Създаване на портфолио



1. Влезте в профила си в ШКОЛО, кликнете на менюто за приложения и изберете "Портфолио"



2. Изберете опцията "Моето портфолио"



3. За да създадете портфолио, кликнете на бутона "създай портфолио"




4. Разгледайте навигационното меню, от което се състои, и въведете нужните данни








1 - Начало

2 - Общи данни

3 - Компетентности

4 - Постижения

5 - Моят опит

6 - Самооценка

5. След като сте готови, кликнете на бутон "Запази"

За да завършим портфолиото е нужно да бъдат въведени всички задължителни полета.

Внимание: При промяна на основни данни, които са различни от тези в профила ви, ще бъдете попитани дали искате да запазите тези промени, ако сте съгласни, кликвате на бутон "Запази"

38 коментара за “Създаване на портфолио”

  1. Здравейте! По грешка кликнах създадох портфолио. Как мога да го изтрия?

    1. Здравейте,
      няма опция за триене. Можете да го редактирате многократно, в зависимост от необходимите промени.
      Поздрави!

  2. Здравейте! Ще бъде ли „видимо“ и за други потребители на Школо, моето портфолио?

    1. Здравейте,
      вие определяте нивото на видимост, още на 1-ва стъпка, в „Начало“.
      Поздрави!

  3. Цял ден се опитвам да „вляза“ в менюто за създаване на портфолио, но дори и в момента излиза „Грешка 500“.

    1. Здравейте,
      моля да прочетете описаните стъпки в ръководството.
      Поздрави!

  4. Здравейте, прекрасен екип! Поздравления и за този ви труд. И при мен все още дава грешка 500, ще очаквам да изпробвам демоверсията. Въпросът ми е – ще има ли възможност от тези шаблони да се създаде и портфолио на цялото училище? Благодаря ви и бъдете здрави!

    1. Здравейте,
      проблемът е отстранен.
      Планирано е и създаването на училищно портфолио, в по-късен етап.
      Поздрави!

    1. Здравейте, пробнният период със свободен достъп до услугата приключи на 31.05. Портфолиото вече може да се използва само при закупен пакет.
      Поздрави!

  5. Здравейте! След като си направя портфолио в школо ще мога ли да го сваля и в какъв формат?

    1. Здравейте! След като завършите портфолиото си, можете да го свалите, като отидете на „Моето портфолио“ и натиснете бутона PDF.
      Поздрави!

  6. Здравейте, ако училището няма закупен абонамент, възможно ли е учителят да закупи индивидуален абонамент?

    1. Здравейте, не не може. Услугата се предлага само за цялото училище.
      Поздрави!

  7. Здравейте! Не мога да вляза чрез кликване върху менюто за мобилни приложения за създаване на учителско портфолио. А може би, така и не разбрах откъде да вляза за да си създам учителско портфолио.

    1. Здравейте, необходимо е да достъпите профила си чрез уеб. Там ще видите в горния, ляв ъгъл квадрат от малки квадратчета. Натиснете върху него и ще ви се отвори меню Дневник/Виртуално училище/Портфолио.
      Поздрави!

  8. Здравейте! При въвеждането на професионалните квалификации задължително трябва да се попълни полето „Академични часове“, но на документа няма такива часове 🙁 Може ли това поле да не е задължително при попълването? Имам четири документа, даже на единия си пише „Диплома“, но не ми позволява да го попълня и в „Дипломи“ 🙁

    1. Здравейте, полето с „Академични часове“ не е задължително. Само полетата, означени със символ (*) са задължителни.
      В дипломи, използвайте бутона „Добави +“, в долния десен ъгъл на екрана, за да добавите допълнителни дипломи.
      Поздрави!

  9. На пета и четвърта ПКС няма дати „от … до…“, а има само една дата.

    1. Здравейте, в лявата половина на екрана е „от дд.мм.гггг.“, а в дясната половина „до дд.мм.гггг.“
      Поздрави!

  10. Здравейте, пробвам се да създам портфолио но ми изписва ГРЕШКА 403. Може ли някаква насока?

    1. Здравейте, във Вашето училище са закупени конкретен брой портфолия, които са изчерпани. Необходимо е закупуването на допълнителни бройки или освобождаването на такива, за да можете да направите и Вие свое.
      Поздрави!

  11. И при мен не става излиза ми грешка 403. Какво сте направили не знам?

    1. Здравейте, този модул е за създаване на учителско портфолио. Ученически профили нямат достъп до него.
      Поздрави!

  12. Здравейте!
    Защо статусът е „незавършен“, а всички секции са в зелено? Как да открия липсващото?

    1. Здравейте, статусът, който виждам е „Завършено“.
      Поздрави!

    1. Здравейте, няма как да имате достъп до демото, поради ролята Ви на ученик.
      Поздрави!

  13. В демо версията, не работи създаването на потребители, а ни е нужно! Излиза следното:
    „Грешка 403,
    Нямате права да достъпвате тази страница. Свържете се с администратора във вашето училище за повече информация.“
    Моля Ви ако е възможно да го поправите!

    1. Здравейте, откривам Ви в платформата като ученик и няма как да получите достъп до демо версията.
      Поздрави!

  14. Здравейте, при избиране на опцията „Моето портфолио“ излиза „Грешка 403″ – Модул “Учителски портфолиа” не е включен. Свържете се с администратора във вашето училище за повече информация.

    1. Здравейте,
      на този етап Вашето училище не ползва тази услуга. Ако имате интерес към Модул „Учителски портфолиа“, свържете се с Вашия регионален мениджър.
      Поздрави!

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.