Понякога възникват проблеми с достъпа и връзката във виртуалната класна стая. Ето най-често срещаните случаи и възможните решения за отстраняването им.
Имам достъп, но видеото и звукът прекъсват, качеството им е ниско, връзката се разпада
- Тествайте интернет скоростта на интернет връзката си в сайта fast.com. Ако в конкретния момент е под 20 Mb/s международна скорост, това означава, че интернетът ви е бавен. Ако при вас всичко е наред, но при някой друг има прекъсвания, възможно е проблеми с интернета да има учителят или някой друг от участниците.
Влизам от компютър:
- След посочване на виртуалната стая, виждам само бял или черен екран.
- Сменете браузъра. Съветваме ви да работите с някой от следните: Google Chrome, Mozilla Firefox и Opera Browser. По възможност инсталирайте и трите и опитайте с всеки един от тях.
- Влезте в Школо през инкогнито режим на браузъра
- Проверете дали са позволени бисквитките, включително и от трети страни
- Изчистете кеш и бисквитки
Моля, при нужда потърсете в гугъл как може да достигнете до тези настройки в браузъра ви.
- След посочване на виртуалната стая, виждам съобщение за проблем на връзката със сървъра (или намръщено човече)
- Моля изключете антивирусната си програма и опитайте отново.
- Изключете добавките към браузъра, които може да са свързани с антивирусната ви програма
- Изчистете кеш и бисквитки
- Опитайте да се свържете през друга интернет мрежа (например с мобилен интернет). Понякога пролбремът с връзката идва от интернет доставчика
- Влизам във ВКС, но не могат да ме виждат или чуват
- Сменете браузъра
- Проверете дали сте дали достъп на микрофона и камерата в настройките на браузъра
- Проверете дали е посочено коректното устройство от иконките за микрофон и камера във виртуалната стая
- Проверете дали микрофонът или камерата ви работят коректно в друга платформа или вижте дали дават индикация в настройките на Windows
- Получавате съобщение, че микрофонът или камерата е недостъпна - проверете дали е позволен достъп на микрофона в браузъра в настройките на Widnows
- В случай, че ползвате външна камера или микрофон, инсталирайте драйвърите от сайта на производителя
- Преинсталирайте драйвърите за микрофона и камерата
- Влизам във ВКС, но не мога да чувам
- проверете силата на звука
- ако ползвате слушалки или друг вид въшно устройство, проверете дали е свързано правилно
Влизам от смартфон (таблет)
Влизам от мобилното приложение
- Рестартирайте приложението и влезете отново в стаята
Влизам от браузъра на смартфона (таблета)
- Затворете браузъра както и приложението на Jitsi, ако имате инсталирано. След това отворере браузъра, влезте в vs.shkolo.bg, отидете отново в стаята
При мойте дечурлига работи с Chromium. Само немога да разбера каква е минималната РС конфигурация за да работи добре.
Браво момчета, хубаво сайтче сте сглобили.
Успех на екипът!
BUG? На „Уеб сайт“ при въвеждане на сайт си държи на Please enter a URL?
Здравейте,
През какъв браузър влизате? Опитахте ли да изчистите кеш и бисквитки?
Здравейте баща на едно дете преди време направиха на детето ми регистрация и тя ми я донесе но аз понеже не можах да вляза смених парола и потребителско име и ролята на ученик смених с родител и сега тя не може да влиза да учи в виртуалната стая понеже в профила е с роля родител помогнете да оправим грешката
Здравейте,
Чухме се по телефона.
Поздрави!
Здравейте! Един от учениците ми не чува и не вижда, нито го чуват и виждат. Пробвахме с браузър google chrome, със слушалки и микрофон, от друго мобилно устройство. Дори му дадох моята регистрация и парола, за да влезе…и пак нищо. Пробва от телефон на радител с Андроид, същия проблем. В месинджър и Вайбър няма такъв проблем. Какво бихте ни посъветвали!
Здравейте,
Имате ли представа дали опитват с мобилни данни или през Wi-Fi? Възможно е да има някакви ограничения от интернет доставчика. Също така опитахте ли вие през профила на ученика дали има камера и звук?
Поздрави!
Здравейте! Имаме проблем със микрофона от виртуална стая синът ми се опитва да го включи и не се чува нищо .Работи със таблет acer андроид
6.0.Някой ако може да помогне.Благодаря!!!
Здравейте,
Микрофонът външен ли е или използвате вградения? През приложението на Школо или през браузъра влизате?
Поздрави!
Привет! Моят проблем е, че лаптопът ми забива без видима причина веднъж на 2-3 часа работа в shkolo – картината „замръзва“, и абсолютно нищо не може да се направи освен хард рестартиране на компютъра. Лаптопът е с актуална версия на Win10, ползвам Chrome за влизане в shkolo, всички ъпдейти са инсталирани. Лаптопът не загрява прекомерно и минава успешно тестове за стабилност с екстремно натоварване на процесор, ssd и видео. Дайте ми идеи…започвам да се изчерпвам…
Здравейте,
Това само в Школо ли се случва?
Поздрави!
Да. Пускам от youtube 4K видео и върви от същия браузър по 5-6 часа без проблем, stability test на AIDA64 върви по 12 часа без проблем, скоростта на интернета е 30-40mbit винаги (въпреки че надали има връзка с конкретния проблем). Аз съм в пълен шах 🙂
Здравейте! От два дни влизайки в класрум през таблет, не можем да видим изображенията на съучениците, нито презентациите на преподавателите! Сякаш са с изключени камери, чува се всичко не не ги виждаме! Този проблем го нямаме влизайки през телефон! Какво ще ни посъветвате? Поздрави
Здравейте, платформата, която използвате не се поддържа от Школо и не можем да Ви съдействаме.
Поздрави!