Регистрация на учител, зам.директор или директор – Shkolo.bg
 

Регистрация на учител, зам.директор или директор

Всеки нов потребител е длъжен да се регистрира преди да получи достъп до системата.Моля, въвеждайте коректен телефонен номер и имейл адрес. В противен случай, може да не успеете да се автентикирате пред системата и съответно да не получите достъп.

1. Заредете в браузъра си следния адрес: www.shkolo.bg

2. Натиснете "Вход"

3. Натиснете "Регистрация"

4. Въведете вашия телефонен номер и натиснете "Напред"

ВНИМАНИЕ: Нулата в началото на телефонния номер НЕ се въвежда. Aко телефонният ви номер е 0999 996 995, тогава въведете 999996995.

5. Попълнете вашите имена, имейл, потребителско име и парола.

ВНИМАНИЕ: Помнете потребителското име и парола, тъй като с тях ще достъпвате системата в бъдеще.

Ако вашият телефон е вече въведен в системата от училищния администратор, вие автоматично ще получите достъп до електронния дневник. В случай, че не е така, продължете със следващите стъпки.

1. Изберете училище и роля (Учител/Зам. директор/Директор)

Изберете училището, до което желаете да получите достъп.

2. Попълнете вашата дата на раждане

3. Натиснете бутон "Напред"

4. Очаквайте администраторът във вашето училище да потвърди и активира акаунта ви

Ще получите автоматичен мейл или SMS, когато вашият акаунт е потвърден от училищния персонал.

23 коментара за “Регистрация на учител, зам.директор или директор”

  1. Ако в тази платформа реши да се регистрира дете, но под профила на учител, то ще има ли право да добавя, поправя или разглежда оценки без да бъде в нарушение?

    1. Регистрацията на учители се осъществява след проверка и одобрение от училищната администрация. Не би трябвало те да допуснат ученик да се регистрира като учител. Но дори и това да стане, училищната администрация бързо ще разбере за злоупотребата и предполагам ще накаже ученика.

  2. Здравейте, регистрирах се като учител, но детето ми е в същото училище и не мога да се регистрирам като родител. Как да добавя допълнителната роля?

  3. Здравейте ! Учител съм. Ще работим с ел.дневник на Школо. Започнах да се регистрирам. Оказа се, че някога съм правила регистрация,но не съм запазила никакви данни. Как да постъпя ? Благодаря предварително.

    1. Регистрирайте се наново или звъннете на телефоните за техническа помощ и те ще направят справка.

  4. Здравейте, имам регистрация като родител. Но сега трябва да се регистрирам и като учител. Опитах да създам нова регистрация, но не ми бе дадена възможност да избера роля. Какво да правв

  5. Здравейте, опитвам се да се регистрирам като учител, но се отваря профила ми като родител. Как мога да се регистрирам като учител и как да изтрия профила си като родител, при положение, че и двете ми деца вече завършиха и няма нужда профилът ми като родител да съществува.

  6. Така направих, потребителят не съществува или вече е регистриран.

    1. Звъннете на телефоните за техническа помощ и колегите ще ви помогнат.

  7. Здравейте, опитвам се да се регистрирам но училището не съществува в падащото меню! Как мога да направя първоначална регистрация на училище?

    1. Ако училището липсва в падащото меню, значи това училище не е наш клиент.

  8. При регистрация на профил ми изписва друго име на училище и потребител, макар че съм въвела училището, в което съм учител.Всички други данни са моите. Не излиза поле за редакция.

    1. Отстранили сме несъоветствието. Виждам, че и вие сте се регистрирала вече с друг телефонен номер.

  9. As sam vasrasten u4itel i smiatam 4e kakto vinagi tehnikata bes kontrola na horata ne e ulesnenie sa nikogo nadiavam se da uspeem

  10. Имам регистрация като родител, а сега като учител трябва да се регистрирам , но в друго училище. Как се постъпва?

  11. Защо не откривам училището си, за да направя регистрация?

    1. Ако не откривате училище, значи то не е клиент на Школо.

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.