Как да изтрия регистрацията си

Внимание: тази операция ще изтрие въведеният от вас имейл, потребителско име и парола и ще деактивира профила ви.

Данни, които се изискват по НАРЕДБА № 4 от 16.04.2003 г. за документите за системата на народната просвета и се вписват в дневниците и училищната документация, ще продължат да се съхраняват в законово определения срок.

1. Навигирайте до настройките на профила си

Кликнете върху фамилното си име:

2. Изберете секция "Данни"

3. Натиснете бутона за изтриване

4. Потвърдете операцията

5. Сесията ви е преустановена и данните са изтрити

22 коментара за “Как да изтрия регистрацията си”

  1. Здравейте как мога да изтрия правото си на достъп до профила на сина ми, който вече е завършил и да не виждам неговите статистики, оценки и т.н.?

    1. Здравейте, няма такава възможност. Ако използвате профила си за други роли, когато преминете в новата учебна година, няма да получавате известия за отминалата.
      Поздрави!

  2. Здравейте, искам да направя регистрация на дете под 14 г, но системата ми казва, че вече има направен профил на детето или, че не съществува такъв ученик.Какво да направя, при условие, че сменям паролата и пак не ме пуска. А нямам спомен да е правена преди регистрация.

    1. Здравейте, най-добре е да се обадите на тел. 0999 996 995, за да Ви съдействаме.
      Поздрави!

      1. Здравейте, аз имам същия проблем. Мога ли да ви позвъня?

        1. Здравейте, в момента връзката с телефона за поддръжка е затруднена поради големия брой позвънявания. Можете да опишете по-подробно казуса, за да Ви съдействам.
          Поздрави!

  3. Внука ми има два профила в школо.Вероятно вторият профил е направен от другият дядо.Как да го премахна?

    1. Здравейте, моля да се обадите на тел. 0999 996 995, за да проверим казуса.
      Поздрави!

  4. Здравейте,
    Ученик е направил регистрация, но по грешка е сложил роля- родител. Може ли да изтрие създадения и да направи нов, като използва същия и-мейл?

    1. Здравейте, няма такава възможност. Моля да се обадите на тел. 0999 996 995, за да направим необходимите корекции.
      Поздрави!

      1. Здравйте имам подобен проблем детето ми си е направила сама профил в школо по погрешка с роля родител и сега излиза в дневника на класната на другото ми дете като родител какво мога да направя?

        1. Здравейте, изтрих родителския профил на дъщеря Ви. Сега тя има само ученически профил, регистриран с gmail.
          Поздрави!

          1. Здравейте, тъй като откривам в платформата единствено Ваш учителски профил, ще трябва да ни потърсите на тел. 0999 996 995, за съдействие.
            Поздрави!

  5. Здравейте! Как мога да сменя ролята ми от родител на ученик?

    1. Здравейте, родител не може да им роля ученик. Трябва да си нпаравите нова регистрация като ученик.
      Можете да последвате стъпките от линка към ръководството: https://www.shkolo.bg/blog/nov-uchenik/
      Поздрави!

  6. Здравейте,направих си регистрация като родител,но излизат имената на детето ми. Аз съм сигурна,че си написах моите имена.

    1. Здравейте, профилът Ви е родителски. Можете да видите Вашите имена в основните данни на профила. Натиснете в горния, десен ъгъл на екарна, върху фотоапарата.
      Поздрави!

  7. Здравейте. Имам проблем с платформата.Не мога да регистирам дъщеря си.Дава ми всевъзможни грешки – Грешка!Има проблем с данните Ви!, Въведените от Вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище или ученикът е вече регистиран.Моля за съдействие.Благодаря Ви!

    1. Здравейте, моля да се свържете с нас на тел. 0999 996 995, за да Ви съдействаме.
      Поздрави!

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.