Регистрация на ученик – Shkolo.bg
 

Регистрация на ученик

Настоящото ръководство е валидно само за потребители, чиито училища са вече включени в платформата SHKOLO.BG. Всеки нов потребител е нужно да се регистрира преди да получи достъп до системата.

1. Заредете в браузъра си следния адрес: www.shkolo.bg

2. Натиснете "Вход"

3. Натиснете "Регистрация"

4. Въведете вашия телефонен номер и натиснете "Напред"

ВНИМАНИЕ: Нулата в началото на телефонния номер НЕ се въвежда. Aко телефонният ви номер е 0999 996 995, тогава въведете 999996995.

5. Попълнете вашите имена, имейл, потребителско име и парола.

ВНИМАНИЕ: Помнете потребителското име и парола, тъй като с тях ще достъпвате системата в бъдеще.  Важно е да въведете КОРЕКТНИ данни за вас. В противен случай вашата регистрация няма да бъде активирана. Имената ви трябва да са на кирилица.

Ако вашият телефон е вече въведен в системата от класния ръководител, вие автоматично ще получите достъп до електронния дневник. В случай, че не е така, продължете със следващите стъпки.

1. Изберете училище и роля (УЧЕНИК)

2. Въведете класа и вашата рождена дата

3. Натиснете бутон "Напред"

4. Очаквайте администраторът във вашето училище да потвърди и активира акаунта ви.

Ще получите автоматичен мейл, когато вашият акаунт е потвърден от училищния персонал.

66 коментара за “Регистрация на ученик”

  1. От 4д клас съм.Името ми е Мария Димитрова,днес разбрах за сайта, ако може да се включа.

    1. Здравейте! Добре дошли! За да се регистрирате, следвайте стъпките в настоящето ръководство. Ако имате проблем, пишете ни на [email protected] или ни звъннете на 0999 996 995 и ще ви помогнем с регистрацията.

  2. Много съм недоволна от shkolo! Регистрирах се, а сега не мога да вляза. Звънях на телефона за технически проблеми, но не ми вдигат!!!

    1. Здравейте!
      Телефонът за техническа помощ работи от 10:00 до 19:00 часа. Понякога вдигаме и извън това работно време, но не можем да гарантираме.
      Ако не сте се успели да се свържете с нас, пробвайте отново в рамките на работното време.
      Поздрави!

    2. Здравейте,как мога да сменя училището,защото синът ми е осми клас в друго училище?

      1. Когато започне учебната година би трябвало да получите автоматично достъп до бележника на сина си в новото училище.

  3. Днес на обяд се регистрирах и все още никой не е потвърдил заявката. Какво да правя?

    1. Обърнете се към класния ръководител. Той може да одобри регистрацията.

  4. Здравейте, аз съм родител и имам регистрация в сайта за едното дете. Сега другото постъпва на училище, как да го добавя?

    1. В случай, че вече имате активна регистрация, лесно може да добавите второто си дете. За целта следвайте това ръководство:
      https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-dobavya-vtoro-dete/

      Имайте само предвид, че второто ви дете трябва към настоящия момент да учи в училище, което е клиент на ШКОЛО.

      1. Супер. Много ми помогна обяснението. Сега ще чакам одобрението на КР. Браво за свършената работа.

  5. Здравейте
    Ползвам платформата от миналата година за моят син.
    От тази учебна година той е в 7 клас а дъщеря ми е в същото училище в 1-ви клас.
    Отделих доста време и усилия да разбера как да регистрирам и двамата в един акаунт но явно е НЕВЪЗМОЖНО ?
    Възможно ли е добавянето на две деца в един и същ акаунт ?

    Благодаря предварително.

  6. Здравейте, имам двама ученика в училище. Регистрирана съм с единия, как мога да виждам дневника и на другия? Не знам къде да го добаня

    1. Здравейте!
      Ако все още не сте успели да се свържете с нас и не сте добавили новото училище, можете да използвате бутона „Заяви достъп“, който вече е активен. Тук е обяснено как става това: https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-dobavya-vtoro-dete/

  7. Здравейте, попълних данни на детето ми, но след като влязох в профила, детето го няма там. Защо и какъв е проблем?

    1. Здравейте!
      Класният ръководител, трябва да одобри заявката, която сте направили. Моля свържете се с него.
      Поздрави!

  8. Здравейте,

    как мога да направя корекция в имената на ученика след вече направена регистрация, т.е. да коригирам допусната грешка?

    1. Здравейте!

      Може да се свъжете с нас на тел. 0999 996 995, за да ви съдействаме.

  9. Здравейте, направих си регистрация като родител и всичко е ОК! Сега искам да направя регистрация на дъщеря ми „ученик“, но системата не допуска да регистрирам на същия телефон и да подам нейните данни! Как да й направя профил?

    1. Здравейте! Всеки потребител е нужно да се регистрира с своя телефонен номер. Ако дъщеря ви все още няма такъв, пишете ни на [email protected], за да ви съдействаме.

  10. Как мога да редактирам името на детето, тъй като телефона е въвел грешно, а аз не съм забелязала

    1. Здравейте!

      Може да се свъжете с нас на тел. 0999 996 995, за да ви съдействаме.

  11. Здравейте!Класен ръководител съм.По какъв начин трябва да одобря заявката на ученик или родител?

  12. Здравейте! Имам син във втори клас. Имам съответно и регистрация. Само че сега дъщеря ми е в първи клас и не успях да намеря опция да я регистрирам. Автоматично ми влиза във профила на сина ми. Моля за съдействие. Благодаря!

  13. Здравейте!
    Вече имам активен профил за ученик в първи клас, как мога да добавя и другото си дете в целодневна подготвителна група?
    Благодаря за съдействието!

    1. Здравейте! Можете да се свържете с нас на 0999 996 995 или 0999 969 995, за да ви съдействаме.

  14. Здравейте!
    Моля да споделете как да добавя още един ученик от същото училище на вече регестриран акаунт? Благодаря

  15. Искам към съществуващия ми профил, да добавя другото дете, което учи в различно училище. Възможно ли е?

  16. Здравейте!
    Опитах се да се регистрирам като ученик, но след няколко опита да въведа телефонния си номер(не въвеждах 0 отпред) без да получа съобщение, системата ми написа, че регистрация с този номер е забранена.
    Какво мога да направя???

    1. Здравейте!
      Номерът ви е отблокиран.
      Вече можете да се регистрирате.
      Поздрави!

  17. При опит за регистрация получавам съобщение „регистрацийте с номер – са забранени“. Преди това го нямаше това съобщение, но не получавах SMS-а с код. Как да се справя с проблема?

    1. Здравейте!
      Номерът ви е отблокиран.
      Вече можете да се регистрирате.
      Поздрави!

    1. Здравейте!
      Моля, свържете се с нас на посочения по-долу тел. за връзка, за да ви помогнем.
      Поздрави,
      София Вълчева, работа с клиенти,
      тел: +359999969995

  18. Когато натисна на регистрация и си напиша номера(без 0) ми изписва, че регистрациите с номер са забранени.
    Какво да направя?

    1. Само ученикът може да добави своя снимка. А класните могат да одобрят снимката след преглед.

      1. До сега децата, (две са в семейството), ползваха моя акаунт през телефоните си при нужда. Означава ли това, че би следвало да им създавам отделни акаунти като ученици с пароли и потребителски имена, за да може да качим снимка според изискванията на у-щето за тази година… Струва ми се излишно, като виждам, че в администрация-основни данни може да се направи така, че да се администрира снимка от родителя.
        В очакване на отговора….
        Д.Гидолова

        1. За момента качването на снимки е възможно само от техните профили. Нужно е да направите нови регистрации от тяхно име.

  19. Здравейте, за двама мои ученика, записани в моя клас от миналата уч. година, при „основни данни“ за тях излиза, че имат регистрация и в други училища. Какво се прави в такъв случай?

    1. Няма нужда да правите нищо. Просто някои операции (смяна на потребителско име, редакция на ЕГН) е възможно да са блокирани.

  20. Здравейте, имам две ученички на този емайл, но ми излиза само едната. Какво трябва да направя да ми излезе и другата ми дъщеря?

  21. Уважаеми ученици, които не са успели да се регистрират или са имали някакъв проблем при регистриране, вземете си поука и учете за да умеете да правите добри сайтове, добри структури, добра организация, добър дизайн…

  22. Здравейте, от три дни се опитвам да добавя ученик в друго училище към профила си и става някаква абсурдна ситуация, в която в момента системата дори ми казва, че въвеждам невалиден имейл?!? след като цяла година ми изпращаше съобщения на същия този имейл?!? Единствено чрез фейсбук мога да вляза!

    1. Виждам, че проблемът е отстранен и имате достъп до второто училище вече.

  23. Здр.как да вляза да вида и второто си дете от същото училище

  24. Здравейте,
    Мога ли да регистрирам втори ученик на същия имейл адрес и телефонен номер и как става това.

  25. направих регистрация на ученик. Не получих имейл, с който да потвърдя регистрацията. Госпожата ме одобри, но каквото и да направя ми излиза падащо меню. За да активирате регистрацията си отговорете на имеила. „За да получите ново писмо, натиснете тук“ Натискам, но не получавам имейл.

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.