1. Отворете кутията със съобщения
2. Натиснете бутон "Ново съобщение"
3. В адресат напишете "Родители"
3. Изберете групата от родители, на която желаете да пишете
ВНИМАНИЕ: Ако сте директор, може да пишете до всички родители в училището, както и до родители в конкретни класове. Може дори и да ги комбинирате (примерно, Родители - 5А, Родители - 5Б, Родители - 6А).
Здравейте ! Искаме да активираме много родители на куп. Как става това с SMS ?
Вл. Щипски – педаг. съветник в 139 ОУ
Здравейте, г-н Щипски!
За най-бързото въвличане на родители в електронния дневник е нужно:
СТЪПКА 1) да въведете всички родители в системата (заедно с техните актуални телефонни номера);
Тук е описано как става това – https://www.shkolo.bg/blog/dobavyane-roditel-ot-uchitel/
СТЪПКА 2) след което да информирате родителите да се регистрират в системата със своя телефонен номер;
Стъпка 2 може да я направите и чрез платена SMS кампания (всички родители ще получат SMS в даден ден и час с инструкции как да влязат в системата). За повече информация може да звъннете на 087 66 33 100
Здравейте !
1. След проведената от Вас SMS кампания, все още има нерегистрирани родители. Има ли начин ние от дневника да пратим SMS, за да ги подканим отново и с допълнителни пояснения относно важността на този дневник ? Доколкото разбираме сега пощата използва само имейлите, но не може да се пращат SMS-си.
2. Има ли начин без да Ви звъним /или да Ви звъни родител/, да можем да въведем родител който има дете при нас и друго дете в друго училище, но има и ползва само един GSM номер ? Считаме, че се получава досаден бъг, при който не можем да въведем родител, който ползва същия GSM номер в друго училище регистрирано към shkolo.bg, както и когато има друго дете в друг клас от същото училище .
Здравейте, г-н Щипски!
1) Пращане на SMS
В момента няма как да пращате SMS съобщения извън SMS кампания. Ако пожелаете, звъннете на 0999 996 995 и ще обсъдим втора SMS кампания за ангажиране на останалите родители.
2) Родител с две деца
Да, родителите вече могат сами да добавят второ и трето дете по начина описан тук:
3) Родител – GSM номер
По принцип няма проблем да въвеждате GSM номер, който вече го има в друго училище. Ако имате проблем с въвеждане на родител, моля звъннете на 0999 996 995 и колегите ще разрешат проблема.
Имам регистрация в школо.Защо не получавам известие на посочения ми мейл?И постоянно ми излиза прозорче,че мейла ми е непотвърден?!
Здравейте, на имейла се получава само дневен бюлетин, а не известия. Той се изпраща веднъж дневно за предходния ден и то само, ако има въведени нови оценки, отсъствия, отзиви или съобщения. Колкото до съобщението,че имейлът ви не е потвърден, проверете пощенската си кутия (също и спам папката). Там трябва да сте получили имейл за потвърждение.
Поздрави!