Аз съм родител – при регистрация телефонът ми не е разпознат – Shkolo.bg
 

Аз съм родител – при регистрация телефонът ми не е разпознат

ВНИМАНИЕ: Настоящото ръководство е продължение на обикновената регистрация и е валидно само за случаите, в които телефонният номер на потребителя, не е бил разпознат от системата. Поради тази причина, потребителят може да се регистрира, но няма да има пълен достъп, докато училищната администрация не потвърди регистрацията му.

 

1. Изберете училище и роля

Изберете училището, до което желаете да получите достъп. Посочете и каква е вашата роля в това училище (РОДИТЕЛ).

 

2. Попълнете данните за вашето дете

ВНИМАНИЕ: Важно е да въведете 100% КОРЕКТНИ ДАННИ за вашето дете. В противен случай вашата регистрация няма да бъде активирана.

 

3. Натиснете бутон "Напред"

 

 

4. Очаквайте администраторът във вашето училище да потвърди и активира акаунта ви

ВНИМАНИЕ: Ще получите имейл, когато вашият акаунт бъде потвърден от училищния персонал.

4 коментара за “Аз съм родител – при регистрация телефонът ми не е разпознат”

  1. Здравейте, при регистрацията ми изписва, че въведените от вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище. Има ли значение това че правя регистрацията от чужбина, също така не получавам имейл за потвърждение. Моля помогнете!!!

    1. Здравейте,това, че сте в чужбина не е от значение.Оставете ни Вашите имена и телефонен номер, както и посочете училището, имената на детето, класа и паралелката и ние ще активираме профила Ви.

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.