Регистрация на родител – Shkolo.bg
 

Регистрация на родител

Настоящото ръководство е валидно само за потребители, чиито училища са вече включени в платформата SHKOLO.BG. Всеки нов потребител е нужно да се регистрира преди да получи достъп до системата.

1. Заредете в браузъра си следния адрес: www.shkolo.bg

 

2. Натиснете "Вход"

 

3. Натиснете "Регистрация"

 

4. Въведете вашия телефонен номер и натиснете "Напред"

ВНИМАНИЕ: Нулата в началото на телефонния номер НЕ се въвежда. Aко телефонният ви номер е 0885 100 200, тогава въведете 885100200.

5. Попълнете вашите имена, имейл, потребителско име и парола.

ВНИМАНИЕ: Въведете коректно на кирилица името и фамилията си. Помнете потребителското име и парола, тъй като с тях ще достъпвате системата в бъдеще.

Ако вашият телефон е вече въведен в системата от класния ръководител, то вие автоматично ще получите достъп до електронния дневник. В случай, че не е така, продължете със следващите стъпки.

 

1.  Изберете училището на вашето дете, посочете, че сте родител и въведете данните на ученика.

ВНИМАНИЕ: Важно е да въведете 100% КОРЕКТНИ ДАННИ за вашето дете. В противен случай, регистрацията ви няма да бъде активирана.

2. На този етап можете да добавите и друг ученик.

 

 

3. Очаквайте администраторът във вашето училище да потвърди и активира акаунта ви.

ВНИМАНИЕ: Ще получите имейл, когато вашият акаунт бъде потвърден от училищния персонал.

 

 

 

 

 

 

46 коментара за “Регистрация на родител”

  1. Регистрацията беше много лесна. Надявам се тази платформа значитeлно да улесни работатa и комуникацията между родители и учители. Благодаря за упътванията.

  2. Не съм много доволен от процесът по регистрация. Работният процес трябва да се подобри. Нека с това се занимават хора, които наистина разбират какво правят!

    1. Здравейте!

      Напълно сме отворени за обратна връзка, но ви молим тя да бъде градивна. Ако имате конкретни предложения как да подобрим регистрационния процес и това да стане без да застрашим сигурността на данните, ще сме ви благодарни да ни пишете на info@shkolo.com .

      Поздрави,
      Мирослав Джоканов

  3. Здравейте,
    Не успях да се ориентирам как се процедира, когато имаш повече от едно дете/ученик в училището – как да получа достъп и за второто си дете?

    1. В момента е нужно да ни пишете на info@shkolo.com кое е второто дете, което желаете да добавим към вашия профил.
      А от идния месец (декември) ще можете и сами да правите това през платформата.

  4. Регистрирах се в системата, но нямам потвърждение от училището. Има ли срок за потвърждение, или възможност за достъп без ръководителя да е потвърдил?

    1. Здравейте! Няма срок – всички зависи от вътреучилищната организация. Обикновено до 2-3 потвърждават новите регистрации. Ако са минали тези 2-3 дни, може да ни звъннете на 0999 996 995 и ще проверим какво се случва в съответното училище и защо има забавяне.

  5. Имам вече две регистрации и все още не съм одобрена и нямам на имейла изпратен код. Вече е м.ноември, дано до края на годината да успеем да се регистрираме.

    1. Здравейте!
      Вашият класен ръководител трябва да одобри регистрацията ви. Ако можете, свържете се с него и му напомнете да ви допусне до електронния дневник на вашето дете.
      Поздрави!

  6. Къде може да се види списък на училищата участващи в платформата?

  7. Здравейте,преди време направих регистрация на двете си деца,за съжаление получих потвърждение за регистрацията само на едното. След което многократно се опитвах да регистрирам и другото но без резултат.Немога да разбера във мене ли е проблема или нещо в системата?

    1. Здравейте, добавихме и второто ви дете към вашия профил. Вече трябва да го виждате.
      Поздрави!

  8. Защо е необходимо попълването на лични данни като рожденна дата на детето ?!? Това не е ли опасно, не виждам смисъл от това да бъде необходимо условие при регистрация ?
    Отказвам категорично !!!

    1. Здравейте, г-жо Терзийска.
      Нашата компания е администратор на лични данни, регистриран в КЗЛД с реш. №423327 от 14.09.2016. Нещо повече – в момента тече процес по сертификация на нашата система с международен стандарт за информационна сигурност (ISO/IEC 27001). Като цяло полагаме значителния усилия да гарантираме сигурността на информацията, която се съхранява в системата. Имайте предвид, че някои училища съхраняват при нас банкови сметки и друга финансова информация. В този ред на мисли, бих желал да ви кажа, че спокойно може да въведете датата на раждане – не виждам никаква опасност, произтичаща от това. А тази информация ни е нужна, за да можем да комуникираме със системите на МОН.
      Ако имате други притеснения, сме на линия.
      Поздрави!

  9. Здравейте, преди нова година имах регистрация и. на двете деца на един имейл, сега виждам само на едното. Трябва ли нещо да направя нова регистрация?

    1. Здравейте! Добавихме и второто ви дете. Би трябвало да го видите при следващото си влизане в системата.

  10. Ne sum mnogo dovolna ot samata registraciq.No po tozi nachin moje da sledim kakvo stava s nashite deca.☺

    1. Здравейте!
      Ако все още не успявате да се регистирате, обадете се на телефона за техническа помощ – 0999 996 996 (това е обикновен номер на Теленор, няма скрити такси).

  11. Здравейте! Имам две деца. С регистрацията за първото ми дете нямах никакви проблеми, но при регистрация на второто нищо не се получава и не мога да получавам информация за него.

  12. Здравейте,имам регистрация на едното дете,мога ли и как да добавя другото,което учи в друго училище?

  13. Опитах да направя регистрация за второто дете,но незнам защо ми излезе отново профила на първото дете

    1. Здравейте, ако второто дете е в друго училище, тогава вижте тук как да превключвате между двете училища:
      https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-smenyam-svarzani-potrebiteli/

      Ако детето е в същото училище, тогава трябва да изчакате вашата заявка за достъп до второто дете да бъде одобрена от училищната администрация. За повече информация вижте тук:
      https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-dobavya-vtoro-dete/

  14. Здравейте .Когато училището не го намимарам как става регистрацията?

    1. Здравейте!
      Ако не откривате училище в списъка, а то е интегрирано в ШКОЛО, тогава звъннете на телефоните за техническа помощ и колегите ще проверят защо училището не присъства в списъка.

      1. Само класните ръководители и училищните администратори одобряват новите регистрации.

  15. Здравейте , имах регистрация като родител, но сега въведоха Ел. Дневник и в училището, където съм учител. Като регистриран вече родител не можех да се регистрирам като учител. Училищният администратор ми активира профила на учител и вече съм с 2 роли, но в роля на родител системата сега ми изписва ,че нямам регистрирано дете. Как да постъпя в този ситуация ?

    1. Здравейте!
      Получавате това съобщение по всяка вероятност защото училището, в което учи вашето дете все още не е обновило информацията си за новата учебна година.
      Изчакайте до началото на учебната година и ако продължавате да имате проблем, обадете ни се на 0999 996 995.

  16. Здравейте,подходящо ли е за деца който са в предучилищни групи?

    1. Здравейте!
      Все още не работим с подготвиелните групи, имаме го предвид.

  17. Здравейте, не успях да се регистрирам. Първо, ме информираха, че такъв ученик не съществува, след което забрани и мобилния ми телефон!

    1. Здравейте! Проблемът идва от това, че училището все още не е обновило данните си за новата учебна година и съответно платформата връща това съобщение.
      Моля опитайте следващата седмица. Телефонът ви вече не е в списъка със забранените. Поздрави!

  18. Здравейте, детето ми се мести в друго училище, имам вече регистрация, но влизайки в нея нямам активен бутон да заявя достъп до другото училище. Как да се регистрирам в новото училище на детето?

    1. Първо, училищата е нужно да е обновят базата си данни за новата учебна година и при коректно въвеждане
      ще получите достъп до профила на детето ви автоматично. Тогава можете също така и да заявите достъп чрез платформата.
      Ако това не се случи през настоящата седмица, моля обадете ни се на 0999 996 995.
      Поздрави!

  19. Здравейте!
    До миналата учебна година синът ми учеше в едно училище, а сега се премести и в 8-ми клас вече ще е в друго. За съжаление не мога да се регистрирам в новото училище, защото системата ме вкарва в профила, който имах в предишното училище.
    Как става откриването на нов профил в ново училище при наличие на съществуващ в друго (предишното) училище?

    1. Първо, новото училище е нужно да е обновило базата си данни за новата учебна година и при коректно въвеждане
      ще получите достъп до профила на детето ви автоматично. Можете също така и да заявите достъп чрез платформата, ето тук е обяснено как става това: https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-dobavya-vtoro-dete/
      След това администратора в училището или класния ръководител, трябва да одобри заявката. Ако това не се случи през настоящата седмица, моля обадете ни се на 0999 996 995.
      Поздрави!

  20. Здравейте, регистрирана съм в сайта като учител. Налага ми се да го ползвам и като родител. Мога ли с един акаунт да работя и в двата случая? Ако да, то как да се регистрирам и като родител?
    Благодаря!

  21. Как са защитени данните от хакери и изтичане на информацията? В момента съм подала заявка за регистриране и на 2-те си деца с училищата и класовете в които учат. Как да съм сигурна че тази информация е защитена ?

    1. ШКОЛО ООД притежава сертификат за информационна сигурност ISO 27001. Нещо повече – Shkolo.bg е единствената образователна платформа в България, която притежава и сертификат за penetration testing.
      В допълнение преди да подпишем договор с всяко училище пращаме на училищното ръководство подробно техническо описание на всички защити, които сме активирали, за да защитим техните данни.

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.