Минаха 80 часа, през които пет души от екипа от на ШКОЛО + двама външни консултантни почти не сме мигнали...
Какво точно се случи?
Всичко започна в събота сутрин, когато техническият екип на ШКОЛО стартира подготовка на платформата за поемане на по-голям трафик. Инфраструктурната промяна се наложи поради извънредната ситуация, която бе обявена в България и произтичащата от това невъзможност на училищата да провеждат присъствени занятия.
Поради технически причини, които ще бъдат надлежно описани в отделна публикация, мигрирането към по-мощна инфраструктура отне близо 80 часа. В тези 80 часа имаше множество прекъсвания и забавяния.
Какво е състоянието в момента?
В момента сайтът е стабилен. Всичко би трябвало да се зарежда бързо, въпреки големият наличен трафик в момента.
Има ли все още проблеми за отстраняване?
- Има случаи на потребители, ползващи браузър Chrome, които твърдят, че все още нямат достъп до сайта. При тях временното решение е смяна на браузъра. Скоро ще бъде отстранен кардинално този проблем.
- Някои функционалности все още са временно блокирани (качване на образец, качване на тематично разпределение, сваляне на някои файлове, "Моят час" в някои случаи, преглед на минали учебни години).
- 99% от данните са успешно мигрирани. Има липсваща информация, която ще възстановяваме в идните дни.
Можем ли да работим с платформата?
Да, можете спокойно да работите с платформата. Ние работим по това да отблокираме поетапно блокираните функционалности и да отстраняваме новопоявилите се бъгове.
Ако липсват данни или промени, които сте правили в този период от 80 часа на техническа миграция, моля, опишете подробно проблема в имейл до support@shkolo.com и в идните дни ще работим по възстановяване на загубените данни.
Извиняваме се за причиненото неудобство!
Благодарим ви за търпението! И вие, и ние сме в извънредна ситуация. Правим всичко по силите си, за да можем да продължим да обслужваме нашите над 1 млн. потребители в България.