Аз съм ученик – при регистрация телефонът ми не е разпознат

ВНИМАНИЕ: Настоящото ръководство е продължение на обикновената регистрация и е валидно само за случаите, в които телефонният номер на потребителя, не е бил разпознат от системата.

1. Изберете училище и роля (УЧЕНИК)

Изберете училището, до което желаете да получите достъп.

2. Въведете клас и вашата дата на раждане

3. Натиснете бутон "Напред"

 

4. Очаквайте администраторът във вашето училище да потвърди и активира акаунта ви

Ще получите автоматичен мейл или SMS, когато вашият акаунт е потвърден от училищния персонал.

20 коментара за “Аз съм ученик – при регистрация телефонът ми не е разпознат”

    1. Здравейте, не ви намирам с този имейл. Имате ли регистрация?

      1. Здравейте!Искам да направя регистрация, като родител но когато, изписвам телефона за шест цифровият код не ми го изпраща а в същото време ми изписва че е изпратен!Какво трябва да направя?

        1. Здравейте, откривам Ваша активна регистрация с телефон, завършващ на 655. Достъпете профила си и подайте заявка за достъп до училището, както е описано в този линк: https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-dobavya-vtoro-dete/
          Поздрави!

  1. Училището което искам да намеря за регистрация го няма.Но в него има вече регистрирани родители и ученици.

    1. Най-вероятно просто не успявате да го откриете. Звъннете в понеделник на телефоните за техническа помощ и колегите ще ви помогнат.

      1. Здравейте,
        има проблен с регистрацията на сина ми като ученик, писах мейл няма обратна връзка от вас вече 1м телефония номер който намирам в мрежата не е активен. Моля за съдействия от Ваша страна

        1. Здравейте,
          извинете ни за забавянето при обработка на сигнала Ви. Изпратих отговор.
          Поздрави!

  2. Здравейте
    Моят син има регистрация, но е забравил потребителското име и паролата. Опитах отново да го регистрирам но не ми позволи. Как мога да разбера кои са?

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  3. Здравейте! Не мога да се регистрирам като свърша с регистрацията ми дава , че вече има такъв регистриран ученик ,а имам регистрация в друго училище от преди 2години и не си спомням какви са ми били имейлите и паролите какво да правя?

    1. Здравейте,
      Най-вероятно профилът ви все още не е одобрен от класен ръководител.
      Поздрави!

  4. Здравейте,
    Вече 2ри ден се опитвам да се регистрирам, но без успех.
    Не получавам 6 цифрения код.
    Подадох сигнал и получих имейл, че ще се свъжете с мен, но от училището ме притискат да завърша регистацията.

    1. Здравейте,
      виждам че вече имате активен профил.
      Поздрави!

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.