Kак да добавя още едно дете? – Shkolo.bg
 

Kак да добавя още едно дете?

ВНИМАНИЕ #1: Това ръководство важи както за родители с 2 деца, така и за родители с 3 и повече деца. Принципът е един и същ.

ВНИМАНИЕ #2: Това ръководство важи и за потребители, които са едновременно родители и учители.

 

1. Навигирайте до вашия потребителски профил

 

 

2. Изберете секция "Права на достъп"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Натиснете бутон "Заяви достъп"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Попълнете формуляра

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Натиснете бутон "Прати заявка"

Внимание: Класният ръководител трябва да одобри заявката ви, за да получите достъп!

 

 

 

 

 

 

Виж още:

 

 

32 коментара за “Kак да добавя още едно дете?”

  1. „ВНИМАНИЕ #1: Ако децата ви са в едно и също училище, тогава се свържете с екипа на ШКОЛО.“
    Нямаше да е лошо, ако някъде по сайта ви имаше телефон, e-mail или форма за контакт.
    Двете ми деца са в едно и също училище и искам да виждам данните и за двете в профила си.
    Тъй като не мога да се свържа с вас, очаквам вие да се свържете с мен за да изясним как да стане това.

    1. Здравейте! Може да се свържете с нас на телефонен номер 0999 996 995 или по мейл – info@shkolo.com. Може да ползвате и формата за контакти на http://www.shkolo.bg

      Приемаме обратната връзка – ще се постараем да сложим телефонния номер и мейла на по-видни места.

  2. Здравейте!
    Детето ми смени училището от новата 2017/2018 уч.година. Това не е променено в сайта. Води се в стария клас и в старото училище. Какво трябва да направя за да го актуализирам?

    1. Здравейте, г-жо Енчева!
      От ваша страна не се налага да правите нищо. Новото училищесъщо е клиент на ШКОЛО и на вас автоматично системата ви е дала достъп до дневника в новото училище.
      За да превключвате между двете училища вижте подробните инструкции в това ръководство:
      https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-smenyam-svarzani-potrebiteli/
      Поздрави!

  3. Здравейте!
    1. Как да потвърдя имейла си след като не го потвърих в рамките на 60 минути и сега профилът ми е не активен.
    2. Как да направя регистрация на второ дете, което е в друго училище?

  4. Здравейте,
    Мога ли със същият тел. номер и имейл да си направя втора регистрация? Имам две деца в различни училища. Къде мога да проверя дали другото училище е вече регистрирано в платформата?
    В точка 1 на това ръководство линкът за втора регистрация води към първа. Няма нищо обяснено по въпросите които питам. Няма ли да е по-лесно, след първата регистрация просто да добавя второто си дете и училището му а не да правя две регистрации? Ами ако имам 3-4 деца? Колко имейла и тел. номера трябва да имам?
    Поздрави

    1. Здравейте, г-жо Георгиева!
      Дадох ви достъп до дневника и на второто ви дете. След като влезете в системата следвайте тези инструкции за превключване между 2 училища – https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-smenyam-svarzani-potrebiteli/

      По отношение на обратната ви връзка – напълно сте права и затова работим по възможност родителите сами да добавят своите деца (без нужда от допълнителни регистрации).

      Благодаря за конструктивната обратна връзка!

      1. Здравейте .Имаю три деца,двете от които са в едно училище а третото в друг град,няколко пъти се опитах да се регистрирам,но ви аги ме прехвърля в сайта за информация на другите ми деца.
        Как могада се регистрирам за трето дете в друг град и друго упилище

          1. Звъннете на 0999 996 995 и колегите ще ви помогнат да откриете вашето училище.

        1. Здравейте, напишете ни имейл на info@shkolo.com с имената на вашите три деца и ще ви дадем достъп до техните дневници.

  5. Здравейте, имам дме деца в училището и направих регистрация и за второто, но пише статус неактивен в изчакване…какво значи това, станала ли е регистрацията и за второто дете, време ли трябва да мине и как да влизам и в нейния профил? Благодаря.

    1. Здравейте, след като заявите достъп до ново дете, трябва да изчакате заявката да бъде одобрена от училището.

  6. Здравейте, имам профил на едното си дете и мога да следя всичко – оценки , отсъствия и т.н.
    Имам и друго дете в училището , но друг клас. Добавих го стъпка по стъпка по описания начин. Но вече 5-ти ден профила му е неактивен. Към кого трябва да се обърна за да му направят профила активен?
    Благодаря !

    1. Здравейте! Свържете се с класния ръководител – само той (и училищните администратори) могат да одобрят заявката.

  7. здравейте,
    Училищата в които учат и двете ми деца ги няма в списъка!

    1. Здравейте!
      Ако тези училища не присъстват в този списък – https://www.shkolo.bg/clients , то значи училищата все още не са се интегрирали с платформата ШКОЛО.
      Поздрави!

  8. Здравейте, може ли да оправите полето “Пол“ при личните ми данни от мъж на жена. Благодаря!

  9. Здравейте,
    Преди година се регистрирах за големия ми син. Сега, когато искам да добавя дете, горе в десния ъгъл не се появява бутона „заяви достъп“.

  10. Здравейте, при опит да добавя профил на второ дете не се вижда бутон „Заяви достъп“. Кога ще мога да добавя второто си дете?

    1. Здравейте!
      Първо, новото училище е нужно да е обновило базата си данни за новата учебна година и при коректно въвеждане
      ще получите достъп до профила на детето ви автоматично. Можете също така и да заявите достъп чрез платформата, ето тук е обяснено как става това: https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-dobavya-vtoro-dete/

      След това администратора в училището или класния ръководител, трябва да одобри заявката. Ако това не се случи през настоящата седмица, моля обадете ни се на 0999 996 995.
      Поздрави!

  11. Здравейте,
    Направих опит да добавя второ дете, но липсва бутон „Заяви достъп“.
    Може ли да ми кажете кога ще бъде активен?

    1. Здравейте!
      Първо, новото училище е нужно да е обновило базата си данни за новата учебна година и при коректно въвеждане
      ще получите достъп до профила на детето ви автоматично.
      Ако това не се случи през настоящата седмица, моля обадете ни се на 0999 996 995.
      Поздрави!

  12. Здравейте, не мога да добавя второто си дете към профила си /създаден от училището за първото ми дете/, тъй като не ми излиза бутон „Заяви достъп“. Със сигурност училището на второто дете е подало данни, тъй като всички новорегистрирани родители имат достъп.

  13. Здравейте,
    След натискане на бутон „Заяви достъп“ в падащия списък не виждам 79-то СУ „Индира Ганди“, а го има в този списък https://www.shkolo.bg/clients

    1. Здравейте!

      Може да се свъжете с нас на тел. 0999 996 995, за да ви съдействаме.

  14. Здравейте! Добавила съм и двете си деца към профила си, но за едното все още нямам одобрен достъп вече трети ден. Има ли някакъв срок ?
    Иначе адмирации, страхотна платформа!

    1. Здравейте!
      Класният ръководител трябва да одобри заявката, която сте направили. Моля свържете се с него.
      Поздрави!

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.