Аз съм ученик – при регистрация телефонът ми не е разпознат

ВНИМАНИЕ: Настоящото ръководство е продължение на обикновената регистрация и е валидно само за случаите, в които телефонният номер на потребителя, не е бил разпознат от системата.

1. Изберете училище и роля (УЧЕНИК)

Изберете училището, до което желаете да получите достъп.

2. Въведете клас и вашата дата на раждане

3. Натиснете бутон "Напред"

 

4. Очаквайте администраторът във вашето училище да потвърди и активира акаунта ви

Ще получите автоматичен мейл или SMS, когато вашият акаунт е потвърден от училищния персонал.

10 коментара за “Аз съм ученик – при регистрация телефонът ми не е разпознат”

    1. Здравейте, не ви намирам с този имейл. Имате ли регистрация?

  1. Училището което искам да намеря за регистрация го няма.Но в него има вече регистрирани родители и ученици.

    1. Най-вероятно просто не успявате да го откриете. Звъннете в понеделник на телефоните за техническа помощ и колегите ще ви помогнат.

  2. Здравейте
    Моят син има регистрация, но е забравил потребителското име и паролата. Опитах отново да го регистрирам но не ми позволи. Как мога да разбера кои са?

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.