение като „Онлайн обучение“, вече ще се визуализира в справка „Взети часове в ОРЕС“

Как да отпиша ученик

Важно: Ръководството важи за класен ръководител и системен администратор 1. Отидете в „Дневник“ и изберете класът, в който е записан ученикът 2. Изберете секция „Ученици“ 3. Кликнете върху „Премести“ 4. Изберете “ Маркирай ученик като отписан и неактивен “ 5. Въведете необходимите данни и кликнете върху бутона „Запази“ 6. Готово. Успешно отписахме ученик

Как да добавя тематично разпределение на ИФО ученик

1.От Модул „Разпределения“, отваряме „Всички разпределения“. 2. Ползвайте филтрите, за да откриете желаното разпределение 3. Натиснете върху името на разпределението 4. Изберете подсекция „Теми“ Ако нямате нужда да преглеждате разпределението, бихте могли да пропуснете тази стъпка. 5. Натиснете бутона “ Използвай “ 5. Изберете предмет и паралелка Можете да въведете тематичното разпределение в колкото паралелки […]

Как да въведа седмично разписание на ученик от ИФО

1. Избирате „Дневник“, кликвате на ученика от ИФО, посочвате „Разписания“ и кликвате на бутон „Добави“ 2. Избирате период за разписанието Важно: Внимавайте да не отбележите дати за отминал период, защото ще бъдат изтрити взетите часове. Когато сте избрали нужният период, кликнете на бутон „Запази и премини“ намиращ се в горната дясна част на дисплея. 3. […]

Каква информация предоставя раздел „Всички портфолиа“

1. Изберете раздел „Всички портфолиа“ от менюто 2. Във филтъра задайте определени критерии, по които да търсите 2.1 Бихте могли да посочите ролята на потребителя / зам. директор, директор и учител/. 2.2 Имате възможност да филтрирате всички завършени портфолиа. 2.3 Разполагате с падащо меню с възможност за избор на училище 2.4 Бихте могли в празното […]

Попълване на данни в секция „Самооценка“

Важно: При въвеждане на данните, попълнете задължителните полета 1. В секция „Самооценка“ се въвежда информация свързана с вашето самонаблюдение и бъдещите ви професионални планове 2. В раздел „Самонаблюдение“ имате възможност ръчно да въведете текст или да използвате примерни готови шаблони След като кликнете на бутон „Използвай“ в раздел „Самонаблюдение“ ще изглежда по следния начин: 3. […]

Попълване на данни в секция „Моят опит“

Важно: При въвеждане на данните, попълнете задължителните полета 1. В секция „Моят опит“ се попълват данни свързани с вашия стаж, програми и проекти в които сте участвали, извънкласните дейности, които сте организира и допълнителни дейности, които сте извършвали съвместно с други преподаватели 2. В раздел „Стаж“ се въвежда информация свързана с вашия професионален опит. 2.1 […]

Попълване на данни в секция „Постижения“

Важно: При въвеждане на данни, попълнете задължителните полета! 1. В секция „Постижения“ се попълват данни за лични и ученически постижения 2. В раздел „Лични постижения“ въведете информация за вашите лични успехи – награди, сертификати, грамоти и пр. 2.1 Имате възможност да прикачите файл с успехите, които сте достигнали 2.2 С помощта на бутон „Изтрий“ занулявате/изтривате […]

Попълване на данни в секция „Компетентности“

1. В раздел „Образователен процес“ може да въведете информация относно организацията и провеждането на образователния процес по предмети, като за описание използвате готовите шаблони, или въведете ръчно текст. 2. В раздел „Преподаване и оценяване“ се въвежда информация за използваните методи в работата с ученици. За допълнителни методи на работа натиснете бутона за добавяне на още […]

Попълване на данни в секция „Общи данни“

1. В първият раздел „Основни данни“ автоматично се присвояват почти всички данни на потребителя от електронният дневник, като може да се променя част от тях. Важно: Данните за Ел. Поща, Телефон и Училище се вземат от профила на потребителя в електронния дневник и могат да се променят само там. 1.1 Може да въведете текст относно […]

Попълване на данни в секция „Начало“

1. В секция „Начало“ се попълват данни относно заглавие на портфолиото и ниво на видимост. 2. Въведете заглавието на вашето портфолио 3. Изберете нивото на видимост Важно: За да се визуализира вашето портфолио извън училището, е необходимо да се избере опцията „Публично достъпно“. 4. Изберете предпочитаната тема и цветова схема за вашето портфолио 5. Запазете […]

Как да споделя портфолиото си

Важно : Нивото на видимост се определя от настройките, които сте задали при създаване на портфолиото. За да бъде достъпно до всички, е необходимо нивото на видимост да е – „Публично достъпно“. 1. Влезте в профила си в ШКОЛО, кликнете на менюто за приложения и изберете „Портфолио“ 2. Изберете опцията „Моето портфолио“ 3. Копирайте линка […]

Как да редактирам портфолио

1. Влезте в профила си в ШКОЛО, кликнете на менюто за приложения и изберете „Портфолио“ 2. Изберете опцията „Моето портфолио“ 3. Изберете опцията за редактиране и направете промените, които желаете Можете да редактирате въведената от вас информация за всяка една секция. С този пример ще ви демонстрирам как да прикачите снимка във вашето портфолио. 4. […]

Създаване на портфолио

1. Влезте в профила си в ШКОЛО, кликнете на менюто за приложения и изберете „Портфолио“ 2. Изберете опцията „Моето портфолио“ 3. За да създадете портфолио, кликнете на бутона „създай портфолио“ 4. Разгледайте навигационното меню, от което се състои, и въведете нужните данни 1 – Начало 2 – Общи данни 3 – Компетентности 4 – Постижения […]

Добавяне и редакция на чернова оценка

1. Добавяне на чернова оценка Избираме бутон „Добави“ от оценките в дневника на класа В отворения прозорец въвеждаме оценката и необходимите за нея атрибути („Предмет“, „Тип“, „Дата“ и ако е необходим „Коментар“) и маркираме чрез докосване „Чернова“. При маркиране на чернова оценка в жълто поле ни се появява съобщението, че черновите оценки ще бъдат невидими […]

Как да въведа тема за часа през „Моят час“

1. Навигирайте до „Моят час“ 2. Посочете занятие 2.1. Изберете дата, платформата по подразбиране ще ви предложи днешна дата 2.2. Изберете занятие от падащото меню 2.3. Маркирайте часа като взет 3. Въведете тема за часа 3.1. Като използвате вече каченото тематично разпределение 3.2. Като въведете ръчно темата за часа. Имате възможност да посочите вида на […]

Справка „Отсъстващи учители“

1. От модул „Статистика“, избираме секция „Справки“ 2.Избираме „Нова справка“ 3. Посочваме вида справка, която желаем да генерираме 4.Въвеждаме периода, който да обхваща справката 5. Справката е готова При нужда можем да генерираме Excel или PDF файл.В случай, че боравим със стара справка, можем да е актуализираме с бутона „Обнови“.