Регистрация/първо влизане на родител

ВНИМАНИЕ: Настоящото ръководство е валидно само за потребители, чиито училища са вече включени в платформата SHKOLO.BG. Всеки нов потребител е длъжен да се регистрира преди да получи достъп до системата.

1. Отворете адреса app.shkolo.bg и натиснете бутон "Регистрация"

 

2. Въведете своя телефонен номер

ВНИМАНИЕ: Нулата в началото на телефонния ви номер НЕ се въвежда. Например, ако телефонният ви номер е 0885 100 200, тогава въведете 885100200.

 

3.  Натиснете бутон "Напред"

 

 

4. Въведете 6-цифрения код, получен като SMS и натиснете "Напред"

 

ВНИМАНИЕ: Ако телефонът ви НЕ е разпознат от системата, тогава продължете с това ръководство (натисни ТУК) !!!

В противен случай продължете с настоящето ръководство.

 

5. Въведете потребителско име, парола и мейл по ваш избор

Паролата трябва да съдържа поне 6 символа.

ВНИМАНИЕ: Помнете потребителското име и парола, тъй като с тях ще достъпвате системата в бъдеще.

След като въведете нужните данните, натиснете бутона НАПРЕД.

 

6. При успешна регистрация би трябвало да видите началния екран на системата

16 коментара за “Регистрация/първо влизане на родител”

  1. Аз се регистрирах още Вторник, 07.11., но все още нямам достъп до системата.

    1. Здравейте! Това, което може да направите, е да напомните на класния да потвърди регистрацията ви.

      1. Здрвейте направих регистрация и когато излезнах повече не ми даде да влезна пише че има потребител с това име . Как мога да влезна пак отново с моят профил?

        1. Здравейте, не отивайте на регистрация, а на вход.
          Поздрави!

  2. Здравейте имам следния проблем, имам две деца който учат в различни училища, но след регистрация ми излиза само едното дете в профила!Как бих могла да въведа и другото?

  3. Здравейте!Два пъти се регистрирам и не ми дава достъп .Показва неточни данни и не мога да разбера къде е проблема ?

    1. Здравейте,искам да се регистрирам в Школо но не ми дава пълен достъп тъй като ми изписва,,знаем за проблема и работим върху него,,или въведените от вас данни не отговарят на ученик в това училище или той вече е регистриран,но не в защото не мога да вляза .Моля за помощ.Следвам всички стъпки правилно.

      1. Здравейте,
        Обадете се на телефона за техническа поддръжка.
        Поздрави!

  4. Здравейте. Детето ни е у-к в 64 ОУ Симеон Велики. Опитвам да се регистрирам в Школо. Регистрирам тел. си номер, получавам СМС с код, но екрана остава бял и немога да продължа. Бихте ли ми помогнали?
    С уважение
    Г. Михалев

    1. Здравейте,
      През какво устройство правите регистрацията? Какъв браузър използвате?
      Поздрави!

  5. Здравейте,
    Преместих детето си в друго училище и сега нямам никакъв достъп. Какво трябва да направя?

  6. Здравейте,
    Опитвам се да сложа снимка на детето, но когато натисна на неговия профил няма опция редактирай

    1. Здравейте, снимка може да се качи само, ако ученикът има собствен ученически профил. През родителски профил няма такава възможност.
      Поздрави!

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.