Kак да добавя още едно дете – Shkolo.bg
 

Kак да добавя още едно дете

ВНИМАНИЕ #1: Това ръководство важи както за родители с 2 деца, така и за родители с 3 и повече деца. Принципът е един и същ.

ВНИМАНИЕ #2: Това ръководство важи и за потребители, които са едновременно родители и учители.

 

1. Навигирайте до вашия потребителски профил

 

 

2. Изберете секция "Права на достъп"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Натиснете бутон "Заяви достъп"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Попълнете формуляра

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Натиснете бутон "Прати заявка"

Внимание: Класният ръководител трябва да одобри заявката ви, за да получите достъп!

 

 

 

 

 

 

Виж още:

 

 

75 коментара за “Kак да добавя още едно дете”

  1. „ВНИМАНИЕ #1: Ако децата ви са в едно и също училище, тогава се свържете с екипа на ШКОЛО.“
    Нямаше да е лошо, ако някъде по сайта ви имаше телефон, e-mail или форма за контакт.
    Двете ми деца са в едно и също училище и искам да виждам данните и за двете в профила си.
    Тъй като не мога да се свържа с вас, очаквам вие да се свържете с мен за да изясним как да стане това.

    1. Здравейте! Може да се свържете с нас на телефонен номер 0999 996 995 или по мейл – [email protected]. Може да ползвате и формата за контакти на http://www.shkolo.bg

      Приемаме обратната връзка – ще се постараем да сложим телефонния номер и мейла на по-видни места.

      1. Здравейте,и двете ми деца са в едно училище ОУ“Найден Геров“Бургас. Искам да имам достъп до оценките и на двете.

        1. Здравейте!
          След проверка установихме, че имате достъп и до двете си деца.
          От бутона Роля до надписа Школо можете да превключвате между децата.
          Поздрави!

      2. Кога статуса на втория ученик ще бъде активиран. Единият ученик ми показва че е активен, а на втория непотвърден.
        Двамата са в едно училище, но в различни класове.

        1. Статус „Непотвърден“ означава, че потребителят не е потвърдил имейла си.

      1. Статус „Непотвърден“ означава, че сте получили имейл от Школо, но не сте цъкнали върху бутончето в имейла. Това е нужно, за да потвърдите, че вие действително сте собственик на въпросния имейл адрес.

  2. Здравейте!
    Детето ми смени училището от новата 2017/2018 уч.година. Това не е променено в сайта. Води се в стария клас и в старото училище. Какво трябва да направя за да го актуализирам?

    1. Здравейте, г-жо Енчева!
      От ваша страна не се налага да правите нищо. Новото училищесъщо е клиент на ШКОЛО и на вас автоматично системата ви е дала достъп до дневника в новото училище.
      За да превключвате между двете училища вижте подробните инструкции в това ръководство:
      https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-smenyam-svarzani-potrebiteli/
      Поздрави!

  3. Здравейте!
    1. Как да потвърдя имейла си след като не го потвърих в рамките на 60 минути и сега профилът ми е не активен.
    2. Как да направя регистрация на второ дете, което е в друго училище?

  4. Здравейте,
    Мога ли със същият тел. номер и имейл да си направя втора регистрация? Имам две деца в различни училища. Къде мога да проверя дали другото училище е вече регистрирано в платформата?
    В точка 1 на това ръководство линкът за втора регистрация води към първа. Няма нищо обяснено по въпросите които питам. Няма ли да е по-лесно, след първата регистрация просто да добавя второто си дете и училището му а не да правя две регистрации? Ами ако имам 3-4 деца? Колко имейла и тел. номера трябва да имам?
    Поздрави

    1. Здравейте, г-жо Георгиева!
      Дадох ви достъп до дневника и на второто ви дете. След като влезете в системата следвайте тези инструкции за превключване между 2 училища – https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-smenyam-svarzani-potrebiteli/

      По отношение на обратната ви връзка – напълно сте права и затова работим по възможност родителите сами да добавят своите деца (без нужда от допълнителни регистрации).

      Благодаря за конструктивната обратна връзка!

      1. Здравейте .Имаю три деца,двете от които са в едно училище а третото в друг град,няколко пъти се опитах да се регистрирам,но ви аги ме прехвърля в сайта за информация на другите ми деца.
        Как могада се регистрирам за трето дете в друг град и друго упилище

          1. Звъннете на 0999 996 995 и колегите ще ви помогнат да откриете вашето училище.

        1. Здравейте, напишете ни имейл на [email protected] с имената на вашите три деца и ще ви дадем достъп до техните дневници.

  5. Здравейте, имам дме деца в училището и направих регистрация и за второто, но пише статус неактивен в изчакване…какво значи това, станала ли е регистрацията и за второто дете, време ли трябва да мине и как да влизам и в нейния профил? Благодаря.

    1. Здравейте, след като заявите достъп до ново дете, трябва да изчакате заявката да бъде одобрена от училището.

  6. Здравейте, имам профил на едното си дете и мога да следя всичко – оценки , отсъствия и т.н.
    Имам и друго дете в училището , но друг клас. Добавих го стъпка по стъпка по описания начин. Но вече 5-ти ден профила му е неактивен. Към кого трябва да се обърна за да му направят профила активен?
    Благодаря !

    1. Здравейте! Свържете се с класния ръководител – само той (и училищните администратори) могат да одобрят заявката.

  7. здравейте,
    Училищата в които учат и двете ми деца ги няма в списъка!

    1. Здравейте!
      Ако тези училища не присъстват в този списък – https://www.shkolo.bg/clients , то значи училищата все още не са се интегрирали с платформата ШКОЛО.
      Поздрави!

  8. Здравейте, може ли да оправите полето “Пол“ при личните ми данни от мъж на жена. Благодаря!

  9. Здравейте,
    Преди година се регистрирах за големия ми син. Сега, когато искам да добавя дете, горе в десния ъгъл не се появява бутона „заяви достъп“.

  10. Здравейте, при опит да добавя профил на второ дете не се вижда бутон „Заяви достъп“. Кога ще мога да добавя второто си дете?

    1. Здравейте!
      Първо, новото училище е нужно да е обновило базата си данни за новата учебна година и при коректно въвеждане
      ще получите достъп до профила на детето ви автоматично. Можете също така и да заявите достъп чрез платформата, ето тук е обяснено как става това: https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-dobavya-vtoro-dete/

      След това администратора в училището или класния ръководител, трябва да одобри заявката. Ако това не се случи през настоящата седмица, моля обадете ни се на 0999 996 995.
      Поздрави!

  11. Здравейте,
    Направих опит да добавя второ дете, но липсва бутон „Заяви достъп“.
    Може ли да ми кажете кога ще бъде активен?

    1. Здравейте!
      Първо, новото училище е нужно да е обновило базата си данни за новата учебна година и при коректно въвеждане
      ще получите достъп до профила на детето ви автоматично.
      Ако това не се случи през настоящата седмица, моля обадете ни се на 0999 996 995.
      Поздрави!

  12. Здравейте, не мога да добавя второто си дете към профила си /създаден от училището за първото ми дете/, тъй като не ми излиза бутон „Заяви достъп“. Със сигурност училището на второто дете е подало данни, тъй като всички новорегистрирани родители имат достъп.

  13. Здравейте,
    След натискане на бутон „Заяви достъп“ в падащия списък не виждам 79-то СУ „Индира Ганди“, а го има в този списък https://www.shkolo.bg/clients

    1. Здравейте!

      Може да се свъжете с нас на тел. 0999 996 995, за да ви съдействаме.

  14. Здравейте! Добавила съм и двете си деца към профила си, но за едното все още нямам одобрен достъп вече трети ден. Има ли някакъв срок ?
    Иначе адмирации, страхотна платформа!

    1. Здравейте!
      Класният ръководител трябва да одобри заявката, която сте направили. Моля свържете се с него.
      Поздрави!

  15. Здравейте! Децата ми учат в различни училища. Добавих и двете в профила си. През компютъра виждам дневниците и на двамата, но през мобилното приложение не. Когато натисна избор на училище ми ги показва, но не мога да вляза в нито едното от двете.

  16. Здравейте,
    Регистрирана съм като родител, но от тази година трябва да се регистрирам и като учител. Следвах инструкциите за „права на достъп“, но накрая ми изписва „Грешка посоченият потребител не съществува или е вече регистриран“

    1. Свържете се с нас по телефоните или в съобщение на фейсбук страницата ни и ще обединим двата ви профила (родителски и учителски).

  17. Здравейте, двете ми деца са в едно и също училище, но за второто се създадоха два профила и не мога да изтрия излишния. Трябва ли да създам личен профил за всяко дете. Голямото има личен, но на малкото ( с двата профила) не съм направила

    1. Учениците имат свои лични профили. Дали ще им създадете профил или не вече зависи от училището, в което те учат и дали те изискват от вас подобно действие. По другия въпрос – не може да триете профили за момента. Свържете се с телефоните за техническа помощ и колегите ще ви помогнат.

  18. Здравейте,
    Току-що опитах да добавя другото ми дете в акаунта и ми изписва ето този надпис при натискане на бутона за заявка
    “ Грешка! Посоченият потребител не същестува или е вече регистриран.“ Какво трябва да направя?

    1. Здравейте! Добавих и другото ви дете към профила. Поздрави!

  19. Здр как да потвърдя имейла до сега виждах оценки на 1 дете като заявих 2 дете не виждам и на двамата

  20. “ВНИМАНИЕ #1: Това ръководство важи както за родители с 2 деца, така и за родители с 3 и повече деца. Принципът е един и същ.“ – Може би важи, но не ви се получава: при опит да подам заявка за друго дете в същото училище, при избора на ролята родител изписва следното съобщение :
    Грешка!
    Вие вече сте заявили тази роля. Най- обезсърчаващо е , че на посочените телефони, ведно с този на системния администратор на училището, както и на посочените съответни мейли, никой не отговаря…

    1. Здравейте,
      Моля посочете кое е училището и детето, което искате да добавите.Също така ни оставете данни за вашия профил(имена, имейл и телефон).
      Поздрави!

  21. Здравейте, искам да добавя второ дете към профила си, но след като се опитам да изпратя заявката, излиза „Грешка: Вие вече сте заявили тази роля“, какво трябва да направя?

  22. Здравейте! Опитвам да въведа второ дете в същото училище.
    Изписва ми „Грешка! Вие вече сте заявили тази роля.“

  23. Здравейте! Не мога да регистрирам второто си дете,което учи в същото училище, понеже вече веднъж съм заявила ролята си на родител. Какво е необходимо да направя? Следвах стъпките описани по-горе, но системата не ме допуска, защото се повтаря ролята.

  24. Здравейте! Опитвам се да добавя и второто си дете,което учи в същото училище,но системата ме отхвърля,защото вече веднъж съм заявила ролята “ родител „. Какво е необходимо да направя за да регистрирам и второто си дете?

  25. Здравейте, и двете ми деца са в едно и също училище , но немога да създам профил на второто. Изписва ми „вече сте заявили тази роля“.

  26. Пуснах заявка за второ дете. При повторно пускане пише, че вече съм я пуснал. Въпреки това не го виждам в менюто.

  27. Здравейте
    Не мога да добавя второто си дете, попълвам данните на „заяви достъп“, но при заявката изписва – грешка, Вие вече сте заявили тази роля (родител)

  28. При опит да добавя второто ми дете/в същото училище/, ми дава следното:“Грешка!
    Вие вече сте заявили тази роля“.Какво трябва да направя?

  29. Здравейте, Опитвам се да добавя и синът си по описаният по-горе начин но ми дава следната грешка:
    Грешка!
    Вие вече сте заявили тази роля.
    Благодаря за отделеното време!

    1. Здравейте! Вече ще виждате и другото си дете в дневника. Поздрави!

  30. Здравейте! Имам регистрация като учител. И двете ми деца са ученици в същото училище. Изпратих заявка за достъп като родител, която все още не е потвърдена, но нямаше проблем със самата заявка. Когато направих втора такава с данните на другото ми дете ми изписва: „Грешка! Вече сте заявили тази роля.“.

  31. Здравейте. Имам активен профил на родител за едното ми дете. Бих искала да добавя и второто си дете, което учи в същото училище. Опитах според описания начин чрез „Заяви достъп“, но получавам съобщение за грешка, че ролята ми вече съществува. Не виждам опция да добавя дете към същата роля. Моля за помощ. Поздрави

    1. Здравейте! Виждам, че вече и двете ви деца са добавени към профила ви.

  32. Добър ден на мен ми изписва че въведените данни не отговарят на ученик в посоченото училище

    1. Здравейте! Ако все още имате някакви затруднения с добавянето на ученик към профила ви, моля потърсете ни на телефоните за техническа поддръка:
      0999 996 995 или 0999 969 995
      Поздрави!

  33. Здравейте. Имам активен профил на родител за едното ми дете. Бих искала да добавя и второто си дете, което учи в същото училище. Опитах според описания начин чрез „Заяви достъп“, но получавам съобщение за грешка, че ролята ми вече съществува. Не виждам опция да добавя дете към същата роля. Моля за помощ. Поздрави

    1. Здравейте! Виждам, че вече успешно сте добавили и другото си дете.
      Поздрави!

  34. Здравейте, регистирах и второто си дете в същото училище, профила е активен, но не го виждам в Дневник. Какво мога да направя? Благодаря предварително!

    1. Здравейте, вече би трябвало да виждате и двете дечица.
      Поздрави!

  35. Здравейте, имам проблем с добавянето на второ дете (близначка), мисля че е заради датата на раждане. В момента в, който изпратя заявката и ме връща към името на първото дете и ми изписва, че вече е заявено достъп до това дете.

    1. Здравейте, добавихме и Сияна към Вашия профил.
      Поздрави!

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.