Първо влизане – как да се регистрирам в SHKOLO.BG? – Shkolo.bg
 

Първо влизане – как да се регистрирам в SHKOLO.BG?

ВНИМАНИЕ: Настоящото ръководство е валидно само за потребители, чиито училища са вече включени в платформата SHKOLO.BG. Всеки нов потребител е длъжен да се регистрира преди да получи достъп до системата.

 

ВНИМАНИЕ: Въвеждайте коректен телефонен номер и имейл адрес. В противен случай може да не успеете да се автентикирате пред системата и съответно да не получите достъп.

 

1. Заредете в браузъра си следния адрес: www.shkolo.bg

 

2. Натиснете бутон "Вход"

 

3. Натиснете бутон "Регистрация"

 

4. Въведете телефонния си номер

ВНИМАНИЕ: Нулата в началото на телефонния номер НЕ се въвежда. Например, ако телефонният ви номер е 0885 100 200, тогава въведете 885100200.

 

5. Натиснете бутон "Напред"

 

6. Въведете 6-цифрения код, получен като SMS и натиснете "Напред"

 

7. Въведете потребителско име, парола и мейл по ваш избор

Паролата трябва да съдържа поне 6 символа.

ВНИМАНИЕ: Помнете потребителското име и парола, тъй като с тях ще достъпвате системата в бъдеще.

8. Натиснете бутон "Напред"

При успешна регистрация ще видите началния екран на Shkolo.bg

 

ВНИМАНИЕ: Ако НЕ получавате пълен достъп до системата, това означава, че телефонният ви номер не е бил предварително въведен от училищната администрация. Все пак вие може да се регистрирате, следвайки едно от следните ръководства:

48 коментара за “Първо влизане – как да се регистрирам в SHKOLO.BG?”

  1. Здравейте, ако имам регистрация в предходната година и детето ми е в същото училище, необходимо ли е отново да правя регистрация
    Поздрави, Десислава Катева

  2. Здравейте, г-жо Катева!

    Не, не е необходимо да правите нова регистрация. Системата автоматично би трябвало да ви предостави достъп до новата учебна година и новите данни на вашето дете.
    Ако това не се случи, свържете се с нас на 0999 996 995 и ще ви помогнем.

    Поздрави,
    Мирослав Джоканов

  3. Току що се регистрирах и излезе съобщение, че регистрацията е успешна, а когато опитах да вляза се оказа, че има несъответствие между потребителското име и паролата. Натиснах забравена парола, но когато изписах имейла си пък се оказа, че с не може да се осъществи връзка с такъв адрес???!!!!

    1. Най-вероятно телефонният ви номер не е бил разпознат и вашата регистрация трябва първо да бъде одобрена от класния ръководител или училищния администратор.
      За повече информация вижте това ръководство: https://www.shkolo.bg/blog/roditel-nerazpoznat-telefon/

  4. Здравейте, имам две деца в едно и също училище. Как се процедира в такър случай?

    1. Направете регистрация за едното и ни пишете мейл с имената на второто на [email protected] и ние ще ви добавим второто дете.

  5. Направих си регистрация за сина ми който е в първи клас но имам и дъщеря в пети клас как да впишат и нейните данни за да получавам известия и за нея

  6. Здравейте,
    Когато вляза в системата получавам съобщение на екрана че мейлът ми не е потвърден, но не получавам мейл за потвърждение въпреки че изисках вече два пъти да бъде изпратен отново.

    1. Здравейте, г-жо Недялкова!
      Не получавате мейл заради настройки в мейл сървъра на @melexis.com (съобщението влиза в СПАМ директорията на Melexis). Затова си позволих да потвърдя електронната ви поща – вече не би трябвало да виждате досадното съобщение. 🙂
      Поздрави!

    2. Получамам съобщение че емейла не е потвърден но не получам съобщение ипри всяко отваряне ми излиза

  7. Здравейте,
    Когато вляза в системата получавам съобщение на екрана че мейлът ми не е потвърден, но не получавам мейл за потвърждение въпреки че изисках вече два пъти да бъде изпратен отново.

    1. Здравейте, г-жо Симеонова!
      Виждам, че мейлът ви вече е потвърден. Ако има друг проблем сме на линия – 0999 996 995 или [email protected]
      Поздрави!

  8. Телефонът ми не е разпознат от системата. В ръководството пише в този случай да избера училището, но не пише от къде точно става това.

  9. Здравейте, ако телефонът ви не бъде разпознат, тогава се появява първата картинка от тази инструкция:
    https://www.shkolo.bg/blog/roditel-nerazpoznat-telefon/
    Следвайте стъпките в инструктажа или се обадете на 0999 996 995 за техническа помощ.

  10. Само че не пише как да стигна до този прозорец, в който да избера училището.

  11. Здравейте,
    Когато вляза в системата получавам съобщение на екрана че мейлът ми не е потвърден, но не получавам мейл за потвърждение въпреки че изисках вече няколко пъти да бъде изпратен отново.

    1. Най-вероятно имейл съобщението е попаднало в SPAM папката ви. В Gmail има и една друга папка Promotions, която събира понякога подобен род имейли.

      1. Проверих няколко пъти и писмо за потвърждение няма в никоя папка. Дори в спам.

          1. Благодаря Ви!
            Поздрави!

  12. Здравейте.защо ми показва пак че имейлат не ми е потвърден със оранжев екран .опитвах да си го оправя но уви и в пощата ми няма за потвърждение ?моля за съдействие благодаря.

    1. Мейлът ви не беше въведен коректно. Редактирах го и го потвърдих.

  13. Може ли да се регистрира родител в системата, ако няма имейл. За съжаление по ред причини имаме и родители без имейли, с обикновени gsm телефони, които ще разчитат на sms комуникация. Как да постъпим в тези случаи?

    1. Здравейте!
      Родителите без имейл могат да бъдат регистрирани от системния администратор на училището. Той трябва да активира родителите и да им предостави потребителско име и парола, с които да влизат в системата.
      Инструкции за активация на потребители без имейли може да откриете тук:
      https://www.shkolo.bg/blog/how-to-activate-user/

  14. Здравейте,
    След регистрация ми изписва следният текст:
    „Успешно завършихте вашата регистрация! До няколко дни училищен администратор ще се свърже с вас и ще активира акаунта ви. За повече информация се обърнете към класния ръководител.“
    От училището ли ще чакам активация на акаунта?
    ( 54 СУ „Св. Иван Рилски“ )

    1. Здравейте!
      Да, от училището ще потвърдят вашата самоличност и ще одобрят регистрацията ви. След което ще получите автоматичен имейл с потребителско име и инструкции за вход в системата.

  15. Здравейте,
    Имам регистрация в школо.бг за едното си дете. Второто дете учи в друго училище. Мога ли да използвам вече съществуващата регистрация/ мейл, за да се регистрирам във второто училище. Бих искала да използвам един и същ е- мейл, за да получавам известия и за двете деца.
    Благодаря.

    1. Да, можете и така е препоръчително да се направи – с една регистрация да виждате и двете си деца. За целта обадете се на телефоните за техническа помощ и колегите ще добавят второто ви дете.

  16. Здравейте.
    Под профилната ми снимка и името ми пише ,,личен лекар“,а аз съм родител.При регистрацията съм писала,,родител“!
    Как да сменя това?

    1. Здравейте. Вече би трябвало да виждате дневника на детето си. На профила ви пише в допълнение „личен лекар“, тъй като сте била посочена от училищната администрация като „личен лекар“.

  17. Привет, колко време е необходимо регистрацията ми да бъде потвърдена от училището? Изчаквам вече седмица. Дали няма някакъв проблем?

    1. Здравейте, срокът за активация зависи изцяло от училището. В някои училища администрират новите регистрации на дневна база. В други училища се бавят със седмици – говорете с класния ръководител – той може да одобри вашата регистрация.

  18. Здравейте,
    Когато вляза в системата получавам съобщение на екрана, че мейлът ми не е потвърден, но не получавам мейл за потвърждение.

    1. Проверете в папката СПАМ – възможно е имейлът от нас да е попаднал там. Ако и там не откривате проверете във вашия профил дали сте въвел имейла коректно.

  19. Здравейте, на петима ученици от 10б клас ел. пощи не са потвърдени, а не получават имейли за потвърждение. Какъв може да е проблемът? Прочетох отговорът Ви в горното писмо.

    1. Нека да проверят в СПАМ папките. Нека да натиснат бутона за изпращане на повторен имейл. Ако и тогава не стане, напишете училище/паралелка и аз ще ги потвърдя.

  20. Здравейте,
    имам регистрация в shkolo.bg от миналата година, но тази година, детето ми е в друго училище.
    Дали регистрацията ми е още валидна?
    Поздрави,
    Кристина Стайкова – Янакиева

  21. Здравейте, при въвеждане данните на детето ми, системата ми показва, имената на моето дете и още едно, за което не съм искала достъп. Миналата година ми се случи същият проблем. Тази година направих нова регистрация, от друг имейл и отново ми се прикачи същото дете от миналата година. Това според мен е някакъв бъг. Как мога да имам достъп само и единствено до информацията на едно дете, в случая моето.

    1. Здравейте! По всяка вероятност това, което сте сметнали за друго дете е вашето и съответно дневника му за ЦДО (занималнята).
      Поздрави!

  22. Здравейте! Когато попълних графата с имената , класът и дата и година на раждане ми изписа, че няма такъв ученик в това училище това е при регистрацията още какво трябва да направя

    1. здравейте, най-вероятно, когато сте правила опит за регистрация, училището не е било качило база данни за настоящата учебна година.Регистрирайте се отново.
      Поздрави!

  23. Здравейте, имам две деца в различни училища, регистрирах едното си дете, добре, но как да регистрирам второто?

  24. Здравейте,
    Когато вляза в системата получавам съобщение на екрана че мейлът ми не е потвърден, но не получавам мейл за потвърждение въпреки че изисках вече два пъти да бъде изпратен отново.

    1. Здравейте, потвърдихме имейла Ви от наша страна.
      Поздрави!

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.