Как да активирам профила на ученик под 14 годишна възраст

1. Влезте в профила си на родител и изберете "Дневник".

2. Изберете името на ученика, чийто профил искате да активирате.

3. Натиснете върху името на ученика и изберете бутона "Активирай"

4. Въведете данните, с които ще достъпвате профила

Внимание: не можете да въведете вашият имейл или потребителско име. Полетата ще приемат само стойности, който все още не са заети в системата и не се ползват от други потребители.

Готово!

41 коментара за “Как да активирам профила на ученик под 14 годишна възраст”

  1. От къде се коригират данните за уп
    Ученика. Искам да въведа телефонен номер, данни за личния лекар, актуален адрес и т.н.

    1. Здравейте, тези данни се въвеждат от класния ръководител.
      Поздрави!

  2. Здравейте, след като правя всички стъпки за активацията на мойте деца,натискам накрая запази и едно постоянно зареждане ми изписва и нищо не се случва. Има ли някакъв проблем,защото не ми изписва готово и немога да разбера дали изобщо съм направила тази активация. Благодаря!

    1. Здравейте, всичко с Вашия профил изглежда наред. И двете Ви деца са видими и в настоящата учена година.
      Въпросът ми е – Вие иксате да създадете отделни профили на децата, с които те да достъпват Школо?
      Поздрави!

      1. Не,не искам,но госпожата ни каза да си активираме профилите

    2. Здравейте, при опит за активиране на дете до 14 години се появява съобщение: „Грешка!
      Този Имейл е вече зает.
      Този Потребителско име е вече зает.“ Означава ли това, че достъпът ми е активиран?

      1. Здравейте, активиране на дете под 14 г. означава да създадете отделен профил на ученика, с негови данни за вход. Детето Ви няма активиран профил, Вашият е активен.
        Поздрави!

  3. Здравейте, активирах профила на моето дете, но в последствие от училището предоставиха нови имейли, с които да ги регистрираме в Google и които ще използват. Реално тук трябва да е новия имейл на детето, за да получаваме известия. Въпросът ми е как да променя имейла на детето?

    1. Здравейте, необходимо е да достъпите профила на детето, да натиснете върху фотоапарата с фамилно име, в горния, десен ъгъл и да редактирате.
      Поздрави!

  4. Здравейте,
    Имам проблем с активирането на профила на сина ми. Постоянно ми излиза грешка при въвеждане на данните. Веднъж за ID друг път за имейл. Моля за съдействие!

    1. Здравейте, моля да се обадите на тел. 0999 996 995, за да можем да Ви съдействаме.
      Поздрави!

  5. Как се трие роля/старо училище след преместване в ново училище?

    1. Здравейте, не е възможно да се изтрие роля в минала учебна година. Данните се съхраняват за определен период от време. След като от старото училище актуализират учебната си година, вече няма да получавате известия от там, защото профилите Ви няма да бъдат активни.
      Поздрави!

  6. Здравейте, имам близнаци (под 14 годишни) и по грешка съм разменила мейлите им за достъп. Как да направя корекция?
    Благодаря!

    1. Здравейте, размених e-mail адресите, но потребителските имена ще трябва да си коригират от ученическите профили.
      След достъпване на профил се натиска фотоапарата с фамилното име и „Редактирайте“.
      Поздрави!

  7. Здравейте!
    Успях да сменя училището на сина ми през сайта. В момента в сайта като отида на моя профил – Права на достъп, виждам новото училище и класа, име и фамилия на сина ми и Статус активен. Като отида на Ученици под 14г. виждам трите имена на сина ми, възраст и Потребителски статус нов(неактивен). Като вляза в приложението за Андроид и отида на Ученици под 14г. виждам пак трите имена и имам и бутон Активирай.
    Защо се получава така и какво ще стане ако го активирам пак чрез този бутон в приложението?
    Благодаря!

    1. Здравейте, „Нов(неактивен)“ означава, че детето няма активиран ученически профил. Ако натиснете бутона за активация, ще му създадете собствен профил. Тази опция не е задължителна и няма да попречи да получавате информация от училището за детето.
      Поздрави!

  8. Здравейте,
    синът ми е под 14г. и смени училището. Виждам, че е потвърдена смяната, но при натискане на бутон “ Начало“ ми излиза следното съобщение “ Активиране на ученически регистрации: Имате възможност да активирате следните ученици:….“ Въвеждам данните на моя мейл адрес и парола, но непрекъснато стои едно постоянно зареждане без да има някаква промяна. Тази опция за създаване на отделен профил на детето ли е, т.е. негов акаунт или има проблем със системата в момента?

    1. Здравейте, да, става въпрос за създаване на профил на детето. Активирането на ученически акаунт не е задължително и няма да попречи да виждате информацията, която се нанася в дневника.
      Поздрави!

  9. Здравейте!
    След като смених училището на сина ми, в моя родителски профил в секция Права на достъп виждам новото училище и двете имена и класа на сина ми. Но в секция Ученици под 14г. виждам трите му имена и възраст със статус Неактивен и в мобилното приложение имам бутон Активирай, който ми иска създаване на име и парола за вход. Синът ми вече има име и парола за вход.
    Трябва ли да го активирам и какво ще стане, ако го направя?
    Предварително благодаря!

    1. Здравейте, „Нов(неактивен)“ означава, че детето няма активиран ученически профил. Ако натиснете бутона за активация, ще му създадете собствен профил. Тази опция не е задължителна и няма да попречи да получавате информация от училището за детето.
      Поздрави!

      1. Ами той си има профил и си се логва в него, там също вече му е сменено училището с новото. В такъв случай май няма нужда да натискам Активирай, нали?

        1. Тоест, ако го активирам синът ми с 2 профила ли ще стане?

  10. Потребителският статус на сина ми е „активен“ с „непотвърден имейл“. Може би трябваше да въведа имейла, зададен му от училището, а не личният му, направен от мен, в Google? Системата не ми позволява да направя корекция и да сменя имейл адреса му. Как да стане това? Изобщо има ли значение кой имейл на ученика се въвежда, за да бъде потвърден той от системния администратор на училището?

    1. Здравейте, няма значение какъв e-mail е въведен. Можете да го смените като влезете в акаунта на ученика и редактирате основните данни.
      Поздрави!

  11. В моят профил и този на съпругът ми виждам профилите на двете деца. Но когато искам да влезна в профила на синът ми за да сложа снимка ми изпосва че трябва да се активира от родител в рамките на 14 дни

    1. Здравейте, снимка може да се добави само от собствен профил. За това ще Ви бъде необходимо да регистрирате ученика и да потвърдите профила му като родител. След като го направите, влезте в ученическия профил и качете снимка.
      Поздрави!

  12. Здравейте! не виждам бутон „активирай:, а когато в администрацич, натисна на профила на дъщеря ми ( под 14 г.) излиза,че е със стаус „активен, непотвърден мейл“и липсва потвърждение от родител! Бихте ли ми казали как мога да го ползволя?

    1. Здравейте, необходимо е да влезете във Вашия профил, да натиснете върху фамилното си име в горния, десен ъгъл и от ляво да изберете менюто „Ученици под 14 г.“
      Поздрави!

  13. Здравейте, потребителският статус на дъщеря ми е „активен“, но с непотвърден имейл адрес. Нямам опция за редакция, не мога да добавя мейл и телефонен номер и не мога да влезна в профила ѝ. Моля за съдействие!

    1. Здравейте, e-mail се потвърждава от класен, но той няма връзка с успешното Ви достъпване на профила. Уверете се, че въвеждате коректни данни за вход или се обадете на тел. 0999 996 995, за да Ви съдействаме.
      Поздрави!

  14. Здравейте, създадохме профил на детето и от съобщението там се указва, че родител трябва да потвърди до 14 дни. Влизам в моя профил и виждам в ученици под 14 г. ред с данни на детето със статус нов-неактивен и бутон активирай. Това ме води до екран за въвеждане на имейл, потребителско име и пароли, но при въвеждане на имейл и потр.име съобщението е че вече има такъв регистриран имейл. Въпросът ми, как трябва да потвърдя профила на детето, за да бъде активен? Освен това, тъй като профила създадохме от мобилно приложение, липсва информация за бащино име. През уеб това поле е недостъпно за попълване.

    1. Здравейте, дъщеря Ви има създаден и потвърден профил, в който може да влиза безпроблемно.
      Поздрави!

  15. Здравейте!
    Новозаписалите се ученици от 8 клас имат прифили в други училища. Как да бъдат активни/прибавени в нашата гимназия?

    1. Здравейте, ако учениците имат активни ученически профили, те ще се активират автоматично и във вашето училище чрез ЕГН.
      Поздрави!

  16. Здравейте .Детето ми смени училището след 7 клас.Аз успях да променя моя профил но тя не може .Тъй като е под 14 години е необходимо моето съгласие но при стъпките които сте указали не успявам да го активирам .Нито чрез мобилното приложение където все пак ми дава така опция но изписва че нямам право на такава операция нито нито чрез това приложения през мобилната поща .Пише ,че има профил в друго училище( най вероятно старото).

    1. Здравейте, моля да се обадите на тел. 0999 996 995 за съдействие.
      Поздрави!

      1. опитах, работите от 9, а децата започват училище тогава. Ще има ли днес оператори по-рано? Благодаря много!

        1. Здравейте, имаме оператори от 8:00, но вероятно се свързвате трудно поради големия брой обаждания.
          Поздрави!

  17. Здравейте,
    След следване на вашите инструкции за активиране на профила на ученика….стигнахме до 3та точка
    „3. Натиснете върху името на ученика и изберете бутона „Активирай“ “
    но вместо бутон „Активирай “ има бутон „смени парола“ и не успяваме да се справим .
    Моля за помощ

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.