Аз съм родител – при регистрация телефонът ми не е разпознат

ВНИМАНИЕ: Настоящото ръководство е продължение на обикновената регистрация и е валидно само за случаите, в които телефонният номер на потребителя, не е бил разпознат от системата. Поради тази причина, потребителят може да се регистрира, но няма да има пълен достъп, докато училищната администрация не потвърди регистрацията му.

 

1. Изберете училище и роля

Изберете училището, до което желаете да получите достъп. Посочете и каква е вашата роля в това училище (РОДИТЕЛ).

 

2. Попълнете данните за вашето дете

ВНИМАНИЕ: Важно е да въведете 100% КОРЕКТНИ ДАННИ за вашето дете. В противен случай вашата регистрация няма да бъде активирана.

 

3. Натиснете бутон "Напред"

 

 

4. Очаквайте администраторът във вашето училище да потвърди и активира акаунта ви

ВНИМАНИЕ: Ще получите имейл, когато вашият акаунт бъде потвърден от училищния персонал.

10 коментара за “Аз съм родител – при регистрация телефонът ми не е разпознат”

  1. Здравейте, при регистрацията ми изписва, че въведените от вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище. Има ли значение това че правя регистрацията от чужбина, също така не получавам имейл за потвърждение. Моля помогнете!!!

    1. Здравейте,това, че сте в чужбина не е от значение.Оставете ни Вашите имена и телефонен номер, както и посочете училището, имената на детето, класа и паралелката и ние ще активираме профила Ви.

  2. Здравейте! След колко време би трябвало да получа SMS код при регистрация? Вече трети път опитвам, но не получвам такъв. Каква може да е причината?

    1. Имаше технически проблеми със SMS-ите. Вече е отстранен.

    1. Здравейте,
      Ако все още изпитвате техническия затруднения,
      Можете да ни се обадете на телефон 0999 969 695, за да ви съдействаме.
      Поздрави!

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.