ВНИМАНИЕ: Настоящото ръководство е валидно само за потребители, чиито училища са вече включени в платформата SHKOLO.BG. Всеки нов потребител е длъжен да се регистрира преди да получи достъп до системата.
ВНИМАНИЕ: Въвеждайте коректен телефонен номер и имейл адрес. В противен случай може да не успеете да се автентикирате пред системата и съответно да не получите достъп.
1. Заредете в браузъра си следния адрес: www.shkolo.bg
2. Натиснете бутон "Вход"
3. Натиснете бутон "Регистрация"
4. Въведете телефонния си номер
ВНИМАНИЕ: Нулата в началото на телефонния номер НЕ се въвежда. Например, ако телефонният ви номер е 0885 100 200, тогава въведете 885100200.
5. Натиснете бутон "Напред"
6. Въведете 6-цифрения код, получен като SMS и натиснете "Напред"
7. Въведете потребителско име, парола и мейл по ваш избор
Паролата трябва да съдържа поне 6 символа.
ВНИМАНИЕ: Помнете потребителското име и парола, тъй като с тях ще достъпвате системата в бъдеще.
8. Натиснете бутон "Напред"
При успешна регистрация ще видите началния екран на Shkolo.bg
Здравейте, ако имам регистрация в предходната година и детето ми е в същото училище, необходимо ли е отново да правя регистрация
Поздрави, Десислава Катева
Здравейте. Имам регистрация за синът ми, който е 4 клас. Сега малкия ми син е 1ви клас в същото училище. Какво да правя?
Здравейте, профилът Ви беше дублиран. Обединх ги в един и всичко трябва да е наред.
Поздрави!
Здравейте, г-жо Катева!
Не, не е необходимо да правите нова регистрация. Системата автоматично би трябвало да ви предостави достъп до новата учебна година и новите данни на вашето дете.
Ако това не се случи, свържете се с нас на 0999 996 995 и ще ви помогнем.
Поздрави,
Мирослав Джоканов
Току що се регистрирах и излезе съобщение, че регистрацията е успешна, а когато опитах да вляза се оказа, че има несъответствие между потребителското име и паролата. Натиснах забравена парола, но когато изписах имейла си пък се оказа, че с не може да се осъществи връзка с такъв адрес???!!!!
Най-вероятно телефонният ви номер не е бил разпознат и вашата регистрация трябва първо да бъде одобрена от класния ръководител или училищния администратор.
За повече информация вижте това ръководство: https://www.shkolo.bg/blog/roditel-nerazpoznat-telefon/
Здравейте, имам регистрация като учител, но не успявам да направя регистрация като родител в друго училище.
Здравейте,
Разгледайте това ръководство: https://www.shkolo.bg/blog/new-role-teacher/
Поздрави!
Здравейте, имам две деца в едно и също училище. Как се процедира в такър случай?
Направете регистрация за едното и ни пишете мейл с имената на второто на info@shkolo.com и ние ще ви добавим второто дете.
Направих си регистрация за сина ми който е в първи клас но имам и дъщеря в пети клас как да впишат и нейните данни за да получавам известия и за нея
Би трябвало вече да виждате и второто дете.
Здравейте,
Когато вляза в системата получавам съобщение на екрана че мейлът ми не е потвърден, но не получавам мейл за потвърждение въпреки че изисках вече два пъти да бъде изпратен отново.
Здравейте, г-жо Недялкова!
Не получавате мейл заради настройки в мейл сървъра на @melexis.com (съобщението влиза в СПАМ директорията на Melexis). Затова си позволих да потвърдя електронната ви поща – вече не би трябвало да виждате досадното съобщение. 🙂
Поздрави!
Ясно! Изчезна вече, благодаря!
Получамам съобщение че емейла не е потвърден но не получам съобщение ипри всяко отваряне ми излиза
Здравейте,
Когато вляза в системата получавам съобщение на екрана че мейлът ми не е потвърден, но не получавам мейл за потвърждение въпреки че изисках вече два пъти да бъде изпратен отново.
Здравейте, г-жо Симеонова!
Виждам, че мейлът ви вече е потвърден. Ако има друг проблем сме на линия – 0999 996 995 или info@shkolo.com
Поздрави!
Телефонът ми не е разпознат от системата. В ръководството пише в този случай да избера училището, но не пише от къде точно става това.
Здравейте, ако телефонът ви не бъде разпознат, тогава се появява първата картинка от тази инструкция:
https://www.shkolo.bg/blog/roditel-nerazpoznat-telefon/
Следвайте стъпките в инструктажа или се обадете на 0999 996 995 за техническа помощ.
Само че не пише как да стигна до този прозорец, в който да избера училището.
Здравейте,
Когато вляза в системата получавам съобщение на екрана че мейлът ми не е потвърден, но не получавам мейл за потвърждение въпреки че изисках вече няколко пъти да бъде изпратен отново.
Най-вероятно имейл съобщението е попаднало в SPAM папката ви. В Gmail има и една друга папка Promotions, която събира понякога подобен род имейли.
Проверих няколко пъти и писмо за потвърждение няма в никоя папка. Дори в спам.
Потвърдих ви имейла ръчно.
Благодаря Ви!
Поздрави!
Здравейте.защо ми показва пак че имейлат не ми е потвърден със оранжев екран .опитвах да си го оправя но уви и в пощата ми няма за потвърждение ?моля за съдействие благодаря.
Мейлът ви не беше въведен коректно. Редактирах го и го потвърдих.
Може ли да се регистрира родител в системата, ако няма имейл. За съжаление по ред причини имаме и родители без имейли, с обикновени gsm телефони, които ще разчитат на sms комуникация. Как да постъпим в тези случаи?
Здравейте!
Родителите без имейл могат да бъдат регистрирани от системния администратор на училището. Той трябва да активира родителите и да им предостави потребителско име и парола, с които да влизат в системата.
Инструкции за активация на потребители без имейли може да откриете тук:
https://www.shkolo.bg/blog/how-to-activate-user/
Здравейте,
След регистрация ми изписва следният текст:
„Успешно завършихте вашата регистрация! До няколко дни училищен администратор ще се свърже с вас и ще активира акаунта ви. За повече информация се обърнете към класния ръководител.“
От училището ли ще чакам активация на акаунта?
( 54 СУ „Св. Иван Рилски“ )
Здравейте!
Да, от училището ще потвърдят вашата самоличност и ще одобрят регистрацията ви. След което ще получите автоматичен имейл с потребителско име и инструкции за вход в системата.
Здравейте,
Имам регистрация в школо.бг за едното си дете. Второто дете учи в друго училище. Мога ли да използвам вече съществуващата регистрация/ мейл, за да се регистрирам във второто училище. Бих искала да използвам един и същ е- мейл, за да получавам известия и за двете деца.
Благодаря.
Да, можете и така е препоръчително да се направи – с една регистрация да виждате и двете си деца. За целта обадете се на телефоните за техническа помощ и колегите ще добавят второто ви дете.
Здравейте.
Под профилната ми снимка и името ми пише ,,личен лекар“,а аз съм родител.При регистрацията съм писала,,родител“!
Как да сменя това?
Здравейте. Вече би трябвало да виждате дневника на детето си. На профила ви пише в допълнение „личен лекар“, тъй като сте била посочена от училищната администрация като „личен лекар“.
Привет, колко време е необходимо регистрацията ми да бъде потвърдена от училището? Изчаквам вече седмица. Дали няма някакъв проблем?
Здравейте, срокът за активация зависи изцяло от училището. В някои училища администрират новите регистрации на дневна база. В други училища се бавят със седмици – говорете с класния ръководител – той може да одобри вашата регистрация.
Здравейте,
Когато вляза в системата получавам съобщение на екрана, че мейлът ми не е потвърден, но не получавам мейл за потвърждение.
Проверете в папката СПАМ – възможно е имейлът от нас да е попаднал там. Ако и там не откривате проверете във вашия профил дали сте въвел имейла коректно.
Здравейте, на петима ученици от 10б клас ел. пощи не са потвърдени, а не получават имейли за потвърждение. Какъв може да е проблемът? Прочетох отговорът Ви в горното писмо.
Нека да проверят в СПАМ папките. Нека да натиснат бутона за изпращане на повторен имейл. Ако и тогава не стане, напишете училище/паралелка и аз ще ги потвърдя.
Здравейте,
имам регистрация в shkolo.bg от миналата година, но тази година, детето ми е в друго училище.
Дали регистрацията ми е още валидна?
Поздрави,
Кристина Стайкова – Янакиева
https://www.shkolo.bg/blog/novo-uchilishte/
Здравейте, при въвеждане данните на детето ми, системата ми показва, имената на моето дете и още едно, за което не съм искала достъп. Миналата година ми се случи същият проблем. Тази година направих нова регистрация, от друг имейл и отново ми се прикачи същото дете от миналата година. Това според мен е някакъв бъг. Как мога да имам достъп само и единствено до информацията на едно дете, в случая моето.
Здравейте! По всяка вероятност това, което сте сметнали за друго дете е вашето и съответно дневника му за ЦДО (занималнята).
Поздрави!
Здравейте! Когато попълних графата с имената , класът и дата и година на раждане ми изписа, че няма такъв ученик в това училище това е при регистрацията още какво трябва да направя
здравейте, най-вероятно, когато сте правила опит за регистрация, училището не е било качило база данни за настоящата учебна година.Регистрирайте се отново.
Поздрави!
Здравейте, имам две деца в различни училища, регистрирах едното си дете, добре, но как да регистрирам второто?
Здравейте, следвайте стъпките, посочени тук: https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-dobavya-vtoro-dete/
Поздрави!
Здравейте,
Когато вляза в системата получавам съобщение на екрана че мейлът ми не е потвърден, но не получавам мейл за потвърждение въпреки че изисках вече два пъти да бъде изпратен отново.
Здравейте, потвърдихме имейла Ви от наша страна.
Поздрави!
От кого трябва профилът ми да бъде потвърден
Здравейте, класните ръководители и системните администратори в училищата одобряват регистрациите.
Поздрави!
В акаунта излиза съобщение, че имейла не е потвърден. Имейла за потвърждение не се получава нито в основата папка, нито в спам папката на емейла, след няколко опита.
Здравейте, имаше забавяне при изпращането на имейлите за потвърждение.
Моля, ако все още имате проблем, изпратете имейл адреса, който трябва да бъде потвърден, на support@shkolo.com.
Поздрави!
Здравейте! Имам проблем с акаунта ми във платформата. Направена ми е регистрация и вчера влизах, а днес не мога. Опитах се да сменя паролата ми казва, че няма такъв имайл, а като се опитам да се регистрирам отново ми казва, че има вече такава регистрация. Моля за помощ!
Здравейте,
Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
Поздрави!
Направих регистрация и ми пише че има грешка че потребителското име не съвпада и при забравена парола да натисна тук и аз натискам и ми дава да пиша имейла и пише че е потвърдено и че при 24 часа ще получа инструкции
Здравейте,
Моля, изпратете ми данни за училище и потребител на support@shkolo.com
Поздрави!
Здравейте, имам регистрация за едното си дете,но за другото не става нещо, а трябва и там да следя нещата. И двете ми деца са във различни училища. Моля за вашето съдействие. Благодаря ви!
Здравейте,
Разгледайте това ръководство: https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-dobavya-vtoro-dete/
Поздрави!
Здравейте,при рагистрация ми изписва,че тел.номер е блокиран
Здравейте, утре ще бъде отблокиран.Необходимо е да изчакате от училището да качат новата база данни. Това става след 1.09, но има и училища,
които се бавят до Октомври. След като се уверите, че са го направили, минете през стъпките за регистрация отново.
Поздрави!
Здравейте.Имам проблем с школото сина ми е в ново училище и като влизам в школо ми зарежда всичко от старото училище.Какво трябва да направя
Здравейте,
Разгледайте това ръководство: https://www.shkolo.bg/blog/novo-uchilishte/
Здравейте! Какво правим, когато при опит за регистрация не излиза в списъка с училища нашето училище?
Здравейте, ако училището не излиза, верочтно не използва платформата на Школо или не е актуализирало данните си за новата учебна година.
Поздрави!
Здравейте, опитвам се да се регистрирам в sshkolo през телефона ми. Съобщението, което излиза е следното: „Знаем за проблема, работим по отстраняванвто му.“ Кога ще е възможно да се регистрирам?
Здравейте, моля да опитате да се регистрирате от друго устройство, тъй като в платформата няма ограничения за регистриране.
Поздрави!
Здравейте, при многото ми опити да регистрирам дъщеря си в школо ми изписва,че е вече регистрирана или не е от това училище
Проблемът в база данни на училището ли е и към кого да се обърна
Здравейте, дъщери Ви има регистрация и профилът ѝ е активен в училището.
Поздрави!
Добър ден опитам се на си направя регистряция. Стигам до полето с избор на клас и паралелка натискам и пише избор на клас/паралелка и не излиза нищо за да направя избор. Каква е причината?
Здравейте,
повечето училища все още не са въвели в Школо данните за предстоящата учебна година. Това е причината да не може да завършите регистрацията си като родител. Моля изчакайте и опитайте отново идните дни.
Поздрави!