Образователни статистики 2023



Мисията на Школо от самото начало преди 7 години досега е една и съща - да пестим време на учителите и да повишаваме ангажираността на родители и ученици. В светлината на бързите промени, които обхващат образователния пейзаж, и на неотложната необходимост от модернизация, Школо се изгради като доверен лидер в дигиталното преобразуване на българското образование. В статията ще разкажем как изглежда  изпълнението на мисията ни в цифри. Всичко това нямаше да е възможно без доверието и предложенията на образователните институции, с които работим.


Какво постигнахме през 2023г.?

I. Национално покритие

Още 100 училища в страната оптимизираха административните си процеси, като избраха Школо. Към днешната дата работим с 1849 учебни заведения (от общо 2378 в страната).



Със скромния си екип съдействахме на  62 хил. учители, 594 хил. ученици, 1 030 хил. родители.
Специални поздрави на Support тийма на Школо, които са просто магьосници!


 
 

II. Огромен обем от данни

  • В дневниците на тези 1800+ училища бяха въведени 77 млн. оценки, 64. млн. отсъствия и 6 млн. отзиви
  • Бяха пратени и получени 111 млн. съобщения.
  • Бяха проведени 47 млн. учебни занятия.
  • Родители и ученици получиха 12 млн. покани за училищни събития.


 
 

Тази година поставихме абсолютен рекорд при автоматичното попълване и печат на дипломи, удостоверения, свидетелства и други ученически документи - над 0.5 милион издадени документа.
Поздравления за училищните админстратори, които са истински герои!




При тестовете цифрите показват, че учителите все по-често ползват Школо като инструмент за автоматично оценяване - тази година са изпълнени 1 млн. и 200 хил. теста.


 
 

Броят на мобилните потребители расте устойчиво и те вече са 60% от всичките ни активни потребители. Любопитно висок е процентът почитатели на марката iPhone - цели 35% от всички мобилни устройства.


 
 

Вярваме, че сме спестили милиони часове на учителите, а родителите са по-информирани от всякога. За това свидетелстват и техните оценки за работата и ползата от Школо (виж по-долу).

 
 

III. Щастливи потребители

Годишната анкета за удовлетвореност е ключова за ефективността и постоянното ни усъвършенстване. Обратната връзка от клиентите ни е сред най-важните фактори в определянето на приоритетите ни и дава ценни насоки за променящите се изисквания на образователната среда.

В тази връзка, с гордост представяме резултатите от годишното проучване на удовлетвореност на потребителите ни - директори, администратори, учители и родители.


Ето някои от коментарите, които получихме:

  • Колкото и добър да е един продукт, не може да е съвършен. Но Вие правите така, че ежедневно да усещаме вашия стремеж към това да ставате все по-добри. В огромния океан от неразбории в нашата сфера, не бихме могли да се справим без Вас! Дори за миг не се съмнявайте, че сте най-добри - защото е така! Бъдете здрави!

  • Преди всичко безкрайно Ви благодаря за професионализма, отговорността, подкрепата, която ни давате и практически случващите се действия, с които ни правите по-спокойни в работата и успешни в нашите отговорности! Вие улеснявате значително и многократно училищното администриране! БЛАГОДАРЯ ВИ!

  • Отзивчив екип. Продуктът е нещото, за което всеки учител би мечтал - предлагате систематизираност, интуитивност и ефективност от високо ниво, които бих нарекла революция в ежедневната работа на учителя!


Удовлетвореността и доверието, които изразяват нашите потребители, ни показва, че сме в правилната, макар предизвикателна посока и ни мотивира да продължим да развиваме и подобряваме нашите услуги.

Годината 2023 бележи за Школо съществен прогрес, напредък и успех! Благодарим на нашите клиенти за тяхното доверие, обратна връзка и подкрепа!