Новости в платформата ШКОЛО (април 2017)

Сигурно се чудите какви са тези нови бутони на началната страница на ШКОЛО? В настоящата блиц-публикация ще се опитам да отговаря на този въпрос и набързо да резюмирам по-важните новости в платформата от последните 3 седмици.

 

Вход с Facebook и Microsoft Office 365

За да не се налага да помните вечно пароли, ви предлагаме вход с Facebook и Office 365. А скоро предстои да въведем и вход с Google/Gmail.

 

По-бързо зареждане на сайта

Не, че сме имали проблем със скоростта, но все пак нашият екип обича сайтовете да се зареждат бързо (< 1 сек). Затова въведохме промени, които би трябвало да зареждат платформата SHKOLO във вашия браузър под 1 секунда. При голямо натоварване, времето за зареждане може да се качи до 2 секунди. Ако все пак ви се случи някой екран да се зареди за повече от 2 секунди, моля, пишете ни на info@shkolo.com.

Прогнозни оценки

Показват се автоматично изчислени средноаритметични, прогнозни оценки (засега само за срочните оценки, предстои да се въведат и прогнозни годишни оценки).

 

За родители

Известия за нови оценки и отсъствия

Известията за нови оценки и отсъствия вече ви водят директно до новата оценка или отсъствие. Така няма да се чудите, коя точно е  новата оценка. Предстои да го направим и за редактираните оценки и отсъствия.

За учителите

Уважаване и изтриване на отсъствия

По молба на буквално десетки учители и директори, уважаването и изтриването на отсъствия вече става в табличен вид за по-голямо удобство.

 

Добавяне на отсъствия - показва старите

При добавяне на отсъствия през табличния режим, класните ръководители виждат и вече въведените отсъствия за избрания ден. По този начин се избягва възможността от дублиране на отсъствия.

 

Добавяне на оценки - показва старите

При добавяне на оценки се показват старите оценки по дадения предмет, за да се избегнат евентуални дублажи.

 

 

При клик върху оценката се появява и информация кой и кога е въвел оценката.

 

За училищния администратор

Промяна на учебни програми

Училищният администратор вече може да редактира учебните програми, дори и на класове, в които вече има въведени оценки и отсъствия. През текущата седмица ще разработим допълнителни подобрения по отношение на тази функционалност (родителите да могат получават известия при промяна в програмата и също така да могат да проследят история на промените).

 

Сигурно изпускам десетки други малки подобрения, но моля да ме извините, тъй като от работа по системата не ни остава време да описваме детайлно подобренията в нея. Ако все пак, имате някакви технически проблеми и не можете да си свършите работата, пишете ни на info@shkolo.com или ни звъннете на телефоните за поддръжка:

  • 0999 98 97 98
  • 0999 98 97 99

 


Предходен бюлетин:

23 коментара за “Новости в платформата ШКОЛО (април 2017)”

  1. Моля за помощ. Синът ми учи в 56 СУ, но след регистрацията с кода за достъп ме изпраща на страницата на НГДЕК.

      1. зравейте мошели в абеве да ми испратите в абеве на потребител peter@abv.bg ако него получа симеил в абеве eter1234567@abv.bg и но мерави и кода моляви много моляви асъм очител

  2. Здравейте, имам промяна на електронната поща. Как мога да нанеса промените в профила си! Благодаря!
    Поздрави
    Зорница Йорданова

  3. Здравейте, и аз влизам само в профила на едното дете Мария Джупанова, но не и на Светослав Джупанов от Британика

    1. Здравейте, горе в ляво на монитора имате бутон „Роля“ .Оттам можете да превключвате между училищата.
      Ако ползвате мобилното приложение, в долния десен ъгъл имате бутон „Още“.
      Поздрави!

  4. Как да направя втора регистрация за другото дете, което е в друго училище?

  5. Здравейте, мога да видя профила на единият ми син, а на другия как да влезна?

    1. Здравейте,когато децата Ви са в едно и също училище, трябва да влезете в „Дневник“. Оттам можете да ги сменяте.
      Поздрави!

  6. Колко време се чака одобрение?Аз чакам вече 4ти ден.Телефонът за връзка с вас дава непрекъснато заето.Родители,които се регистрираха след мен са получили веднага, а аз си чакам

    1. Одобрението се прави от класния ръководител или друг представител на вашето училище. Свържете се с тях.

  7. Голяма тъпотия. Казвами че няма такъв ученик с такива данни. Смятате ли че не знам данните на собственото си ДЕТЕ……………!!!!!!!

    1. Здравейте,

      Бихте ли казали как се казва Вашето дете и в кое училище учи, за да Ви асистираме. Също така ще помоля да оставите телефон за обратна връзка.

  8. Здравейте, при опит за регистрация, от падащото меню не виждам името на училището, а е клиент на Школо по номер 719.

    1. Здравейте, имаше технически проблем. Вече е отстранен.
      Поздрави!

  9. Здравейте,току що пробвах да се регистрирам и не получавам sms,а пише,че е изпратено съобщение с кода на този номер-дори пробвах 2 пъти и не става!!!

    1. Здравейте, важно е да не вписвате нулата и да не го правите през мобилното приложение.Ако случаят е друг, моля, обадете се на телефона за техническа поддръжка.

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.