Детето ми смени училището. Как да добавя новото?

1. Навигирайте до вашия потребителски профил

 

2. Изберете секция "Права на достъп"

3. Натиснете бутон "Заяви достъп"

4. Попълнете формуляра

5. Натиснете бутон "Пусни заявка за достъп"

Внимание: Класният ръководител или администраторът трябва да одобри заявката ви, за да получите достъп до профила на ученика!

Важно!

След като заявката ви бъде одобрена, ще можете да превключвате между училищата от бутона "Роля":

 

 

 

136 коментара за “Детето ми смени училището. Как да добавя новото?”

  1. Всичко това го направих, но ми дава „непотвърден“ и не мога да видя на детето оценките

    1. Здравейте!
      Моля, свържете се с класния ръководител и го информирайте за направената заявка. Той може да потвърди достъпа до профила на ученика.
      Поздрави!

  2. Здравейте! Детето ми смени училището и вече трети месец не ми приема заявката за достъп, като ми изписва, че съм въвела данни на дете, което не е от това училище /новото/. Какво е необходимо да направя?

    1. Здравейте!
      Моля, обадете ни се на 0999 996 995, през седмицата от 9 до 18 часа, за да ви съдействаме.

      1. Здравейте, синът ми смени училището си и вече няколко пъти се опитвам да получа достъп до новото училище, но получавам все едно и също съобщение, че въведените данни не отговарят на ученик в посоченото училище или ученикът вече е регистриран. Какво да направя в то случай?

        1. Здравейте,
          Необходимо е да изчакате от училището да качат новата база данни. Това става след 1.09, но има и училища,
          които се бавят до Октомври. След като се уверите, че са го направили, минете през стъпките отново.

  3. Здравейте! Детето ми смени училището и вече трети месец не ми приема заявката за достъп, като ми изписва, че съм въвела данни на дете, което не е от това училище /новото/. Какво е необходимо да направя?

    1. Здравейте, най-вероятно училището все още не е активирално новата учебна година. Питайте класния ръководител кога ще стартира за вашето училище учебна година в Школо?

  4. Здравейте,Детето ми смени училището и при опит да направя регистрация по Указанията ви в сайта ми изписва „Грешка!
    Въведените от Вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище“.

    1. Най-вероятно в новото училище все още не са активирали новата учебна година и затова системата не разпознава въведените от вас данни. Пробвайте след 2 седмици ако пак не стане, звъннете на телефоните за техническа помощ.

      1. Здравейте,преди учих в друго училище и си направих профил,обаче данните ми още са от в профила от по-миналата година .Въпроса ми е,как мога да превключа на новото си училище и да имам данните от тази година?

          1. Здравейте, необходими са ми повече пояснения. Моля да ни потърсите на тел: 0999 996 995, за да можем да Ви съдействаме.
            Поздрави!

  5. Здравейте , дъщеря ми смени училището , как да се отпиша от старото училище?

    1. Здравейте! Вие не е необходимо да правите нещо за отписването на ученика.

  6. Здравейте,
    правя заявка за смяна на училището на сина ми, по указания начин, но ми изписва, че имената на родителя и детето съвпадат, така е съвпадат, аз съм Тихомир Петров Петров синът ми е Тихоми Тихомиров Петров, т.е. първото име и фамилията са ни еднакви. Какво да напарвя?

    1. Здравейте,
      Моля да се вържете с нас на +359999969995 или да ни оставите Ваш телефонен номер, за да активираме регистрацията от наша страна.
      Поздрави!

  7. Здравейте, при опит да сменя училището, в графата не ми излиза новото за което искам да изпратя заявка.

    1. Здравейте,

      Кажете кое е училището, както и как се казва Вашето дете, за да го добавим към профила Ви.
      Поздрави!

  8. Дъщеря ми смени училището и когато вляза да добавя новото училище ми изписва Грешка!Въведените от Вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище.

    1. Здравейте, кое е новото училище и как се казва дъщеря Ви?
      Поздрави!

      1. Здравейте училището е ПГХ и ХВТ „Д.И. Менделеев“ ученичката е Стефани Василева от 8б клас

  9. Здравейте! Детето ми се премести в друго училище и сега не мога да го регистрирам!
    Грешка!
    Въведете от вас данни, които не се отнасят за учениците в посочените училища или учащите вече са регистрирани.

    1. Здравейте, най-вероятно детето все още не е вкарано в базата данни на новото училище. Можете да се свържете с нас на телефоните за техническа поддръжка, за да проверим.
      Поздрави!

  10. Здравейте…детето смени втория срок училището…вече е е в Професионална гимназия по икономика „Робер Шуман“ гр. Разград
    не мога да променя училището…в новото училище за родител е записан съпруга му, а в старото профила е на моето име.Как да направя профил на негово име…или как да сменя училището в моя профил.

    1. Здравейте, ПГ по икономика „Робер Шуман“ не е клиент на Школо.
      Поздрави!

  11. Здравейте,
    Детето ми се премести в друго училище и сега не мога да добавя новото училище!
    След въвеждане необходимите данни системата ми дава следната съобщение: „Грешка!
    Въведените от вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище или ученикът вече е регистриран.“

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за новото училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  12. Здравейте,
    След точно изпълнение на указанията касаещи промяна на училеще, системата непрекъснато ми изписва „Грешка!
    Въведените от вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище или ученикът вече е регистриран.“.
    Многократно се опитвам да се свържа с Вас на посочените тел., но или ми се затваря или дава заето. Моля да ми пишете какво тр.да направя, за да добавя новото училище.

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  13. Синът ми смени училището малко след започване на втория срок, но не ми дава да променя училището. Дава ми грешка. Какво да направя?

    1. Здравейте,
      Ако все още изпитвате техническия затруднения,
      Можете да ни се обадете на телефон 0999 969 695, за да ви съдействаме.
      Поздрави!

  14. Здравейте,
    Изпратихме заявка за регистрация на дете, което си смени училището, но излиза този надпис:
    Грешка!
    Въведените от вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище или ученикът вече е регистриран.

  15. Това може ли да се прави от ученически профил? През учебната 2020/2021г. ще уча в училище различно от сегашното ми. (ЕГ „Пейо Яворов“ – Силистра). Нужно ли е да добавям роля, за да виждам оценките си от там или профилът ми ще се прехвърли автоматично при новото училище?

    1. Здравейте, когато от новото училище качат базата данни за предстоящата учебна година през Септември, системата автоматично ще обвърже профила.
      Поздрави!

  16. Здравейте, синът ми вече е в 8 клас. Не мога да добавя детето в новото училище, защото системата ми дава Грешка – „И двамата сме с едно и също име Данаил Касабов. Какво да направя, благодаря?

    1. Здравейте,
      От училището все още не са качили база данни за новата учебна година. Когато го направят, обикновено това става през Септември,но понякога и по-късно, системата автоматично ще обвърже профилите ви, ако ви добавят като родител с телефонния номер, с който сте регистриран. В противен случай е необходимо да се свържете отново с нас, за да ви съдействаме.
      Поздрави!

  17. Здравейте, дъщеря ми е в ново училище и следвах стъпките за смяна на училището. В края на процедурата ми се появи съобщение, че операцията не може да бъде извършена или че детето вече е вписано в електронния дневник на новото училище. При мен обаче достъпът все още е единствено до старото й училище. Къде бъркам?

    1. Здравейте,
      Необходимо е да изчакате от училището да качат новата база данни за предстоящата учебна година. Това се случва след първи Септември, но има и училища, които се бавят до Октомври.
      Тогава системата автоматично ще обвърже профилите на ученика. Колкото до вашия родителски профил,
      ако класният ръководител ви въведе с телефонния номер, с който сте регистрирана,
      системата отнво ще обвърже профилите. Ако не, ще трябва да заявите достъп.
      Тук е описано как: https://www.shkolo.bg/blog/novo-uchilishte/
      Поздрави!

  18. Правя всичко така, както е показано, за да сменя училището на детето си.Обаче ми дава грешка и пише, че са ми грешни данните или детето вече е регистрирано.Къде е регистрирано, като в приложението му фигурира само старото училище?Немога да го сменя, явно нещо не правя както трябва.Моля, помогнете.

    1. Здравейте,
      Необходимо е да изчакате от училището да качат новата база данни за предстоящата учебна година. Това се случва след първи Септември, но има и училища, които се бавят до Октомври.
      Тогава системата автоматично ще обвърже профилите на ученика. Колкото до вашия родителски профил,
      ако класният ръководител ви въведе с телефонния номер, с който сте регистрирана,
      системата отнво ще обвърже профилите. Ако не, ще трябва да заявите достъп.
      Тук е описано как: https://www.shkolo.bg/blog/novo-uchilishte/
      Поздрави!

  19. Здравейте,
    След добавена заявка за достъп до ново училище, от училището ли зависи до колко време ще бъде одобрена тази заявка?
    Благодаря предварително!

  20. Здравейте,при опит да сменя училището на сина ми изписва грешка-Въведените от вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище или ученикът вече е регистриран.Моля за съдействие,благодаря

    1. Здравейте,
      Необходимо е да изчакате от училището да качат новата база данни. Това става след 1.09, но има и училища,
      които се бавят до Октомври. След като се уверите, че са го направили, минете през стъпките отново.

    2. Здравейте, най-вероятно влизате през телефон. Там няма да видите фамилията си, а задраскан фотоапарат.
      Поздрави!

  21. Здравейте !
    Синът ми е приет в ново училище Професионална гимназия по селско стопанство и хранителни технологии гр. Шумен.Следвам стъпките за смяна на училище , но не ми излиза .Аз ли бъркам някъде или училището липсва ?Благодаря предварително !

  22. При опит за изпращане на заявка за регистрация като родител изписва следното съобщение :“Въведените от вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище или ученикът вече е регистриран.“
    Профила на детето ми като ученик в това училище е активен.
    Какво трябва да направя?

    1. Здравейте,
      Необходимо е да изчакате от училището да качат новата база данни. Това става след 1.09, но има и училища,
      които се бавят до Октомври. След като се уверите, че са го направили, минете през стъпките за регистрация отново.

  23. Здравейте,
    Дъщеря ми смени училището и когато вляза да добавя новото училище ми изписва Грешка!Въведените от вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище или ученикът вече е регистриран.

    1. Здравейте,
      Необходимо е да изчакате от училището да качат новата база данни. Това става след 1.09, но има и училища,
      които се бавят до Октомври. След като се уверите, че са го направили, минете през стъпките отново.

  24. Здравейте, опитвам се да сменя ролята си от „родител“ на „учител“, и когато изпратя заявката ми връща веднага съобщение: Грешка!
    Посоченият потребител не същестува или е вече регистриран. Може ли да ми помогнете?

    1. Здравейте,
      Това означава, че или от училището не са качили база данни или, че там присъствате с различни имена. Кое е училището , за да проверя?

  25. Здравейте, дъщеря ми е в ново училище. Имам регистрация в Школо и го достъпвам онлайн а не през приложение. Опитвам да сменя училището, но не откривам менюто, в което са Правата за достъп.

  26. Здравейте!
    Синът ми смени училището. Подал съм заявка за новото училище, но не получавам одобрение. Към кого да се обърна?

  27. здрвейте, опитвам се да влезна в системата като родител. Дъщеря ми е 8-ми клас в ново училище, но при опит да добавя в профила новото училище ми излиза съобщение че профилът вече е добавен или в училището няма такъв ученик. От училището твърдят, че проблемът вероятно е заради вече създаден профил е старото училище. Какво да направя?

    1. Здравейте,
      Моля, изпратете ми данни за новото училище, клас, паралелка, ученик и рожденна дата на support@shkolo.com
      Поздрави!

  28. Здравейте! Дъщеря ми е в ново училище. Тя вече получава оценките си оттам и й излиза автоматично новото училище. На мен и на съпруга ми профилите са още в старото училище. Пробвахме с посочената опция „Заявяване право на достъп и след попълване на заявката излиза следното съобщение: Грешка!
    Въведените от вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище или ученикът вече е регистриран.
    Моля за указания как да бъде разрешен този проблем!
    Поздрави,
    Плама Христова

    1. Здравейте,
      Помолете класния ръководител да ви добави като родители с телефонните номера, с които сте регистрирани, и системата щв обвърже профилите.
      Поздрави!

  29. Здравейте. Дъщеря ми смени училището тази година. Вече имам „достъп“ и съм включена към новия дневник, но в Роли още ми стои предното училище. Как може да бъде премахнато?

    1. Здравейте,
      По закон тези профили се пазят 5 години. Хубво е и да имате достъп до тях, ако се наложи да направите някакава справка.
      Поздрави!

  30. Следвайки инструкциите успях да добавя училището в което учи детето ни , но срещнах трудност с намирането на училището след въвеждане в търсачката ПГТ Пенчо Семов преди да допиша Пенчо ми изписва че няма съвпадение а съм сигурен че въвеждам правилно училището наложи се да напиша градът и да превъртя училищата докато го открия.
    Старото училище как мога да го премахна достъпът до него не ми е нужен вече?

    1. Здравейте,
      По закон тези профили се пазят 5 години. Хубво е и да имате достъп до тях, ако се наложи да направите някакава справка.
      Поздрави!

  31. Здравейте.
    Дъщеря ми посещава четвърта подготвителна група (6 г.) в ново училище.
    На моя профил в платформата все още стои информацията от предишното ѝ училище.
    Опитвам се да изпратя заявка за право на достъп до новото училище, следвам стъпките в Ръководството, но всеки път получавам едно и също съобщение „Грешка! Въведените от вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище или ученикът вече е регистриран.“.
    Бихте ли ми съдействали, моля?

    1. Здравейте, помолете класния ръководител да ви добави като родител с телефннитя номер, с който се регистрирана и системата ще обвърже профилите.
      Поздрави!

      1. Здравейте.
        Класната ме увери, че ме е добавила като родител с моя телефонен номер, но аз все още нямам достъп до профила на дъщеря си.
        Вие не можете ли да ми съдействате?

          1. Здравейте,
            изпратих Ви информацията. Благодаря!

  32. Искам да премахна старото училище от профила си. Как?

    1. Здравейте,
      По закон тези профили се пазят 5 години. Хубво е и да имате достъп до тях, ако се наложи да направите някакава справка.
      Поздрави!

  33. Здравейте,
    дава ми грешката изписана по-долу. Профила на детето е все още в старото училище и не мога да подам заявка за новото.
    Грешка!
    Въведените от вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище или ученикът вече е регистриран.

    1. Здравейте, описаната грешка се появява, когато училището, в което искате да се регистрирате, не е заредило база данни за новата учебна година.
      Опитайте отново след ден.
      Поздрави!

  34. Здравейте,дъщеря ми смени училището,но него намирам в падащото меню с другите училища.Училището е Спортно училище Георги Берковски“ гр.Плевен.Моля за съдействие.
    Благодаря.

    1. Здравейте, училището не работи с платформата на Школо.
      Поздрави!

  35. Здравейте, как да премахна ученик от shkolo тъй като вече е завършил, но имам и друг който още учи и използвам shkolo за него

    1. Здравейте, данните за учениците се пазаят в срок от 5 години и не е възможно да бъдат премахнати по-рано.
      Когато от училището, в което учи другото ви дете, заредят база данни за новата учебна година, вие ще виждате само него.
      Поздрави!

      1. Здравейте, синът ми е преместен в друго ичилище. Как да изтрия от профила ми старото му училище? Не ми е необходима старата роля, тъй като постоянно пристигат известия.

        1. Здравейте, не е възможно да се изтрие минала учебна година. Данните се съхраняват за определен период от време. След като от старото училище актуализират учебната си година, вече няма да получавате известия от там, защото профилите Ви няма да бъдат активни.
          Поздрави!

          1. Здравейте, не е възможно да се изтрие минала учебна година. Данните се съхраняват за определен период от време. След като от старото училище актуализират учебната си година, вече няма да получавате известия от там, защото профилите Ви няма да бъдат активни.
            Поздрави!

  36. Здравейте!
    Как може да се започне работа с Вашият електронен дневник “ Shkolo “
    Благодарим!

    1. Здравейте, моля да се обадите на тел. 0999 996 995 за повече информация.
      Поздрави!

  37. Здравейте. Синът ми смени училището. Вече е 8клас.Не мога да смяна новото училище. Пробвах няколко пъти и въвеждах кодове. Непотвърдени пише. Трябва ли да получа имейл да, че ще бъде потвърден.

    1. Здравейте,
      Ако създавате ученически профил и чака потвърждение е необходимио да го потвърдите от Вашия родителски профил.
      Ако сте подали заявка към новото училище от Вашия родителски профил, е необходимо да изчакате одобрение от училището.
      Ако съобщението е за непотвърден e-mail, можете да влезете спокойно в създадения профил с потребителските данни и да изчакате класния да потвърди e-mail адреса.
      Подрави!

  38. Здравейте,
    Дъщеря ми е в ново училище тази година, но не мога да сменя училището – продължава да ми дава ми грешка вече цяла седмица.
    Също така, искам да й направя и на нея ученически профил, но не успявам.

    1. Здравейте, необходимо е от училището да заредят новата учебна година, за да можете да подадете заявка за достъп и да активирате профил а ученик.
      Поздрави!

  39. Здравейте, синът ми не е сменял училище и до 08.09.2021 г. имах достъп и до неговия профил, освен до този на брат му и сестра му. Защо е необходимо отново да добавям неговото училището?

    1. Здравейте, не е необходимо да добавяте неговото училище, а да изчакате училището да качи данните за новата учебна година. В профилът Ви автоматично ще се обнови.
      Поздрави!

  40. Здравейте, посоченият имейл адрес при първоначалната ми регистрация в школо вече не е активен. Как мога да го сменя защото не успявам да сменя училището на детето ми, тъй като не получавам обратен имейл от Вас?

    1. Здравейте, за да смените училището на детето е необходимо да заявите достъп до него. Заявката ще бъде успешна при условие, че от училището са качили данни за новата учебна година. След като заявката Ви бъде одобрена, можете да редактирате Вашия профил и да смените e-mail адреса си.
      Поздрави!

  41. Здравейте, как се трие роля/старо училеще? Синът ми е преместен в ново училище, постоянни идват известия от старото му училище.

    1. Здравейте, не е възможно да се изтрие роля в минала учебна година. Данните се съхраняват за определен период от време. След като от старото училище актуализират учебната си година, вече няма да получавате известия от там, защото профилите Ви няма да бъдат активни.
      Поздрави!

  42. Здравейте! Добавих акаунта на дъщеря ми в новото училище, но сега моя е празен и нямам достъп до никаква информация в него

  43. Здравейте, дъщеря ми е в ново училище. Последвах Ръководството и подадох заявка към новото училище, откъдето получих одобрение, но не ми се появява секцията Роля, профилът стои със старото училище и не получавам известия от новото. Моля за съдействие.
    Благодаря!

    1. Здравейте, работи се по отстраняването на проблема.
      Поздрави!

  44. Здравейте!
    Детето ми е в ново училище и при опит от моя профил да избера 18 СУ Уилям Гладстон, ми изписва, че няма намерени съвпадения.
    Възможно ли е те да не работят със Shako?

    1. Здравейте, училището вече не работи с дневника на Школо.
      Поздрави!

  45. Здравейте опитвам се да направя достъп за второто ми дете което вече учи осми клас във хуманитарна гимназия гр.Варна ,но като попълня рожденната му дата излиза в червено хикс и отгоре че няма ученик с такива данни .Детето се казва Зигги Моррисън от 8ми з клас

    1. Здравейте, изпращам Ви на e-mail данните, които виждам, че са въвели в училището.
      Поздрави!

  46. Здравейте, в полето „изберете паралелка“ не ме допуска да изпиша 214, това е номера на паралелката.

    1. Здравейте, виждам, че детето Ви е добавено успешно към профила Ви.
      Поздрави!

  47. Здравейте, от тази година синът ми Андрей Атанасов ще учи в ПГ по КТС- гр. Правец.
    Опитвам се да направя достъп, но не ми се получава. В полето „въведете паралелка“ не мога да въведа номер 214, а в полето „въведете клас“ I курс, как се изписва

    1. Здравейте, виждам, че вече сте добавена като родител и всичко е наред.
      Поздрави!

  48. Здравейте, сина ми смени училището. Сега е в ЧСУ Българско школо. Добавих новото, но все още виждам само старото (ЧУ Петър Берон) т.к. бутон Роля, не излиза в моя профил и няма как да превключа към новото. Бихте ли ми съдействали?

    1. Здравейте, след като сте подали заявка, е необходимо тя да бъде одобрена от самото училище и тогава ще имате достъп до настоящата учебна година.
      Поздрави!

  49. Здравейте,
    Пуснах заявка за промяна на училище в качеството си на родител, която още не е одобрена. необходимо ли е да се пусне втора заявка от ролята на ученик – за профила на дъщеря ми, или като одобрят моята ще се добави и в нейния профил промяната?

    1. Здравейте, заявката се одобрява от училището, към което е подадена.
      Не е необходимо, а и не е възможно да се подава заявка от ученически профил.
      Поздрави!

  50. Здравейте!Не мога да заявя новото училище,защото иска освен класа и паралелка,а те нямат.Осми клас е един в това училище.Как да постъпя?

    1. Здравейте, посочете клас и паралелка 8 А.
      Поздрави!

  51. Здравейте. Пуснах заявка през уеб страницата. Дали след одобрението й, в приложението също ще ъпдейтне достъпа?

    1. Здравейте, да и в приложението ще се обнови, но е препоръчително да излезете от него с „Изход“, за да се обновят данните.
      Поздрави!

  52. Здравейте, имам направена регистрация заради голямото ми дете, което от една година не е ученик. Сега трябва да използвам платформата за другото си дете, което е ученик в друго училище. Влязох но реално нищо не мога да направя при добавяне на нов ученик ми изписва грешка, а ново училище не мога да видя от къде да добавя.

  53. Здравейте, статуса на новото училище на дъщеря ми е активен, но нямам бутон Роля, за да се прехвърля в него

  54. Здравейте! Добавих акаунта на дъщеря ми в новото училище, но сега моя е празен и нямам достъп до никаква информация в него. В титулния ред стои името на старото училище.

  55. Здравейте, детето ми е в ново училище. Днес вече има нова регистрация със съдействието на училището, но ме помолиха да напиша тел. си номер и да допиша данните в профила ми, тъй като не са пълни. Това:
    Телефонният номер се използва от друг потребител или регистрациите с него са забранени получавам при опит да напиша номера си .

    1. Здравейте, Вие имате профил с този телефонен номер. За да виждате детето си като рофител в него, моля последвайте стъпките, описани в линка: https://www.shkolo.bg/blog/novo-uchilishte/
      Поздрави!

  56. Здравейте, дъщеря ми си смени училището. Имаме регистрация в школо, но от новото училище ни дадоха нов имейл и нова парола за влизане. Какво е необходимо да направя за да ги сменя? Благодаря предварително.

    1. Здравейте, попитайте в училището данните, които са Ви дали за активиране на ученически профил ли са и ако е така, можете да активирате ученическия профил, следвайки стъпките в линка: https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-aktiviram-profila-na-uchenik-pod-14-godishna-vuzrast/
      Поздрави!

  57. Здравейте,
    Изпратих заявка за достъп.Статуса на новото училище в което учи синът ми е активен, но нямам бутон Роля, за да го избера и се прехвърля в него.

    1. Здравейте, ако имате само един ученик, няма да Ви се появи бутон „Роля“. Влезте отново в профила си и вече ще виждате новото училище.
      Поздрави!

  58. Здравейте, моят проблем е същият като на г-жа Маргарита Блажева. Влизам вече няколко пъти в профила си в период от четири дни, но отгоре все още ми се изписва старото училище, въпреки, че статусът на новото училище на синът ми е активен. Как точно ще се актуализират данните?

    1. Здравейте, преминете в новата учебна година, като превключите от бутона 2020/2021 на 2021/2022. Прехвърлете повторно в старата учебна година и отново в новата, за да се заредят актуализираните данни.
      Поздрави!

  59. Здравейте! Получих одобрение от новото училище, но в лентата с бутоните липсва „Роля“

    1. Здравейте, ако сте родител на един ученик, няма да Ви излиза бутон роля, както и ако сте родител на двама ученици в едно и също училище.
      Поздрави!

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.