Регистрация на ученик под 14г

При регистрация на ученик под 14г, при вход ще види това съобщение!!!

За да одобрите регистрацията, следвайте следните стъпки:

1.Влезте в профила си

Внимание! Важно е да влезете през уеб версията, а не през мобилното приложение!

Ще видите следното известие.

2.Изберете "Одобри"

Статусът ще се промени.

3.Готово

Детето ви може да достъпи платформата!

71 коментара за “Регистрация на ученик под 14г”

  1. Профилът на детето ми чака одобрение от мен, но на мен не ми излиза съобщение за одобрение! Какво да се направи?

    1. Здравейте,
      Влезте в профила си през уеб версията, а не през мобилното приложение. Би трябвало автоматично
      да ви излезе съобщение за одобряване. Ако не, кликнете на фамилията си
      в горния десен ъгъл и изберете опцията „Ученици под 14г“.
      Поздрави!

  2. Имам проблем със влизането на детето ми във виртуалната стая, излиза ми съобщение,че профилът ми е родителски и трябва да вляза с ученически, вече няколко пъти правя ученически профил и ми дава, че е активен, но пак не влизам, моля за съдействие!

  3. Здравейте,
    Имам и второ дете,а не намирам информация как да го добав.Да разбирам ли,че трябва да си направя друг акаунт?

  4. Здравейте, вместо да одобря профила на ученик под 14г, натиснах без да искам отказ. Сега как да го одобря?

  5. Здравейте!
    Имам проблем с потвърждаването. Чакам вече 30 минути, и не може да се потвърди! Какво да правя?

    1. Здравейте,
      в момента има проблем с регистрацията през телефон. Програмистите ни работят по отстраняването му.
      Можете да направите регистрацията безпроблемно през компютър.
      Поздрави!

  6. Здравейте! Не мога да одобря регистрацията на сина си и през компютър, само върти и нищо не се случва!

    1. Здравейте, профилът е потвърден и вече не трябва да Ви излиза на екрана съобщението.
      Поздрави!

  7. Здравейте! Преди няколко дни съм удобрила профила на дъщеря ми, но на екрана продължава да се показва съобщението за удобрение.

  8. Здравеите ! Не в профила ми ни си вижда имейла на дъщеря ми ! Как да постъпя !

  9. Здравейте, регистрирах се успешно аз и детето ,но то е под 14 г. и ми пойска одобрение,аз го дадох и сега като вляза пак ми иска одобрение ,зарежда и нищо повече!

    1. Здравейте, вече трябва всичко да е наред.
      Поздрави!

  10. Здравейте! Получих вече одобрение за регистрация на детето ми, но при всяко ново влизане в сайта пак ми се появява полето с потвърждение?

  11. Здравейте! Одобрен профил на детето ми, но непрекъснато появяване на прозореца за потвърждение и продължително зареждане – без резултат?? Благодаря

  12. Здравейте! Не мога да одобря регистрацията на дъщеря ми през компютър, само върти и нищо не се случва!

    1. Здравейте, регистрацията е одобрена. Вече няма да Ви излиза съобщението.
      Поздрави!

  13. Здравейте, имам същия проблем – непрекъснато се появява прозореца за потвърждение и продължително зареждане – без резултат?? На другото ми дете профила стои неактивен?

  14. Здравейте! Одобрен профил на детето ми, но непрекъснато появяване на прозореца за потвърждение и продължително зареждане без резултат

    1. Здравейте, профилите са активни, проблемът е отстранен.
      Поздрави!

      1. как да вляза в профила си , в кой профил да вляза и да активирам профила на дъщеря си

        1. Здравейте, ако имате регистрация като родител, влезте с потребителско име и парола. През вашия родителски профил активирайте ученическия.
          Ако нямате регистрация, последвайте стъпките от линка: https://www.shkolo.bg/blog/nov-roditel/
          Поздрави!

  15. Здравейте, детето ми е под 14 години и сменя училището, в старото училище имаше профил в Школо. От новото училище му дадоха нов мейл и парола за достъп – опитл се е да добави новото училище, но не се е получило и от стария профил е влязъл в Данни – Изтрий всички данни за мен, с идеята да направи нова регистрация с новия мейл и новата парола. Моля за инфрмация по този начин изтрил ли е стария си профил? Какво следва да направя аз като родител – да вляза в моя профил, да заявя достъп – Ученици под 14 години и да въведа мейла, даден му от новото училище и новата парола?

    1. Здравейте, моля да се обадите на тел. 0999 996 995, за да можем да Ви съдействаме.
      Поздрави!

      1. Здравейте,

        опитвам се да се свържа с вас, на телефон 0999996995, но без успех

  16. Здравейте, регистрирах се успешно като родител. Регистрирани са и двете деца. Едното е под 14г. и вече дадох одобрение, но при всяко мое влизане иска отново одобрение – зарежда и върти постоянно….Това става при всяко влизане от моя профил. От профилите на децата – няма проблем. Иначе на моя профил дава, че и двете деца са активни!

  17. Здавейте, статусът не синът ме е непотвърден и чака одобрение от училищната администрация. Но те ми казват, че не го виждат. И трите ми деца са одобавени в моя моя профил и ги виждам, но синът ми не успява да влезе с неговата регистрация. Доста време загубихме, не знам къде бъркам.

  18. Здравейте,
    След създаване на профил на дете под 14 години, ми се появи в Нотификациите, но при кликане на линка, за да се отвори Не виждам нищо освен имената на колоните и не мога да одобря акаунта на детето поради тази причина.

    1. Здравейте, профилът на детето е активен. Не би трябвало вече да Ви излиза съобщението за потвърждаване.
      Поздрави!

  19. Здравейте, получих имейл че трябва да одобря детето си, защото е под 14 г. Понеже имам стара регистрация стояща на 2019 г. в предно училище, като вляза в профила си ми излиза старото училище. Кликнах на права за достъп, намерих новото училище, написах имената, класа, но статусът стои непотвърден все още. Как да продължа, за да я одобря в новото.

    1. Здравейте, профилът на дъщеря Ви е активен и може да го достъпва безпроблемно.
      Поздрави!

  20. Здравейте. Сгреших фамилията на детето при регистрация. Как мога да го коригирам? Благодаря

    1. Здравейте, обадете се на тел: 0999 996 995, за да Ви съдействаме за редакция. Също, можете да се обърнете с молба за необходимата корекция към класен ръководител.
      Поздрави!

  21. Здравейте. В моят профил виждам и двете си деца. Но в профила на синът си немога да вляза иска одобрение и активация от родител.

    1. Здравейте, не съм сигурна, че разбирам въпроса Ви.
      Създали сте ученически профил, в който не можете да влезете, защото иска потвърждение от родител?
      Ако е така, влезте в родителския профил през браузър, натиснете върху фамилното си име в горния, десен ъгъл и изберете менюто от ляво „Ученици под 14 г.“.
      Поздрави!

  22. Здравейте. При всяко влизане в профила ми, ми излиза заявка за одобрение на синът ми. Веднъж вече го одобрих.

    1. Здравейте, вече няма да Ви излиза това съобщение.
      Поздрави!

  23. Здравейте! Одобрен профил на детето ми, но непрекъснато появяване на прозореца за потвърждение и продължително зареждане без резултат

    1. Здравейте, вече няма да Ви излиза това съобщение.
      Поздрави!

  24. Здравейте! Одобрих профила на детето ми, под 14 г. е, но непрекъснато се появява прозореца за потвърждение и продължително зареждане – без резултат?? Благодаря

    1. Здравейте, вече няма да Ви излиза това съобщение.
      Поздрави!

  25. Здравейте! Одобрих профила на дъщеря ми, но на екрана продължава да се показва съобщението за одобрение.

  26. Здравейте, дадох одобрение на дъщеря си, под 14 г.е и пак ми иска одобрение ,зарежда и нищо повече!

    1. Здравейте, няма повече да виждате това съобщение.
      Поздрави!

  27. Здравейте, виждам, че профилът на детето ми под 14 год. е активен. Аз обаче не си спомням да съм му правила профил. Как да разбера на какъв имейл е активиран?

    1. Здравейте, от „Дневник“ натиснете върху името на детето, след това повторно натиснете върху името му и ще видите основните данни за профила.
      Поздрави!

  28. Здравейте имам проблем при одобрение на второ дете. След натискане на бутона одобри системата започва да върти и да не ми дава активация.

  29. Здравейте, при подаване за одобрение на профила на ученик стой и зарежда над 30 мин и така и не се получава надпис „Одобрен“. А при влизане в профилът ми излиза, че е одобрен и мога да гледам дневника, и на всяко влизане в профилът ми иска одобрение.

  30. Здравейте! Не мога да одобря регистрацията на сина си и през компютър, само върти и нищо не се случва!

    1. Здравейте, повече няма да Ви излиза съобщението за зареждане, но профилът на ученика е отказан и неактивен.
      Поздрави!

  31. Здравейте! През моя родителски профил не мога да одобря акаунта на дъщеря ми. Пробвах и от компютъра и от телефона и не я виждам в менюто Ученици под 14г, а и не ми излиза автоматично известието за одобрение на детския профил. Там виждам само синът ми, а в менюто Права на достъп ги виждам и двамата със статус Активен. А в акаунта на детето пише, че няма пълен достъп до платформата и че ще бъде изтрит до 14 дни автоматично, ако не бъде одобрен от родител.

    1. Здравейте, вече ще Ви се зареди таба „Ученици под 14 г.“ и можете да създадете профил за ученика като натиснете бутона „Активирай“.
      Поздрави!

    2. Здравейте, вместо да одобря профила на ученик под 14г, натиснах отказ. Сега как да го одобря? Трябва ли да се създава нов профил на детето?

      1. Здравейте, след отказ е необходимо да направите нова регистрация.
        Поздрави!

  32. Здравейте,
    Направих регистрация на втори ученик,но когато вляза в профила си и кликна на фамилията си
    в горния десен ъгъл новата регистрация не се показва.В мобилното приложение няма икона за одобрение от родител на лица под 14год. възраст.Какво да направя?

    1. Здравейте, към Вашия профил виждам само един ученик. За да добавите втори, моля да последвате стъпките в този линк:https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-dobavya-vtoro-dete/
      След одобрението на заявката Ви от училището, ще можете да регистрирате ученика.
      Поздрави!

  33. Здравейте, имам регистрация от няколко години, заради дъщеря ми. Тази година, синът ми постъпи в учиилще, което също работи с Школо. Аз го добавих и нямам проблем. Проблемът е с неговия профил. Той се регистрира през мобилното приложение . В момента, след като влезе, излиза съобщение, че чака одобрение от администрацията на училището. Ако влезе през web надписът е, че очаква одобрение на родител. В същото време, в моя профил никога не се е появявало съобщение, за одобрение напрофила му. Всъщност, той има навършени 14 години и не знам, дали изобщо трябва да излезе такова. Ще съм Ви благо дарен, ако ми съдействате! Поздрави!

    1. Здравейте, в училището на сина Ви, виждам ученическия профил като неактивен. Ако Ви е нужно съдействие, моля да се обадите на тел. 0999 996 995.
      Поздрави!

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.