За учители – Shkolo.bg
 

6-те стъпки към дигитализация

От ШКОЛО приветстваме училищата, които заедно с нас ще преминат изцяло на електронен дневник! За добрата ориентация в просеца, създадохме тази графична карта, която да ни води към плавното и сигурно дигитализиране през следващата учебна година. В няколко важни стъпки, вижте какво е необходимо да знаете и подготвите през идните месеци: В допълнение, ШКОЛО ще […]

Разяснения относно предстоящата училищна дигитализация – Септември 2018

Във връзка с предстоящата дигитализация на 2400 училища в страната и поетапното преминаване към електронни дневници, екипът на ШКОЛО отговаря на най-честите въпроси, които пристигат в нашата имейл поща.

Новости в платформата (януари 2018)

Минаха два месеца откакто написах последната публикация с обновления в платформата ШКОЛО. Днес пускам списък с новите обновления. Списъкът не е пълен, но обхваща най-значителните промени.   1. Администраторите вече могат да скриват телефоните и имейлите на учителите (от учениците)   2. Администраторите вече могат да скриват прогнозните оценки (от учителите и родителите) А тук може […]

Как се формират срочните и годишните оценки

Отговарям на родителски въпроси, свързани с формирането на прогнозни срочни и годишни оценки.   1. С каква точност се въвеждат текущите оценките? Платформата позволява оценките да се въвеждат с точност до 0,01. Учителите сами преценят дали да въвеждат точна или закръглена оценка. В държавните училища обикновено се въвеждат закръглени оценки и половинки (например 5.50, 4.50). […]

350 училища спечелиха ИКТ програмата на МОН с ШКОЛО

Над 350 училища спечелиха целево финансиране от МОН на стойност между 1500лв и 2500лв, кандидатствайки с платформата ШКОЛО. С тази подкрепа училищата ще могат да закупят 5-годишен лиценз за ползване на модул „Учебни материали“ и 1-годишен лиценз за ползване на всички останали модули в платформата за управление на училища shkolo.bg
В допълнение екипът на ШКОЛО ще обучи учителския персонал на тези 350 училища как да работят ефективно със системата. Нещо повече – екипът на Школо ще е редом до директорите и ИТ администраторите през цялата учебна година и ще им помага да повишат технологичната зрялост на своето училище.

Над 200 училища кандидатстваха за ИКТ програмата на МОН с ШКОЛО

Остават по-малко от 48 часа до края на прозореца за кандидатстване по „Национална програма ИКТ 2017“ на МОН. Вече над 200 наши партньори се включиха в програмата, кандидатствайки с ШКОЛО. Ако вашето училище все още не е попълнило декларация, то не пропускайте този шанс за апробация на Школо.бг и достъп до хиляди учебни материали.

ИКТ програма на МОН – 2017

До 20 септември 2017 г. всички училища в страната имат възможност да кандидатстват за ИКТ програмата на МОН с ШКОЛО. За целта трябва да попълните декларация за кандидатстване по Компонент 2 „Използване на съвременни методи за преподаване и създаване на електронно учебно съдържание и използване на електронни платформи“.

Училищата преминават изцяло на електронен дневник

С новите промени в Наредба №8 на МОН училищата вече имат право да преминат изцяло на електронен дневник. По този начин вече няма да се налага дублиране на усилия от страна на учителите – от една страна да въвеждат оценки в хартиения, от друга – в електронния дневник.

Новости в платформата ШКОЛО (юни 2017) – Част 2

Преди седмица разказах на бързо за обновленията в платформата през месец Юни.  Оказа се, че месецът е дълъг и през втората седмица успяхме да добавим още нова функционалност.   1. (За учители) Въвеждане на отсъствия за цяла седмица Класните ръководителите вече могат да въвеждат отсъствия за цялата седмица. Всичко това се случва на един екран, […]

Новости в платформата ШКОЛО (юни 2017)

Още една седмица отмина в трескава работа – целият екип на ШКОЛО работи усърдно, за да изпълни заявките от родители и учители за нови функционалности. А ето и бърз преглед на по-мащабните новости от последната седмица. Уважаеми потребители, продължавайте да ни пращате вашите предложения и коментари за нови функционалности на адрес info@shkolo.com   1. Обновихме […]