Как да добавя второ и трето дете? – Shkolo.bg
 

Как да добавя второ и трето дете?

ВНИМАНИЕ #1: Това ръководство важи както за родители с 2 деца, така и за родители с 3 и повече деца. Принципът е един и същ.

ВНИМАНИЕ #2: Това ръководство важи и за потребители, които са едновременно родители и учители.

 

1. Навигирайте до вашия потребителски профил

 

 

2. Изберете секция "Права на достъп"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Натиснете бутон "Заяви достъп"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Попълнете формуляра

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Натиснете бутон "Прати заявка"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 

Виж още:

 

 

18 коментара за “Как да добавя второ и трето дете?”

  1. „ВНИМАНИЕ #1: Ако децата ви са в едно и също училище, тогава се свържете с екипа на ШКОЛО.“
    Нямаше да е лошо, ако някъде по сайта ви имаше телефон, e-mail или форма за контакт.
    Двете ми деца са в едно и също училище и искам да виждам данните и за двете в профила си.
    Тъй като не мога да се свържа с вас, очаквам вие да се свържете с мен за да изясним как да стане това.

    1. Здравейте! Може да се свържете с нас на телефонен номер 0999 996 995 или по мейл – info@shkolo.com. Може да ползвате и формата за контакти на http://www.shkolo.bg

      Приемаме обратната връзка – ще се постараем да сложим телефонния номер и мейла на по-видни места.

  2. Здравейте!
    Детето ми смени училището от новата 2017/2018 уч.година. Това не е променено в сайта. Води се в стария клас и в старото училище. Какво трябва да направя за да го актуализирам?

    1. Здравейте, г-жо Енчева!
      От ваша страна не се налага да правите нищо. Новото училищесъщо е клиент на ШКОЛО и на вас автоматично системата ви е дала достъп до дневника в новото училище.
      За да превключвате между двете училища вижте подробните инструкции в това ръководство:
      https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-smenyam-svarzani-potrebiteli/
      Поздрави!

  3. Здравейте!
    1. Как да потвърдя имейла си след като не го потвърих в рамките на 60 минути и сега профилът ми е не активен.
    2. Как да направя регистрация на второ дете, което е в друго училище?

  4. Здравейте,
    Мога ли със същият тел. номер и имейл да си направя втора регистрация? Имам две деца в различни училища. Къде мога да проверя дали другото училище е вече регистрирано в платформата?
    В точка 1 на това ръководство линкът за втора регистрация води към първа. Няма нищо обяснено по въпросите които питам. Няма ли да е по-лесно, след първата регистрация просто да добавя второто си дете и училището му а не да правя две регистрации? Ами ако имам 3-4 деца? Колко имейла и тел. номера трябва да имам?
    Поздрави

    1. Здравейте, г-жо Георгиева!
      Дадох ви достъп до дневника и на второто ви дете. След като влезете в системата следвайте тези инструкции за превключване между 2 училища – https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-smenyam-svarzani-potrebiteli/

      По отношение на обратната ви връзка – напълно сте права и затова работим по възможност родителите сами да добавят своите деца (без нужда от допълнителни регистрации).

      Благодаря за конструктивната обратна връзка!

      1. Здравейте .Имаю три деца,двете от които са в едно училище а третото в друг град,няколко пъти се опитах да се регистрирам,но ви аги ме прехвърля в сайта за информация на другите ми деца.
        Как могада се регистрирам за трето дете в друг град и друго упилище

          1. Звъннете на 0999 996 995 и колегите ще ви помогнат да откриете вашето училище.

        1. Здравейте, напишете ни имейл на info@shkolo.com с имената на вашите три деца и ще ви дадем достъп до техните дневници.

  5. Здравейте, имам дме деца в училището и направих регистрация и за второто, но пише статус неактивен в изчакване…какво значи това, станала ли е регистрацията и за второто дете, време ли трябва да мине и как да влизам и в нейния профил? Благодаря.

    1. Здравейте, след като заявите достъп до ново дете, трябва да изчакате заявката да бъде одобрена от училището.

  6. Здравейте, имам профил на едното си дете и мога да следя всичко – оценки , отсъствия и т.н.
    Имам и друго дете в училището , но друг клас. Добавих го стъпка по стъпка по описания начин. Но вече 5-ти ден профила му е неактивен. Към кого трябва да се обърна за да му направят профила активен?
    Благодаря !

    1. Здравейте! Свържете се с класния ръководител – само той (и училищните администратори) могат да одобрят заявката.

  7. здравейте,
    Училищата в които учат и двете ми деца ги няма в списъка!

    1. Здравейте!
      Ако тези училища не присъстват в този списък – https://www.shkolo.bg/clients , то значи училищата все още не са се интегрирали с платформата ШКОЛО.
      Поздрави!

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.