Как да принтирам ученически документ върху бланка на МОН

1. Навигирайте до деловодство - ученически документи.

2. Генерирайте нов документ или изберете вече генериран такъв от списъка.

В случай че добавяте или редактирате вече създаден документ, имайте предвид, че при избор на бутон "Заради от дневник", всички ръчно въведени досега данни ще се заменят с тези, които се съдържат в дневника. Това правило важи страница по страница.

Пояснение: Ръчно въведената информация се запазва единствено в документа, но когато се натисне бутон "Зареди от дневник", тя се изтрива за да се въведе новата информация на същите полета.



Когато сте готови с подготовката на документа, можете да го изберете от списъка на ученическите документи:

3. Изберете "Бланка МОН".

4. Документът се сваля в ПДФ.

5. След отваряне на ПДФ, можете да правите всякакви ръчни редакции - промяна на име или добавяне на интервал. Редактираното поле се оцветява в бяло.

6. След като сте готови, запазвате файла на вашето устройство и можете да принтирате документа.

Повече информация относно настройките за принитиране можете да намерите тук ->

17 коментара за “Как да принтирам ученически документ върху бланка на МОН”

  1. Здравейте! А удостоверение за преместване, може ли да бъде генерирано?

    1. Здравейте, да, налично е в деловодство-учченически документи.
      Поздрави!

  2. Здравейте, как става прикачването на готовите дипломи и свидетелства в АдминРД?

    1. Здравейте,
      в момента се разработва нова функционалност, която ще позволи освен да прикачате сканирани документи, да експортирате и данни от Школо към АдминРД.

      1. Бихте ли се ангажирали със срок: Кога ще е активна тази функционалност? …/“да експортирате и данни от Школо към АдминРД“

  3. Свидетелство за основно образование ще може ли да се принтира на бланка от МОН да юни, тъй като на тоя етап не може

    1. Здравейте,
      този модул не е активен във вашето училище. За допълнителна информация, можете да се свържете с вашия търговски представител.
      Поздрави!

  4. Здравейте!
    Предвиждате ли автоматично получаване (генериране) на регистрационен номер и дата при отпечатването на удостоверение за завършен клас и другите ученически документи

    1. Здравейте,
      не се предвижда подобна функционалност.
      Поздрави!

  5. Добро утро,когато разпечатваме „Удостоверение за завърпен клас“ има много разминавания на редовете.Можете ли по някакъв начин да корегирате шаблона,за да може да използваме тази функционалност в края на учебната година?

  6. Здравейте! Въпреки дадените настройки има доста разминавания с шаблона на МОН. Моля да направите всичко възможно удостоверенията за завършен начален етап да бъдат направени по – точно. На този етап има едни хвърчащи по редовете надписи и се иска доста усилия да се разбере коя оценка по кой предмет е. Все пак издаваме официални документи.

    1. Здравейте, моля да се обадите на телефон 0999 996 995, за да можем да разберем по-конкретно проблема, който се появява при вас и да бъде отстранен възможно най-бързо.
      Поздрави!

  7. При печатането на Дипломи за средно образование Формата на листа не е А4. Как да задам размерите като нямам размер по избор?

    1. Здравейте, настройките са съобразени с удостоверенията. Избирате формат А4, защото в неговите параметри е центриран документа.
      Поздрави!

  8. Как автоматично да се изчисли среден успех на диплома за средно образование?

    1. Здравейте, създайте личен картон и вкарайте ръчно оценките от осми клас до периода, в който сте преминали на електронен дневник. След това, при генериране на диплома за средно образование, в стъпката с оценки, натиснете „Зареди от личен картон“. По този начин ще получите средноаритметична стойност.
      Поздрави!

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.