Детето ми смени училището. Как да добавя новото?

1. Навигирайте до вашия потребителски профил

 

2. Изберете секция "Права на достъп"

3. Натиснете бутон "Заяви достъп"

4. Попълнете формуляра

5. Натиснете бутон "Пусни заявка за достъп"

Внимание: Класният ръководител или администраторът трябва да одобри заявката ви, за да получите достъп до профила на ученика!

Важно!

След като заявката ви бъде одобрена, ще можете да превключвате между училищата от бутона "Роля":

 

 

 

35 коментара за “Детето ми смени училището. Как да добавя новото?”

  1. Всичко това го направих, но ми дава „непотвърден“ и не мога да видя на детето оценките

    1. Здравейте!
      Моля, свържете се с класния ръководител и го информирайте за направената заявка. Той може да потвърди достъпа до профила на ученика.
      Поздрави!

  2. Здравейте! Детето ми смени училището и вече трети месец не ми приема заявката за достъп, като ми изписва, че съм въвела данни на дете, което не е от това училище /новото/. Какво е необходимо да направя?

    1. Здравейте!
      Моля, обадете ни се на 0999 996 995, през седмицата от 9 до 18 часа, за да ви съдействаме.

  3. Здравейте! Детето ми смени училището и вече трети месец не ми приема заявката за достъп, като ми изписва, че съм въвела данни на дете, което не е от това училище /новото/. Какво е необходимо да направя?

    1. Здравейте, най-вероятно училището все още не е активирално новата учебна година. Питайте класния ръководител кога ще стартира за вашето училище учебна година в Школо?

  4. Здравейте,Детето ми смени училището и при опит да направя регистрация по Указанията ви в сайта ми изписва „Грешка!
    Въведените от Вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище“.

    1. Най-вероятно в новото училище все още не са активирали новата учебна година и затова системата не разпознава въведените от вас данни. Пробвайте след 2 седмици ако пак не стане, звъннете на телефоните за техническа помощ.

  5. Здравейте , дъщеря ми смени училището , как да се отпиша от старото училище?

    1. Здравейте! Вие не е необходимо да правите нещо за отписването на ученика.

  6. Здравейте,
    правя заявка за смяна на училището на сина ми, по указания начин, но ми изписва, че имената на родителя и детето съвпадат, така е съвпадат, аз съм Тихомир Петров Петров синът ми е Тихоми Тихомиров Петров, т.е. първото име и фамилията са ни еднакви. Какво да напарвя?

    1. Здравейте,
      Моля да се вържете с нас на +359999969995 или да ни оставите Ваш телефонен номер, за да активираме регистрацията от наша страна.
      Поздрави!

  7. Здравейте, при опит да сменя училището, в графата не ми излиза новото за което искам да изпратя заявка.

    1. Здравейте,

      Кажете кое е училището, както и как се казва Вашето дете, за да го добавим към профила Ви.
      Поздрави!

  8. Дъщеря ми смени училището и когато вляза да добавя новото училище ми изписва Грешка!Въведените от Вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище.

    1. Здравейте, кое е новото училище и как се казва дъщеря Ви?
      Поздрави!

      1. Здравейте училището е ПГХ и ХВТ „Д.И. Менделеев“ ученичката е Стефани Василева от 8б клас

  9. Здравейте! Детето ми се премести в друго училище и сега не мога да го регистрирам!
    Грешка!
    Въведете от вас данни, които не се отнасят за учениците в посочените училища или учащите вече са регистрирани.

    1. Здравейте, най-вероятно детето все още не е вкарано в базата данни на новото училище. Можете да се свържете с нас на телефоните за техническа поддръжка, за да проверим.
      Поздрави!

  10. Здравейте…детето смени втория срок училището…вече е е в Професионална гимназия по икономика „Робер Шуман“ гр. Разград
    не мога да променя училището…в новото училище за родител е записан съпруга му, а в старото профила е на моето име.Как да направя профил на негово име…или как да сменя училището в моя профил.

    1. Здравейте, ПГ по икономика „Робер Шуман“ не е клиент на Школо.
      Поздрави!

  11. Здравейте,
    Детето ми се премести в друго училище и сега не мога да добавя новото училище!
    След въвеждане необходимите данни системата ми дава следната съобщение: „Грешка!
    Въведените от вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище или ученикът вече е регистриран.“

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за новото училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  12. Здравейте,
    След точно изпълнение на указанията касаещи промяна на училеще, системата непрекъснато ми изписва „Грешка!
    Въведените от вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище или ученикът вече е регистриран.“.
    Многократно се опитвам да се свържа с Вас на посочените тел., но или ми се затваря или дава заето. Моля да ми пишете какво тр.да направя, за да добавя новото училище.

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  13. Синът ми смени училището малко след започване на втория срок, но не ми дава да променя училището. Дава ми грешка. Какво да направя?

    1. Здравейте,
      Ако все още изпитвате техническия затруднения,
      Можете да ни се обадете на телефон 0999 969 695, за да ви съдействаме.
      Поздрави!

  14. Здравейте,
    Изпратихме заявка за регистрация на дете, което си смени училището, но излиза този надпис:
    Грешка!
    Въведените от вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище или ученикът вече е регистриран.

  15. Това може ли да се прави от ученически профил? През учебната 2020/2021г. ще уча в училище различно от сегашното ми. (ЕГ „Пейо Яворов“ – Силистра). Нужно ли е да добавям роля, за да виждам оценките си от там или профилът ми ще се прехвърли автоматично при новото училище?

    1. Здравейте, когато от новото училище качат базата данни за предстоящата учебна година през Септември, системата автоматично ще обвърже профила.
      Поздрави!

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.