Как да прегледам своите известия?

1. Натиснете върху бутона "Известия" в горното меню

 

2. Изберете "Виж всички"

3. Би трябвало да видите всички ваши известия

 

4. За повече информация натиснете върху някое от известията

 

5. Би трябвало да се зареди екран с повече информация за настъпилото събитие

15 коментара за “Как да прегледам своите известия?”

  1. Как мога да получавам известията със звуков сигнал на телефона си?

    1. Здравейте,
      Моля обърнете внимание дали сте изтеглили последната версия на приложението.
      Също така проверете настройките на Вашия телефон. Трябва да позволите нотификациите.
      Ако продължите да не получавате известия, се свържете с нас на един от телефоните за
      техническа поддръжка, за да Ви асистираме.

      Поздрави!

  2. Нашият електронен дневник е с абсолютно различен вид. Има бутон Уведомления, но при всяко негово натискане излиза въпрос дали желаем да получаваме известия, въпреки че е маркирано Желая. При натискане отново на бутон Желая, излиза съобщение за успешна промяна. И всеки път е едно и също. Не получавам съобщения.

    1. Здравейте,
      Тъй като не Ви намирам в нашата база, бих искала да попитам в кое училище сте регистрирана и как се казвате?

  3. Здравейте, и аз имам проблем с получаване известия на телефона. Приложението беше свалено на моя телефон и на дъщеря ми. В началото само на моя излизаха нотификации, но се наложи да го дам на ремонт и нотификациите започнаха да излизат на телефона на дъщеря ми. След като си взех телефона от ремонта в настройки са му отбелязала да излизат нотификациите от това приложение, но въпреки всичко не ми излизат, получавам само на e_mail, като от декември 2019 год. и на телефона на дъщеря ми спряха да и изкачат нотификациите. Моля за съдействие!

    1. Здравейте, инсталирайте приложението отново. Важно е да сте с последната версия.
      Поздрави!

      1. Благодаря Ви за отговора. Днес го свалих на ново и ще разбера дали работи, като започне вторият срок.
        Хубав ден

  4. Здравейте, въпреки че съм изтеглила последната версия на приложението, както и това, че съм дала достъп на нотификациите от настройките на телефона си не мога да получавам известията със звуков сигнал на телефона си.
    Как се процедира в такъв случай?
    Поздрави!

    1. Здравейте, кажете в кое училище имате профил, за да проверим.
      Поздрави!

  5. Здравейте!
    Въпросът ми се отнася до съобщенията в профила на дъщеря ми. Има 12 съобщения,при опит да бъдат отворени излиза,че в кутията има нула съобщения. Така не мога да проследявам настоящите домашни работи. Моля за помощ! Благодаря!

    1. Здравейте,
      Това най-вероятно са нови коментари към някои от старите съобщения.
      Поздрави!

  6. Здравейте, аз като родител виждам на мобилното си устройство качените учебни материали, но синът ми не ги вижда всичките в неговия профил?

    1. Здравейте! По всяка вероятност има зададен някакъв филтър в неговия профил. Нека да натисне бутончето „изчисти“ и да опита отново.

    2. Ученичка съм във Френска езикова гимназия в Пловдив и от месеци не получавам НИКАКВИ съобщения, които пращат учители. Абсолютно никакви. Даже сега ми казаха, че са ни пратени служебни бележки от класните ръководители по школо за достъп до ДЗИ, но уви. Как се предполага, че ще си я видя? 🙂

      1. Здравейте,
        Имейлът, от който пишете, принадлежи на майка ви или поне тя е регистрирана с него като родител. Вие имате ваш ученически профил с друг имейл, в който не сте влизала. Най-вероятно съобщенията са изпратени до вас, а не до майка ви и това е причината да не ги виждате. Може да се обърнете към класен ръководител или да се свържете с нас на телефоните за техническа поддръжка, ако имате затруднения при влизане в ученическия си профил.
        Поздрави!

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.