ВНИМАНИЕ: Настоящото ръководство е валидно само за потребители, чиито училища са вече включени в платформата SHKOLO.BG. Всеки нов потребител е длъжен да се регистрира преди да получи достъп до системата.
1. Отворете адреса app.shkolo.bg и натиснете бутон "Регистрация"
2. Въведете своя телефонен номер
ВНИМАНИЕ: Нулата в началото на телефонния ви номер НЕ се въвежда. Например, ако телефонният ви номер е 0885 100 200, тогава въведете 885100200.
3. Натиснете бутон "Напред"
4. Въведете 6-цифрения код, получен като SMS и натиснете "Напред"
ВНИМАНИЕ: Ако телефонът ви НЕ е разпознат от системата, тогава продължете с това ръководство (натисни ТУК) !!!
В противен случай продължете с настоящето ръководство.
5. Въведете потребителско име, парола и мейл по ваш избор
Паролата трябва да съдържа поне 6 символа.
ВНИМАНИЕ: Помнете потребителското име и парола, тъй като с тях ще достъпвате системата в бъдеще.
След като въведете нужните данните, натиснете бутона НАПРЕД.
Аз се регистрирах още Вторник, 07.11., но все още нямам достъп до системата.
Здравейте! Това, което може да направите, е да напомните на класния да потвърди регистрацията ви.
Здрвейте направих регистрация и когато излезнах повече не ми даде да влезна пише че има потребител с това име . Как мога да влезна пак отново с моят профил?
Здравейте, не отивайте на регистрация, а на вход.
Поздрави!
Здравейте имам следния проблем, имам две деца който учат в различни училища, но след регистрация ми излиза само едното дете в профила!Как бих могла да въведа и другото?
Здравейте! Последвайте стъпките описани тук:
https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-dobavya-vtoro-dete/
Здравейте!Два пъти се регистрирам и не ми дава достъп .Показва неточни данни и не мога да разбера къде е проблема ?
Здравейте,
Изпратете ми подробни данни на support@shkolo.com
Здравейте,искам да се регистрирам в Школо но не ми дава пълен достъп тъй като ми изписва,,знаем за проблема и работим върху него,,или въведените от вас данни не отговарят на ученик в това училище или той вече е регистриран,но не в защото не мога да вляза .Моля за помощ.Следвам всички стъпки правилно.
Здравейте,
Обадете се на телефона за техническа поддръжка.
Поздрави!
Здравейте. Детето ни е у-к в 64 ОУ Симеон Велики. Опитвам да се регистрирам в Школо. Регистрирам тел. си номер, получавам СМС с код, но екрана остава бял и немога да продължа. Бихте ли ми помогнали?
С уважение
Г. Михалев
Здравейте,
През какво устройство правите регистрацията? Какъв браузър използвате?
Поздрави!
Здравейте,
Преместих детето си в друго училище и сега нямам никакъв достъп. Какво трябва да направя?
Здравейте, моля последвайте стъпките, описани в линка: https://www.shkolo.bg/blog/novo-uchilishte/
Поздрави!
Здравейте,
Опитвам се да сложа снимка на детето, но когато натисна на неговия профил няма опция редактирай
Здравейте, снимка може да се качи само, ако ученикът има собствен ученически профил. През родителски профил няма такава възможност.
Поздрави!
Здравейте, стигам до някъде с регистрацията , но в мястото където е паралелка незная какво да напиша, става въпрос за подготвителна група към училище
Здравейте, виждам, че класният Ви е съдействал и вече имате успешна регистрация.
Поздрави!
Изписва ми,че имейлът е зает.Какво да правя?
Здравейте, изчистих мейла от данните, можете да се регистрирате отново.
Поздрави!
Здравейте,
При опит за регистрация ми изписва,че имейлът е зает.Какво трябва да направя?
Здравейте, свържете се с нас на тел. 0999 996 995, за да изчистим мейла или направете регистрацията си с друг мейл.
Поздрави!
Здравейте, вчера се опитах да се регистрирам, но при попълване на данните на ученика ми даваше грешка. След това вече ми даде, че мейла е зает, а сега не мога да вляза, пак ми дава грешка. Какъв е проблемът?
Здравейте,
повечето училища все още не са въвели в Школо данните за предстоящата учебна година. Това е причината да не може да завършите регистрацията си като родител. Моля изчакайте и опитайте отново след 15 септември.
Хубав ден!
Здравейте, след въвеждане на телефонния номер не получавам код и не ми позволява да продължа регистрация. Бихте ли съдействали?
Здравейте,
ако все още имате проблем, може да ни изпртите на имейл телефонния Ви номер, за да направим проверка.
Поздрави!