Важно : Нивото на видимост се определя от настройките, които сте задали при създаване на портфолиото. За да бъде достъпно до всички, е необходимо нивото на видимост да е - "Публично достъпно".
1. Влезте в профила си в ШКОЛО, кликнете на менюто за приложения и изберете "Портфолио"

2. Изберете опцията "Моето портфолио"

3. Копирайте линка от полето и го споделете

4. При отваряне на браузъра се визуализира следната страница

Здравейте! При какви обстоятелства едно портфолио се счита за завършено?
Здравейте, статусът на Вашето портфолио ще се зареди като „Завършено“, когато бъдат попълнени всички данни и точките се оцветят в зелено.
Поздрави!
Здравейте, всички данни и точки са оцветени в зелено, но на мен статусът ми седи като „Незавършено“, как да го направя, че да стане „Завършено“.
Поздрави!
Здравейте, не откривам Ваше портфолио. Вероятно сте избрали ниво на видимост, което не позволява да го открия. Ако е удобно, моля да се обадите на тел. 0999 996 995, за да разгледаме казуса.
Поздрави!
Защо портфолиото ми не се вижда в Институционалното порфолио?
Здравейте, записах сигнала Ви към програмистите за проверка.
Поздрави!
Защо не ми се вижда портфолиото в Институционалното порфолио?
Здравейте, записвам го като сигнал за проверка. Очаквайте разрешение в най-кратък срок.
Поздрави!
Моето индивидуално портфолио не се вижда в институционалното.Какво трябва да направя?
Здравейте, необходими е администратора на училището да добави линка към Вашето портфолио в Институционалното портфолио, тъй като Вашето е било създадено на по-късен етап.
Поздрави!