ВНИМАНИЕ: това ръководство е актуално само за класните ръководители и училищните администратори.
1. Посетете дневника на вашия клас
2. Изберете секция "Ученици"
Възможно е тя да е скрита най-вдясно по лентата с реквизити на дневника, където има меню "Още".
3. Натиснете бутон "Редакция на номера"
4. Редактирайте номерата в класа
Моля, уверете се, че всички номера са въведени коректно (няма повторения или пропускане на номера), за да запазите успешно промените!
5. Запазете промените
6. Готово! Номерата са подменени
При обновяване на екрана учениците ще са подредени по своите номера в класа.
Здравейте! Как да поправя буква, в името на синът ми?
Здравейте, немога да се свърва с вас и въпроса ми е следния може ли да промените статуса от родител на ученик .
Здравейте,
Моля, ако все още имате проблем, изпратете ми данни за училище, клас и ученик на support@shkolo.com
Поздрави!
Когато се опитам да регистрирам сина си, се появява следното съобщение:
Грешка!
Въведените от вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище или ученикът вече е регистриран.
Здравейте,
Моля, изпратете ми данни за училище, клас, паралелка и ученик на support@shkolo.com
Поздрави!
Здравейте, ползваме shkolo.bg от миналата година, но тази година в мобилното приложение постоянно ми излиза съобщение да активирам и двете си деца. Не са сменяли училището.Бих ви пратила снимка, но няма такава опция в съобщението. Децата ми излизат в следващ клас и аз имам достъп до всичките им оценки и събития за тях, но това съобщение ми забавя използването на приложението, защото трябва постоянно да го затварям. Какво да направя, за да спре да ми излиза това съобщение? Ако желаете да ви изпратя снимка ми пишете.
Здравейте, активирането на ученически профил означава да създадете на децата си профили, в които да влизат отделно от вашия родителски. Съобщението излиза за олеснение на родителите при необходимост от създаване. Ако не желаете да ги активирате, затваряйте съобщението от хиксчето.
Поздрави!