Новости в платформата (април 2021)

През април насочихме усилията си главно към модул „Деловодство“ и създаването на Учителските портфолиа. Въпреки това, успяхме да добавим и нови функционалности, както и да направим редица подобрения в съществуващите такива. 1. Учителски отсъствия 1.1 При създаване на учителско отсъствие, може да се посочат номер и дата на заповедта за отсъствие. 2. Администрация – потребителски […]

Бутон Зареди от личен картон

ВНИМАНИЕ! Бутонът е достъпен за системни администратори, директори и класни ръководители на ученици от 8ми до 12ти клас, които вече са генерирали лични картони. Бутонът се появява в стъпка Резултати от обучението при генериране или редактиране на следните документи: Удостоверение за завършен първи гимназиален етап (3-31) Удостоверение за завършен първи гимназиален етап (приложение към личен картон) […]

Защитена парола – сигурност в дигиталната среда

Дигитализацията в днешни дни освен, че улеснява ежедневието ни, поражда въпроса за сигурността ни в това пространство. Когато си създаваме акаунт в дадена платформа се питаме до колко той ще е защитен. С тази цел искаме да споделим с Вас няколко съвета за избора на парола и как тя да бъде по-сигурна. Да се използват […]

Попълване на данни в секция „Самооценка“

Важно: При въвеждане на данните, попълнете задължителните полета 1. В секция „Самооценка“ се въвежда информация свързана с вашето самонаблюдение и бъдещите ви професионални планове 2. В раздел „Самонаблюдение“ имате възможност ръчно да въведете текст или да използвате примерни готови шаблони След като кликнете на бутон „Използвай“ в раздел „Самонаблюдение“ ще изглежда по следния начин: 3. […]

Попълване на данни в секция „Моят опит“

Важно: При въвеждане на данните, попълнете задължителните полета 1. В секция „Моят опит“ се попълват данни свързани с вашия стаж, програми и проекти в които сте участвали, извънкласните дейности, които сте организира и допълнителни дейности, които сте извършвали съвместно с други преподаватели 2. В раздел „Стаж“ се въвежда информация свързана с вашия професионален опит. 2.1 […]

Попълване на данни в секция „Постижения“

Важно: При въвеждане на данни, попълнете задължителните полета! 1. В секция „Постижения“ се попълват данни за лични и ученически постижения 2. В раздел „Лични постижения“ въведете информация за вашите лични успехи – награди, сертификати, грамоти и пр. 2.1 Имате възможност да прикачите файл с успехите, които сте достигнали 2.2 С помощта на бутон „Изтрий“ занулявате/изтривате […]

Потребителски групи

На този етап със създаването на групи, директорът, заместник-директорът и администраторът ще могат да изпращат съобщения до потребителите в тях. Планирано е разширяването на тази секция, като тя ще бъде активна и за учители, както и в тестове и учебни материали. 1.1. Отидете до Администрация/Потребителски групи 1.2. Натиснете бутона „Добави“. 1.3. Попълнете полетата, като заглавието […]

Попълване на данни в секция „Компетентности“

1. В раздел „Образователен процес“ може да въведете информация относно организацията и провеждането на образователния процес по предмети, като за описание използвате готовите шаблони, или въведете ръчно текст. 2. В раздел „Преподаване и оценяване“ се въвежда информация за използваните методи в работата с ученици. За допълнителни методи на работа натиснете бутона за добавяне на още […]

Попълване на данни в секция „Общи данни“

1. В първият раздел „Основни данни“ автоматично се присвояват почти всички данни на потребителя от електронният дневник, като може да се променя част от тях. Важно: Данните за Ел. Поща, Телефон и Училище се вземат от профила на потребителя в електронния дневник и могат да се променят само там. 1.1 Може да въведете текст относно […]

Попълване на данни в секция „Начало“

1. В секция „Начало“ се попълват данни относно заглавие на портфолиото и ниво на видимост. 2. Въведете заглавието на вашето портфолио 3. Изберете нивото на видимост Важно: За да се визуализира вашето портфолио извън училището, е необходимо да се избере опцията „Публично достъпно“. 4. Изберете предпочитаната тема и цветова схема за вашето портфолио 5. Запазете […]

Как да споделя портфолиото си

Важно : Нивото на видимост се определя от настройките, които сте задали при създаване на портфолиото. За да бъде достъпно до всички, е необходимо нивото на видимост да е – „Публично достъпно“. 1. Влезте в профила си в ШКОЛО, кликнете на точките и изберете „Портфолио“. 2. Изберете опцията „Моето портфолио“ 3. Копирайте линка от полето и […]

Как да редактирам портфолио

1. Влезте в профила си в ШКОЛО, кликнете на точките и изберете „Портфолио“. 2. Изберете опцията „Моето портфолио“ 3. Изберете опцията за редактиране и направете промените, които желаете Можете да редактирате въведената от вас информация за всяка една секция. С този пример ще ви демонстрирам как да прикачите снимка във вашето портфолио. 4. Навигирайте до секция […]

Създаване на портфолио

1. Влезте в профила си в ШКОЛО, кликнете на менюто за приложения и изберете „Портфолио“ 2. Изберете опцията „Моето портфолио“ 3. За да създадете портфолио, кликнете на бутона „създай портфолио“ 4. Разгледайте навигационното меню, от което се състои, и въведете нужните данни 1 – Начало 2 – Общи данни 3 – Компетентности 4 – Постижения […]

Как да добавя заповед в „Книга за заповеди“

Ролите, които могат да въвеждат заповеди са: директор, зам. директор, администратор, секретар и ЗАТС. 1. Навигирайте до модул „Деловодство“ и изберете „Книга за заповеди“ 2. Изберете бутон „Добави“ 3. Попълнете данните в заповедта ВНИМАНИЕ: Заповедта може да бъде редактирана или изтрита в период от 72 часа след нейното създаване. 3.1 Изберете тип и номер на заповедта […]

Добавяне и редакция на чернова оценка

1. Добавяне на чернова оценка Избираме бутон „Добави“ от оценките в дневника на класа В отворения прозорец въвеждаме оценката и необходимите за нея атрибути („Предмет“, „Тип“, „Дата“ и ако е необходим „Коментар“) и маркираме чрез докосване „Чернова“. При маркиране на чернова оценка в жълто поле ни се появява съобщението, че черновите оценки ще бъдат невидими […]

Как да въведа тема за часа през „Моят час“

1. Навигирайте до „Моят час“ 2. Посочете занятие 2.1. Изберете дата, платформата по подразбиране ще ви предложи днешна дата 2.2. Изберете занятие от падащото меню 2.3. Маркирайте часа като взет 3. Въведете тема за часа 3.1. Като използвате вече каченото тематично разпределение 3.2. Като въведете ръчно темата за часа. Имате възможност да посочите вида на […]

Как да обединя дублирани профили?

Тази опция ще бъде полезна, когато във вашето училище са налични повече от един профил на едно лице. Необходимо е данните да съвпадат на 90%, за да могат да се обединят. 1.1 Отидете в Администрация -> Потребители. Изпишете името на потребителя, с повече от един профил и натиснете бутона „Обедини потребителите“. 1.2 Изберете профилът, който […]

Новости в платформата (март 2021)

И през март добавихме редица нови функционалности 1. Администрация – потребители 1.1 Добавихме нова колона „потребителско име“ 1.2 В ролята на учениците можете да посочите профилиращите предмети на ниво ученик, а не на ниво паралелка, както беше преди 1.3 В профилите на учениците се вижда роднинската връзка на добавените майки, бащи, баби и дядовци 1.4 […]

Справка „Отсъстващи учители“

1. От модул „Статистика“, избираме секция „Справки“ 2.Избираме „Нова справка“ 3. Посочваме вида справка, която желаем да генерираме 4.Въвеждаме периода, който да обхваща справката 5. Справката е готова При нужда можем да генерираме Excel или PDF файл.В случай, че боравим със стара справка, можем да е актуализираме с бутона „Обнови“.

Справка „Втори час на класа“

1. От модул „Статистика“, избираме секция „Справки“ 2. Избираме „Нова справка“ 3. Посочваме вида справка, която желаем да генерираме 4. Въвеждаме периода, който да обхваща справката След като го изберем, избираме „Генерирай справка“ 5. Справката е готова При нужда можем да генерираме Excel или PDF файл.В случай, че боравим със стара справка, можем да е […]