Внимание! Тази функционалност е достъпна само за родители чиито ученици са на възраст под 14 години.
1. Навигирайте до вашия потребителски профил.

2. Изберете секция “Ученици под 14г.”.

3. Натиснете бутон “Смени парола”.

4. Въведете новата парола и я потвърдете. Тя трябва да бъде минимум 6 символа и да включва главна латиснка буква, малка латисна буква и цифра.

5. Натиснете бутон “Запази”.

при мен нямя бутон ,,Ученици под 14г,, !!!
Здравейте, виждам че всичко е наред.
Здравейте,
Аз съм родител на 2 деца. И двете фигурират в секция „Права за достъп“ с „Активен“ статус, но само едното е в списъка „Учебици под 14 години“. И двете деца са под 14 год. Какво трябва да направя за да виждам и двете деца в „Учебици под 14 години“?
Другият ми въпрос е свързан с потербителския статус на дете в тази секция. Пише „Активен (непотвърден имейл)“. Кой имейл трябва да се потвърди? Питам защото нито аз нито детето е получавало имейл за потвърждение.
Благодаря предварително за отговорите!
Здравейте, вече ще виждате и двете си деца в секция „Ученици под 14 г.“ и няма да Ви излиза повече съобщението за непотвърден e-mail.
Поздрави!
Здравейте, аз имам същия проблем с Активен профил и непотвърден имейл. Какво следва да направя ?
Здравейте, редактирайте основните си данни и отново въведете мейла си, за да получите код за потвърждение. Потвърдете.
Поздрави!