Първо влизане – как да се регистрирам в SHKOLO.BG?

ВНИМАНИЕ: Настоящото ръководство е валидно само за потребители, чиито училища са вече включени в платформата SHKOLO.BG. Всеки нов потребител е длъжен да се регистрира преди да получи достъп до системата.

 

ВНИМАНИЕ: Въвеждайте коректен телефонен номер и имейл адрес. В противен случай може да не успеете да се автентикирате пред системата и съответно да не получите достъп.

 

1. Заредете в браузъра си следния адрес: www.shkolo.bg

 

2. Натиснете бутон "Вход"

 

3. Натиснете бутон "Регистрация"

 

4. Въведете телефонния си номер

ВНИМАНИЕ: Нулата в началото на телефонния номер НЕ се въвежда. Например, ако телефонният ви номер е 0885 100 200, тогава въведете 885100200.

 

5. Натиснете бутон "Напред"

 

6. Въведете 6-цифрения код, получен като SMS и натиснете "Напред"

 

7. Въведете потребителско име, парола и мейл по ваш избор

Паролата трябва да съдържа поне 6 символа.

ВНИМАНИЕ: Помнете потребителското име и парола, тъй като с тях ще достъпвате системата в бъдеще.

8. Натиснете бутон "Напред"

При успешна регистрация ще видите началния екран на Shkolo.bg

 

ВНИМАНИЕ: Ако НЕ получавате пълен достъп до системата, това означава, че телефонният ви номер не е бил предварително въведен от училищната администрация. Все пак вие може да се регистрирате, следвайки едно от следните ръководства:

50 коментара за “Първо влизане – как да се регистрирам в SHKOLO.BG?”

  1. Здравейте, ако имам регистрация в предходната година и детето ми е в същото училище, необходимо ли е отново да правя регистрация
    Поздрави, Десислава Катева

  2. Здравейте, г-жо Катева!

    Не, не е необходимо да правите нова регистрация. Системата автоматично би трябвало да ви предостави достъп до новата учебна година и новите данни на вашето дете.
    Ако това не се случи, свържете се с нас на 0999 996 995 и ще ви помогнем.

    Поздрави,
    Мирослав Джоканов

  3. Току що се регистрирах и излезе съобщение, че регистрацията е успешна, а когато опитах да вляза се оказа, че има несъответствие между потребителското име и паролата. Натиснах забравена парола, но когато изписах имейла си пък се оказа, че с не може да се осъществи връзка с такъв адрес???!!!!

    1. Най-вероятно телефонният ви номер не е бил разпознат и вашата регистрация трябва първо да бъде одобрена от класния ръководител или училищния администратор.
      За повече информация вижте това ръководство: https://www.shkolo.bg/blog/roditel-nerazpoznat-telefon/

  4. Здравейте, имам две деца в едно и също училище. Как се процедира в такър случай?

    1. Направете регистрация за едното и ни пишете мейл с имената на второто на info@shkolo.com и ние ще ви добавим второто дете.

  5. Направих си регистрация за сина ми който е в първи клас но имам и дъщеря в пети клас как да впишат и нейните данни за да получавам известия и за нея

  6. Здравейте,
    Когато вляза в системата получавам съобщение на екрана че мейлът ми не е потвърден, но не получавам мейл за потвърждение въпреки че изисках вече два пъти да бъде изпратен отново.

    1. Здравейте, г-жо Недялкова!
      Не получавате мейл заради настройки в мейл сървъра на @melexis.com (съобщението влиза в СПАМ директорията на Melexis). Затова си позволих да потвърдя електронната ви поща – вече не би трябвало да виждате досадното съобщение. 🙂
      Поздрави!

    2. Получамам съобщение че емейла не е потвърден но не получам съобщение ипри всяко отваряне ми излиза

  7. Здравейте,
    Когато вляза в системата получавам съобщение на екрана че мейлът ми не е потвърден, но не получавам мейл за потвърждение въпреки че изисках вече два пъти да бъде изпратен отново.

    1. Здравейте, г-жо Симеонова!
      Виждам, че мейлът ви вече е потвърден. Ако има друг проблем сме на линия – 0999 996 995 или info@shkolo.com
      Поздрави!

  8. Телефонът ми не е разпознат от системата. В ръководството пише в този случай да избера училището, но не пише от къде точно става това.

  9. Здравейте, ако телефонът ви не бъде разпознат, тогава се появява първата картинка от тази инструкция:
    https://www.shkolo.bg/blog/roditel-nerazpoznat-telefon/
    Следвайте стъпките в инструктажа или се обадете на 0999 996 995 за техническа помощ.

  10. Само че не пише как да стигна до този прозорец, в който да избера училището.

  11. Здравейте,
    Когато вляза в системата получавам съобщение на екрана че мейлът ми не е потвърден, но не получавам мейл за потвърждение въпреки че изисках вече няколко пъти да бъде изпратен отново.

    1. Най-вероятно имейл съобщението е попаднало в SPAM папката ви. В Gmail има и една друга папка Promotions, която събира понякога подобен род имейли.

      1. Проверих няколко пъти и писмо за потвърждение няма в никоя папка. Дори в спам.

          1. Благодаря Ви!
            Поздрави!

  12. Здравейте.защо ми показва пак че имейлат не ми е потвърден със оранжев екран .опитвах да си го оправя но уви и в пощата ми няма за потвърждение ?моля за съдействие благодаря.

    1. Мейлът ви не беше въведен коректно. Редактирах го и го потвърдих.

  13. Може ли да се регистрира родител в системата, ако няма имейл. За съжаление по ред причини имаме и родители без имейли, с обикновени gsm телефони, които ще разчитат на sms комуникация. Как да постъпим в тези случаи?

    1. Здравейте!
      Родителите без имейл могат да бъдат регистрирани от системния администратор на училището. Той трябва да активира родителите и да им предостави потребителско име и парола, с които да влизат в системата.
      Инструкции за активация на потребители без имейли може да откриете тук:
      https://www.shkolo.bg/blog/how-to-activate-user/

  14. Здравейте,
    След регистрация ми изписва следният текст:
    „Успешно завършихте вашата регистрация! До няколко дни училищен администратор ще се свърже с вас и ще активира акаунта ви. За повече информация се обърнете към класния ръководител.“
    От училището ли ще чакам активация на акаунта?
    ( 54 СУ „Св. Иван Рилски“ )

    1. Здравейте!
      Да, от училището ще потвърдят вашата самоличност и ще одобрят регистрацията ви. След което ще получите автоматичен имейл с потребителско име и инструкции за вход в системата.

  15. Здравейте,
    Имам регистрация в школо.бг за едното си дете. Второто дете учи в друго училище. Мога ли да използвам вече съществуващата регистрация/ мейл, за да се регистрирам във второто училище. Бих искала да използвам един и същ е- мейл, за да получавам известия и за двете деца.
    Благодаря.

    1. Да, можете и така е препоръчително да се направи – с една регистрация да виждате и двете си деца. За целта обадете се на телефоните за техническа помощ и колегите ще добавят второто ви дете.

  16. Здравейте.
    Под профилната ми снимка и името ми пише ,,личен лекар“,а аз съм родител.При регистрацията съм писала,,родител“!
    Как да сменя това?

    1. Здравейте. Вече би трябвало да виждате дневника на детето си. На профила ви пише в допълнение „личен лекар“, тъй като сте била посочена от училищната администрация като „личен лекар“.

  17. Привет, колко време е необходимо регистрацията ми да бъде потвърдена от училището? Изчаквам вече седмица. Дали няма някакъв проблем?

    1. Здравейте, срокът за активация зависи изцяло от училището. В някои училища администрират новите регистрации на дневна база. В други училища се бавят със седмици – говорете с класния ръководител – той може да одобри вашата регистрация.

  18. Здравейте,
    Когато вляза в системата получавам съобщение на екрана, че мейлът ми не е потвърден, но не получавам мейл за потвърждение.

    1. Проверете в папката СПАМ – възможно е имейлът от нас да е попаднал там. Ако и там не откривате проверете във вашия профил дали сте въвел имейла коректно.

  19. Здравейте, на петима ученици от 10б клас ел. пощи не са потвърдени, а не получават имейли за потвърждение. Какъв може да е проблемът? Прочетох отговорът Ви в горното писмо.

    1. Нека да проверят в СПАМ папките. Нека да натиснат бутона за изпращане на повторен имейл. Ако и тогава не стане, напишете училище/паралелка и аз ще ги потвърдя.

  20. Здравейте,
    имам регистрация в shkolo.bg от миналата година, но тази година, детето ми е в друго училище.
    Дали регистрацията ми е още валидна?
    Поздрави,
    Кристина Стайкова – Янакиева

  21. Здравейте, при въвеждане данните на детето ми, системата ми показва, имената на моето дете и още едно, за което не съм искала достъп. Миналата година ми се случи същият проблем. Тази година направих нова регистрация, от друг имейл и отново ми се прикачи същото дете от миналата година. Това според мен е някакъв бъг. Как мога да имам достъп само и единствено до информацията на едно дете, в случая моето.

    1. Здравейте! По всяка вероятност това, което сте сметнали за друго дете е вашето и съответно дневника му за ЦДО (занималнята).
      Поздрави!

  22. Здравейте! Когато попълних графата с имената , класът и дата и година на раждане ми изписа, че няма такъв ученик в това училище това е при регистрацията още какво трябва да направя

    1. здравейте, най-вероятно, когато сте правила опит за регистрация, училището не е било качило база данни за настоящата учебна година.Регистрирайте се отново.
      Поздрави!

  23. Здравейте, имам две деца в различни училища, регистрирах едното си дете, добре, но как да регистрирам второто?

  24. Здравейте,
    Когато вляза в системата получавам съобщение на екрана че мейлът ми не е потвърден, но не получавам мейл за потвърждение въпреки че изисках вече два пъти да бъде изпратен отново.

    1. Здравейте, потвърдихме имейла Ви от наша страна.
      Поздрави!

    1. Здравейте, класните ръководители и системните администратори в училищата одобряват регистрациите.
      Поздрави!

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.