Регистрация на ученик – Shkolo.bg
 

Регистрация на ученик

Настоящото ръководство е валидно само за потребители, чиито училища са вече включени в платформата SHKOLO.BG. Всеки нов потребител е нужно да се регистрира преди да получи достъп до системата.

1. Заредете в браузъра си следния адрес: www.shkolo.bg

2. Натиснете "Вход"

3. Натиснете "Регистрация"

4. Въведете вашия телефонен номер и натиснете "Напред"

ВНИМАНИЕ: Нулата в началото на телефонния номер НЕ се въвежда. Aко телефонният ви номер е 0999 996 995, тогава въведете 999996995.

5. Попълнете вашите имена, имейл, потребителско име и парола.

ВНИМАНИЕ: Помнете потребителското име и парола, тъй като с тях ще достъпвате системата в бъдеще.  Важно е да въведете КОРЕКТНИ данни за вас. В противен случай вашата регистрация няма да бъде активирана. Имената ви трябва да са на кирилица.

Ако вашият телефон е вече въведен в системата от класния ръководител, вие автоматично ще получите достъп до електронния дневник. В случай, че не е така, продължете със следващите стъпки.

1. Изберете училище и роля (УЧЕНИК)

2. Въведете класа и вашата рождена дата

3. Натиснете бутон "Напред"

4. Очаквайте администраторът във вашето училище да потвърди и активира акаунта ви.

Ще получите автоматичен мейл, когато вашият акаунт е потвърден от училищния персонал.

143 коментара за “Регистрация на ученик”

  1. От 4д клас съм.Името ми е Мария Димитрова,днес разбрах за сайта, ако може да се включа.

    1. Здравейте! Добре дошли! За да се регистрирате, следвайте стъпките в настоящето ръководство. Ако имате проблем, пишете ни на [email protected] или ни звъннете на 0999 996 995 и ще ви помогнем с регистрацията.

          1. Здравейте, моля свържете се с нас на някой от телефоните за техническа поддръжка
            0999 996 995/ 0999 969 995/ 0999 969 695, за да Ви асистираме.
            Поздрави!

        1. Здравейте, предполагам че сте си свалил мобилното приложение. Там няма опция опция за регистрация. Направете я през браузър.
          Поздрави!

  2. Много съм недоволна от shkolo! Регистрирах се, а сега не мога да вляза. Звънях на телефона за технически проблеми, но не ми вдигат!!!

    1. Здравейте!
      Телефонът за техническа помощ работи от 10:00 до 19:00 часа. Понякога вдигаме и извън това работно време, но не можем да гарантираме.
      Ако не сте се успели да се свържете с нас, пробвайте отново в рамките на работното време.
      Поздрави!

    2. Здравейте,как мога да сменя училището,защото синът ми е осми клас в друго училище?

      1. Когато започне учебната година би трябвало да получите автоматично достъп до бележника на сина си в новото училище.

        1. Здравейте, големият ми син смени училище, но не се отразило в системата, продължава да е с информацията от предната учебна година. Каква може да е причината за неактуализирането? Може ли новото училище да не работи с електронния дневник?

  3. Днес на обяд се регистрирах и все още никой не е потвърдил заявката. Какво да правя?

    1. Обърнете се към класния ръководител. Той може да одобри регистрацията.

  4. Здравейте, аз съм родител и имам регистрация в сайта за едното дете. Сега другото постъпва на училище, как да го добавя?

    1. В случай, че вече имате активна регистрация, лесно може да добавите второто си дете. За целта следвайте това ръководство:
      https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-dobavya-vtoro-dete/

      Имайте само предвид, че второто ви дете трябва към настоящия момент да учи в училище, което е клиент на ШКОЛО.

      1. Супер. Много ми помогна обяснението. Сега ще чакам одобрението на КР. Браво за свършената работа.

  5. Здравейте
    Ползвам платформата от миналата година за моят син.
    От тази учебна година той е в 7 клас а дъщеря ми е в същото училище в 1-ви клас.
    Отделих доста време и усилия да разбера как да регистрирам и двамата в един акаунт но явно е НЕВЪЗМОЖНО ?
    Възможно ли е добавянето на две деца в един и същ акаунт ?

    Благодаря предварително.

  6. Здравейте, имам двама ученика в училище. Регистрирана съм с единия, как мога да виждам дневника и на другия? Не знам къде да го добаня

    1. Здравейте!
      Ако все още не сте успели да се свържете с нас и не сте добавили новото училище, можете да използвате бутона „Заяви достъп“, който вече е активен. Тук е обяснено как става това: https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-dobavya-vtoro-dete/

  7. Здравейте, попълних данни на детето ми, но след като влязох в профила, детето го няма там. Защо и какъв е проблем?

    1. Здравейте!
      Класният ръководител, трябва да одобри заявката, която сте направили. Моля свържете се с него.
      Поздрави!

  8. Здравейте,

    как мога да направя корекция в имената на ученика след вече направена регистрация, т.е. да коригирам допусната грешка?

    1. Здравейте!

      Може да се свъжете с нас на тел. 0999 996 995, за да ви съдействаме.

  9. Здравейте, направих си регистрация като родител и всичко е ОК! Сега искам да направя регистрация на дъщеря ми „ученик“, но системата не допуска да регистрирам на същия телефон и да подам нейните данни! Как да й направя профил?

    1. Здравейте! Всеки потребител е нужно да се регистрира с своя телефонен номер. Ако дъщеря ви все още няма такъв, пишете ни на [email protected], за да ви съдействаме.

  10. Как мога да редактирам името на детето, тъй като телефона е въвел грешно, а аз не съм забелязала

    1. Здравейте!

      Може да се свъжете с нас на тел. 0999 996 995, за да ви съдействаме.

  11. Здравейте!Класен ръководител съм.По какъв начин трябва да одобря заявката на ученик или родител?

  12. Здравейте! Имам син във втори клас. Имам съответно и регистрация. Само че сега дъщеря ми е в първи клас и не успях да намеря опция да я регистрирам. Автоматично ми влиза във профила на сина ми. Моля за съдействие. Благодаря!

  13. Здравейте!
    Вече имам активен профил за ученик в първи клас, как мога да добавя и другото си дете в целодневна подготвителна група?
    Благодаря за съдействието!

    1. Здравейте! Можете да се свържете с нас на 0999 996 995 или 0999 969 995, за да ви съдействаме.

  14. Здравейте!
    Моля да споделете как да добавя още един ученик от същото училище на вече регестриран акаунт? Благодаря

  15. Искам към съществуващия ми профил, да добавя другото дете, което учи в различно училище. Възможно ли е?

  16. Здравейте!
    Опитах се да се регистрирам като ученик, но след няколко опита да въведа телефонния си номер(не въвеждах 0 отпред) без да получа съобщение, системата ми написа, че регистрация с този номер е забранена.
    Какво мога да направя???

    1. Здравейте!
      Номерът ви е отблокиран.
      Вече можете да се регистрирате.
      Поздрави!

  17. При опит за регистрация получавам съобщение „регистрацийте с номер – са забранени“. Преди това го нямаше това съобщение, но не получавах SMS-а с код. Как да се справя с проблема?

    1. Здравейте!
      Номерът ви е отблокиран.
      Вече можете да се регистрирате.
      Поздрави!

    1. Здравейте!
      Моля, свържете се с нас на посочения по-долу тел. за връзка, за да ви помогнем.
      Поздрави,
      София Вълчева, работа с клиенти,
      тел: +359999969995

  18. Когато натисна на регистрация и си напиша номера(без 0) ми изписва, че регистрациите с номер са забранени.
    Какво да направя?

    1. Само ученикът може да добави своя снимка. А класните могат да одобрят снимката след преглед.

      1. До сега децата, (две са в семейството), ползваха моя акаунт през телефоните си при нужда. Означава ли това, че би следвало да им създавам отделни акаунти като ученици с пароли и потребителски имена, за да може да качим снимка според изискванията на у-щето за тази година… Струва ми се излишно, като виждам, че в администрация-основни данни може да се направи така, че да се администрира снимка от родителя.
        В очакване на отговора….
        Д.Гидолова

        1. За момента качването на снимки е възможно само от техните профили. Нужно е да направите нови регистрации от тяхно име.

      2. Здравейте,
        При положение, че аз като родител имам профил, как да кача снимка на двете ми деца? И на тях ли трябва да направя отделни профили, за да качим снимки?

        1. Здравейте! Към момента на въпроса в, отговорът е „да“. Колегите от техническия отдел съвсем скоро ще добавят възможност това да се прави и от администратор.

  19. Здравейте, за двама мои ученика, записани в моя клас от миналата уч. година, при „основни данни“ за тях излиза, че имат регистрация и в други училища. Какво се прави в такъв случай?

    1. Няма нужда да правите нищо. Просто някои операции (смяна на потребителско име, редакция на ЕГН) е възможно да са блокирани.

  20. Здравейте, имам две ученички на този емайл, но ми излиза само едната. Какво трябва да направя да ми излезе и другата ми дъщеря?

  21. Уважаеми ученици, които не са успели да се регистрират или са имали някакъв проблем при регистриране, вземете си поука и учете за да умеете да правите добри сайтове, добри структури, добра организация, добър дизайн…

  22. Здравейте, от три дни се опитвам да добавя ученик в друго училище към профила си и става някаква абсурдна ситуация, в която в момента системата дори ми казва, че въвеждам невалиден имейл?!? след като цяла година ми изпращаше съобщения на същия този имейл?!? Единствено чрез фейсбук мога да вляза!

    1. Виждам, че проблемът е отстранен и имате достъп до второто училище вече.

  23. Здр.как да вляза да вида и второто си дете от същото училище

  24. Здравейте,
    Мога ли да регистрирам втори ученик на същия имейл адрес и телефонен номер и как става това.

  25. направих регистрация на ученик. Не получих имейл, с който да потвърдя регистрацията. Госпожата ме одобри, но каквото и да направя ми излиза падащо меню. За да активирате регистрацията си отговорете на имеила. „За да получите ново писмо, натиснете тук“ Натискам, но не получавам имейл.

      1. Здравейте,при мен се получава същото с падащо меню и подканване за нов имейл.Проверявам и в спам папката,но имейл няма.Благодаря Ви,за съдействието!

        1. Здравейте! Предполагам, че вече всичко е наред, но ако все още имате нужда от съдействие,
          потърсете ни на тел. 0999 996 995, 0999 969 995 или 0999 969 695, между 9 и 18 часа.

  26. Детето ми от тази година е в друго училище. Как да го сменя в сайта?

  27. Здравейте,
    имам регистрация за едното ми дете от миналата учебна година. От тази година и другото ми дете, което е в друго училище ще ползва този сайт. Как мога през акаунта си да регистрирам и другото дете?

    1. Здравейте! Предполагам, че вече сте се справили, но ако все още имате нужда от съдействие, потърсете ни на тел. 0999 996 995, 0999 969 995 или 0999 969 695, между 9 и 18 часа.

  28. Здравейте, от училището на синът ми искат снимка в профила на ученика, по какъв начин става това?

  29. При регистрация на ученик задължително ли е да има собствена ел.поща? Може ли да се използва ел.пощата на родителя?

    1. Здравейте, за да се регистрирате системата задължително изисква имейл адрес. Ако вашият не е използван при регистрацията Ви като родител, можете да регистрирате детето с него. В противен случай се свържете с нас на телефоните за техническа поддръжка, за да Ви асистираме.
      Поздрави!

  30. Здравейте! През миналат учебна година сина ми беше 1 клас и нямаше проблем с акуанта в shkolo. Виждах абсолютно всеки ден новите отценки и т.н. Тази година е 2 клас, аз имам достъп до shkolo, но в менюто ми липсва „дневник“. Не виждам отценки, забележки и т.н. Моля за съдействие!

  31. Здравейте!
    Имам регистрирани двама ученици от различни училища. Но едното училище вече не ползва платформата. Как да изтрия този ученик от платформата? Никъде в ръководството не успях да намеря начин.

    1. Здравейте,
      Системата не позволява изтриване на профил от Ваша страна. Ако желаете това да се случи, моля свържете се с нас на някой от телефоните за техническа поддръжка.
      Поздрави!

  32. Здравейте, казвам се Теодора Дичева и уча в СУ Максим Горки – Стара Загора
    Опитах се да регистрирам майка си в сайта, но директно след въвеждането на потребителското и име и паролата майка ми беше въведена не като мой родител а родител на моя съученичка без право на промяна
    Какво се случва и как можем да го оправим

    1. Здравейте,
      Премахнахме съученичката Ви от профила на майка Ви.
      Поздрави!

  33. Сега имам и втори ученик как да наблюдавам и този ел. Дневник? Как дс въведа втория упеник?

  34. Здравейте,синът ми е сгрешил имейла си и сега не може да се регистрира.Как можем да разрешим проблема?

    1. Здравейте,
      Моля да посочите в кое училище е вашето дете, както и неговите имена, клас и паралека, за да активираме профил от наша страна.Кажете и кой е правилният имейл адрес.
      Поздрави!

  35. Здравейте как мога да регистрирам и другото си дете при положение че едното е регистрирано.Пробвах няколко пъти вече но не става с моя акаунт

  36. Здравейте, децата ми учат в едно и също училище, съответно във втори и шести клас. Затова и имам нужда от съдействие за добавянето на второто ми дете към създадения профил. За съжаление никой не отговаря на нито един от посочените в сайта Ви телефонни номера : 0999 996 995, 0999 969 995, 0999 969 695…

    1. Здравейте,
      Моля да посочите в кое училище е детето, как се казва и от кой клас е.Ние ще го добавим към профила Ви.
      Поздрави!

  37. Здравейте, регистрирана съм в shkolo.bg като родител на две деца. Искам да сложа техни снимки в дневниците, но не успявам. Може ли някой да ми каже как става?

    1. Здравейте,
      За да сложите снимки на децата си, трябва да активирате техни ученически профили.
      Възможно е те да нямат лични телефони и/или имейли. В такъв случай се свържете с нас на някои от телефоните за техническа подръжка, и ние ще ги активираме.
      Поздрави!

  38. Здравейте, при регистрацията страницата за избиране на училище не излезе и автоматично ме въведе в грешно училище, как мога да го оправя?

    1. Здравейте, явно друг потребител е бил регистриран с Вашия телефон и системата автоматично го е отчела.Това е причината да Ви изпраща в друго училище. Моля свържете се с нас на някои от телефоните за техническа подръжка, за да оправим проблема.Поздрави!

  39. Моят въпрос как да премина от един ученик на друг да си го проверя?

    1. Здравейте,
      Трябва да отидете на дневник и оттам можете да сменяте двете деца.
      Поздрави!

  40. Здравейте!
    Аз съм ученик от осми клас и се опитвам да вляза тази електронна поща (от сайтът на училището ни получих линк към нея), но имам проблем – Когато натискам добави роля и въведа правилно данните ми изписва „Въведените от Вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище.“

    1. Здравейте, имахме технически проблем ,но той вече е отстранен.Регистрирайте се отново.
      Поздрави!

  41. Здравейте, опитвам се да регистрирам второ дете според инстукциите на сайта ви, но получавам съобщение с грешка:Грешка!
    Въведените от Вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище“. Имам регистрация с роля родител за едното си дете, но второто не мога да добавя. Освен това, втрорият проблме със сайта е, че дъщеря ми се оптива безуспешно да се регистира с роля ученик, като за нея аз като родител имам вече регистрация. Дава ѝ същата грешка: Грешка!
    Въведените от Вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище“.

    1. Здравейте,
      Имахме технически проблеми, които вече са отстранени. Зачвете достъп отново и всичко ще е наред.
      Колкото до дъщеря Ви – нека се регистрира отново.
      Поздрави!

  42. Здравейте! Искам да попитам дали е възможно да премахна e-mail адрес от съществуващ акаунт?

    1. Здравейте,
      Ако желаете да премахнете, а не да смените имейла си, свържете се с нас на някой от телефоните за техническа подръжка.
      Поздрави!

  43. Здравейте, исках да се регистрирам като ученик, но след регистрация пише роля родител. Как да го поправя?

    1. Здравейте,
      Аз виждам, че ролята Ви е ученик.Ако все пак имате проблем, свържете се с нас на един от телефоните за техническа подръжка, за да Ви асистираме.
      Поздрави!

  44. Здравейте искам да добавя второто ми дете в профилат ми, попълвам всички полета когатоо стигна до „ПРАТИ ЗАЯВКА ЗА ДОСТЪП“ , изписва грешка “ вие вече сте заявили тази роля“. Какво да направя?

  45. Здравейте, вече имам регистрация от миналата година, но искам да добавя още едно дете от др.училище, а не виждам опция, как да го направя?

  46. Как да регистрирам ученик, който все още няма имейл (и не му е нужен), а моят е зает с регистрацията ми като родител?

    1. Здравейте,
      Необходимо е да се свържете с нас на телефоните за техническа поддръжка, за да активираме профила на детето Ви.

  47. Не ми приема паролата и имейла пробвах да сменя паролата и отново не става вече 2 седмици се опитвам да вляза

    1. Здравейте!
      Имейлът, който сте посочили тук не е регистриран в Школо. Пишете ни на [email protected] с вашето име и в кое училище сте регистирани, за да ви съдействаме.

  48. Здравейте, имам вече двама ученика. Как мога да регистрирам и втория ученик?

    1. Здравейте,
      Посочете удобно за Вас време,за да се свържем с Вас.
      Поздрави!

  49. Регистрирах се като ученик, но регистрацията ми в момента е отказана. Каква е причината и какво мога да направя за да имам достъп?

    1. Здравейте, регистрацийте се отказват или потвърждават от класния ръководител.Свържете се с него/нея, за да разберете причината.

      1. Надявах се да ми помогнете – 2 месеца от учебната година минаха, повече от една регистрация ли имам, какво се случва? Жалко

  50. Извинете,регистрирам се с имена,класове,училища но пише че не съществувам

    1. Здравейте, моля кажете как се казвате и за кое училище става въпрос.
      Поздрави!

        1. Здравейте, направете регистрацията отново. Предполагам че не сте въвел на 100% коректни данни и затова системата не ви е разпознала. Ако пак не стане, свържете се с нас на телефоните за техническа поддръжка.
          Поздрави!

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.