Как да заявя достъп до дневника на ученик чрез приложението

ВНИМАНИЕ #1: Това ръководство важи както за родители с 2 деца, така и за родители с 3 и повече деца. Принципът е един и същ.

ВНИМАНИЕ #2: Това ръководство важи и за потребители, които са едновременно родители и учители.

1. Отворете приложението на Shkolo и кликнете върху бутона "Още"



2. Изберете секция "Права на достъп"



3. Кликнете върху бутона "+"



4. Изберете училище и роля



4.1 Изберете училището, към което желаете да заявите роля



4.2 Изберете роля и попълнете празните полета, след което кликнете върху бутона "✔"



5. Готово! Изчакайте заявката ви да бъде одобрена от класния ръководител

69 коментара за “Как да заявя достъп до дневника на ученик чрез приложението”

  1. Здравейте,
    Аз си добавих нов ученик – благодаря за инструкциите. Получи се лесно и бързо. В мобилното приложение всичко е ок, само имам един въпрос – аз имам 2 деца , които вече са в различни училища, но за да погледна данните им трябва да изляза от приложението и пак да вляза – няма ли и в мобилното приложение бутон РОЛЯ както е в десктоп версията или аз не го намирам.
    Благодаря предварително.

    1. Здравейте, в мобилното приложение няма бутон „Роля“. За да превключвате между училищата е необходимо да натиснете на бутончето „Още“, в долния десен ъгъл на екрана, натиснете върху „Училище“ и изберете училището, в което искате да разгледате дневника на ученика.
      Поздрави!

    2. Здравейте , когато минах през стъпките в мобилното приложение за добавяне на ново училище , тъй като сме в ново от тази година – излиза съобщение в червено – Грешка , няма качени данни за тази година.

      1. Здравейте, необходимо е да изчакате от училището да си качат данните за новата учебна година.
        Поздрави!

    3. Здравейте, когато заявявам достъп за втори ученик, ми дава грешка errormsg.registration.needs_needs_new_school_year.

      1. Здравейте, необходимо е да изчакате от училището да заредят новата учебна година.
        Поздрави!

        1. При мен излиза по същия начин. Да разбирам ли, че след като училището добави вече данните трябва отново да направя стъпките от начало?

          1. Здравейте, когато училището зареди новата учена година, профилът на ученика ще се прехвърли автоматично.
            Поздрави!

        2. Здравейте, как да потвърдя достъпа на дъщеря ми, Кото е под 14г. Аз имам профил като родител. Става дума за мобилното приложение.

          1. Здравейте, натиснете на меню „Още … “ в долния, десен ъгъл и отидете на таб „Ученци под 14 г.“
            Поздрави!

  2. Здравейте, явно имам проблем с приложението. Искам да сменя училището, натискам още, после право на достъп и дотук, празна страница и никаква опция

    1. Здравейте, за да заявите достъп до ново училище е необходимо в права на достъп да натиснете (+) в горния десен ъгъл на екрана.
      Ако приложението Ви не е актуализирано отдавна, можете да го деинсталирате и инсталирате отново.
      Поздрави!

  3. През мобилното приложение не може да се избере новото училище … виждам само празни екрани
    Опитах да вляза и през уеба – въобще не ме вкарва в страницата на Школо.

    1. Здравейте, през мобилната версия нямате видимост в стара учебна година.
      Ако имате проблем с данните за вход пре уеб (забравено потребителско име или парола), моля да се свържете с екипа ни на тел. 0999 996 995, за да Ви съдействаме.
      Поздрави!

  4. Здравейте , когато минах през стъпките в мобилното приложение за добавяне на ново училище , тъй като сме в ново от тази година – излиза съобщение в червено – Грешка , няма качени данни за тази година.

    1. Здравейте, трябва да изчакате от училището да заредят новата учебна година и да опитате отново.
      Поздрави!

  5. Здравейте, имам школо и за двете си деца ,трябва ли нещо ново да направя защото не виждам промяна в класа те вече са 11кл и 7кл а сега си стой 10кл и 6кл.?

    1. Здравейте, трябва да изчакате от училището да си заредят новата учебна година и в профила Ви автоматично ще се променят.
      Поздрави!

  6. Здравейте! Имам две ученички в различни училища. Миналата година виждах и двете в школо, а тази година само едното дете. Когато опитвам да включа и другата си дъщеря ми излиза, че вече има създаден профил на този ученик. Какво трябва да направя за да мога да виждам оценките и известията и на двете си деца?

    1. Здравейте,
      Искаме да започнем работа с Вашата платформа Shkolo.bg !
      Как може да стане това?

      1. Здравейте, моля да се свържете с нас на тел. 0999 996 995.
        Поздрави!

  7. Здравейте. Кога ще има разбратка на приложението и за телефони не работещи с Google?До сега използвам сайта, но за новости, съобщения и т.н не ми излизат известия и трябва периодично да влизам в сайта, докато с приложението не е така. Моля, нека вашият екип поработи и над това… Сигурна съм, че не съм единствена с такъв телефон и за всички е неудобно, а те все повече се налагат на пазара. Благодаря

    1. Здравейте, необходимо е да изчакате от училището да заредят новата учебна година.
      Поздрави!

  8. Когато кликна на „още“,ми излиза отгоре надпис:Грешка!Няма качени данни за тази година“ и не мога да превключа,за да сменя училището .Какво да направя?

    1. Здравейте, необходимо е да изчакате от училището да заредят новата учебна година.
      Поздрави!

    2. Аз си деинсталирах и инсталирах приложението и ми се получи.

      1. Здравейте, получило се е, защото от училището, в което учи детето Ви са заредили новата учебна година.
        Поздрави!

  9. Не виждам информацията за второто си дете въпреки, че то е в същото училище, само има смяна на класа. Имам Грешка-училището не е качило база данни за настоящата година.
    И други родители от класа с 2 деца имат същият проблем, но не и тези с едно дете. Възможно ли е да е заради нови ъпдейти в сайта?

    1. Здравейте, необходимо е да изчакате от училището да заредят новата учебна година.
      Поздрави!

  10. Здравейте,имам дете което не сменя училище,но като влезна в shkolo ми иска да активирам…..след като въведа име,имейл и парола и клокна на бутона активирай ми изписва грешка – Полето
    e -mail вече е заето….какво да направя,за да активирам профила?

    1. Здравейте, съобщението за активиране е с цеол олеснение на родители, които искат ученикът да има собствен профил в Школо, с различни от вашите данни за вход. Активацията е по избор.
      Поздрави!

  11. Здравейте опитвам се от 2 часа да регистрирам синът си,двете ми деца са в едно училище ,излиза ми,че детето е вече регистрирано или не съществува

    1. Здравейте, това съобщение излиза, когато училището не е качило новата учебна година. Изчакайте няколко дни и опитайте отново.
      Поздрави!

  12. Здравейте, имам две деца, в две различни училища. До вчера виждах профила на голямото дете, а днес след като е станал активен профила на малкото, нейния не го виждам.
    Моля за съдействие.

    1. Здравейте, необходимо е да изчакате от училището на дъщеря Ви да заредят новата учебна година и тя автоматично ще се прехвърли.
      Поздрави!

  13. Здравейте, детето ми е в ново училище, но старото всеки път се зарежда първо и трябва да го променям ръчно. Как да си деактивирам старото училище от профила?

    1. Здравейте, вече не би трябвало да имате проблем.
      Поздрави!

    2. Моят проблем е същия като на Мария.Изчетох всичко ,но не се получава .

      1. Здравейте, не виждам активно училище в профила Ви. Моля да се обадите на 0999 996 995 за съдействие.
        Поздрави!

  14. Здравейте,как да активирам профила на детето ми?Когато натисна бутона активирай ми иска да попълня имейл и парола,а след това изписва,че вече съществуват.

    1. Здравейте, активиране на ученик, означва да създадете профил на ученика – с негов e-mail, потребителско име и парола. Не е задължително да го активирате и ако решите да не го правите, това няма да попречи да получавате данните, въведени за него в училище.
      Поздрави!

  15. Не мога да намеря училището?Не ми излиза в търсачката

    1. Здравейте, старайте се да изписвате по-малко данни при търсене. Например само град или фамилно име на патрона на училището.
      Поздрави!

  16. Здравейте, имам проблем с регистрацията. Изписва ми съобщение:
    „Грешка! Въведените от вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище или ученикът е вече регистриран.“
    Да, той е вече регистриран, но как мога аз да се регистрирам и да влизам в платформата без проблем?
    Моля за съдействие!

    1. Здравейте, Вие сте регистрирана като родител. Не би трябвало да имате проблем с достъпването на профила си.
      Поздрави!

  17. Здравейте, опитвам се да премина към новото училище но всеки път ми дава съобщение Грешка! Въведените от вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище или ученикът вече е регистриран.
    А аз не съм го регистрирала и не мога да дам заявка за достъп

    1. Здравейте, уверете се, че въвеждате коректно клас и паралелка.
      Също може да означава, че училището все още не е качило данните за новата учебна година и е необходимо да изчакате.
      Поздрави!

  18. Здравейте, аз съм майка на две деца, но като си вляза в профила ми излиза само едното,а другото не. То е в същото училище нито е местен нито нищо. До юни месец си ми излизаха и двете деца, но сега от 15 септември влизам всеки ден, но другото дете го няма

    1. Здравейте, проверете дали не сте влезли в ученически профил (натиснете на фотоапарата с фамилно име и вижте данните). Там няма как да имате видимост към двама ученика.
      Поздрави!

  19. Здравейте!Исках да променя училището,защото синът ми е 8кл. и вече е друго училище. Следвайки вашите напътствия стигнах до там ,че заявката е изпратена, но не потвърдена. Продължава да ми излиза миналогодишната информация в Школо. Синът ми има достъп без да е подавал заявка за смяна на училището.

    1. Здравейте, заявките се одобряват от самите училища. Синът Ви има достъп, защото е ученик в училището и не е необходимо да заявява допълнително достъп.
      Поздрави!

  20. Здравейте,
    По-големият ми син е в ново училище, следвам стъпките от ръководството, въвеждам данните, но накрая ми излиза съобщение, че данните не са верни или ученикът вече е регистриран. Проверих и попълних няколко пъти данните, отново стигам до това съобщение. Моля за съдействие.

    1. Здравейте, моля да се обадите на тел. 0999 996 995, за да проверим.
      Поздрави!

  21. Здравейте,
    Нашето училище, работи ли с Вашият ел.дневник?

      1. Ами училището е с заместник директор на име Стелиян Красимиров Христов.
        Аз Ви писах и по-рано на 8 септември как може да започнем да разботим с Shkolo.
        Ако нещо, не ни намирате, Възможно ли е да ни създадете като потребители в Вашето училище СУ“Хан Аспарух“-гр. София
        За да го тестваме 🙂
        Какво ще кажете, очакваме Вашият отговор.

        1. Здравейте, свържете се с търговски представител, за да обсъдите възможностите.
          Поздрави!

          1. A дали може Вие да ни дадете достъп и да ни създадете като потребители в СУ“Хан Аспарух?

  22. Здравеите аз се опитвам да запиша трето дете и не мога като натисна „още“ ми излиза само училище, профил и изход друга опция няма, няма опция права на достап.

    1. Здравейте, преинсталирайте приложението, ако не сте правили ъпдейти, а го използвате от дълго време.
      Поздрави!

  23. Здравейте. Когато натисна права за достъп ми излиза грешка в червено най отгоре няма данни и няма роли.

    1. Здравейте, натиснете върху бутона „Заяви достъп“ и добавете училище, с роля родител. Ако влизате през мобилно приложение, направете същото, като натиснете плюса.
      Поздрави!

  24. Здравейте! Опитвам се да добавя по-малкият си син, следвайки стъпките от ръководството, но получавам следното съобщение:
    „Въведените от вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище или ученикът вече е регистриран.“

    1. Здравейте, най-вероятната причина за грешката е в посочената паралелка. Моля да се свържете с нас на 0999 996 995, за да Ви съдействаме.
      Поздрави!

  25. Здравейте,регистрирала съм двама ученика,но на втория ми излиза непотвърден.

    1. Здравейте, тук има две възможности – да изчаква одобрение от профила на родител или да изчаква одобрение от училищната администрация. Ако ученикът е под 14 г., проверете във вашия профил, в меню „Ученици под 14 г.“ дали има профил, който чака одобрение.
      За втория вариант – свържете с класен ръководител за потвърждаване на профила на ученика.
      Поздрави!

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.