Аз съм класен, как да регистрирам ученик в класа ми

В случай, че не разполагат с техен телефонен номер, имейл адрес или по някаква друга причина имат проблем с регистрацията, вие сами можете да активирате профила на учениците в класа ви.

Моля, когато сте готови, информирайте родителите на учениците и изпратете данните за вход на тяхното дете като съобщение в Школо или по друг канал за комуникация.

Първо проверете кои ученици са без регистрация:

1. Навигирайте до Администрация - Потребители

2. Въведете необходимите филтри

Посочете вашият клас, а от роля изберте "Ученик".

За статус изберете Нов (неактивен), а след това и Неактивен (въвежда данни) за тези ученици, които са направили неуспешен опит за регистрация.

3. Натиснете върху името на ученика

4. Натиснете "Редактирай"

5. Въведете задължителните данни

Можете да добавите телефон и имейл адрес. За да активирате профила е достатъчно да въведете потребителско име и парола.
На "Активен" натиснете "Да".

6. Натиснете "Запази"

10. Профилът е активиран!

Можете да продължите с останалите в списъка.

В случай на ученик с профил "Активен" или "Активен (непотвърден имейл)", който има затруднения с влизането в профила си, можете да добавите(редактирате) потребителското му име и да смените паролата.

1. Натиснете върху името на ученика

Ако ученикът има въведено потребителско име, пропуснете следващите стъпки и натиснете "Смени парола"

2. Натиснете "Редактирай"

3. Добавете потребителско име и натиснете "Запази"

4. Натиснете върху името на ученика

5. Изберете "Смени парола"

6.Въведете парола и натиснете "Запази"

Моля, когато сте готови, информирайте родителите на учениците и изпратете данните за вход на тяхното дете като съобщение в Школо или по друг канал за комуникация.

20 коментара за “Аз съм класен, как да регистрирам ученик в класа ми”

  1. Здравейте! Направих регистрация, класната е активирала профила, но като вляза в сайта ми изписва, че трябва да потвърдя от имейл адреса, но не се получава. Натиснах за ново съобщение, но на имейла не получавам.

    1. Здравейте, имаше забавяне при изпращането на имейлите за потвърждение.
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете имейл адреса, който трябва да бъде потвърден, на support@shkolo.com.
      Поздрави!

  2. Как да направя активни ученици, които са активни с непотвърден имейл. Не се получава по описания начин. Благодаря!

    1. Здравейте!
      Потребител, който е със статус Активен (непотвърден имейл) има всички възможности като останалите. Просто по някаква причина не е потвърдил, че имейлът, който е въвел е негов. По изключение, това може да стане и от администратор.

    2. Здравейте! Имаме проблем. Дъщеря ми си е забравила потребителското име и паролата, и не и позволява да се регистрира отново. Какво да направим по въпроса ?

      1. Здравейте,
        Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
        Поздрави!

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  3. Извинете, нямах възможност да участвувам в графика Ви до този момент, но след бърз преглед на модула комуникация, освен запис на онлайн урок, не видях опция за групова комуникация с ученици от класа в определен час за консултации – аудио или чат. Бихте ли ме насочили за подобна опция? Благодаря Ви предварително .

  4. Добро утро .Имаме проблем с регистрацията на моята дъщеря .Правим всичко както е описано в последователност и накрая като натиснем изпрати получавам отговор лицето е регистрирано или го няма в това училище .А в крайна сметка тя няма регистрация .Моля за помощ .Или ако може някакъв телефон защото тези трите не отговаряат .

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  5. Имам проблем с регистрацията само на един ученик от класа. Оцветена е в червено и не мога да правя нищо. Моля за съдействие, да активирам профила й.

    1. Здраейте, ученика е бил отписан по някаква причина. Необходимо е да отидете в дневник, да изберете съответния клас и таб ученици. До името на ученика ще видите стрелка за възстановяване на профила.
      Поздрави!

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище и потребител на support@shkolo.com
      Поздрави!

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище и потребител на support@shkolo.com
      Поздрави!

  6. Здравейте! При опит да се редактира профил на ученик (вече отписан) с цел добавяне отново в клас, за да му се въведат номера на Удостоверението за преместване и съобщението, се появи името му 2 пъти в списъка с един и същи номер. Как може да се изтрие единия запис с името, за да не излиза дублиран? Системата не ми дава възможност да го изтрия, излиза ми в червено.

    1. Здравейте,
      Моля, обадете се на телефоните за техническа поддръжка.
      Поздрави!

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.