Регистрация на родител – Shkolo.bg
 

Регистрация на родител

Настоящото ръководство е валидно само за потребители, чиито училища са вече включени в платформата SHKOLO.BG. Всеки нов потребител е нужно да се регистрира преди да получи достъп до системата.
ВНИМАНИЕ:
Ако вече имате регистрация, а ученикът е сменил училището или искате да добавите още едно дете, моля вижте това ръководство:
https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-dobavya-vtoro-dete/

1. Заредете в браузъра си следния адрес: www.shkolo.bg

2. Натиснете "Вход"

3. Натиснете "Регистрация"

4. Въведете вашия телефонен номер и натиснете "Напред"

ВНИМАНИЕ: Нулата в началото на телефонния номер НЕ се въвежда. Aко телефонният ви номер е 0999 996 995, тогава въведете 999996995.

5. Попълнете вашите имена, имейл, потребителско име и парола.

ВНИМАНИЕ: Въведете коректно на кирилица името и фамилията си. Помнете потребителското име и парола, тъй като с тях ще достъпвате системата в бъдеще.

Ако вашият телефон е вече въведен в системата от класния ръководител, то вие автоматично ще получите достъп до електронния дневник. В случай, че не е така, продължете със следващите стъпки.

1.  Изберете училището на вашето дете, посочете, че сте родител и въведете данните на ученика.

ВНИМАНИЕ: Важно е да въведете 100% КОРЕКТНИ ДАННИ за вашето дете. В противен случай, регистрацията ви няма да бъде активирана.

2. На този етап можете да добавите и друг ученик.

3. Очаквайте администраторът във вашето училище да потвърди и активира акаунта ви.

ВНИМАНИЕ: Ще получите имейл, когато вашият акаунт бъде потвърден от училищния персонал.

274 коментара за “Регистрация на родител”

  1. Регистрацията беше много лесна. Надявам се тази платформа значитeлно да улесни работатa и комуникацията между родители и учители. Благодаря за упътванията.

      1. Не мога да се регистрирам, защото училището ни не фигурира в списъка. Няма опция да се добави. А попълването на полето е задължително .

        1. Здравейте,в кое училище искате да се регистрирате?
          Поздрави!

    1. Здравейте! Регистрирах двете си деца, но успявам да влезна в профила само на едното.

          1. Здравейте, не ви намирам с този имейл адрес. За да влезете в Школо, трябва първо да се регистрирате.
            Поздрави!

      1. Какво правим, ако имаме регистрация, но от 8 клас детето е в ново училище?

        1. Трябва да изчакате в новото училище да активират учебната година и автоматично ще получите достъп до бележника на детето ви там.

      2. Моля за съдействие. Успях да регистрирам едното дете, а второто не. Системата ми подаваше няколко дена информация за регистрираното.
        Сега опитвам да направя втора регистрация за второто и не ми се получава. Системата не ме допуска и до данните на регистрираното.
        Какво да направя?
        Благодаря!

    2. Колко акаунта на родители може да се направят за един ученик – един, два или повече?

    3. Училището на сина ми не фигурира в предложения списък, а съм сигурен, че трябва да го има.

      1. Ако дадено училище го няма в списъка, значи то не е клиент на Школо.

      2. Здравейте,не мога да се регистрирам,изписва ми ,че несъществува такъв имейл..

  2. Не съм много доволен от процесът по регистрация. Работният процес трябва да се подобри. Нека с това се занимават хора, които наистина разбират какво правят!

    1. Здравейте!

      Напълно сме отворени за обратна връзка, но ви молим тя да бъде градивна. Ако имате конкретни предложения как да подобрим регистрационния процес и това да стане без да застрашим сигурността на данните, ще сме ви благодарни да ни пишете на [email protected] .

      Поздрави,
      Мирослав Джоканов

      1. Изтеглих приложението, но нямам опция за регистрация. Моля споделете ми как да се регистрирам. Благодаря.

        1. Здравейте, г-жо Червенкова!
          В приложението за момента няма възможност за регистрация. Нужно е да се регистрирате през интернет браузър, следвайки следните стъпки:
          https://www.shkolo.bg/blog/nov-roditel/

        2. Здравейте!При опит за регистрация на родител ми дава грешка,че няма такъв ученик в това училище.Всички данни са коректно написани и проверени.

          1. Най-вероятно училищният администратор все още не е активирал новата учебна година. Изчакайте 1-2 седмици и пробвайте отново или се свържете с класния ръководител.

      2. Здравейте,
        Поздравления за положения труд! Една идея от мен – ако по време на регистрацията се заложи на първо място филтър „град“ – ще улесни намирането на съответното училище. Направи ми впечатление,че има разлика в интервалите между символа „“, и ако не съвпадне с вече съществуващото наименование,то не се открива.
        Хубав ден!

    2. Здравей,имам проблем с регистрацията,дава ми грешен ?Всяка една стъпка следвам и не става.Моля за помощ.

      1. Пробвайте отново. Ако не става, звъннете на телефоните за техническа помощ и колегите ще ви помогнат.

    3. Здравейте, не получаваме код за потвърждение за ученика, пише, че има забрана- как да решим проблема? Телефоните за връзка при проблем не отговарят.

      1. Доколкото виждам, вече сте успели да се регистрирате.

  3. Здравейте,
    Не успях да се ориентирам как се процедира, когато имаш повече от едно дете/ученик в училището – как да получа достъп и за второто си дете?

    1. В момента е нужно да ни пишете на [email protected] кое е второто дете, което желаете да добавим към вашия профил.
      А от идния месец (декември) ще можете и сами да правите това през платформата.

  4. Регистрирах се в системата, но нямам потвърждение от училището. Има ли срок за потвърждение, или възможност за достъп без ръководителя да е потвърдил?

    1. Здравейте! Няма срок – всички зависи от вътреучилищната организация. Обикновено до 2-3 потвърждават новите регистрации. Ако са минали тези 2-3 дни, може да ни звъннете на 0999 996 995 и ще проверим какво се случва в съответното училище и защо има забавяне.

    2. Здравейте,
      Като влезете с вече съществуваща регистрацията на родител за едно дете, вече в 4 клас, може ли да се добави и регистрира друго дете, което от тази година е в първи клас?
      Благодаря предварително.

  5. Имам вече две регистрации и все още не съм одобрена и нямам на имейла изпратен код. Вече е м.ноември, дано до края на годината да успеем да се регистрираме.

    1. Здравейте!
      Вашият класен ръководител трябва да одобри регистрацията ви. Ако можете, свържете се с него и му напомнете да ви допусне до електронния дневник на вашето дете.
      Поздрави!

  6. Къде може да се види списък на училищата участващи в платформата?

      1. Училището го има в списъка с клиенти на страницата Ви, но в процеса на регистрацията не присъства във възможните за избор училища

        1. Здравейте!
          Моля, свържете се с нас на тел.0999 996 995, за да ви съдействаме

  7. Здравейте,преди време направих регистрация на двете си деца,за съжаление получих потвърждение за регистрацията само на едното. След което многократно се опитвах да регистрирам и другото но без резултат.Немога да разбера във мене ли е проблема или нещо в системата?

    1. Здравейте, добавихме и второто ви дете към вашия профил. Вече трябва да го виждате.
      Поздрави!

    2. Здравейте,регистрирах и двете си деца,но мога да виждам профила само на едното,какво трябва да направя.

  8. Защо е необходимо попълването на лични данни като рожденна дата на детето ?!? Това не е ли опасно, не виждам смисъл от това да бъде необходимо условие при регистрация ?
    Отказвам категорично !!!

    1. Здравейте, г-жо Терзийска.
      Нашата компания е администратор на лични данни, регистриран в КЗЛД с реш. №423327 от 14.09.2016. Нещо повече – в момента тече процес по сертификация на нашата система с международен стандарт за информационна сигурност (ISO/IEC 27001). Като цяло полагаме значителния усилия да гарантираме сигурността на информацията, която се съхранява в системата. Имайте предвид, че някои училища съхраняват при нас банкови сметки и друга финансова информация. В този ред на мисли, бих желал да ви кажа, че спокойно може да въведете датата на раждане – не виждам никаква опасност, произтичаща от това. А тази информация ни е нужна, за да можем да комуникираме със системите на МОН.
      Ако имате други притеснения, сме на линия.
      Поздрави!

  9. Здравейте, преди нова година имах регистрация и. на двете деца на един имейл, сега виждам само на едното. Трябва ли нещо да направя нова регистрация?

    1. Здравейте! Добавихме и второто ви дете. Би трябвало да го видите при следващото си влизане в системата.

  10. Ne sum mnogo dovolna ot samata registraciq.No po tozi nachin moje da sledim kakvo stava s nashite deca.☺

    1. Здравейте!
      Ако все още не успявате да се регистирате, обадете се на телефона за техническа помощ – 0999 996 996 (това е обикновен номер на Теленор, няма скрити такси).

  11. Здравейте! Имам две деца. С регистрацията за първото ми дете нямах никакви проблеми, но при регистрация на второто нищо не се получава и не мога да получавам информация за него.

  12. Здравейте,имам регистрация на едното дете,мога ли и как да добавя другото,което учи в друго училище?

  13. Опитах да направя регистрация за второто дете,но незнам защо ми излезе отново профила на първото дете

    1. Здравейте, ако второто дете е в друго училище, тогава вижте тук как да превключвате между двете училища:
      https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-smenyam-svarzani-potrebiteli/

      Ако детето е в същото училище, тогава трябва да изчакате вашата заявка за достъп до второто дете да бъде одобрена от училищната администрация. За повече информация вижте тук:
      https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-dobavya-vtoro-dete/

  14. Здравейте .Когато училището не го намимарам как става регистрацията?

    1. Здравейте!
      Ако не откривате училище в списъка, а то е интегрирано в ШКОЛО, тогава звъннете на телефоните за техническа помощ и колегите ще проверят защо училището не присъства в списъка.

      1. Само класните ръководители и училищните администратори одобряват новите регистрации.

          1. В такъв случай пробвайте с потребителското име и паролата, ако помните него. В противен случай, обадете ни се на 0999 996 995 или 0999 969 995, за да ви съдействаме.

  15. Здравейте , имах регистрация като родител, но сега въведоха Ел. Дневник и в училището, където съм учител. Като регистриран вече родител не можех да се регистрирам като учител. Училищният администратор ми активира профила на учител и вече съм с 2 роли, но в роля на родител системата сега ми изписва ,че нямам регистрирано дете. Как да постъпя в този ситуация ?

    1. Здравейте!
      Получавате това съобщение по всяка вероятност защото училището, в което учи вашето дете все още не е обновило информацията си за новата учебна година.
      Изчакайте до началото на учебната година и ако продължавате да имате проблем, обадете ни се на 0999 996 995.

      1. Как да се регистрирам с 1 телефонен номер, вече съм учител в системата, но съм 7 родител. Е не ми позволява втората регистрация.

        1. Здравейте, когато вече имате регистрация, не е необходимо да правите нова, за да добвите училище. Просто трябва да добавите нова роля, следвайки стъпките посочени тук: https://www.shkolo.bg/blog/novo-uchilishte/
          Поздрави!

  16. Здравейте,подходящо ли е за деца който са в предучилищни групи?

    1. Здравейте!
      Все още не работим с подготвиелните групи, имаме го предвид.

  17. Здравейте, не успях да се регистрирам. Първо, ме информираха, че такъв ученик не съществува, след което забрани и мобилния ми телефон!

    1. Здравейте! Проблемът идва от това, че училището все още не е обновило данните си за новата учебна година и съответно платформата връща това съобщение.
      Моля опитайте следващата седмица. Телефонът ви вече не е в списъка със забранените. Поздрави!

  18. Здравейте, детето ми се мести в друго училище, имам вече регистрация, но влизайки в нея нямам активен бутон да заявя достъп до другото училище. Как да се регистрирам в новото училище на детето?

    1. Първо, училищата е нужно да е обновят базата си данни за новата учебна година и при коректно въвеждане
      ще получите достъп до профила на детето ви автоматично. Тогава можете също така и да заявите достъп чрез платформата.
      Ако това не се случи през настоящата седмица, моля обадете ни се на 0999 996 995.
      Поздрави!

  19. Здравейте!
    До миналата учебна година синът ми учеше в едно училище, а сега се премести и в 8-ми клас вече ще е в друго. За съжаление не мога да се регистрирам в новото училище, защото системата ме вкарва в профила, който имах в предишното училище.
    Как става откриването на нов профил в ново училище при наличие на съществуващ в друго (предишното) училище?

    1. Първо, новото училище е нужно да е обновило базата си данни за новата учебна година и при коректно въвеждане
      ще получите достъп до профила на детето ви автоматично. Можете също така и да заявите достъп чрез платформата, ето тук е обяснено как става това: https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-dobavya-vtoro-dete/
      След това администратора в училището или класния ръководител, трябва да одобри заявката. Ако това не се случи през настоящата седмица, моля обадете ни се на 0999 996 995.
      Поздрави!

  20. Здравейте, регистрирана съм в сайта като учител. Налага ми се да го ползвам и като родител. Мога ли с един акаунт да работя и в двата случая? Ако да, то как да се регистрирам и като родител?
    Благодаря!

  21. Здравейте,не успях да се регистрирам като родител.НУМТИ“Добрин Петков“ Пловдив не фигурира в списъка от падащото меню.

    1. Привет! Виждам, че вече имате регистрация.
      Поздрави и успешен ден!

  22. От няколко дни не работи мобилното приложение на Школо – след набиране на потребителско име и парола, стои неподвижен бял екран и не зарежда. А пише, че е версията е обновена на 15.09. … Идеи какво да правим?
    П.П. Регистрацията в сайта е активна.

    1. Здравейте!
      Необходимо е да инсталирате новото приложение, ако продължавате да ползвате това отреди 15.9.
      Поздрави!

  23. Здравейте!
    До миналата учебна година дъщеря ми учеше в едно училище, а сега се премести и в 8-ми клас вече ще е в друго.
    Как става откриването на нов профил в ново училище при наличие на съществуващ в друго (предишното) училище?
    Как мога да добавя и второто си дете към съществуващия ми профил?
    Благодаря предварително!

    1. Здравейте!
      Виждам, че вече сте добавили и новото училище. Поздрави!

  24. Здравейте, направих регистрация на двете си деца, но второто не ми излиза. Излиза ми съобщение – Грешка 500

  25. Здравейте, регистрирах се успешно, но искаме и таткото да следи дневника на детето. Неговият номер обаче не може да получава смс. Има ли друг вариант за регистрация?

    1. Здравейте!
      Може да се свъжете с нас на тел. 0999 996 995, за да ви съдействаме.

  26. Здравейте ,регистрирана съм в сайта като родител,опитвам се вече няколко пъти да регистрирам и второто си дете, но ми дава грешка!

    1. Здравейте!
      Ако все още не сте успели да се свържете с нас и не сте добавили и другото си дете, моля обадете се на 0999 996 995 или 0999 969 995, за да ви съдействаме.
      Поздрави!

  27. Здравейте, току що се регистрирах като родител – за второ дете, с втора регистрация, втори мейл, парола и пр. Може ли да ги обедините по някакъв начин – честно казано, не съм се оглеждала много, може и да е имало как след първото дете да включа и второто, но така и не намерих начин. Благодаря!

    1. Здравейте!
      Пишете на [email protected], кои са двата имейла, с които сте регистрирани и кой предпочитате да ползвате, за да обединим профилите ви.
      Поздрави!

  28. Здравейте
    при регистрацията ми като родител се получи някакво объркване. В момента имам активен достъп и до данните на друго дете от класа на дъщеря ми.

  29. Здравейте! От тази учебна година дъщеря ми е в друго училище.Как да сменя училището.Не се ориентирам

    1. Здравейте! Можете да използвате бутона „Заяви достъп“, за да добавите новото училище на дъщеря ви. Тук е обяснено как става това: https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-dobavya-vtoro-dete/
      След това класния ръководител, трябва да одобри направената от вас заявка.
      Поздрави!

  30. Г-н Джоканов няколко пъти пробвах да се регистрирам като родител,но системата ми дава,че G-mail е вече зает!!! При което не можах да се регистрирам?Изчетох коментарите как всеки много лесно се е регистрирал,но аз не успях!

    1. Здравейте!
      Ако все още не сте успели да се свържете с нас и не сте се регистрирали, обадете ни се на 0999 996 995, за да ви съдействаме.

  31. Здравейте, как да регистрирам детето си за извънкласна форма на обучение в ел. дневник? Тя е посетила вече две занимания на два различни форума, а в моя профил статусът е незаписан?

    1. Здравейте! Училището трябва да е въвело извънкласната дейност и съответно да е включило ученика в нея, за да получите известие в профила си.

  32. Как са защитени данните от хакери и изтичане на информацията? В момента съм подала заявка за регистриране и на 2-те си деца с училищата и класовете в които учат. Как да съм сигурна че тази информация е защитена ?

    1. ШКОЛО ООД притежава сертификат за информационна сигурност ISO 27001. Нещо повече – Shkolo.bg е единствената образователна платформа в България, която притежава и сертификат за penetration testing.
      В допълнение преди да подпишем договор с всяко училище пращаме на училищното ръководство подробно техническо описание на всички защити, които сме активирали, за да защитим техните данни.

      1. Защо не се изписва годината на детето,датата и месеца е добре.Но липсва годината?Поправете си?

  33. Здравейте,как мога да видя оценките на второто ми дете?Излиза ми регистрация само на първото.

  34. Здравейте, не ми позволява да се регистрирам, зради паралелката. Детето ми е подготвителна група без паралелка, аз без отбелязването на такава не ми завършва регистрацията. Опитах с А или Б, но нямаше резултат

    1. Здравейте! Моля, свържете се с нас на тел. 0999 996 995 или 0999 969 995, за да ви съдействаме.

  35. Здравейте!
    Защо вече повече от два дни не ми потвърждават регистрацията?При мен ли е грешката?

  36. Здравейте, не успявам да регистрирам близнаците си – при регистриране на второто дете системата не възприема рождената дата.

  37. Здравейте!Класен ръководител съм.Как да одобря достъп на родител?Изписано ми е активен/непотвърден email/.

    1. Здравейте! При направена заявка от родител, ще получите известие за таква в менюто за известеване (символа камбанка). Ако за потребителя ви е изписано „активен /непотвърден имейл/, това значи, че той е вече активиран.
      Това може да е направено и от системен администратор.

  38. Здравейте!
    Колежка, която е учителка и вече има акаунт като преподавател, не може да влезе като родител на дете от същото училище. Какво трябва да се направи?

  39. Здравейте!
    Имам активна регистрация, но статуса за детето ми е отказан. Мога ли да пусна нова заявка за същото дете и как да стане това.

    1. Здравейте! Би било най-добре да се свържете с класния ръководител, за да ви въведе като родител на ученика. Можете да потърсите и съдействие от нас на тел. 0999 996 995.

  40. Здравейте!Двете ми деца учат в едно училище.Виждам профила само на едното.Какъв е проблема?

    1. Здравейте!
      Пиеште ни на [email protected], с името и класа на другото дете или ни се обадете на 0999 996 995, за да ви съдействаме.

  41. Здравейте!
    Искам да попитам има ли начин да поканя родители да се включат в електронния дневник чрез телефонно съобщение или трябва непременно email?

    1. Здравейте, г-жо Петровска!
      Услугата смс-покани за родителите се предлага срещу заплащане, при договореност за цялото училище.
      Можете да информирате и приканите родителите да се регистрират и по традиционните канали за комуникация, които ползвате.
      Тук има статия, с насоки при регистрацията:
      https://www.shkolo.bg/blog/nov-roditel/
      Поздрави!

  42. Здравейте, регистрирах се до някъде, но не мога да открия училището, в което учат децата ми – ОУ „Любен Каравелов“ – гр.Бургас. Със сигурност трябва да са Ваши клиенти! Звънях на тел 0999 996 995 – но не успях да се свържа с Вас! Дайте ми съвет как да процедирам, за да продължа регистрацията! Благодаря предварително!

    1. Здравейте!
      Моля, да ни извините, че не сте успели да се свържете.
      След направена проверка установихме, че сте се регистрирали успешно. 🙂
      Поздрави!

  43. Здравейте, аз съм майката, която днес направи регистрация на дете от София и получи достъп до всички данни на дете от Кнежа.
    След проведените разговори със служителката на телефоните за технически проблеми вече нямам абсолютно никакъв достъп до платформата.
    Съобщението, което получавам е HTTP ERROR 500.
    Моля, поправете платформата и не забравяйте да изпратите на мейла ми сертификатите за сигурност, която служителката ви ми обеща.

    1. Здравейте!
      Причината да получите достъп до друго дете е грешно въведен телефонен номер от страна на учителя в Кнежа. Там са въвели вашия телефонен номер срещу ученик, с когото нямате връзка.
      Сертификатите за информационна сигурност може да откриете на следния адрес: https://www.shkolo.bg/security/
      Поздрави!

  44. Здравейте, как да добавя и второто си дете в същият профил?

    1. Здравейте!
      Моля, проследете стъпките в тази статия, за да добавите второто си дете.
      https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-dobavya-vtoro-dete/.
      Ако имате затруднения може да позвъните на някой от посочените в нашия сайт телефони за връзка, за да ви помогнем.
      Поздрави!

  45. Здравейте! Регистрирах двете си деца, но успявам да влезна в профила само на едното.

  46. Здравейте,преместих детето си в др.у-ще ,как да променя данните ,защото още излизат на старото у-ще?

  47. Здравейте ! Регистрирах се, но успявам да влезна в профила само на едното дете.

  48. Здравейте,

    Имам регистрация в системата, която изглежда активна, но не съм получавала имейл за потвърждение на мейла си и виждам постоянно това съобщение. Когато кликна за препращане на мейла, нищо не се случва, т.е. пак нямам мейл.
    На какво се дължи това? Администраторът не е одобрил профила ми?

    Поздрави,
    Милена Д.

  49. Здравейте! Регистрирах двете си деца, но успявам да влезна в профила само на едното.

  50. Здравейте, регистрирах двете си деца, а виждам профила само на едното. Какво да направя?

    1. Здравейте!
      Да, имате тази възможност.
      При регистрацията, когато въвеждате тел. си номер е необходимо да въведете тел. код на Испания.
      Поздрави!

  51. Направих регистрация на 06.03.2019, но все още нямам потвърждение. Нормално ли е толкова да се бавят?

    1. Здравейте!
      Регистрацията се одобрява от класния ръководител или системния администратор на вашето училище.
      Възможно е да се свържете и с нас на посочените тел. номера в сайта ни, за да ви съдействаме.
      Поздрави!

  52. Родител съм на две деца в едно и също училище. Когато получавам мейл за нова оценка в него няма информация, каква е оценката и на кое от двете деца е. Това нормално ли е ?
    Горе в синьото поле на „РОЛЯ“ излиза едно под друго два пъти училището на децата и пише родител, но не е ясно на кое от двете деца е.

    1. Бяха създадени два профила. Обединихме ги в едно. Сега вече би трябвало да виждате и двете си деца от един профил – без да има нужда да превключвате между профили с бутон „Роля“. По другия въпрос – в имейлите за момента не включваме лична информация (имена, оценки и т.н.).

  53. Здравейте направих преди седмица регистрация на двете си деца, но получих потвърждение само за едното и мога да виждам само неговия профил.

  54. Здравейте,
    Регистрирах и двете си деца, но имам достъп само до профила на едното. Трябва ли да правя нещо допълнително?

    1. Здравейте! Би трябвало вече да имате достъп и до двата профила. Можете да превключвате между училищата на децата ви с бутончето „Роля“

    2. Здравейте,
      Регистрирах и двете си деца, но имам достъп само до профила на едното. Трябва ли да правя нещо допълнително?

      1. Звъннете на телефоните за техническа помощ и колегите ще разгледат конкретния казус.

  55. Здравейте! Не ми дава да направя регистрация. Изобщо не ми изпраща код и накрая ми забрани номера.

    1. Здравейте!
      Моля, свържете се с нас на посочените телефони за връзка в сайта,
      за да ви помогнем.
      Поздрави!

  56. Здравейте, аз съм учител и администратор, но през новата учебна година детето ми ще е ученик в друго училище. Има ли възможност да ползвам един и същ профил и на учител и на родител с един и същ телефонен номер?

    1. Поздравления за невероятния сайт! Улеснява учители, родители и ученици.

    2. Да, може да ползвате настоящата си регистрация. След като започне новата учебна година и детето ви вече е в новото училище, може да заявите достъп до неговия дневник. Тук са описани подробно стъпките как да сторите това: https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-dobavya-vtoro-dete/

      Имайте предвид, че ако в нашата система все още няма информация за вашето дете в контекста на новото училище, тогава няма да успеете да създадате заявката за достъп.

      1. Здравейте, бих искала да сменя училището на сина ми. Има ли такава опция, а и на всичкото отгоре не знам защо не намирам въпросното училище в търсене, а съм обедена, че това училище работи с Вас.

        1. Здравейте!
          Моля, уверите се, че училището е преминало в настоящата учебна година и в електронния дневник на Школо (можете да се допитате до класния). Когато това се случи,
          следвайте стъпките описани тук: https://www.shkolo.bg/blog/novo-uchilishte/

  57. Здравейте, при регистрация в платформата ми изписа съобщение, че е забранена регистрацията с моб. ми номер. Какво може да се направи в този случай?

    1. На следващия ден може да пробвате отново да се регистрирате. Ако отново не стане, звъннете на телефоните за техническа помощ, моля.

  58. Здравейте! Опитах се да си направя родителска регистрация, но когато стигнах до попълването на данни, ме върна в началото. Въведох телефонния си номер отново, но ми изписа грешка: „Регистрациите с номер +359********* са забранени. За повече информация свържете се с екипа на Shkolo.bg“. :/

    1. От съображения за сигурност, при голям брой грешни опити за регистрация системата е възможно да ви блокира. В този случай трябва да звъннете на телефоните за техническа помощ.

  59. Здравейте,
    от училището изискват учениците да поставят в профила си снимка. От „редактиране“ поставихме снимката, но тя оказа в профила на родителя. С ученичката сме с еднакви имена, но сме се регистрирали според изискванията -„ученик“ с име, презиме и фамилия, „родител“ с име и фамилия. Ползваме един мейл и парола за достъп, но в профила „ученик“ мейлът не се изписва. Как да решим проблема?
    Благодаря!

    1. Не може двама души да ползват един и същи имейл. В момента на практика имате само един профил. Ще трябва единият от вас да направи нова регистрация с нов имейл и нов (различен) телефонен номер.

      1. Здравейте,
        Благодаря за отговора и указанието. Промених имейла в родителския профил – това доведе до промяна в достъпа ни до Школо.
        Проблемът е, че този един профил, както посочвате, се отваря в два различни варианта: от “дневник” в синята лента (у-ще, град, известия и пр.) от “профил” се отваря родителският, а от менюто в ляво от “дневник” – името на ученичката и при кликване в/у името на реда “име, клас, класен ръководител” – се отваря ученическият профил, в който липсва имейл и опция за редактиране и при отпит да се постави снимка, тя се проявява в родителския. М.б. проблемът и цялата тази каша е от еднаквите ни имена (лични и фамилни). По тази причина при първоначалната регистрация въведох инициал на презимето на ученичката, за да се различаваме.
        Опасявам се, че ако се опитаме да направим нова регистрация на ученик и родител, може да няма връзка с въведените оценки от предходната учебна година или да настъпи ново усложнение.
        Ще ви бъда благодарна за подробни указания за изход от ситуацията. А може би трябва да се обърнем към училищен администратор,посочен от вас, който да помогне.
        Благодаря предварително!
        Нели Гюлчева “родител”

  60. Здражейте,не успях да намеря училището на детето ми ,ако може да проверите дали има някакъв проблем с въведените данни ,за училището,благодаря предварително

    1. Най-вероятно училището все още не са активирали учебната година. Изчакайте 2 седмици и пробвайте отново. Ако не стане, звъннете на телефонните за техническа помощ.

  61. РЕГИСТРАЦИЯ НА ДВАМА РОДИТЕЛИ С ДОСТЪП ДО СМС И СИСТЕМАТА ЗА ЕДНО ДЕТЕ:
    Здравейте, в момента тече регистрация на класа за детето ни, в който много от родителите искат и двамата родители да се регистрират в shkolo.bg и да виждат профила и да получават индивидуални съобщения за статуса на детето си.
    Как може да го осъществим, тъй като от училището (104ОУ – София) ни уведомиха, че имат достъп само за единия родител?
    Благодаря!

    1. Няма ограничение – може да се регистрират неограничен брой родители и настойници.

      1. Здравейте,
        А на какво се дължи класифицирането на родителите на #1 и #2 с различни функции. Какво означава „основен“ родител и какво му е различното като достъп до информация и достъпни функции на сайта? Като разведен родител категорично не одобрявам подобен тип рангуване на „основен“ и „друг тип“ родител. Щом е в сайта, значи се интересува от развитието на детето си!

        1. Здравейте,
          Никъде в системата няма класификация #1 и #2. И на двете места пише само „Родител“.Колкото до „Основен“ родител, това е този, който ще бъде видим в печатния формат на дневника на класа.Няма никаква разлика в достъпа до информация.
          Поздрави!

  62. Здравейте, как да регистрирам втори ученик в друго училище?

  63. Здравейте, днес направих няколко опита да се регистрирам във вашата система (роля родител), но след въвеждане на данните на дететето, при натискане на бутона „продължи „, системата не реагира. Става въпрос за 55 СУ, което е в списъка ви, а в самото училище фигурира телефона на другия родител (който също няма регистрация). Какво трябва да направя? Благодаря предварително.
    п.с. опитах да се свържа с вас на посочените телефони, но не успях и затова ви пиша

    1. Телефоните за техническа помощ бяха претоварени последните дни. Сега вече започват да се нормализира броя на обажданията. Ако може, опитайте да се свържете с колегите отново, за да проверят какъв точно е случаят.

  64. Здравейте, при регистрация получих следното съобщение:
    „Грешка!
    Въведените от Вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище.“
    от училището ми казаха, че трябва да направя регистрация.

    1. Доколкото виждам сте успели да се регистрирате вече.

  65. Здравейте,
    Регистрирах се като родител. Може ли със същия e-mail адрес (моят) да регистрирам и детето, защото той все още няма такъв

  66. Здравейте! Регистрирах двете си деца, но успявам да влезна в профила само на едното.

  67. Здравейте,
    регистрацията мина лесно, но не мога да потвърдя пощата си. Не получавам емейл. Прегледах спам филтъра, и дори опитах да сменя с друг емейл – но не се получават никакви писма.
    Поздрави

  68. Здравейте, не мога да завърша регистрацията! Изписва, че въведените от мен данни не съвпадат с ученик от въпросното училище! Как да процедирам

  69. Здравейте, направила съм регистрация на двете ми деца, но от училището казват, че не я виждат. Какъв може да е проблемът?

  70. Здравейте! Имам регистрация като родител, но виждам профила само на едното си дете. Какво следва да направя, за да мога да добавя и другото?

  71. Добър ден,вероятно нещо пропускам,но при налична и активна регистрация,активна роля-родител,не ми отваря никакъв ел.дневник и съответно ми се показва съвсем друго от посоченото от мен училище и също налични активни роли в други не посочвани от мен училища.Та какво да правя в този случай.Благодаря.

  72. Здравейте, имам две деца в едно и също училище. Опитах няколко пъти, но не мога да въведа второто си дете в системата.

    1. Имахте два профила. Обединихме ги, вече може да виждате и двете си деца.

  73. Здравейте! Подобен въпрос е задаван и по-горе, но въпреки инструкциите Ви не успях да се справя. Имам регистрация към училището на дъщеря ми, но сега синът ми е в 1-ви клас в друго училище. Опитах с „регистрация“ , но ми излиза само профилът на дъщеря ми. Не можах да разбера къде точно добавям второто дете.

        1. Здравейте,
          Вижгам че вече всичко е наред. Ако все пак все още изпитвате затуднения, свържете се с нас на някои от телефоните за техническа подръжка. Поздрави!

  74. Здравейте, имам проблем с регистрацията. Регистрирана съм вече като учител , но не мога да се регистрирам като родител.

    1. Здравейте! Предполагам, че вече сте се справили, но ако все още имате нужда от съдействие, потърсете ни на тел. 0999 996 995, 0999 969 995 или 0999 969 695, между 9 и 18 часа.

  75. Здраейте! Сблъсквам се със следния проблем. Синът ми е ноо училище, а искам достъп до новото. В системата обаче ми изписва „Грешка! Въведените от Вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище.“ Към кого да се обърна, към Ваши сътрудници или към класния ръководител на синът ми? Благодаря Ви!

    1. Здравейте! Предполагам, че вече всичко е наред, но ако все още имате нужда от съдействие, потърсете ни на тел. 0999 996 995, 0999 969 995 или 0999 969 695, между 9 и 18 часа.

  76. Здравейте! Регистрирах се в сайта успешно, но след 60 мин. ме изхвърля, сесията била изтекла. Въвеждам пак имейл и парола, но ми изписва, че потребителското име и парола не съвпадат. Пиша телефон, изпращат ми код, с който влизам, но отново за 60 мин. Къде бъркам?

    1. Здравейте,след като веднъж сте се регистрирали, не е необходимо да въвеждате телефонен номер.Просто преминете от прозорец „Регистрация“ на прозорец „Вход“
      Поздрави!

  77. Здравейте,

    След като съм въвел данните на родителя, ги моля да се регистрират/активират и те го правят, но нещо се обърква или не е домислено и родителят вижда началния екран на школо, системата го допуска, но при мен като класен родителят е обозначен като неактивиран. А родителят си мили, че е активиран. Как става тая работа и защо?

    1. Здравейте,
      След като родителите се регистрират, вие като класен, трябва да одобрите тяхната заявка за достъп. Това става през Администрация-Нови регистрации.
      Поздрави!

  78. Здравейте, какво означава единия родител да е „основен“ – така пише във Вашето приложение,. Родител #1 (основен) ? Означава ли, че този родител има повече права в приложението, а другия, който не е основен има по-малко? Ще бъде ли „неосновния“ родител информиран за всичко свързано с детето, както „основния“ родител?
    С Уважение,
    К. Малчев

    1. Здравейте,
      Основен се отбелязва родителят, който ще бъде видим в печатния формат на дневника на класа.Това е единствента разлика.
      Поздрави!

  79. Здравейте,
    Възможно ли е да бъдат въведени в системата и двамата родители?

  80. Здравейте регистрирах и двете си деца които са в различни училища ,но мога да виждам само едното .В описанието има бутон РОЛЯ който в моето приложение го няма как мога да виждам и другото си дете?

    1. Здравейте,
      В мобилното приложение няма бутон „Роля“. Долу, в десния ъгъл, имате бутон „Още“. Оттам можете да сменяте училищата.
      Поздрави!

  81. Здравейте, имам регистрация от началото на учебната година с едното дете, в момента се опитвам да добавя и другото, което е записано в друго училище. При попълване на полетата и изпращане на заявка за достъп ми излиза съобщение че данните не съвпадат с такъв ученик

    1. Здравейте,о ставте ни повече данни за детето, което искате да добавим (училище, имена, клас, паралека), или се свържете с нас на някой от телефоните за техническа поддръжка, за да Ви асистираме.
      Поздрави!

    1. Здравейте, моля свържете с нас на някой от телефоните за техническа поддръжка, за да Ви асистираме.
      Поздрави!

  82. Здравейте, регистрирала съм и двете деца, но виждам информация само за едното.

    1. Здравейте, горе в ляво на монитора имате бутон „Роля“ .Оттам можете да превключвате между училищата.
      Ако ползвате мобилното приложение, в долния десен ъгъл имате бутон „Още“.
      Поздрави!

  83. Здравейте, в системата липсва информация за детето ми. До 24.09.2019 г. беше налична такава, макар и частично грешна, но от 25.09. до днес няма нищо. Миналата година сме ползвали системата без проблем. Става дума за дете в 34 ОУ „Стою Шишков“ – гр. София.

  84. Здравейте!Имам следния въпрос- при опит да се регистрирам като родител, на дете, което учи в различно от училището, където съм учител, след въвеждане на телефонен номер-имам само един, който ми е и служебен и личен, ми се появяват потребителско име и парола като учител и влизам веднага в профила си на учител, без да ми се даде достъп до това да избирам роля на родител. От къде мога да добавя роля на родител, за да мога да избирам между двете роли, които имам? Благодаря за отговора предварително!

  85. Здравейте,
    вече имам създадена регистрация за един ученик. Сега искам да добавя още един. Как става това?

  86. Регистрирах се но се появи оранжево поле и ми се съобщава че имейла не е приет

    1. Здравейте,
      Вече няма да Ви илиза това съобщение.
      Поздрави!

  87. Не знам какво стана но пише че потребителско име и парола не съвпадат. Написах си имейла за смяна на парола,но получавам само празни имейли

  88. Здравейте! Регистрирах и двете си деца. Учат в едно училище, но са в различни класове. Имам достъп само за единия.

  89. Здравейте, регистрирала съм двете си деца, а виждам информация само за едното, дори не ми излиза, че се очаква оторизация, никакви данни за него

    1. Здравейте,
      Виждам, че и двете деца са добавени към Вашия профил.Влезте във дневник и там ще видите имената на двете дечица.
      Поздрави!

  90. Здравейте! Имам регистрация и успешно влизам в дневника. Детето е записано и на занималня от 2 седмици, но нямам опция за ЦДО! Към кого да се обърна?
    Благодаря предварително!

    1. Здравейте,
      Ако все още не виждате детето си в ЦДО, моля кажете за кое училише става въпрос, за да го добавим.
      поздрави!

  91. Здравейте! в нашия дневник са публикувани учебни материали, които не мога да изтегля. Виждам, че файла е в docx. Мога да тегля файлове в pdf формат. Необходимо ли е подателя да го преформатира или има и друг начин. Изписва, че нямам парола за достъп, а в същото време има свалени материали.Благодаря.

    1. Здравейте,
      Единствената причина да не можете да свалите даден материал е, ако той не е публично достъпен. Формата е без значение.
      Поздрави!

  92. Здравейте! И двете ми деца са в едно училище. Не успявам да направя регистрация на второто ми дете. След като последвам дадения линк и попълня данните ми изписва грешка ! Вече имате подадена такава роля/заявка. Какво трябва да направя?

    1. Здравейте,
      Да, можете да се регистрирате.Изберете роля родител и информирайте класния ръководител на детето, за да Ви одобри.
      Поздрави!

  93. Здравейте, при опит да въведа второто си дете ми дава „Грешка!Вие вече сте заявили тази страница.“ Какво трябва да направя за да добавя и другото си дете.Учат в едно училище. Благодаря!

  94. Здравейте! Регистрирах двете си деца, но успявам да влезна в профила само на едното.

    1. Здравейте! И двете ви деца са добавени към профила ви, предполагам, че за едното сте изчаквали одоборение за достъпа от класния ръководител.
      Поздрави!

  95. Защо не ми дава да регистрирам 2 си дете пише ми че с това м заявила тази роля и не мога да пусна заявка

    1. Здравейте! Вече можете да виждате и двете си деца в профила.
      Поздрави!

  96. Здравейте! Системата не ме допуска да регистрирам и второто си дете.

    1. Здравейте!
      С една регистрация, можете да имате профили в различни училища и достъп до дневниците на всички ваши деца. Достатъчно е да използвате бутона „Заяви достъп“.
      Тук е обяснено как става това: https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-dobavya-vtoro-dete/
      След това класния ръководител, трябва да одобри заявката.
      Поздрави!

    1. Здравейте!
      Класният ръководител, трябва да одобри заявката, която сте направили. Моля свържете се с него.
      Поздрави!

  97. Здравейте. Смених апарата с нов. Немога да си направя регистрация от новия Апарат. Аз си и имам. Но как да ползвам школо от другото устройство, като имам в стария телефон?

    1. Здравейте,
      Кликнете на самата оценка.Ще ви покаже от коя дата е, както и какъв тип е било изпитването.
      Поздрави!

  98. Здравейте!Регистрирах успешно едното ми дете,сега се опитвам и второто, което учи в друго училище,но безуспешно.Опитвам се пак през същия профил.Възможно ли е от един профил да регистрирам и двете си деца?

  99. Здравейте!
    Проблем ли е, ако регистрацията е от един телефонен номер, а на класния ръководител е даден друг телефонен номер?
    Благодаря!

  100. Здравейте регистрирах и двете си деца но виждам профила само на едното

    1. Здравейте, чакате одобронеие от класния ръководител на Кирил.За това виждате само другото дете.
      Поздрави!

  101. Здравейте! Грешка! Има проблем с данните Ви. Как да процедирам?

    1. Здравейте, тъй като не Ви намирам с имейл [email protected], моля кажете в кое училище сте регистрирана и как се казвате, за да Ви съдействаме.
      Поздрави!

  102. Как мога да се регистрирам като учител и родител със един и същ акаунт?
    Благодаря предварително!

  103. Написах телефонния номер в началото на регистрацията и ме връща към вход. Какво да направя?

    1. Здравейте, вие вече имате регистрация. Можете да влизате с потребителско име Damiancho
      Поздрави!

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.