Как да активирам профила на ученик под 14 годишна възраст

1. Влезте в профила си на родител и изберете "Дневник".

2. Изберете името на ученика, чийто профил искате да активирате.

3. Натиснете върху името на ученика и изберете бутона "Активирай"

4. Въведете данните, с които ще достъпвате профила

Внимание: не можете да въведете вашият имейл или потребителско име. Полетата ще приемат само стойности, който все още не са заети в системата и не се ползват от други потребители.

Готово!

97 коментара за “Как да активирам профила на ученик под 14 годишна възраст”

  1. От къде се коригират данните за уп
    Ученика. Искам да въведа телефонен номер, данни за личния лекар, актуален адрес и т.н.

    1. Здравейте, тези данни се въвеждат от класния ръководител.
      Поздрави!

    2. Здравейте, при активиран профил на дете под 14г. как мога да сменя и допълня данни. Например тел. номер, личен лекар и др. необходимо. Профила е вече активиран и не ми дава да променя нищо.

      1. Здравейте, важно е телефонният номер да не се използва за друга регистрация в Школо. Личен лекар не се попъва в профила на ученик, а се добавя от класен ръководител, в дневника на класа.
        Поздрави!

      2. Здравейте , всички стъпки в инструкцията са изпълнени и продължава в моя профил да се вижда профила на детето като непотвърден.

        1. Здравейте, виждам, че и двете Ви деца имат активен профил и всичко е наред. Премахна Ви от тертото училище, в което нямаше добавен ученик към профила Ви.
          Поздрави!

      3. Здравейте,
        Погрешно натиснах бутона Окажи за да присъединя дъщеря ми към школо и сега профилът и е неактивен. Как мога да одобря достъпа и повторно?
        Предварително благодаря!

        1. Здравейте, след отхвърляне на регистрация няма как да бъде повторно одобрена. Необходима е нова регистрация или активиране от родителския профил, както е описано в ръководството, под което коментирате. Поздрави!

  2. Здравейте, след като правя всички стъпки за активацията на мойте деца,натискам накрая запази и едно постоянно зареждане ми изписва и нищо не се случва. Има ли някакъв проблем,защото не ми изписва готово и немога да разбера дали изобщо съм направила тази активация. Благодаря!

    1. Здравейте, всичко с Вашия профил изглежда наред. И двете Ви деца са видими и в настоящата учена година.
      Въпросът ми е – Вие иксате да създадете отделни профили на децата, с които те да достъпват Школо?
      Поздрави!

      1. Не,не искам,но госпожата ни каза да си активираме профилите

    2. Здравейте, при опит за активиране на дете до 14 години се появява съобщение: „Грешка!
      Този Имейл е вече зает.
      Този Потребителско име е вече зает.“ Означава ли това, че достъпът ми е активиран?

      1. Здравейте, активиране на дете под 14 г. означава да създадете отделен профил на ученика, с негови данни за вход. Детето Ви няма активиран профил, Вашият е активен.
        Поздрави!

  3. Здравейте, активирах профила на моето дете, но в последствие от училището предоставиха нови имейли, с които да ги регистрираме в Google и които ще използват. Реално тук трябва да е новия имейл на детето, за да получаваме известия. Въпросът ми е как да променя имейла на детето?

    1. Здравейте, необходимо е да достъпите профила на детето, да натиснете върху фотоапарата с фамилно име, в горния, десен ъгъл и да редактирате.
      Поздрави!

  4. Здравейте,
    Имам проблем с активирането на профила на сина ми. Постоянно ми излиза грешка при въвеждане на данните. Веднъж за ID друг път за имейл. Моля за съдействие!

    1. Здравейте, моля да се обадите на тел. 0999 996 995, за да можем да Ви съдействаме.
      Поздрави!

  5. Как се трие роля/старо училище след преместване в ново училище?

    1. Здравейте, не е възможно да се изтрие роля в минала учебна година. Данните се съхраняват за определен период от време. След като от старото училище актуализират учебната си година, вече няма да получавате известия от там, защото профилите Ви няма да бъдат активни.
      Поздрави!

  6. Здравейте, имам близнаци (под 14 годишни) и по грешка съм разменила мейлите им за достъп. Как да направя корекция?
    Благодаря!

    1. Здравейте, размених e-mail адресите, но потребителските имена ще трябва да си коригират от ученическите профили.
      След достъпване на профил се натиска фотоапарата с фамилното име и „Редактирайте“.
      Поздрави!

  7. Здравейте!
    Успях да сменя училището на сина ми през сайта. В момента в сайта като отида на моя профил – Права на достъп, виждам новото училище и класа, име и фамилия на сина ми и Статус активен. Като отида на Ученици под 14г. виждам трите имена на сина ми, възраст и Потребителски статус нов(неактивен). Като вляза в приложението за Андроид и отида на Ученици под 14г. виждам пак трите имена и имам и бутон Активирай.
    Защо се получава така и какво ще стане ако го активирам пак чрез този бутон в приложението?
    Благодаря!

    1. Здравейте, „Нов(неактивен)“ означава, че детето няма активиран ученически профил. Ако натиснете бутона за активация, ще му създадете собствен профил. Тази опция не е задължителна и няма да попречи да получавате информация от училището за детето.
      Поздрави!

  8. Здравейте,
    синът ми е под 14г. и смени училището. Виждам, че е потвърдена смяната, но при натискане на бутон “ Начало“ ми излиза следното съобщение “ Активиране на ученически регистрации: Имате възможност да активирате следните ученици:….“ Въвеждам данните на моя мейл адрес и парола, но непрекъснато стои едно постоянно зареждане без да има някаква промяна. Тази опция за създаване на отделен профил на детето ли е, т.е. негов акаунт или има проблем със системата в момента?

    1. Здравейте, да, става въпрос за създаване на профил на детето. Активирането на ученически акаунт не е задължително и няма да попречи да виждате информацията, която се нанася в дневника.
      Поздрави!

  9. Здравейте!
    След като смених училището на сина ми, в моя родителски профил в секция Права на достъп виждам новото училище и двете имена и класа на сина ми. Но в секция Ученици под 14г. виждам трите му имена и възраст със статус Неактивен и в мобилното приложение имам бутон Активирай, който ми иска създаване на име и парола за вход. Синът ми вече има име и парола за вход.
    Трябва ли да го активирам и какво ще стане, ако го направя?
    Предварително благодаря!

    1. Здравейте, „Нов(неактивен)“ означава, че детето няма активиран ученически профил. Ако натиснете бутона за активация, ще му създадете собствен профил. Тази опция не е задължителна и няма да попречи да получавате информация от училището за детето.
      Поздрави!

      1. Ами той си има профил и си се логва в него, там също вече му е сменено училището с новото. В такъв случай май няма нужда да натискам Активирай, нали?

        1. Тоест, ако го активирам синът ми с 2 профила ли ще стане?

  10. Потребителският статус на сина ми е „активен“ с „непотвърден имейл“. Може би трябваше да въведа имейла, зададен му от училището, а не личният му, направен от мен, в Google? Системата не ми позволява да направя корекция и да сменя имейл адреса му. Как да стане това? Изобщо има ли значение кой имейл на ученика се въвежда, за да бъде потвърден той от системния администратор на училището?

    1. Здравейте, няма значение какъв e-mail е въведен. Можете да го смените като влезете в акаунта на ученика и редактирате основните данни.
      Поздрави!

  11. В моят профил и този на съпругът ми виждам профилите на двете деца. Но когато искам да влезна в профила на синът ми за да сложа снимка ми изпосва че трябва да се активира от родител в рамките на 14 дни

    1. Здравейте, снимка може да се добави само от собствен профил. За това ще Ви бъде необходимо да регистрирате ученика и да потвърдите профила му като родител. След като го направите, влезте в ученическия профил и качете снимка.
      Поздрави!

  12. Здравейте! не виждам бутон „активирай:, а когато в администрацич, натисна на профила на дъщеря ми ( под 14 г.) излиза,че е със стаус „активен, непотвърден мейл“и липсва потвърждение от родител! Бихте ли ми казали как мога да го ползволя?

    1. Здравейте, необходимо е да влезете във Вашия профил, да натиснете върху фамилното си име в горния, десен ъгъл и от ляво да изберете менюто „Ученици под 14 г.“
      Поздрави!

  13. Здравейте, потребителският статус на дъщеря ми е „активен“, но с непотвърден имейл адрес. Нямам опция за редакция, не мога да добавя мейл и телефонен номер и не мога да влезна в профила ѝ. Моля за съдействие!

    1. Здравейте, e-mail се потвърждава от класен, но той няма връзка с успешното Ви достъпване на профила. Уверете се, че въвеждате коректни данни за вход или се обадете на тел. 0999 996 995, за да Ви съдействаме.
      Поздрави!

  14. Здравейте, създадохме профил на детето и от съобщението там се указва, че родител трябва да потвърди до 14 дни. Влизам в моя профил и виждам в ученици под 14 г. ред с данни на детето със статус нов-неактивен и бутон активирай. Това ме води до екран за въвеждане на имейл, потребителско име и пароли, но при въвеждане на имейл и потр.име съобщението е че вече има такъв регистриран имейл. Въпросът ми, как трябва да потвърдя профила на детето, за да бъде активен? Освен това, тъй като профила създадохме от мобилно приложение, липсва информация за бащино име. През уеб това поле е недостъпно за попълване.

    1. Здравейте, дъщеря Ви има създаден и потвърден профил, в който може да влиза безпроблемно.
      Поздрави!

  15. Здравейте!
    Новозаписалите се ученици от 8 клас имат прифили в други училища. Как да бъдат активни/прибавени в нашата гимназия?

    1. Здравейте, ако учениците имат активни ученически профили, те ще се активират автоматично и във вашето училище чрез ЕГН.
      Поздрави!

  16. Здравейте .Детето ми смени училището след 7 клас.Аз успях да променя моя профил но тя не може .Тъй като е под 14 години е необходимо моето съгласие но при стъпките които сте указали не успявам да го активирам .Нито чрез мобилното приложение където все пак ми дава така опция но изписва че нямам право на такава операция нито нито чрез това приложения през мобилната поща .Пише ,че има профил в друго училище( най вероятно старото).

    1. Здравейте, моля да се обадите на тел. 0999 996 995 за съдействие.
      Поздрави!

      1. опитах, работите от 9, а децата започват училище тогава. Ще има ли днес оператори по-рано? Благодаря много!

        1. Здравейте, имаме оператори от 8:00, но вероятно се свързвате трудно поради големия брой обаждания.
          Поздрави!

        2. Опитвам се да активирам профил на дете под 14 години Въвеждам данните за потреб име email и парола с които детето да достъпва профила си но излиза съобщение неуспешна активация постоянно Какво трябва да направя Първо трябва да направя регистрация ли на детето?

          1. Здравейте, виждам, че и двете Ви деца имат активни профили и могат да ги използват безпроблемно.
            Поздрави!

  17. Здравейте,
    След следване на вашите инструкции за активиране на профила на ученика….стигнахме до 3та точка
    „3. Натиснете върху името на ученика и изберете бутона „Активирай“ “
    но вместо бутон „Активирай “ има бутон „смени парола“ и не успяваме да се справим .
    Моля за помощ

      1. Здравейте, моля да ни потърсите на тел. 0999 996 995 за съдействие.
        Поздрави!

  18. Здравейте, дъщеря ми има профил в школо, но профилът показва активен с непотвърден имейл и реално не може да се ползва, а от днес започват онлайн обучение. Много пъти натисках върху жълтото каре вчера и днес, което излиза в нейния профил и указва, че трябва да получа мейл за активация, но нищо не получавам досега. От моя профил също нямам възможност да го активирам по никакъв начин. Може ли да помогнете? Благодаря

    1. Здравейте, съобщението за непотвърден e-mail не възпрепядства ползването на профила.
      За допълнително съдействие можете да се свържете с нас на тел. 0999 996 995.
      Поздрави!

  19. Здравейте, аз съм родител, детето ми е 1-ви клас, има ли възможност да се намали по някакъв начин периметъра на камерата когато са във виртуалната стая, така че да се вижда само главата на детето и за фон да сложа някакъв тапет, в смисъл да не се вижда домашната атмосфера, а само детето?

  20. Здравейте, безуспешно се опитвам да активирам профила на дъщеря си. Следвам инструкциите. Нямам възможност да натисна Активирай, защото такъв бутон няма. Изписва се съобщение, че ученикът има активен профил в други учелища???

    1. Здравейте, моля да се обадите на тел. 0999 996 995 за съдействие.
      Поздрави!

  21. Здравейте,моля за съдействие. След добавяне и активиране на ученик, ми изписва „Неактивен(изчаква одобрение от родител).
    Благодаря!

    1. Здравейте, когато учениккът е под 14 годишна възраст, е необходимо одобрение от профила на тодител, за да се активира ученическият профил.
      Родителят ще види съобщение за одобрение на ученически профил при влизнае в родителския такъв.
      Поздрави!

  22. Здравейте, аз съм родител, опитвам се да активирам профилите и на двете си деца, но безуспешно. Постоянно се появява съобщение, че активирането е неуспешно. Към момента статусът и на двете деца е нов (неактивен). Моля за съдействие, тъй като се опитвам да се свържа по телефон с администратор, но за съжаление неуспешно.

    1. Здравейте, ще активирам децата Ви служебно. Изпращам Ви на пощата данни за вход за профилите им. Вие във Вашия профил на родител ще получите съобщение за активиране или отхвърляне на ученическите профили. Потвърдете ги.
      Поздрави!

  23. Здравейте! След всички действия, както е описано,стигам след активация на профил, на дете под 14г,до запази. Следва зареждане до безкрай или съобщение „Грешка на активация“ и профила остава неактивен. Къде греша ми е въпросът?

    1. Здравейте, ще активирам ученическия профил служебно и ще Ви изпратя данните за вход на пощата. В родителския профил ще получите съобщение за одобряване или отхвърляне на ученически профил. Потвърдете.
      Поздрави!

    1. Здравейте, всичко е наред с профила на дъщеря Ви. Непотвърден e-mail не пречи за достъпването му. Можете да потърсите e-mail за потвържедение в спам папката в пощата на детето.
      Поздрави!

  24. Здравейте,
    С 3 деца съм. Първата вече е втора година студентка, но явно съм ползвала за нея мейла си в абв. За второто дете съм ползвала служебния си мейл. Сега искам да активирам третото дете, което е втори клас, но след стъпките за мейл ми излиза съобщение, че мейлите вече се ползват.

  25. Не мога да активирам сина си, който е първи клас. За да е активен ми дава разрешение от родител, как да го направя

    1. Здравейте, в това ръководство, под което сте подали запитването, са описани стъпките за активиране от ученически профил за ученик под 14 г.
      Поздрави!

  26. Здравейте!
    Както изчетох до тук, всички имаме проблем с активацията на профилите на децата!
    Защо трябва да е толкова сложно…
    Аз също стигам до това с активния профил, но без възможност да добавя потр. име и имейл, следователно и профила не може да се използва.
    Т.е до тук имам въведени и потвърдени данни за детето, но без вариант да коригирам и напиша потр.име.
    Как мога да го направя?
    И има ли разлика, дали детето ще има свой профил или просто да използва моя с инсталираното приложение в телефона си?

    1. Здравейте, ученическият профил на дъщеря Ви се е активирал при достъп до него с бърз бутон – gmail, facebook и другите възможни опции. Това е причината профилът да е активен, без да можете да въведете потребителско име и парола. Мога да Ви изпратя такива на e-mail, но виждам, че сте регистрирали дъщеря си като родител и може би не са Ви нужни на този етап.
      Поздрави!

      1. Здравейте! Искам да се свържа с Вас,но непрекъснато на посочения телефон се отговаря- всички наши оператори са заети, да се обадя по- късно или ще ми бъде върнато обаждане, но никой не се свързва с мен.

        1. Здравейте, чухме се по телефона, всичко е наред.
          Поздрави!

  27. Здравейте, без да искам отказах активиране на профила на сина ми. Какво да направя? Нов профил за мен или за детето?

    1. Здравейте, ако е необходимо да активирате ученически профил, въведете отново данни за регистрация – e-mail, потребителско име и парола. Възможно е да Ви изведе грешка, че мейлът вече се използва и ще се наложи да въведете друг такъв.
      Поздрави!

  28. Здравейте, активирах профила на детето, но то така и не получи e-mail за потвърждение на активацията. Защо така? В момента все още стои със статус активен, одобрен / непотвърден имейл/.

    1. Здравейте, виждам, че с профила на детет Ви всички е наред.
      Поздрави!

  29. Здравейте, децата ми (под 14г ) имат потребителски статус „Активен (непотвърден имейл)“, но никога не са въвеждани имейли.
    При опит да им направя нова регистрация получавaм съобщение, че вече са регистрирани. Как да използвам текущата регистрация, след като няма въведен имейл?

    1. Здравейте, достъпвайте профилите с потребителско име и парола.
      Поздрави!

  30. Здравейте, от вчера нямам достъп до профилите на децата- когато се опитам да ги добавя, излиза съобщение, че вече са добавени, но в дневника не се появяват.

    1. Здравейте, виждам и двете деца, добавени към профила Ви, но в него са отчетени 0 влизания. Моля да се свържете с нас на тел. 0999 996 995, за да изясним казуса.
      Поздрави!

  31. Здравейте,
    бих искал да Ви попитам как се добавя ученик в школо? Имаме един активен ученик, но от къде се добавя друг?

  32. Здравейте, изобщо нямам бутон „активирай“. И как мога да си променя фамилията?

    1. Здравейте, дъщеря Ви има регистрация и използва безпроблемно профила си.
      Коригирах фамилното Ви име, тъй като полето е забранено за редакция от потребителя.
      Поздрави!

  33. Здравейте, не успявам да регистрирам второто дете – дълго време мисли школото и не се случва нищо. Моля за съдействие!
    Също така искам съдействие, за да корегирам и-мейла на регистрираното дете.

    1. Здравейте, моля да се свържете с нас на тел. 0999 996 995, за да Ви съдействаме.
      Поздрави!

  34. Здравейте,от един месец нямам достъп до профила на второто си децете- когато се опитам да го добавя, излиза съобщение, че вече е добавен, но в дневника не се появява.Получавам само уведомления на пощата,че са качени оценки и отзиви,които не мога да отворя.Обърнах се за помощ към класната.Имам изпратено съобщение от нея,че Ученикът очаква одобрение на регистрацията от родител на 07,11,но съобщението не се появява никъде за да го активирим.В същото време има проблем и с профила на първото дете -в дневника има само стара информация от 2020 -2021 го.и не получавам актуална информация .

    1. Здравейте, от описаното, разбирам, че вие сте в ученически профил. Натиснете в горния, десен ъгъл на екрана, върху фотоапарата с фамилното име и погледнете кои имена се зареждат там. Ако са на ученик, излезте от профила с бутона Изход (отново в горен, десен ъгъл на екрана) и достъпете родителския профил със съответните данни за вход.
      Поздрави!

  35. Здравейте, не с родителския профил съм. В графа дневник се зарежда само името на първото дете, второто дете липсва и не се актуализира информацията.

    1. Здравейте, с този мейл виждам активен родителски профил, в две училища. В този случай, превключвайте между училищата с бутон „Роля“, който се намриа в горната, лява половина на екрана (за уеб). Ако използвате мобилно приложение, натиснете на Още/Училище.
      Поздрави!

  36. Здравейте, опитвам се да добавя дете под 14 в родителски профил по указанията, но когато натисна името му ми дава смяна на парола, вместо активиран. Също искам на неговия телефон да е, а той е huawei p 40lite, може ли школо да се инсталира.?

    1. Здравейте, за да добавите ученик към родителски профил, последвайте тези стъпки: https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-dobavya-vtoro-dete/
      Относно приложението, не е възможно да се инсталира без App Store, но профилът може да достъпва през браузъра на телефона.
      Поздрави!

  37. Здравейте,
    Имам следния проблем. Не мога да потвърдя имейла на детето си в shkolo. Пише активен, одобрен профил, но имейла е неактивен и не ми позволява да го активирам при смяна на данни.

    1. Здравейте, мейлът на детето Ви е потвърден и всичко изглежда наред с профила му.
      Поздрави!

  38. Здравейте, профила на учника не е активиран, но няма и бутон за активация, както показвате по-горе.
    Какво е необходимо да се направи в този случай?

    1. Здравейте, моля да се свържете с нас на тел. 0999 996 995, в работен ден от 08:00 до 18:00 ч., за да Ви съдействаме.
      Поздрави!

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.