На кое място е детето ми с успеха си по конкретен предмет – Shkolo.bg
 

На кое място е детето ми с успеха си по конкретен предмет

ВНИМАНИЕ: Настоящето ръководство е актуално само за родители.

 

1. Изберете модул "Статистики"

И натиснете върху името на вашето дете.

 

2. Натиснете върху "Всички предмети"

 

3. Изберете предмет от падащото меню

 

4. Готово! Виждате статистика само за този предмет.

10 коментара за “На кое място е детето ми с успеха си по конкретен предмет”

  1. Здравейте,поздравления за модернизирания електронен дневник.Много е удобен за родителите.
    Имам предложение – относно статистиката , възможно ли е да се направи така,че да се разбере детето
    реално на кое място е по успех в класа, защото когато е по азбучен ред и детето се казва – напр.Яница,
    това значи, че никога няма да се разбере на кое място по успех е реално детето.Бихте могли да направите – напр 3 деца на 3 място
    4 деца на първо място… Така,когато децата ни искат да знаят на кое място точно са – да разберат и да се стимулират.
    Надявам се да бъда разбрана правилно.Това е само за статистиката в класа, а не за випуска и за училището.

    1. Здравейте, ще го обсъдим с колегите, но вече имаме толкова много заявки за нови функционалност и подобрения, че тази промяна със сигурност няма да е готова преди Септември 2018.

  2. Здравейте, работя с Школо през iphoneX, но функциите и статистиките ми излизат в супер ограничен вариянт, например: няма редакция на снимка, дневни статистики няма, много различно, каква е причината?

    1. Здравейте! Мобилното приложение е създадено с цел бърз и олекотен достъп до съдържанието в Школо. Можете да ползвате пълната функционалност в уеб версията, която можете да ползвате на копютър, таблет, също и на телефон.
      Поздрави!

  3. Здравейте,
    Присъединявам се към горното предложение. Чудесно е, че има статистики, считам, че е много полезно да има такива, но в сегашния си вид те не са особено информативни. Заради подребата в азбучен ред, на практика изобщо не може да се разбере реалната позиция на детето в класа, а още по-малко във випуска и училището. Децата с еднакъв успех трябва да са на една и съща позиция. Азбучният ред води до толкова големи отклонения, че трудно може да се нарече статистика.

  4. Изнесената статистика по този начин не е вярна. Не може да има класиране по успех и едновременно по азбучен ред. Редно е да се реализира класиране само по оценка.

  5. Здравейте, интересува ме ще има ли скоро промяна в статистиката и азбучния ред, за да може децата с един и същи успех да са на една и съща позиция, като има и информация колко деца са на една и също позиция.

  6. Здравейте, интересува ме защо в Статистики/ Класация на сина ми излиза съобщение „Ученикът не е включен в класациите за успех.“ другите Статистики са активни. Кой може да го активира аз или класния ръководител

    1. Здравейте! От известно време насам, училищата могат да решават дали да изключват класирането за учениците от начален етап.
      Особено в I-III клас, където по принцип все още оценяването е качествено, тази опция се предпочита от все повече от училищата. Поздрави!

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.