Регистрация на ученик – Shkolo.bg
 

Регистрация на ученик

Настоящото ръководство е валидно само за потребители, чиито училища са вече включени в платформата SHKOLO.BG. Всеки нов потребител е нужно да се регистрира преди да получи достъп до системата.

1. Заредете в браузъра си следния адрес: www.shkolo.bg

 

2. Натиснете "Вход"

 

3. Натиснете "Регистрация"

 

4. Въведете вашия телефонен номер и натиснете "Напред"

ВНИМАНИЕ: Нулата в началото на телефонния номер НЕ се въвежда. Aко телефонният ви номер е 0885 100 200, тогава въведете 885100200.

5. Попълнете вашите имена, имейл, потребителско име и парола.

ВНИМАНИЕ: Помнете потребителското име и парола, тъй като с тях ще достъпвате системата в бъдеще.  Важно е да въведете КОРЕКТНИ данни за вас. В противен случай вашата регистрация няма да бъде активирана. Имената ви трябва да са на кирилица.

Ако вашият телефон е вече въведен в системата от класния ръководител, вие автоматично ще получите достъп до електронния дневник. В случай, че не е така, продължете със следващите стъпки.

 

1. Изберете училище и роля (УЧЕНИК)

2. Въведете класа и вашата рождена дата

3. Натиснете бутон "Напред"

 

4. Очаквайте администраторът във вашето училище да потвърди и активира акаунта ви.

Ще получите автоматичен мейл, когато вашият акаунт е потвърден от училищния персонал.

 

 

33 коментара за “Регистрация на ученик”

  1. От 4д клас съм.Името ми е Мария Димитрова,днес разбрах за сайта, ако може да се включа.

    1. Здравейте! Добре дошли! За да се регистрирате, следвайте стъпките в настоящето ръководство. Ако имате проблем, пишете ни на info@shkolo.com или ни звъннете на 0999 996 995 и ще ви помогнем с регистрацията.

  2. Много съм недоволна от shkolo! Регистрирах се, а сега не мога да вляза. Звънях на телефона за технически проблеми, но не ми вдигат!!!

    1. Здравейте!
      Телефонът за техническа помощ работи от 10:00 до 19:00 часа. Понякога вдигаме и извън това работно време, но не можем да гарантираме.
      Ако не сте се успели да се свържете с нас, пробвайте отново в рамките на работното време.
      Поздрави!

  3. Днес на обяд се регистрирах и все още никой не е потвърдил заявката. Какво да правя?

    1. Обърнете се към класния ръководител. Той може да одобри регистрацията.

  4. Здравейте, аз съм родител и имам регистрация в сайта за едното дете. Сега другото постъпва на училище, как да го добавя?

    1. В случай, че вече имате активна регистрация, лесно може да добавите второто си дете. За целта следвайте това ръководство:
      https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-dobavya-vtoro-dete/

      Имайте само предвид, че второто ви дете трябва към настоящия момент да учи в училище, което е клиент на ШКОЛО.

      1. Супер. Много ми помогна обяснението. Сега ще чакам одобрението на КР. Браво за свършената работа.

  5. Здравейте
    Ползвам платформата от миналата година за моят син.
    От тази учебна година той е в 7 клас а дъщеря ми е в същото училище в 1-ви клас.
    Отделих доста време и усилия да разбера как да регистрирам и двамата в един акаунт но явно е НЕВЪЗМОЖНО ?
    Възможно ли е добавянето на две деца в един и същ акаунт ?

    Благодаря предварително.

  6. Здравейте, имам двама ученика в училище. Регистрирана съм с единия, как мога да виждам дневника и на другия? Не знам къде да го добаня

    1. Здравейте!
      Ако все още не сте успели да се свържете с нас и не сте добавили новото училище, можете да използвате бутона „Заяви достъп“, който вече е активен. Тук е обяснено как става това: https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-dobavya-vtoro-dete/

  7. Здравейте, попълних данни на детето ми, но след като влязох в профила, детето го няма там. Защо и какъв е проблем?

    1. Здравейте!
      Класният ръководител, трябва да одобри заявката, която сте направили. Моля свържете се с него.
      Поздрави!

  8. Здравейте,

    как мога да направя корекция в имената на ученика след вече направена регистрация, т.е. да коригирам допусната грешка?

    1. Здравейте!

      Може да се свъжете с нас на тел. 0999 996 995, за да ви съдействаме.

  9. Здравейте, направих си регистрация като родител и всичко е ОК! Сега искам да направя регистрация на дъщеря ми „ученик“, но системата не допуска да регистрирам на същия телефон и да подам нейните данни! Как да й направя профил?

    1. Здравейте! Всеки потребител е нужно да се регистрира с своя телефонен номер. Ако дъщеря ви все още няма такъв, пишете ни на support@shkolo.com, за да ви съдействаме.

  10. Как мога да редактирам името на детето, тъй като телефона е въвел грешно, а аз не съм забелязала

    1. Здравейте!

      Може да се свъжете с нас на тел. 0999 996 995, за да ви съдействаме.

  11. Здравейте!Класен ръководител съм.По какъв начин трябва да одобря заявката на ученик или родител?

  12. Здравейте! Имам син във втори клас. Имам съответно и регистрация. Само че сега дъщеря ми е в първи клас и не успях да намеря опция да я регистрирам. Автоматично ми влиза във профила на сина ми. Моля за съдействие. Благодаря!

  13. Здравейте!
    Вече имам активен профил за ученик в първи клас, как мога да добавя и другото си дете в целодневна подготвителна група?
    Благодаря за съдействието!

    1. Здравейте! Можете да се свържете с нас на 0999 996 995 или 0999 969 995, за да ви съдействаме.

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.