Как да изтрия регистрацията си

Внимание: тази операция ще изтрие въведеният от вас имейл, потребителско име и парола и ще деактивира профила ви.

Данни, които се изискват по НАРЕДБА № 4 от 16.04.2003 г. за документите за системата на народната просвета и се вписват в дневниците и училищната документация, ще продължат да се съхраняват в законово определения срок.

1. Навигирайте до настройките на профила си

Кликнете върху фамилното си име:

2. Изберете секция "Данни"

3. Натиснете бутона за изтриване

4. Потвърдете операцията

5. Сесията ви е преустановена и данните са изтрити

41 коментара за “Как да изтрия регистрацията си”

  1. Здравейте как мога да изтрия правото си на достъп до профила на сина ми, който вече е завършил и да не виждам неговите статистики, оценки и т.н.?

    1. Здравейте, няма такава възможност. Ако използвате профила си за други роли, когато преминете в новата учебна година, няма да получавате известия за отминалата.
      Поздрави!

  2. Здравейте, искам да направя регистрация на дете под 14 г, но системата ми казва, че вече има направен профил на детето или, че не съществува такъв ученик.Какво да направя, при условие, че сменям паролата и пак не ме пуска. А нямам спомен да е правена преди регистрация.

    1. Здравейте, най-добре е да се обадите на тел. 0999 996 995, за да Ви съдействаме.
      Поздрави!

      1. Здравейте, аз имам същия проблем. Мога ли да ви позвъня?

        1. Здравейте, в момента връзката с телефона за поддръжка е затруднена поради големия брой позвънявания. Можете да опишете по-подробно казуса, за да Ви съдействам.
          Поздрави!

  3. Внука ми има два профила в школо.Вероятно вторият профил е направен от другият дядо.Как да го премахна?

    1. Здравейте, моля да се обадите на тел. 0999 996 995, за да проверим казуса.
      Поздрави!

  4. Здравейте,
    Ученик е направил регистрация, но по грешка е сложил роля- родител. Може ли да изтрие създадения и да направи нов, като използва същия и-мейл?

    1. Здравейте, няма такава възможност. Моля да се обадите на тел. 0999 996 995, за да направим необходимите корекции.
      Поздрави!

      1. Здравйте имам подобен проблем детето ми си е направила сама профил в школо по погрешка с роля родител и сега излиза в дневника на класната на другото ми дете като родител какво мога да направя?

        1. Здравейте, изтрих родителския профил на дъщеря Ви. Сега тя има само ученически профил, регистриран с gmail.
          Поздрави!

          1. Здравейте, тъй като откривам в платформата единствено Ваш учителски профил, ще трябва да ни потърсите на тел. 0999 996 995, за съдействие.
            Поздрави!

  5. Здравейте! Как мога да сменя ролята ми от родител на ученик?

    1. Здравейте, родител не може да им роля ученик. Трябва да си нпаравите нова регистрация като ученик.
      Можете да последвате стъпките от линка към ръководството: https://www.shkolo.bg/blog/nov-uchenik/
      Поздрави!

  6. Здравейте,направих си регистрация като родител,но излизат имената на детето ми. Аз съм сигурна,че си написах моите имена.

    1. Здравейте, профилът Ви е родителски. Можете да видите Вашите имена в основните данни на профила. Натиснете в горния, десен ъгъл на екарна, върху фотоапарата.
      Поздрави!

  7. Здравейте. Имам проблем с платформата.Не мога да регистирам дъщеря си.Дава ми всевъзможни грешки – Грешка!Има проблем с данните Ви!, Въведените от Вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище или ученикът е вече регистиран.Моля за съдействие.Благодаря Ви!

    1. Здравейте, моля да се свържете с нас на тел. 0999 996 995, за да Ви съдействаме.
      Поздрави!

  8. Здравейте, направих профил на дъщеря ми, който е на 11 години от моя профил, но не получи мейл за потвърждение на е-майла и в момента в сайта излиза, че мейла не й е потвърден. Това ще е проблем ли? Може ли да поискаме повторно пращане на мейл за потвърждение на е-майла?

    1. Здравейте, трябва да получите мейл за потвържедение на пощата, която сте посочили в ученичвския профил. Ако не го откривате и не потвърдите, няма да имате никакви проблеми с позването на профила. Единствено, няма да получавате известия на конкретния e-mail.
      Поздрави!

  9. Здравейте,
    Опитах се да направя профил на синът ми, но като вляза в „деца по 14год“ ми показва, че потребителският статус е активен /непотвърден имейл/ и липсва позволение от родител.
    Как да го оправя?

    1. Здравйте, синът Ви има регистрация и успешно достъпва профила си през мобилно приложение.
      Поздрави!

  10. Здравейте! Как да променя трите си имена в профила?

    1. Здравейте, ще Ви бъде необходимо съдействие от училищната администрация за този тип редакция.
      Поздрави!

  11. Здравейте, майка ми преди време е направила втори профил с друг телефон, а до единия профил нямаме достъп и няма как да изтрия данните от него. Какво мога да направя в случая?

    1. Здравейте, ако нямате никакви данни за профила, моля да се свържете с нас на тел. 0999 996 995 за съдействие.
      Поздрави!

  12. Здравейте! При прехвърляне на синът ми в друго училище автоматично ми се появиха 3 еднакви родителски роли свързани с него. Това означава че получавам всеки е-майл от системата 3 пъти което задръства пощата ми. Как да изтрия 2 от ролите?

    1. Здравейте, ролите са обединени и вече няма да имате такъв пробелм.
      Поздрави!

      1. Здравейте, аз имам съвсем същия проблем като колегата по-горе. Как да обединя и аз трите еднакви роли от профила ми?
        Поздрави!

          1. Коригиран е
            Благодаря!

  13. Здравейте! Оказа се, че имам два профила в училището на сина ми, как може да се изтрие единия, така че да получавам само от единия профил информация . Благодаря предварително!

    1. Здравейте, не откривам регистрация с мейла, с който сте публикували в блога, за да мога да Ви съдействам. Можете да се свържете с нашия отдел за техническа поддръжка на тел. 0999 996 995.
      Поздрави!

  14. Здравейте, преместих дъщеря ми в друго училище. Мога ли да изтрия профила и само за старото училище?

    1. Здравейте,
      избирайки настоящото училище при вход в профила Ви, ще виждате профила на детето си само в това училище. Не можете да изтриете профила от предишно училище.
      Поздрави!

  15. ИМАМ ПРОБЛЕМ НА ДЕЙСТВАЩИЯ МИ ПРОФИЛ УЧЕНИЧЕСКИ СЪМ С СТАРИЯ ИМЕЙЛ КАТО ВАВЕДА НОВ И МИ ИЗПИСВА ЧЕ Е ИЗПОЛЗВАН ОТ ДРУГ ПОТРЕБИТЕЛ ОТДОЛУ ОСТАВЯМ НОВИЯ ИМЕЙЛ И АКО МОЖЕ ДА ИЗТРИЕТЕ ПРОФИЛА КЪМ НЕГО

    1. Здравейте,
      ако имате проблем с профила, моля свържете се с нас на 0999 996 995, за да Ви съдействаме.
      Поздрави!

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.