Забравена парола – не мога да вляза в ШКОЛО

ВНИМАНИЕ: Това ръководство е актуално за всички регистрирани и потвърдени потребители. 

1. Натиснете "Забравена парола"

На входния екран на app.shkolo.bg  натиснете върху опция "Забравена парола".

2. Въведете имейл и натиснете Напред

3. Ще получите имейл до няколко минути

ВНИМАНИЕ: Възможно е имейл съобщението да е попаднало във вашата СПАМ папка. Провете и там за всеки случай.

Ако не получите мейл до няколко минути, свържете се с техническия отдел на ШКОЛО - 0999 996 995, 0999 969 995 или support@shkolo.com

4. Отворете имейл съобщението и натиснете бутон "Натисни тук за смяна на парола"

5. Въведете новата си парола

Въведете два пъти вашата нова парола и натиснете "Напред".

Това е всичко, вече може да влизате в системата с новата си парола.

63 коментара за “Забравена парола – не мога да вляза в ШКОЛО”

  1. Здравейте, вчера успешно направих регистрация във Вашата платформа. Получих достъп и видях профилите на децата. При повторен опит да влезна в моят профил получих съобщение, че няма потребител с такъв e-mail адрес. Какво би следвало да направя?

      1. Здравейте, моля да се свържете с нас на телефоните за техническа поддръжка.
        Поздрави!

        1. Извинете, но имампроблем. При правилно написани данни за продилът ми ми дава грешка и каквото и да правя това не се променя

          1. Здравейте,
            Моля изпратете ми данни за училище и ученик на support@shkolo.com
            Поздрави!

    1. Здравейте, виждам че вече сте успяла да влезете в профила си.
      Поздрави!

      1. Здравейте, онзи ден си направих ученически акаунт. Вчера и днес се опитвам да влезна със същите данни, но ми показва, че няма такъв акаунт с такава електронна поща. Какво да правя?

        1. Здравейте,
          Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
          Поздрави!

    2. Здравейте!Не мога да вляза в профила на детето ми.Постоянно ми дава грешка.Каква може да е причината?

  2. . Zdraveite parvo se izvinqvam za latininicata no telefona ne mi poddarja drug ezik.Sled preinstalirane na telefona sam zabravila parolata i sega ne moga da vlqza vav va6ata platforma.Sled kato natisna zabravena parola i vpi6a imeil adres mi ispisva 4e takav adres ne sa6testvuva.Kakvo da pravq?

    1. Здравейте, свържете се с нас на телефоните за техническа поддръжка 0999 996 995/0999 969 995/0999 969 695, за да ви асиситираме.
      Поздрави!

  3. Добър ден. До сега си проверявах оценките/отсъствията от родителски профил. Сега искат от нас да си сложим профилни снимки, но аз съм забравил и потребителското име и паролата. Даже не помня да съм правил регистрация за ученик, направих само 1 – на родител. Има ли възможност да не съм си създал ученически акаунт и затова да не мога да вляза ? И какво ще се случи, ако си направя нов акаунт, защото в момента фигурирам в дневника, но нямам достън по профила? Или може да ми кажете как да разбера username/е-mail на профила, за да си сменя паролата.
    Поздрави!

    1. Здравейте, вие можете да влизате в родителския си профил с имейла, от който ни пишете, и да кликнете на забравена парола. Ученическият акаунт няма общо с вашия родителски. Необходимо е да създадете такъв, ако се изисква детето ви, а не вие, да има профилна снимка. Можете и да се свържете с нас на телефоните за техническа поддръжка, за да ви асистираме.
      Поздрави!

  4. Здравейте, и двамата със синът ми имаме регистрация във вашата платформа, но когато синът ми се опита да влезе в неговият профил не е възможно. Получава съобщение , че няма такъв e-mail.

    1. Най-бързо ще е да му направите нова регистрация. В противен случай, звъннете в понеделник на телефоните за техническа помощ.

      1. И това опитахме , но отговорът е , че няма такъв ученик или вече е регистриран.

  5. Звъня Ви на дадените номера, обаче никой не ми вдига… А проблема ми е,че съм си забравила паролата ,и като натисна на „Забравена парола“ и като си въведа имейла ми изписва,че няма намерен такъв потребител. Какво трябва да правя сега?

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище ипотребител на support@shkolo.com
      Поздрави!

  6. Здравейте, дъщеря ми има акаунт, но не помни паролата си за достъп. Съответно не помни и паролата на мейла си. По никакъв начин не успявам да се логна с нейния профил. Как може да се разреши проблемът?

    1. Здравейте! В момента има забавяне на платформата заради високия трафик.
      Моля, опитайте утре да се свържете с нас на посочените в сайта телефони, за да ви съдействаме:
      0999 996 995
      0999 969 995
      0999 969 695

  7. Много ви моля, не мога да направя регистрация на сина ми. невъзможно е да се свържа с вас по телефона. При опит за регистрация, казвя,че вече има регистрация с този е-маил. Когато въвеждаме телефина и получаваме кода, сменяме паролата. после пак е невъзмоцно да влезем. при натискане на забравена парола, ни дава ,че няма акоунт с този адрес. Въртим се в омагьосан кръг вече 3 дена

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  8. Здравейте!Като родител регистрирах четирите си деца и първия ден влизах в профила си и следях уроците,но от вчера ми дава ,че имам проблем с регистрацията и че няма такъв e-mail адрес.Не мога да се свържа и с телефоните да връзка.Какво да правя?

    1. Здравейте,
      Виждам че вече всичко е наред с профила ви.
      Поздрави!

  9. Здравейте, имаме проблем с влизането в Shkolo акаунта на дъщеря ми, тъй като си е забравила пощата с която се е регистрирала , паролите и потребителските имена. Моля, за съдействие тъй като не може да гледа материалът който учителите и изпращат! Хубав ден!

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  10. В неделя си направих нов профил като ученик,в понеделник ме потвърдиха нямах никакви проблеми разглеждах си и изведнъж в вторник следобед реших да вляза и ми пише грешна парола или потребител,написах паролата и имейла на ново и пак това ми пише а аз не съм сменял нищо по акаунта ат към пароли и такива неща.Цъкнах на забравена парола и пише,че няма такъв акаунт със този email.Направих си днес нов,но не ми дава защото пише че вече има такъв регистриран ученик,а като цъкна забравена парола пише че няма такъв профил с този имейл.Моля за помощ!!!

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

      1. Здравейте при създаването на профил в школо аз си написах имейла и съм направил грешка. Вместо в края да напиша mail съм написал maul и си забравих паролата и немога да я въстановя,защото не същесвува такъв имейл. ПОМОГНЕТЕ МИ НЕ МОГА ДА СИ ВИДЯ ГОДИШНИТЕ УЦЕНКИ?!?

  11. Здравейте, опитвам се цял ден да се свържа с вас, но без успех. Описах проблема и го адресирах до вас от мейл адреса на сина ми. Той има акаунт в Школо, но при опит да влезе му излиза съобщение, че има грешка в данните. Моля за съдействие. Учителите вече искат да изпращат домашни в Школо, а ние не можем да го направим. Дали не е удачно да създадем нов профил?

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище и потребител на support@shkolo.com
      Поздрави!

  12. Здравеите имам проблем не мога да си вляза в школото.Имеила ми е блокиран,как мога да вляза

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище и потребител на support@shkolo.com
      Поздрави!

  13. Здравейте, не можем да влезем в профила на дъщеря ми (класният ръководител твърди ,че при тях профилът е активен)- дава парола и потребителско име не съвпадат. Когато напишем имейл за възстановяване на парола- дава: „няма такъв“ e-mail. При опит за нова регистрация- дава, че ученикът вече е регистриран. Омагьосан кръг. От седмица се опитвам безуспешно да се свържа с Вас. Моля за съдействие.

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище и потребител на support@shkolo.com
      Поздрави!

  14. Здравейте, от няколко дни дъщеря ми няма достъп до профила си. Съобщението е за грешна парола. Как може да бъде възстановен профила й, след като и при въвеждане на мейла дава че няма такъв. Пробвах няколко дни да се свържа на телефоните Ви, но успехът е нулев. Писах на мейла, но все още нямам отговор. При регистрацията е въвела телефонен номер и съответно чрез него е потвърден.

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  15. Моля за по сериозно отношение.
    Никой не ми вдига на телефоните или дава заето.
    Не мога да вляза в профила си.
    Пробвах и със забравена парола и пак без успех.

  16. Немога да се логна във акаунта си и немога да поискам нова в пощата защото не е добавен имейл в акаунта но имам телефонен номер написан в акаунта какво да правя

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  17. Здравейте! Дъщеря ми проблем с ученическия профил.Вероятно не е довършен, защото се отваря прозорец, в който да допълним данните и. След като го направим казва, че вече има такъв профил и не дава да продължим. Как да довършим коректно профила, за да използваме платформата?

  18. Аз си забравих имейла как да си върна профила неми позволава да се регистрирам пак

  19. Здравейте,искам да попитам,как може да се смени паролата при положение.че имейла не го знаем?Дъщеря ми влиза в школко автоматично през телефона си където паролата и е запаметена,но не може да влезне през лаптоп защото и изисква парола и имейл?Следователно при недостип не може да направи контролно и получава съответната слаба оценка.При знанието на учителя за това не се взимат мерки,а напротив никаква помощ от тяхна страна и отговор с думите ,,Не мога да направя нищо,,.Опитваме се неколкократно да се свържем с телефоните ви за помощ и никой не отговаря.МОЛЯ ЗА ПОМОЩ,ПОМОГНЕТЕ..КАКВО ТРЯБВА ДА НАПРАВИМ?

    1. Здравейте,
      Дъщеря ви беше изпратила имейл и там получи потребителското си име и парола.
      Поздрави!

      1. Да,преди да ми отговорите Ви пратихме имейл!Благодарим Ви за съдействието!Много поздрави!

  20. Е как така ще пише при забравена парола, че не съществува такъв имейл адрес??? Аз съм се регистрирал с свой имейл адрес, а ще пише че не съществува! Това е неприемливо!!!!

  21. Здравейте….имам родителски профил в сайта ,влизам с фейса,но сега не мога изписва ми … грешка 403

  22. Здравейте, не си спомням паролата ,за да вляза в shkolo.bg и да попълня взетите теми в електронния дневник на ЦДО-3а и 3б класове от ОбУ „Неофит Рилски“ гр. Самоков

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.