Регистрация на ученик – Shkolo.bg
 

Регистрация на ученик

Настоящото ръководство е валидно само за потребители, чиито училища са вече включени в платформата SHKOLO.BG. Всеки нов потребител е нужно да се регистрира преди да получи достъп до системата.

1. Заредете в браузъра си следния адрес: www.shkolo.bg

 

2. Натиснете "Вход"

 

3. Натиснете "Регистрация"

 

4. Въведете вашия телефонен номер и натиснете "Напред"

ВНИМАНИЕ: Нулата в началото на телефонния номер НЕ се въвежда. Aко телефонният ви номер е 0885 100 200, тогава въведете 885100200.

5. Попълнете вашите имена, имейл, потребителско име и парола.

ВНИМАНИЕ: Помнете потребителското име и парола, тъй като с тях ще достъпвате системата в бъдеще.  Важно е да въведете КОРЕКТНИ данни за вас. В противен случай вашата регистрация няма да бъде активирана. Имената ви трябва да са на кирилица.

Ако вашият телефон е вече въведен в системата от класния ръководител, вие автоматично ще получите достъп до електронния дневник. В случай, че не е така, продължете със следващите стъпки.

 

1. Изберете училище и роля (УЧЕНИК)

2. Въведете класа и вашата рождена дата

3. Натиснете бутон "Напред"

 

4. Очаквайте администраторът във вашето училище да потвърди и активира акаунта ви.

Ще получите автоматичен мейл, когато вашият акаунт е потвърден от училищния персонал.

 

 

9 коментара за “Регистрация на ученик”

  1. От 4д клас съм.Името ми е Мария Димитрова,днес разбрах за сайта, ако може да се включа.

    1. Здравейте! Добре дошли! За да се регистрирате, следвайте стъпките в настоящето ръководство. Ако имате проблем, пишете ни на info@shkolo.com или ни звъннете на 0999 996 995 и ще ви помогнем с регистрацията.

  2. Много съм недоволна от shkolo! Регистрирах се, а сега не мога да вляза. Звънях на телефона за технически проблеми, но не ми вдигат!!!

    1. Здравейте!
      Телефонът за техническа помощ работи от 10:00 до 19:00 часа. Понякога вдигаме и извън това работно време, но не можем да гарантираме.
      Ако не сте се успели да се свържете с нас, пробвайте отново в рамките на работното време.
      Поздрави!

  3. Днес на обяд се регистрирах и все още никой не е потвърдил заявката. Какво да правя?

    1. Обърнете се към класния ръководител. Той може да одобри регистрацията.

  4. Здравейте, аз съм родител и имам регистрация в сайта за едното дете. Сега другото постъпва на училище, как да го добавя?

    1. В случай, че вече имате активна регистрация, лесно може да добавите второто си дете. За целта следвайте това ръководство:
      https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-dobavya-vtoro-dete/

      Имайте само предвид, че второто ви дете трябва към настоящия момент да учи в училище, което е клиент на ШКОЛО.

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.