Детето ми смени училището. Как да добавя новото?

1. Навигирайте до вашия потребителски профил

 

2. Изберете секция "Права на достъп"

3. Натиснете бутон "Заяви достъп"

4. Попълнете формуляра

5. Натиснете бутон "Пусни заявка за достъп"

Внимание: Класният ръководител или администраторът трябва да одобри заявката ви, за да получите достъп до профила на ученика!

Важно!

След като заявката ви бъде одобрена, ще можете да превключвате между училищата от бутона "Роля":

 

 

 

78 коментара за “Детето ми смени училището. Как да добавя новото?”

  1. Всичко това го направих, но ми дава „непотвърден“ и не мога да видя на детето оценките

    1. Здравейте!
      Моля, свържете се с класния ръководител и го информирайте за направената заявка. Той може да потвърди достъпа до профила на ученика.
      Поздрави!

  2. Здравейте! Детето ми смени училището и вече трети месец не ми приема заявката за достъп, като ми изписва, че съм въвела данни на дете, което не е от това училище /новото/. Какво е необходимо да направя?

    1. Здравейте!
      Моля, обадете ни се на 0999 996 995, през седмицата от 9 до 18 часа, за да ви съдействаме.

      1. Здравейте, синът ми смени училището си и вече няколко пъти се опитвам да получа достъп до новото училище, но получавам все едно и също съобщение, че въведените данни не отговарят на ученик в посоченото училище или ученикът вече е регистриран. Какво да направя в то случай?

        1. Здравейте,
          Необходимо е да изчакате от училището да качат новата база данни. Това става след 1.09, но има и училища,
          които се бавят до Октомври. След като се уверите, че са го направили, минете през стъпките отново.

  3. Здравейте! Детето ми смени училището и вече трети месец не ми приема заявката за достъп, като ми изписва, че съм въвела данни на дете, което не е от това училище /новото/. Какво е необходимо да направя?

    1. Здравейте, най-вероятно училището все още не е активирално новата учебна година. Питайте класния ръководител кога ще стартира за вашето училище учебна година в Школо?

  4. Здравейте,Детето ми смени училището и при опит да направя регистрация по Указанията ви в сайта ми изписва „Грешка!
    Въведените от Вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище“.

    1. Най-вероятно в новото училище все още не са активирали новата учебна година и затова системата не разпознава въведените от вас данни. Пробвайте след 2 седмици ако пак не стане, звъннете на телефоните за техническа помощ.

      1. Здравейте,преди учих в друго училище и си направих профил,обаче данните ми още са от в профила от по-миналата година .Въпроса ми е,как мога да превключа на новото си училище и да имам данните от тази година?

  5. Здравейте , дъщеря ми смени училището , как да се отпиша от старото училище?

    1. Здравейте! Вие не е необходимо да правите нещо за отписването на ученика.

  6. Здравейте,
    правя заявка за смяна на училището на сина ми, по указания начин, но ми изписва, че имената на родителя и детето съвпадат, така е съвпадат, аз съм Тихомир Петров Петров синът ми е Тихоми Тихомиров Петров, т.е. първото име и фамилията са ни еднакви. Какво да напарвя?

    1. Здравейте,
      Моля да се вържете с нас на +359999969995 или да ни оставите Ваш телефонен номер, за да активираме регистрацията от наша страна.
      Поздрави!

  7. Здравейте, при опит да сменя училището, в графата не ми излиза новото за което искам да изпратя заявка.

    1. Здравейте,

      Кажете кое е училището, както и как се казва Вашето дете, за да го добавим към профила Ви.
      Поздрави!

  8. Дъщеря ми смени училището и когато вляза да добавя новото училище ми изписва Грешка!Въведените от Вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище.

    1. Здравейте, кое е новото училище и как се казва дъщеря Ви?
      Поздрави!

      1. Здравейте училището е ПГХ и ХВТ „Д.И. Менделеев“ ученичката е Стефани Василева от 8б клас

  9. Здравейте! Детето ми се премести в друго училище и сега не мога да го регистрирам!
    Грешка!
    Въведете от вас данни, които не се отнасят за учениците в посочените училища или учащите вече са регистрирани.

    1. Здравейте, най-вероятно детето все още не е вкарано в базата данни на новото училище. Можете да се свържете с нас на телефоните за техническа поддръжка, за да проверим.
      Поздрави!

  10. Здравейте…детето смени втория срок училището…вече е е в Професионална гимназия по икономика „Робер Шуман“ гр. Разград
    не мога да променя училището…в новото училище за родител е записан съпруга му, а в старото профила е на моето име.Как да направя профил на негово име…или как да сменя училището в моя профил.

    1. Здравейте, ПГ по икономика „Робер Шуман“ не е клиент на Школо.
      Поздрави!

  11. Здравейте,
    Детето ми се премести в друго училище и сега не мога да добавя новото училище!
    След въвеждане необходимите данни системата ми дава следната съобщение: „Грешка!
    Въведените от вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище или ученикът вече е регистриран.“

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за новото училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  12. Здравейте,
    След точно изпълнение на указанията касаещи промяна на училеще, системата непрекъснато ми изписва „Грешка!
    Въведените от вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище или ученикът вече е регистриран.“.
    Многократно се опитвам да се свържа с Вас на посочените тел., но или ми се затваря или дава заето. Моля да ми пишете какво тр.да направя, за да добавя новото училище.

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  13. Синът ми смени училището малко след започване на втория срок, но не ми дава да променя училището. Дава ми грешка. Какво да направя?

    1. Здравейте,
      Ако все още изпитвате техническия затруднения,
      Можете да ни се обадете на телефон 0999 969 695, за да ви съдействаме.
      Поздрави!

  14. Здравейте,
    Изпратихме заявка за регистрация на дете, което си смени училището, но излиза този надпис:
    Грешка!
    Въведените от вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище или ученикът вече е регистриран.

  15. Това може ли да се прави от ученически профил? През учебната 2020/2021г. ще уча в училище различно от сегашното ми. (ЕГ „Пейо Яворов“ – Силистра). Нужно ли е да добавям роля, за да виждам оценките си от там или профилът ми ще се прехвърли автоматично при новото училище?

    1. Здравейте, когато от новото училище качат базата данни за предстоящата учебна година през Септември, системата автоматично ще обвърже профила.
      Поздрави!

  16. Здравейте, синът ми вече е в 8 клас. Не мога да добавя детето в новото училище, защото системата ми дава Грешка – „И двамата сме с едно и също име Данаил Касабов. Какво да направя, благодаря?

    1. Здравейте,
      От училището все още не са качили база данни за новата учебна година. Когато го направят, обикновено това става през Септември,но понякога и по-късно, системата автоматично ще обвърже профилите ви, ако ви добавят като родител с телефонния номер, с който сте регистриран. В противен случай е необходимо да се свържете отново с нас, за да ви съдействаме.
      Поздрави!

  17. Здравейте, дъщеря ми е в ново училище и следвах стъпките за смяна на училището. В края на процедурата ми се появи съобщение, че операцията не може да бъде извършена или че детето вече е вписано в електронния дневник на новото училище. При мен обаче достъпът все още е единствено до старото й училище. Къде бъркам?

    1. Здравейте,
      Необходимо е да изчакате от училището да качат новата база данни за предстоящата учебна година. Това се случва след първи Септември, но има и училища, които се бавят до Октомври.
      Тогава системата автоматично ще обвърже профилите на ученика. Колкото до вашия родителски профил,
      ако класният ръководител ви въведе с телефонния номер, с който сте регистрирана,
      системата отнво ще обвърже профилите. Ако не, ще трябва да заявите достъп.
      Тук е описано как: https://www.shkolo.bg/blog/novo-uchilishte/
      Поздрави!

  18. Правя всичко така, както е показано, за да сменя училището на детето си.Обаче ми дава грешка и пише, че са ми грешни данните или детето вече е регистрирано.Къде е регистрирано, като в приложението му фигурира само старото училище?Немога да го сменя, явно нещо не правя както трябва.Моля, помогнете.

    1. Здравейте,
      Необходимо е да изчакате от училището да качат новата база данни за предстоящата учебна година. Това се случва след първи Септември, но има и училища, които се бавят до Октомври.
      Тогава системата автоматично ще обвърже профилите на ученика. Колкото до вашия родителски профил,
      ако класният ръководител ви въведе с телефонния номер, с който сте регистрирана,
      системата отнво ще обвърже профилите. Ако не, ще трябва да заявите достъп.
      Тук е описано как: https://www.shkolo.bg/blog/novo-uchilishte/
      Поздрави!

  19. Здравейте,
    След добавена заявка за достъп до ново училище, от училището ли зависи до колко време ще бъде одобрена тази заявка?
    Благодаря предварително!

  20. Здравейте,при опит да сменя училището на сина ми изписва грешка-Въведените от вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище или ученикът вече е регистриран.Моля за съдействие,благодаря

    1. Здравейте,
      Необходимо е да изчакате от училището да качат новата база данни. Това става след 1.09, но има и училища,
      които се бавят до Октомври. След като се уверите, че са го направили, минете през стъпките отново.

    2. Здравейте, най-вероятно влизате през телефон. Там няма да видите фамилията си, а задраскан фотоапарат.
      Поздрави!

  21. Здравейте !
    Синът ми е приет в ново училище Професионална гимназия по селско стопанство и хранителни технологии гр. Шумен.Следвам стъпките за смяна на училище , но не ми излиза .Аз ли бъркам някъде или училището липсва ?Благодаря предварително !

  22. При опит за изпращане на заявка за регистрация като родител изписва следното съобщение :“Въведените от вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище или ученикът вече е регистриран.“
    Профила на детето ми като ученик в това училище е активен.
    Какво трябва да направя?

    1. Здравейте,
      Необходимо е да изчакате от училището да качат новата база данни. Това става след 1.09, но има и училища,
      които се бавят до Октомври. След като се уверите, че са го направили, минете през стъпките за регистрация отново.

  23. Здравейте,
    Дъщеря ми смени училището и когато вляза да добавя новото училище ми изписва Грешка!Въведените от вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище или ученикът вече е регистриран.

    1. Здравейте,
      Необходимо е да изчакате от училището да качат новата база данни. Това става след 1.09, но има и училища,
      които се бавят до Октомври. След като се уверите, че са го направили, минете през стъпките отново.

  24. Здравейте, опитвам се да сменя ролята си от „родител“ на „учител“, и когато изпратя заявката ми връща веднага съобщение: Грешка!
    Посоченият потребител не същестува или е вече регистриран. Може ли да ми помогнете?

    1. Здравейте,
      Това означава, че или от училището не са качили база данни или, че там присъствате с различни имена. Кое е училището , за да проверя?

  25. Здравейте, дъщеря ми е в ново училище. Имам регистрация в Школо и го достъпвам онлайн а не през приложение. Опитвам да сменя училището, но не откривам менюто, в което са Правата за достъп.

  26. Здравейте!
    Синът ми смени училището. Подал съм заявка за новото училище, но не получавам одобрение. Към кого да се обърна?

  27. здрвейте, опитвам се да влезна в системата като родител. Дъщеря ми е 8-ми клас в ново училище, но при опит да добавя в профила новото училище ми излиза съобщение че профилът вече е добавен или в училището няма такъв ученик. От училището твърдят, че проблемът вероятно е заради вече създаден профил е старото училище. Какво да направя?

    1. Здравейте,
      Моля, изпратете ми данни за новото училище, клас, паралелка, ученик и рожденна дата на support@shkolo.com
      Поздрави!

  28. Здравейте! Дъщеря ми е в ново училище. Тя вече получава оценките си оттам и й излиза автоматично новото училище. На мен и на съпруга ми профилите са още в старото училище. Пробвахме с посочената опция „Заявяване право на достъп и след попълване на заявката излиза следното съобщение: Грешка!
    Въведените от вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище или ученикът вече е регистриран.
    Моля за указания как да бъде разрешен този проблем!
    Поздрави,
    Плама Христова

    1. Здравейте,
      Помолете класния ръководител да ви добави като родители с телефонните номера, с които сте регистрирани, и системата щв обвърже профилите.
      Поздрави!

  29. Здравейте. Дъщеря ми смени училището тази година. Вече имам „достъп“ и съм включена към новия дневник, но в Роли още ми стои предното училище. Как може да бъде премахнато?

    1. Здравейте,
      По закон тези профили се пазят 5 години. Хубво е и да имате достъп до тях, ако се наложи да направите някакава справка.
      Поздрави!

  30. Следвайки инструкциите успях да добавя училището в което учи детето ни , но срещнах трудност с намирането на училището след въвеждане в търсачката ПГТ Пенчо Семов преди да допиша Пенчо ми изписва че няма съвпадение а съм сигурен че въвеждам правилно училището наложи се да напиша градът и да превъртя училищата докато го открия.
    Старото училище как мога да го премахна достъпът до него не ми е нужен вече?

    1. Здравейте,
      По закон тези профили се пазят 5 години. Хубво е и да имате достъп до тях, ако се наложи да направите някакава справка.
      Поздрави!

  31. Здравейте.
    Дъщеря ми посещава четвърта подготвителна група (6 г.) в ново училище.
    На моя профил в платформата все още стои информацията от предишното ѝ училище.
    Опитвам се да изпратя заявка за право на достъп до новото училище, следвам стъпките в Ръководството, но всеки път получавам едно и също съобщение „Грешка! Въведените от вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище или ученикът вече е регистриран.“.
    Бихте ли ми съдействали, моля?

    1. Здравейте, помолете класния ръководител да ви добави като родител с телефннитя номер, с който се регистрирана и системата ще обвърже профилите.
      Поздрави!

      1. Здравейте.
        Класната ме увери, че ме е добавила като родител с моя телефонен номер, но аз все още нямам достъп до профила на дъщеря си.
        Вие не можете ли да ми съдействате?

  32. Искам да премахна старото училище от профила си. Как?

    1. Здравейте,
      По закон тези профили се пазят 5 години. Хубво е и да имате достъп до тях, ако се наложи да направите някакава справка.
      Поздрави!

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.