Как да одобря регистрация на нов потребител – Shkolo.bg
 

Как да одобря регистрация на нов потребител

Когато един потребител се регистрира в системата и заяви достъп до данните на ученик (от името на родителя) или до данните на клас (ако е преподавател), тогава този потребител чака регистрацията му да бъде потвърдена от училището. Докато не бъде одобрена, този потребител няма да има достъп до системата.

ВНИМАНИЕ Затова е важно класните ръководители и училищните администратори ежедневно да поглеждат дали има нови потребители, чакащи тяхното одобрение.

ВНИМАНИЕ: Регистрации на родители и ученици се одобряват от училищния администатор и класните ръководители. Регистрации на учители се одобряват само от училищния администратор.

1. Изберете "Администрация - Нови регистрации"

2. Натиснете бутона "Активирай"

Преди да активирате или премахнете потребител, можете да разгледате въведените от него данни, като кликнете върху името му:

3. Потвърдете, че желаете да активирате този профил

4. Профилът е активиран

Потребителят ще получи автоматичен мейл, който го известява за активирането на профила му. Той вече може да достъпи платформата с въведените от него потребителско име и парола.

10 коментара за “Как да одобря регистрация на нов потребител”

  1. Здравейте!
    Имам следния проблем: Една колега се регистрира, вижда съобщението, че училищния администратор ще активира профила й, но аз като администратор не получавам известие,че има неактивиран потребител.
    Благодаря предварително!

  2. Здравейте, г-жо Миркова!
    Вашите колеги най-вероятно при регистрацията са объркали датата на раждане или някоя буква в името си. За да заобиколите подобни трудности, силно ви препоръчвам като системен администратор да въведете предварително телефонните номера на всички колеги. Така при регистрация системата ще им каже, че телефонът е разпознат и регистрацията ще бъде силно улеснена.
    Поздрави!

  3. Здравейте,
    в моето училище би трябвало да съм администратор но всичко това не го виждам така. Може ли да ми обясните как да се оправи това.

    1. Здравейте!
      Във вашето училище вие НЕ сте администратор. Моля, обърнете се към вашия директор, за да ви даде права на администратор.

  4. Ученик при регистрация си е написал погрешно фамилията. Аз като класен ръководител натиснах опцията „премахни“. Ученикът после коригира грешката, но регистрацията му стои като премахната от мен. Какво трябва да направим.

    1. Здравейте! Предполагам, че вече сте се справили, но ако все още имате нужда от съдействие, потърсете ни на тел. 0999 996 995, 0999 969 995 или 0999 969 695, между 9 и 18 часа, за да ви съдействаме.

  5. Здравейте, имам проблем с активация на родители. При мен изобщо не излизат в меню „Администрация“опции „Нови регистрации“. Някои родители са се регистрирали без мое одобрение не знам как. Но други не могат, а аз нямам никакви съобщения за чакащи регистрации. Аз съм класен ръководител.

    1. Здравейте,
      Опитах се да се свържа с Вас по телефона. Моля, ако все още имате проблем, да се свържете с нас на някой от номерата за техническа поддръжка, за да Ви асистираме.
      Поздрави!

  6. Здравейте! Активирала съм регистрирани родители, в зелено ми е изписано „активиран“, но когато отида в класа си, родителят не е активиран. Какво трябва да направя?

    1. Здравейте! Изглежда всички заявки от родители във вашия клас са активирани. Може би имате предвид, че след това статуса на потребителя е Активен (непотвърден имейл), което означава, че е активиран успешно,
      но все още не е отвърдил, че въведения имейл е негов (изпращаме писмо до посочената ел. поща за потвърждение)
      Поздрави!

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.