Важно: Това ръководство е актуално за учители и администратори
1. Навигирайте до модул "Извънкласни дейности" и кликнете на "Всички дейности"

2. Кликнете на бутон "Добави"

3. Попълнете основните данни за извънкласната дейност
3.1 Попълнете задължителните полета - наименование, кратко име и изберете категорията, в която попада дейността

4. Попълнете данните за извънкласната дейност и задайте настройките.

5. Изберете учителите, които ще преподават в дейността
5.1. Може да изберете един или няколко учители

6. На тази стъпка може да посочите, кои ще бъдат участниците в дейността
6.1 В случай, че вече знаете, кои ще бъдат участниците в дейността, плъзнете бутона на "Да".

6.2 За да изберете учениците, сложете отметка пред името им.
Може да използвате "филтри", за по-лесно и бързо филтриране на учениците.

6.3 В случай, че не можете да посочите участниците, преминете на следваща стъпка. Имате възможност да изберете участниците и на по-късен етап.

7. Въведете периода, в който ще се провежда извънкласната дейност

7.1 Въведете часа, в който ще се провежда дейността. Можете да добавите и още часове.

7.2 Кликнете върху полето с броя седмици, за да маркирате датите, в които ще се проведе извънкласната дейност

8. Когато сте готови, кликнете на бутона "Запази и премини"

9. Вижте съобщението за успешно добавена извънкласна дейност
