Прати сигнал за технически проблем до ШКОЛО

Ако имате технически проблем, може да ни пратите сигнал и при първа възможност ние ще ви отговорим.

1. Маркирайте с мишката бутона за сигнали

2. Натиснете бутон "Подай сигнал"

3. Въведете текст и натиснете "Изпрати"

4. Благодарим ви за сигнала

С този сигнал помогнахте платформата да стане една идея по-добра.

95 коментара за “Прати сигнал за технически проблем до ШКОЛО”

  1. Здравейте,
    Излиза ми съобщени е, че е-мейлът ми не е потвърден, но десетократните ми опити да се повтори изпращане на съобщение за активиране са без резултат.
    Предварително благодаря за съдействието Ви.
    Лазаринка

    1. От 13 03 не получавам извесния и не мога да вляза в школо.бг

      1. Здравейте,
        Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище и потребител на support@shkolo.com
        Поздрави!

  2. Здравейте, г-жо Колева!

    Понякога мейлите попадат в спам филтър на вашите пощи и затова не ги виждате. Друг път пък пощите са били грешно въведени при регистрация. Във вашия случай имаше един празен символ (‘ ‘) в пощата и затова мейлите не са пристигали на коректния адрес.
    Потвърдих ви мейла и вече не би трябвало да ви излиза досадното съобщение. 🙂

    Поздрави,
    Мирослав Джоканов

    1. Нямам бутон за подаване на сигнал, регистриран съм като мъж, а на основните данни ми показва иконката на жена. Има бъгове, помощ.

      1. За предходните учебни години е скрит бутона за подаване на сигнали. Тези години са затворени за всякакви промени. Може да подавате сигнали, след като вашето училище си качи данните за 2018 година (Образец №1) и вие бъдете разпознат като потребител в 2018 година.

        Междувременно, ако откриете бъг, моля, звъннете на колегите от отдел „Поддръжка“ на телефон 0999 996 995.

    2. Здравейте,
      споделяме, че след направена нова регистрация се дава постоянно съобщение в оранжев фон за непотвърден e-mail адрес. Молим за вашето съдействие.Благодарим предварително.Бъдете здрави.
      Поздлави,
      сем Петрови

      1. Здравейте, имаше забавяне при изпращането на имейлите за потвърждение.
        Моля, ако все още имате проблем, изпратете имейл адреса, който трябва да бъде потвърден, на support@shkolo.com.
        Поздрави!

  3. Здравейте,когато вляза в профила си виждам данни ,които са на дъщеря ми(вече завършила средното си образование)а на сина ми (учащи)няма информация

    1. Здравейте, г-жо Георгиева!
      Писах ви мейл. Когато ни отговорите, ще ви дадем достъп до данните на вашия син.
      Поздрави!

  4. Здравейте,
    Защо не мога да видя актуална информация за текущата учебна година 2017/2018. Виждам само стара информация от изминалата учебна година 2016/2017. Трябва ли да направя нещо по регистрацията си ?

  5. Здравейте!
    Имам три деца, които регистрирах, но в профила ми излиза информация само за Мартин, който учи в 31 СУЧЕМ. Братята му са в 138СУ и въпреки многото опити, които направих да ги добавя нищо не се получава.
    Моля за съдействие!

  6. Здравейте,
    Преди време Ви бях писала през „Подай сигнал“ относно т.нар. класиране на децата – че не би следвало да се прилага по азбучен ред, тъй като не дава вярна представа за това как се справя детето спрямо останалите в класа. Не получих обратна връзка, нито пък имаше корекция в начина на представяне на информацията. В момента виждам, че в секция „Подай сигнал“ фигурират данни на съобщението, но при кликване на него, вместо да се отваря съобщението (или кореспонденцията по сигнала) се отваря празно поле за ново съобщение. Също така, датата на съобщението е 01.01.1970, т.е. явно има някакъв проблем.
    Пиша Ви, защото в момента в Начало, където се появяваше статистиката за успеваемостта на детето, изчезнаха числата на „Място в класа“ и останалите две позиции. Опитах да пусна сигнал през „Подай сигнал“ и след като установих, че в секцията вероятно има проблем, Ви изпращам сигнала с тази опция за комуникация.
    Поздрави,

    1. Здравейте,
      В момента има технически проблем със статистиките. До 24 часа ще бъде разрешен.
      По отношение класирането на децата – там засега не планираме да въвеждаме промени.

  7. Няма информация за общия успех и мястото на ученика в класа .моля за съдействие

  8. Защо не мога да видя общия успех на сина ми и другите статистики?защо беше изтрит коментара ми?

    1. Здравейте, коментарът ви не е изтрит, а очаква одобрение. В момента има технически проблем със статистиките. Очакваме да бъде разрешен до 24 часа.

  9. Здравейте, Имам ученици, на които родителите са разделени и/или живеят надалече и/или просто искат и двамата да могат да проверяват резултатите на децата си. Как могат да се регистрират И ДВАМАТА родители на един и същи ученик? Поздрави: Ваня Гочева

  10. Защо, след като детето ми е 10 д клас, в електронноя дневник се води в 10 е, и не мога да видя срочните оценки.

    1. Здравейте! В момента има технически проблем с няколко паралеки в това училище. До края на деня проблемът ще е отстранен.

  11. От скоро получавам мейл „Дневен бюлетин“. В дъното на самия мейл има линк „Отпиши“, който не прехвърля на желаното място, а в сайта. Четох доста в блога, гредах и от настройките ми на профила, дълго време се рових в сайта, но никъде не намерих как мога да се отърва от този спам, за който изобщо не съм се записвала. Моля помогнете (най-малкото сложете правилния линк при „Отписване“)

    1. Здравейте,
      Линкът за отписване е счупен в момента. Ще го корегираме в най-кратък срок.

  12. Здравейте ,влизам с потребителското си име и парола през сайта в портала ,но когато използвам същите за мобилното приложение ми дава грешка в данните. Изтрих и инсталирах наново приложението проблема е същия. Как да постъпя?

    1. Имаше технически проблем на 27.02 сутринта в мобилното приложение. Проблемът е отстранен.

  13. Здравейте, къде трябва да влезна, за да видя темите от деня, които класният ръководител е публикувал през деня?

    1. Здравейте! Все още не е готова тази функционалност. До края на учебния срок ще сме готови с нея.

  14. Здравейте, на телефония номер на детето ми излиза регистрирано друго дете.Какво трябва да направя?

    1. Здравейте!
      Ако все още не сте успели да се свържете с нас и случаят не е разрешен, моля обадете ни се на 0999 996 995 или 0999 969 995, за да ви съдействаме.

  15. Здравейте,
    Имам акаунт, в който влизам, но в него не виждам абсолютно нищо. Опитвам се да се свържа по телефона, но е невъзможно.

  16. Здравейте,
    Изпратих сигнал за проблем, но не получих отговор. До преди 3-4 дни в дневника имеше раздел „Теми“, в който виждах всички предстоящи теми по предметите, разпределени по дни, както и темите, които са взети в съответния ден. Защо изчезна този раздел?

    1. Здравейте!
      От известно време платформата предлага възможност на училищата сами да решават дали да направят раздел „Теми“ достъпен за родителите.
      Поздрави!

    2. Здравейте, имаме проблем с влизането във виртуалното училище. Екранът става зелен и се появява начало и толкова. Какви настройки са необходими за да мога да се осъществи връзката в преподавателя?
      Предварително благодаря

      1. Здравейте! Моля, опитайте и с друг браузър. В случай че не се получава, моля изпратете ни снимка от екрана, опишете какво устройство използвате, с каква ОС, какъв бразуър и ни пишете на support@shkolo.com

  17. Здравейте,
    Всамото начало ми излиза следното съобщение:
    „Потребителски профил без роля!
    В платформата липсват данни за вашата роля в настоящето училище.
    Свържете се с екипа на ШКОЛО.“
    Същот така подадох сигнал, но е все още без отговор.
    Моля за съдействи за да мога да използвам пълноценно услугите ва Вашя сайт!
    Благодаря предварително!

  18. Здравейте! От няколко дни получавам данни за друг ученик, а не за сина ми Георги Василев Василев.

    1. Здравейте,
      моля свържете се с нас на тел. 0999 996 995, за да ви съдействаме.

  19. Здравейте!
    Направих си регистрация в сайта преди минути. Не знам какво, как и защо се случи, обаче нито съм лекар, нито съм част от 68. СУ под каквато и да е форма през последните шест години. Не мога да открия как да си редактирам или изтрия профила, когато се опитам да подам обратна връзка, ми излиза „Грешка 403“.
    Поздрави,
    Йоана Кръстева

    1. Здравейте! Свържете се с нас на тел. 0999 996 995 между 9 и 18 часа, за да ви съдействаме.

  20. Здравейте, кога ще бъдат вкарани данните от тази учебна година? Като си вляза в профила, няма никакви данни, а вече трябваше да са вкарани текущите оценки! И другия проблем е, че ме показва мъж, а съм регистрирана като жена!

    1. Трябва да отправите първия си въпрос към вашия класен ръководител. По отношение на втория въпрос от Редакция на профила си може да смените пола.

  21. Здравейте,от известно време не получавам на телефона си новата информация за оценките и предстоящите събития за класа,а преди това идваха като съобщения в съответния ден.Дали проблема е в телефона ми и ако не,как мога пак да получавам текущата информация за детето ми?

    1. Здравейте, г-жо Начева,
      Получавали сте известия от мобилното приложение или дневен бюлетин под формата на имейл всеки ден?
      Можете да ни пишете на support(at)shkolo.com или да ни се обадите на 0999 996 995, за да ви съдействаме.

    1. Здравейте!
      Получихте отговор в системата с необходимите стъпки. 🙂
      Поздрави!

  22. Здравейте,
    При мен също изникна проблем с съобщение , че е-мейлът ми при регистрация на детето е непотвърден и опитите да се повтори изпращане на съобщение за активиране са без резултат.
    Предварително благодаря за съдействието Ви.

    1. Трябва да сте получили имейл от ШКОЛО с инструкции за активация. Вижте да не би имейлът да е попаднал във вашата СПАМ папка.

  23. Здравейте. Имам проблем с мобилното приложение. Като влязох ми изписа че няма данни за ученици. Реших да пробвам да изляза и да вляза отново, но не се получава пише че има някаква грешка. Имам две ученички. През компютъра влизам без проблем. Дали проблема е в моя телефон или има някакви проблеми с приложението

  24. Здравейте, бях направила регистрация миналата година и сега не мога да вляза. Какво трябва да направя?

  25. Здравейте, имам проблем при влизане от мобилното приложение изписва ми грешка, а от стационарен компютър от абв поща влизам. Как да процедирам?

    1. Доколкото виждам вече ползввате мобилното приложение.

  26. Здравейте,
    Направена е регистрация с мой имейл, която погрешка активирах. Регистрацията не е направена от мен и съответно известията, които получавам всеки ден, не са предназначени за мен. Възможно ли е този акаунт да бъде изтрит?

  27. Здравейте, искам да бъде изтрит сигнал от мен ,защото е в грешния профил от името на родителя

    1. Здравейте,
      Свържете се с нас на някой от телефоните за техническа подръжка.
      Поздрави!

  28. Здравейте, от 2 дни съм въвела данни за сина ми, но статусът му е “ не потвърден“.

    1. Здравейте,
      Класният ръководител на Вашето дете трябва да го потвърди.
      Поздрави!

  29. Здравейте,не мога да вляза през приложението,въвеждам си наново имейла и паролата и ми изписва ,че има проблем с данните ми.

    1. Здравейте,
      Пробвайте да влезете в сайта с потребителско име Koci2008 и последната парола, която сте въвели.
      Ако все още изпитвате затруднения, свържете се с нас на един от телефоните за
      техническа поддръжка, за да Ви асистираме.
      Поздрави!

  30. Здравейте! Имам проблем с мобилната версия на приложението. След преинсталиране излиза съобщение:” Вашето училище все още не са обновили данните за учебната година” и не мога да вляза в профила. Моля за съдействие. Благодаря

    1. Здравейте! Колега от техническия отдел вече се е свързал с вас, работи се по отстраняването на проблема.
      Поздрави!

  31. Здравейте, вече не ми позволява да влизам, пише че не съвпадат потребителското име и парола, и че не съществува такъв имейл адрес

    1. Здравейте, моля да свържете с нас на 0999 996 995, тъй като и аз не ви намирам с този имейл.
      Поздрави!

  32. Здравейте,

    на 15.03.2020 направих нова регистрация в shkоlo.bg

    Потребителско име: KaloyanRodriguez
    Имейл: kaloyan.rodriguez10@gmail.com

    Днес (16.03.2020) статуса ми е все още „Непотвърден“. Класният ръководител твърди, че не е получавал имейл за одобрение.
    Аз също не съм получавал имейл с потвърждение на регистрацията на горния имейл от регистрацията.

    Бихте ли проверили какъв е проблема и какви са следващите стъпки, които трябва да предприема.

    Благодаря,
    Калоян

    1. Здравейте! Класният вероятно не е получил известие за вашата заявка, заради забавянето днес.
      Не ка да погледне в модул „Администрация“ -> Нови потребители за заявката ти и да я одобри.

  33. Здравейте! Имам проблем с влизането в профила ми. Имам направена регистрация и първият път всичко беше окей и след това излезнах и повече не мога да влезна. На класната ми излиза, че акаунта ми е активиран, но не мога да влезна.

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  34. Здравейте,
    регистрацията ми мина успешно и вчера (3/17) всичко работеше успешно.

    Днес обаче не мога да се логна в акаунта.

    Потребителско име: KaloyanRodriguez
    Имейл: kaloyan.rodriguez10@gmail.com

    Дава ми грешка, че потребителското име или парола са невалидни.

    Опитах да въведа имейл за подноване на паролата, но там ми дава грешка „Error 1015“ You are being rate limited.

    Калоян

  35. Здравейте,
    Не получаваме пълната комуникация изпратена от учителите за домашна работа или спуснати задачи . В същото време други деца от класа на дъщеря ми я получват и съответно ги препращат .
    Моля за проверка.
    Благодаря предварително.

    1. Здравейте, някои преподаватели изпращат съобщения до учениците, а други до родителите. Необходимо е да преглеждате и двата профила.
      Поздрави!

  36. Искам да изпратя съобщение с прикачен текстови файл тип (.docx), и след като го прикача ми дава грешка и не може да се качи. Какъв е проблемът ?

    1. Здравейте,
      При малък брой потребители се получава този проблем. Моля, посочете през какво устройство влизате и каква операционна система използвате.
      Поздрави!

  37. Здравейте,
    Излиза ми съобщени е, че е-мейлът ми не е потвърден, но десетократните ми опити да се повтори изпращане на съобщение за активиране са без резултат.
    Предварително благодаря за съдействието Ви.

    1. Здравейте, имаше забавяне при изпращането на имейлите за потвърждение.
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете имейл адреса, който трябва да бъде потвърден, на support@shkolo.com.
      Поздрави!

  38. ЗДАВЕЙТЕ , не ни позволява да си пращаме домашните.Пише файлът не може да бъде качен.

  39. Здравейте,

    На 15.03.2020 г. имам регистрация в Школо, потвърдена от Вас, видно от съобщението ви на моя имейл.
    Въпреки това, когато искам да вляза в профила си в Школо получавам имейл от вас за несъвпадащи потребителско име и парола с указание за посочване на имейл за получаване на нова парола. Когато посоча имейла си, на който получих съобщение от вас за потвърждаване на регистрацията си, отново получавам съобщение от вас, че няма регистриран потребител с такъв имейл.

    Моля Ви за спешно изправяне на посочения от мен технически проблем, тъй като съм в невъзможност да ползвам сайта Ви от 15.03.2020 г.!
    Имейл:liviya.dimitrova@yahoo.com Потребителско име:Liviya_Dimitrova
    Благодаря Ви предварително!

    1. Здравейте,
      Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
      Поздрави!

  40. Zdr mislq 4e imam problem ne poly4avam saobsteniq na skolo postata .a po meila mi kazva 4e imam saobsteniq a ne gi vijdam na saita na skolo zasto taka ???

  41. Здравейте,
    Когато се опитам да добавя роля като ученик и си въвеждам училище,клас,паралелка и т.н
    След като натисна бутона за подаване на заявка за достъп ми дава една и съща грешка при всеки опит и тя гласи, че въведените данни не съвпадат с училището което съм въвел а това не е така всичко си е както трябва. Моля за помощ

  42. здр.как да си оправя звука в виртуалната стая.влизам но не чувам никого като сме в час

    1. Здравейте, какво устройство използвате? Каква е опреационната система и браузърът, през който влизате?

  43. Здравейте, има проблем във виртуалната класна стая – излиза съобщение, че камерата не покрива някои от изискванията. Какви точно са изискванията и как може да се реши този бъг.
    Компютъра е Dell Inspiron 1530

    1. Здравейте, съветвам ви да използвате Гугъл хром.
      Поздрави!

  44. Здравейте…Бих искала да получа информация относно класацията на даден ученик…При еднакъв успех и еднакъв брой оценки как се получава класацията-предполагам няма как да са например 2 първи места….по азбучен ред ли се получава класирането в такъв случай?

    1. Здравейте,
      Когато две или повече деца имат един и същ успех, те делят едно и също място. Премахнахме подредбата по азбучен ред.
      Поздрави!

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.