Прати сигнал за технически проблем до ШКОЛО – Shkolo.bg
 

Прати сигнал за технически проблем до ШКОЛО

Ако имате технически проблем, може да ни пратите сигнал и при първа възможност ние ще ви отговорим.

 

1. Отидете на проблемната страница

Трябва да посетите тази част от платформата, в която сте срещи проблем. При подаване на сигнал, ние получаваме и снимка на това, което виждате в платформата. По този начин се ориентираме по-бързо какъв е проблемът.

 

2. Маркирайте с мишката бутона за сигнали

 

3. Натиснете бутон "Подай сигнал"

 

4. Въведете текст и натиснете "Изпрати"

 

5. Благодарим ви за сигнала

С този сигнал помогнахте платформата да стане една идея по-добра.

27 коментара за “Прати сигнал за технически проблем до ШКОЛО”

  1. Здравейте,
    Излиза ми съобщени е, че е-мейлът ми не е потвърден, но десетократните ми опити да се повтори изпращане на съобщение за активиране са без резултат.
    Предварително благодаря за съдействието Ви.
    Лазаринка

  2. Здравейте, г-жо Колева!

    Понякога мейлите попадат в спам филтър на вашите пощи и затова не ги виждате. Друг път пък пощите са били грешно въведени при регистрация. Във вашия случай имаше един празен символ (‘ ‘) в пощата и затова мейлите не са пристигали на коректния адрес.
    Потвърдих ви мейла и вече не би трябвало да ви излиза досадното съобщение. 🙂

    Поздрави,
    Мирослав Джоканов

    1. Нямам бутон за подаване на сигнал, регистриран съм като мъж, а на основните данни ми показва иконката на жена. Има бъгове, помощ.

      1. За предходните учебни години е скрит бутона за подаване на сигнали. Тези години са затворени за всякакви промени. Може да подавате сигнали, след като вашето училище си качи данните за 2018 година (Образец №1) и вие бъдете разпознат като потребител в 2018 година.

        Междувременно, ако откриете бъг, моля, звъннете на колегите от отдел „Поддръжка“ на телефон 0999 996 995.

  3. Здравейте,когато вляза в профила си виждам данни ,които са на дъщеря ми(вече завършила средното си образование)а на сина ми (учащи)няма информация

    1. Здравейте, г-жо Георгиева!
      Писах ви мейл. Когато ни отговорите, ще ви дадем достъп до данните на вашия син.
      Поздрави!

  4. Здравейте,
    Защо не мога да видя актуална информация за текущата учебна година 2017/2018. Виждам само стара информация от изминалата учебна година 2016/2017. Трябва ли да направя нещо по регистрацията си ?

  5. Здравейте!
    Имам три деца, които регистрирах, но в профила ми излиза информация само за Мартин, който учи в 31 СУЧЕМ. Братята му са в 138СУ и въпреки многото опити, които направих да ги добавя нищо не се получава.
    Моля за съдействие!

  6. Здравейте,
    Преди време Ви бях писала през „Подай сигнал“ относно т.нар. класиране на децата – че не би следвало да се прилага по азбучен ред, тъй като не дава вярна представа за това как се справя детето спрямо останалите в класа. Не получих обратна връзка, нито пък имаше корекция в начина на представяне на информацията. В момента виждам, че в секция „Подай сигнал“ фигурират данни на съобщението, но при кликване на него, вместо да се отваря съобщението (или кореспонденцията по сигнала) се отваря празно поле за ново съобщение. Също така, датата на съобщението е 01.01.1970, т.е. явно има някакъв проблем.
    Пиша Ви, защото в момента в Начало, където се появяваше статистиката за успеваемостта на детето, изчезнаха числата на „Място в класа“ и останалите две позиции. Опитах да пусна сигнал през „Подай сигнал“ и след като установих, че в секцията вероятно има проблем, Ви изпращам сигнала с тази опция за комуникация.
    Поздрави,

    1. Здравейте,
      В момента има технически проблем със статистиките. До 24 часа ще бъде разрешен.
      По отношение класирането на децата – там засега не планираме да въвеждаме промени.

  7. Няма информация за общия успех и мястото на ученика в класа .моля за съдействие

  8. Защо не мога да видя общия успех на сина ми и другите статистики?защо беше изтрит коментара ми?

    1. Здравейте, коментарът ви не е изтрит, а очаква одобрение. В момента има технически проблем със статистиките. Очакваме да бъде разрешен до 24 часа.

  9. Здравейте, Имам ученици, на които родителите са разделени и/или живеят надалече и/или просто искат и двамата да могат да проверяват резултатите на децата си. Как могат да се регистрират И ДВАМАТА родители на един и същи ученик? Поздрави: Ваня Гочева

  10. Защо, след като детето ми е 10 д клас, в електронноя дневник се води в 10 е, и не мога да видя срочните оценки.

    1. Здравейте! В момента има технически проблем с няколко паралеки в това училище. До края на деня проблемът ще е отстранен.

  11. От скоро получавам мейл „Дневен бюлетин“. В дъното на самия мейл има линк „Отпиши“, който не прехвърля на желаното място, а в сайта. Четох доста в блога, гредах и от настройките ми на профила, дълго време се рових в сайта, но никъде не намерих как мога да се отърва от този спам, за който изобщо не съм се записвала. Моля помогнете (най-малкото сложете правилния линк при „Отписване“)

    1. Здравейте,
      Линкът за отписване е счупен в момента. Ще го корегираме в най-кратък срок.

  12. Здравейте ,влизам с потребителското си име и парола през сайта в портала ,но когато използвам същите за мобилното приложение ми дава грешка в данните. Изтрих и инсталирах наново приложението проблема е същия. Как да постъпя?

    1. Имаше технически проблем на 27.02 сутринта в мобилното приложение. Проблемът е отстранен.

  13. Здравейте, къде трябва да влезна, за да видя темите от деня, които класният ръководител е публикувал през деня?

    1. Здравейте! Все още не е готова тази функционалност. До края на учебния срок ще сме готови с нея.

  14. Здравейте! От няколко дни получавам данни за друг ученик, а не за сина ми Георги Василев Василев.

    1. Здравейте,
      моля свържете се с нас на тел. 0999 996 995, за да ви съдействаме.

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.