През лятото екипът ни успя да си почине, но не спряхме да работим и по подобряването на платформата.
1. Статистики - справки
1.1. В справката за неоформени ученици, ако има само частична група, вече не показваме останалите ученици от класа
1.2. В справката за срочни/годишни оценки и отсъствия показваме и качествените оценки
1.3. В ученическата книжка показваме и резултатите от ВО/ДЗИ
1.4. Добавихме нова справка - "Похвали"
1.5. В справката "Взети занятия ОРЕС" добавихме нова колона - "лекторски над хорариум"
1.6. Добавихме възможност за изтриване на една или повече справки накуп
2. Тестове
2.1. При въпроси с няколко верни отговора, създателят на теста може да ограничи възможния брой отговори
2.2. Има възможност да се зададе време за отговор на конкретен въпрос
2.3. Може да се прикачат файлове не само във въпросите, но и в отговорите
2.4. Има възможност за забрана за редакция на вече отговорен въпрос
2.5. Добавихме възможност за разбъркване на отговорите
3. Извънкласни дейности - могат да се добавят отзиви
4. Учебни материали - потребителят вижда колко материала е добавил, какъв му е рейтинга, колко сваляния има, както и колко коментара
5. Годишна програма - добавихме нова секция, както в ДПЛР , така и в ЦДО дневниците
6. Деловодство
6.1. Дневници - генерираните дневници могат да се свалят накуп
6.2. В книгата за входяща/изходяща кореспонденция - вече може да добавите и номенклатура
6.3. При генерирането на ДПЛР дневниците има поле за годишната програма
7. Администрация - потребители
7.1 Лични лекари - вече може да задавате лични лекари с еднакъв номер, но с различни имена
7.2.Добавихме две нови роли - логопед и психолог
7.3. Добавихме и нов филтър - персонал
8. Седмични разписания - при редакция или добавяне на разписание, ако има напуснал учител, това е видимо
9. Съобщения - прикачените файлове (.jpg, .jpeg, .png, PDF) не е необходимо да се свалят - има бутон "преглед"
10. ВЧК - не позволяваме вписването му, ако има въведен неучебен ден - датите са неактивни
11. Портфолио
11.1 Разработихме "Институционално портфолио"
11.2. Добавихме ново меню - администрация - настройки - там се определя нивото на видимост на ниво училище, а не на ниво потребител
11.3. Добавихме и нова секция "Критерии" - тук се вписват 5-те критерия, определени от училището
11.4. Има и тип на портфолиото
11.5. За директорите и заместник-директорите добавихме нови секции
12. Мобилно приложение
12.1. Потребителите могат да заявят достъп до ново училище
12.2. Модул "задачи" е наличен в мобилното приложение
13. Нова "тикет" система
Разработихме нова система, чрез която в реално време може да следите за статуса на подадените от вас сигнали, независимо от канала на тяхното постъпване. Всеки един регистриран потребител, получава в профила си нотификация.