Понякога възникват проблеми с достъпа и връзката във виртуалната класна стая. Ето най-често срещаните случаи и възможните решения за отстраняването им.
Имам достъп, но видеото и звукът прекъсват, качеството им е ниско, връзката се разпада
- Тествайте интернет скоростта на интернет връзката си в сайта fast.com. Ако в конкретния момент е под 20 Mb/s международна скорост, това означава, че интернетът ви е бавен. Ако при вас всичко е наред, но при някой друг има прекъсвания, възможно е проблеми с интернета да има учителят или някой друг от участниците.
Влизам от компютър:
- След посочване на виртуалната стая, виждам само бял или черен екран.
- Сменете браузъра. Съветваме ви да работите с някой от следните: Google Chrome, Mozilla Firefox и Opera Browser. По възможност инсталирайте и трите и опитайте с всеки един от тях.
- Влезте в Школо през инкогнито режим на браузъра
- Проверете дали са позволени бисквитките, включително и от трети страни
- Изчистете кеш и бисквитки
Моля, при нужда потърсете в гугъл как може да достигнете до тези настройки в браузъра ви.
- След посочване на виртуалната стая, виждам съобщение за проблем на връзката със сървъра (или намръщено човече)
- Моля изключете антивирусната си програма и опитайте отново.
- Изключете добавките към браузъра, които може да са свързани с антивирусната ви програма
- Изчистете кеш и бисквитки
- Опитайте да се свържете през друга интернет мрежа (например с мобилен интернет). Понякога пролбремът с връзката идва от интернет доставчика
- Влизам във ВКС, но не могат да ме виждат или чуват
- Сменете браузъра
- Проверете дали сте дали достъп на микрофона и камерата в настройките на браузъра
- Проверете дали е посочено коректното устройство от иконките за микрофон и камера във виртуалната стая
- Проверете дали микрофонът или камерата ви работят коректно в друга платформа или вижте дали дават индикация в настройките на Windows
- Получавате съобщение, че микрофонът или камерата е недостъпна - проверете дали е позволен достъп на микрофона в браузъра в настройките на Widnows
- В случай, че ползвате външна камера или микрофон, инсталирайте драйвърите от сайта на производителя
- Преинсталирайте драйвърите за микрофона и камерата
- Влизам във ВКС, но не мога да чувам
- проверете силата на звука
- ако ползвате слушалки или друг вид въшно устройство, проверете дали е свързано правилно
Влизам от смартфон (таблет)
Влизам от мобилното приложение
- Рестартирайте приложението и влезете отново в стаята
Влизам от браузъра на смартфона (таблета)
- Затворете браузъра както и приложението на Jitsi, ако имате инсталирано. След това отворере браузъра, влезте в vs.shkolo.bg, отидете отново в стаята