След успешна регистрация на ученик под 14 години, на екрана ще се изведе следното съобщение:
За да може ученикът да получи пълен достъп до профила си, вие като родител е необходимо да одобрите регистрацията.
1.Влезте в профила си
Ще видите следното известие.
2.Изберете "Одобри"
Статусът ще се промени.
3.Готово
Детето ви може да достъпи платформата!
Профилът на детето ми чака одобрение от мен, но на мен не ми излиза съобщение за одобрение! Какво да се направи?
Здравейте,
Влезте в профила си през уеб версията, а не през мобилното приложение. Би трябвало автоматично
да ви излезе съобщение за одобряване. Ако не, кликнете на фамилията си
в горния десен ъгъл и изберете опцията „Ученици под 14г“.
Поздрави!
Имам проблем със влизането на детето ми във виртуалната стая, излиза ми съобщение,че профилът ми е родителски и трябва да вляза с ученически, вече няколко пъти правя ученически профил и ми дава, че е активен, но пак не влизам, моля за съдействие!
Здравейте,
Моля, изпратете ми данни за училище, клас, паралелка и ученик на support@shkolo.com
Поздрави!
Здравейте,
Имам и второ дете,а не намирам информация как да го добав.Да разбирам ли,че трябва да си направя друг акаунт?
Здравейте,
Разгледайте това ръководство: https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-dobavya-vtoro-dete/
Поздрави!
Здравейте, вместо да одобря профила на ученик под 14г, натиснах без да искам отказ. Сега как да го одобря?
Здравейте,
Направете нова регистрация.
Поздрави!
Здравейте!
Имам проблем с потвърждаването. Чакам вече 30 минути, и не може да се потвърди! Какво да правя?
Здравейте,
в момента има проблем с регистрацията през телефон. Програмистите ни работят по отстраняването му.
Можете да направите регистрацията безпроблемно през компютър.
Поздрави!
Здравейте! Не мога да одобря регистрацията на сина си и през компютър, само върти и нищо не се случва!
Здравейте, профилът е потвърден и вече не трябва да Ви излиза на екрана съобщението.
Поздрави!
Здравейте! Преди няколко дни съм удобрила профила на дъщеря ми, но на екрана продължава да се показва съобщението за удобрение.
Здравейте, проблемът е отстранен.
Поздрави!
Здравеите ! Не в профила ми ни си вижда имейла на дъщеря ми ! Как да постъпя !
Здравейте, във Вашия профил е видим вашият e-mail адрес. Ако желаете да активирате профил на дете под 14 г., моля последвайте стъпките от този линк: https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-aktiviram-profila-na-uchenik-pod-14-godishna-vuzrast/
Поздрави!
Здравейте, регистрирах се успешно аз и детето ,но то е под 14 г. и ми пойска одобрение,аз го дадох и сега като вляза пак ми иска одобрение ,зарежда и нищо повече!
Здравейте, вече трябва всичко да е наред.
Поздрави!
Здравейте! Получих вече одобрение за регистрация на детето ми, но при всяко ново влизане в сайта пак ми се появява полето с потвърждение?
Здравейте, проблемът е отстранен.
Поздрави!
Здравейте! Одобрен профил на детето ми, но непрекъснато появяване на прозореца за потвърждение и продължително зареждане – без резултат?? Благодаря
Здравейте, проблемът е отстранен.
Поздрави!
Здравейте! Не мога да одобря регистрацията на дъщеря ми през компютър, само върти и нищо не се случва!
Здравейте, регистрацията е одобрена. Вече няма да Ви излиза съобщението.
Поздрави!
Здравейте, имам същия проблем – непрекъснато се появява прозореца за потвърждение и продължително зареждане – без резултат?? На другото ми дете профила стои неактивен?
Здравейте, вече всичко е наред.
Поздрави!
Здравейте! Одобрен профил на детето ми, но непрекъснато появяване на прозореца за потвърждение и продължително зареждане без резултат
Здравейте, профилите са активни, проблемът е отстранен.
Поздрави!
как да вляза в профила си , в кой профил да вляза и да активирам профила на дъщеря си
Здравейте, ако имате регистрация като родител, влезте с потребителско име и парола. През вашия родителски профил активирайте ученическия.
Ако нямате регистрация, последвайте стъпките от линка: https://www.shkolo.bg/blog/nov-roditel/
Поздрави!
Здравейте, детето ми е под 14 години и сменя училището, в старото училище имаше профил в Школо. От новото училище му дадоха нов мейл и парола за достъп – опитл се е да добави новото училище, но не се е получило и от стария профил е влязъл в Данни – Изтрий всички данни за мен, с идеята да направи нова регистрация с новия мейл и новата парола. Моля за инфрмация по този начин изтрил ли е стария си профил? Какво следва да направя аз като родител – да вляза в моя профил, да заявя достъп – Ученици под 14 години и да въведа мейла, даден му от новото училище и новата парола?
Здравейте, моля да се обадите на тел. 0999 996 995, за да можем да Ви съдействаме.
Поздрави!
Здравейте,
опитвам се да се свържа с вас, на телефон 0999996995, но без успех
Здравейте, регистрирах се успешно като родител. Регистрирани са и двете деца. Едното е под 14г. и вече дадох одобрение, но при всяко мое влизане иска отново одобрение – зарежда и върти постоянно….Това става при всяко влизане от моя профил. От профилите на децата – няма проблем. Иначе на моя профил дава, че и двете деца са активни!
Здравейте, проблемът е отстранен.
Поздрави!
Здравейте!
При влизане в профила си ми иска одобрение на имейл адрес. Не съм получила имейл , който да потвърдя.
Какво трябва да направя?
Поздрави!
Здравейте, редактирайте профила си, поставете отново e-mail адреса и запазете. Проверете пощата си за съобщение от Школо.
Поздрави!
Здавейте, статусът не синът ме е непотвърден и чака одобрение от училищната администрация. Но те ми казват, че не го виждат. И трите ми деца са одобавени в моя моя профил и ги виждам, но синът ми не успява да влезе с неговата регистрация. Доста време загубихме, не знам къде бъркам.
Здравейте, моля да ми изпратите на e-mail: margarita.blazheva@shkolo.com, името на ученика и училището, за да проверя.
Поздрави!
Здравейте,
След създаване на профил на дете под 14 години, ми се появи в Нотификациите, но при кликане на линка, за да се отвори Не виждам нищо освен имената на колоните и не мога да одобря акаунта на детето поради тази причина.
Здравейте, профилът на детето е активен. Не би трябвало вече да Ви излиза съобщението за потвърждаване.
Поздрави!
Здравейте, получих имейл че трябва да одобря детето си, защото е под 14 г. Понеже имам стара регистрация стояща на 2019 г. в предно училище, като вляза в профила си ми излиза старото училище. Кликнах на права за достъп, намерих новото училище, написах имената, класа, но статусът стои непотвърден все още. Как да продължа, за да я одобря в новото.
Здравейте, профилът на дъщеря Ви е активен и може да го достъпва безпроблемно.
Поздрави!
Здравейте. Сгреших фамилията на детето при регистрация. Как мога да го коригирам? Благодаря
Здравейте, обадете се на тел: 0999 996 995, за да Ви съдействаме за редакция. Също, можете да се обърнете с молба за необходимата корекция към класен ръководител.
Поздрави!
Здравейте. В моят профил виждам и двете си деца. Но в профила на синът си немога да вляза иска одобрение и активация от родител.
Здравейте, не съм сигурна, че разбирам въпроса Ви.
Създали сте ученически профил, в който не можете да влезете, защото иска потвърждение от родител?
Ако е така, влезте в родителския профил през браузър, натиснете върху фамилното си име в горния, десен ъгъл и изберете менюто от ляво „Ученици под 14 г.“.
Поздрави!
Здравейте. При всяко влизане в профила ми, ми излиза заявка за одобрение на синът ми. Веднъж вече го одобрих.
Здравейте, вече няма да Ви излиза това съобщение.
Поздрави!
Здравейте! Одобрен профил на детето ми, но непрекъснато появяване на прозореца за потвърждение и продължително зареждане без резултат
Здравейте, вече няма да Ви излиза това съобщение.
Поздрави!
Здравейте! Одобрих профила на детето ми, под 14 г. е, но непрекъснато се появява прозореца за потвърждение и продължително зареждане – без резултат?? Благодаря
Здравейте, вече няма да Ви излиза това съобщение.
Поздрави!
Здравейте! Одобрих профила на дъщеря ми, но на екрана продължава да се показва съобщението за одобрение.
Здравейте, вече няма да се появява.
Поздрави!
Здравейте, дадох одобрение на дъщеря си, под 14 г.е и пак ми иска одобрение ,зарежда и нищо повече!
Здравейте, няма повече да виждате това съобщение.
Поздрави!
Здравейте, виждам, че профилът на детето ми под 14 год. е активен. Аз обаче не си спомням да съм му правила профил. Как да разбера на какъв имейл е активиран?
Здравейте, от „Дневник“ натиснете върху името на детето, след това повторно натиснете върху името му и ще видите основните данни за профила.
Поздрави!
Здравейте имам проблем при одобрение на второ дете. След натискане на бутона одобри системата започва да върти и да не ми дава активация.
Здравейте, проблемът е отстранен.
Поздрави!
Здравейте, при подаване за одобрение на профила на ученик стой и зарежда над 30 мин и така и не се получава надпис „Одобрен“. А при влизане в профилът ми излиза, че е одобрен и мога да гледам дневника, и на всяко влизане в профилът ми иска одобрение.
Здравейте, проблемът е отстранен.
Поздрави!
Здравейте! Не мога да одобря регистрацията на сина си и през компютър, само върти и нищо не се случва!
Здравейте, повече няма да Ви излиза съобщението за зареждане, но профилът на ученика е отказан и неактивен.
Поздрави!
Здравейте! През моя родителски профил не мога да одобря акаунта на дъщеря ми. Пробвах и от компютъра и от телефона и не я виждам в менюто Ученици под 14г, а и не ми излиза автоматично известието за одобрение на детския профил. Там виждам само синът ми, а в менюто Права на достъп ги виждам и двамата със статус Активен. А в акаунта на детето пише, че няма пълен достъп до платформата и че ще бъде изтрит до 14 дни автоматично, ако не бъде одобрен от родител.
Здравейте, вече ще Ви се зареди таба „Ученици под 14 г.“ и можете да създадете профил за ученика като натиснете бутона „Активирай“.
Поздрави!
Здравейте, вместо да одобря профила на ученик под 14г, натиснах отказ. Сега как да го одобря? Трябва ли да се създава нов профил на детето?
Здравейте, след отказ е необходимо да направите нова регистрация.
Поздрави!
Здравейте,
Направих регистрация на втори ученик,но когато вляза в профила си и кликна на фамилията си
в горния десен ъгъл новата регистрация не се показва.В мобилното приложение няма икона за одобрение от родител на лица под 14год. възраст.Какво да направя?
Здравейте, към Вашия профил виждам само един ученик. За да добавите втори, моля да последвате стъпките в този линк:https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-dobavya-vtoro-dete/
След одобрението на заявката Ви от училището, ще можете да регистрирате ученика.
Поздрави!
Здравейте, имам регистрация от няколко години, заради дъщеря ми. Тази година, синът ми постъпи в учиилще, което също работи с Школо. Аз го добавих и нямам проблем. Проблемът е с неговия профил. Той се регистрира през мобилното приложение . В момента, след като влезе, излиза съобщение, че чака одобрение от администрацията на училището. Ако влезе през web надписът е, че очаква одобрение на родител. В същото време, в моя профил никога не се е появявало съобщение, за одобрение напрофила му. Всъщност, той има навършени 14 години и не знам, дали изобщо трябва да излезе такова. Ще съм Ви благо дарен, ако ми съдействате! Поздрави!
Здравейте, в училището на сина Ви, виждам ученическия профил като неактивен. Ако Ви е нужно съдействие, моля да се обадите на тел. 0999 996 995.
Поздрави!
Здравейте, виждам профилът на сина ми като активен, но непотвърден имейл. Също така изписва, че чака одобрение от родител. Не намирам от къде да го одобря. Ще съм благодарна, ако ми съдействате!
Здравейте, виждам, че профилът на сина Ви вече е одобрен и активен.
Поздрави!
Здравейте, имам дете под 14 години, чийто профил трябва да одобря, но не ми излиза съобщението за одобрение. Когато вляза в профила на детето непрекъснато изкача съобщение, че трябва да се одобри от родител.
Здравейте, в системата виждам, че профилът на ученика е потвърден и активен.
Поздрави!
Здравейте!
От една година почти съм дала одобрение като родител на сина ми който е под 14 г.възраст, но постоянно изписва ,че няма пълен достъп и чака потвърждение от училищната администрация!
Здравейте, това означава, че не са потвърдили профила на сина Ви от училището, в което учи. Можете да потърсите класен ръководите, за да Ви съдейства.
Поздрави!
Здравейте, одобрила съм преди доста месеци регистрацията на децето ми, до 14 години. Все още няма достъп – от училището ли зависи?
Здравейте, виждам, че профила на детето е активен. Необходимо е да въведе потребителско име и парола, за да достъпи профила си. Ако не е сигурен в тях, може да ни потърсите на тел. 0999 996 995, за да Ви ги предоставим.
Поздрави!
Здравейте,
При проверка на ученици под 14г. ми дава за потребителски статус активен (непотвърдена имейл) и позволение на родител (липсва). Как може да се промени?
Здравейте, след като статусът е активен, значи профилът е одобрен и вече съществува. След одобрение не може да се върне в изходна позиция.
Поздрави!
Здравейте, това за непотвърдения имейл ми излиза и на мен, как мога да потвърдя мейла при положение , че нямам нищо изпратено от shkolo на съответния мейл. Иначе профила на детето е активен. Благодаря Ви.
Здравейте, проверете за съобщение в пощата на сина Ви.
Поздрави!
Имам регистрация но съм родител регистрирам се отново като ученик и пише че вече съм регистриран но не е така
Здравейте, не откривам регистрация с e-mail адреса от който сте публикували в блога. Моля да се свържете с нас на тел. 0999 996 995, за да Ви съдействаме.
Поздрави!
Здравейте, изобщо не ми излиза съобщение за одобрение на регистрацията на ученик под 14г.
Здравейте, за да регистрирате ученик е необходимо първо училището да премине в нова учебна година. На този етап виждам профила Ви в 2021-2022.
Поздрави!
Здравейте! През моя родителски профил не мога да одобря акаунта на сина ми-1 клас.Пише,че не е потвърден-това от училището ли се прави? Нямам меню Ученици под 14г и не ми излиза автоматично известие за одобрение на детския профил.Освен това липсва Бутон Роля,от който да превключвам между двете деца-имам и дъщеря в 9клас.Благодаря Ви!
Здравейте, виждам, че вече имате достъп до детето в 1-ви клас.
Поздрави!
Здравейте, регистрирах второ дете и е активно. Направихме регистрация за детето, но при мен не идва съобщение за одобрение под 14 год, а при нея излиза непотвърден.
Здравейте, виждам, че и двете Ви деца имат активни профили, които използват успешно.
Поздрави!
Здравейте. Регистрирах дъщеря си, добавих я в моя профил, но на нейния профил излиза съобщението за одобрение за лица под 14 години. В моя профил няма съобщение. Опитах и с по-горе посочените начини, но не се получава! Ще може ли да ми помогнете?
Здравейте, виждам, че профилът на дъщеря Ви вече е активен и може да се използва безпроблемно.
Поздрави!
Здравейте, не успявам да активирам профила на детето под 14г – мейл TsvetelinaMiteva09@7suvarna.com – днес отново направихме регистрация т.к в моя профил има само една заявка и тя е отказана. Сменихме парола и се изведе съобщение, че ако мейла е регистриран, ще получим съобщение, но няма такова на пощата на детето. А мейла и телефонния номер са регистрирани – при повторната регистрация се изведе съобщение, че вече има регистриран такъв потребител.
Здравйте, виждам, че дъщеря Ви има активен ученически профил и може да го ползва безпроблемно.
Поздрави!
Здравейте, излиза ми, че ученика е в две училища и не мога да го активирам.
Здравейте, моля да се свържете с нас на тел. 0999 996 995 при нужда от съдействие.
Поздрави!
Здравейте, след регистрация и одобрение, потребителския статус на сина ми е активен с непотвърден имейл. Нито в моята, нито в неговата поща има имейл за потвърждение. Как да изпратя повторен имейл за потвърждение?
Здравейте, проверете с спам папката на Вашите пощи за съобщение.
Поздрави!
Здравейте, направила съм регистрация на второто ми дете която е под 14г.,но все още чакам съобщение за одобрение .
Здравейте, виждам, че профилът на по-малкото Ви дете вече е активен и всичко е наред.
Поздрави!
Здравейте. Детето ми е под 14 години и трябва да активирам профила му, но никъде не излиза бутон за потвърждение. Правя го през сайта, влизам в Дневник и няма такъв бутон. Какво да правя?
Здравейте, дъщеря Ви има активен профил и към днешна дата го достъпва успешно.
Поздрави!
Здравейте, как да сложа снимка на дете под 14 г?
Здравейте, необходимо е да активирате профила на ученика или да попитате класен ръководител за съдействие, ако не желаете да активирате ученическия профил.
Поздрави!
Здравейте, колкото и пъти да влизам не ми излиза съобщение за потвърждаване на провила на моето дете, което е под 14г. Навсякъде пише само непотвърден…
Здравейте, синът Ви има активен профил, който може да използва безпроблемно. Непотвърден е e-mail адресът, с който е направена регистрацията. Съобщението за потвърждаване трябва да е изпратено до него. Ако не го откривате, това няма да попречи на използването на профила. Единствено няма да получава дневен бюлетин от Школо в пощата си.
Поздрави!
Здравейте, в Дневник виждам само часовете по занималня. Какво да направя за да виждам и другите часове?
Здравейте, възможно е дъщеря Ви да не е била добавена в основния клас, но към настоящия момент присъства в класа и всичко е видимо.
Поздрави!
Здравейте, когато е изтекъл срока за одобрение какво трябва да се направи, нова регистрация с нови данни ли?
Здравейте, да, необходимо е повторно активиране с различни от първоначално въведените данни.
Поздрави!
Здравейте! Имаме час , записан при учител в Школо Бг . Нямам достъп до виртуална стая ( регистрирана съм като родител на ученик). Свалих приложението и активирах Ученик под 14 г , но виждам непотвърден имейл ( може да съм объркала имейла на профила), а от родител е активиран. И пак нямам достъп до стайте. Как се провеждат тези часове? Къде влизам? Какво да правя?
Здравейте, чухме се по телефона и всичко е наред.
Поздрави!
Здравейте, след като одобрих профила на сина си, не успявам да влезна с неговият профил в Школо. Какво трябва да направя? Постоянно ми се показва съобщение, че потребителското име и парола не съвпадат.
Здравейте, виждам, че има влизания в профила през последните дни. Считам, че сте разрешили проблема си.
Поздрави!
Здравейте! При опит да активирам профила на детето си ми излиза надпис „Грешка! Непозволена операция!“
Здравейте, моля да ни потърсите на тел. 0999 996 995 за съдействие.
Поздрави!
Здравейте, при опит да активирам профила на дъщеря ми системата показва надпис „Зареждане“ и не го одобрява. Можете ли да ми съдействате?
Здравейте, виждам, че по-голямата Ви дъщеря има активен профил. С активирането на профила на малката Ви дъщеря ли срещате затруднения?
Поздрави!
Здравейте! Преди няколко дни съм удобрила профила на дъщеря ми, но на екрана продължава да се показва съобщението за удобрение.
Здравейте,
Ако проблемът все още е наличен, моля свържете се с нас на 0999 996 995, за да Ви съдействаме.
Поздрави!
Здравейте, опитвам се да разгледам платформата през профила на сина ми (3клас). Успешно се логвам, но виждам надпис „Вие все още нямате пълен достъп до платформата Shkolo.bg. За да заявите достъп, натиснете бутона „Добави роля“.“ След въвеждане на данните на съответната страница, получавам съобщение „Грешка! Въведените от вас данни не отговарят на ученик в посоченото училище или ученикът вече е регистриран.“ В моя профил за него няма въведени потребителско име и e-mail. Какво е необходимо да направя, за да е успешна регистрацията?
Здравейте,
за да одобрите и активирате профила на сина ви, трябва да сте логната във Вашия профил. Разгледайте тук https://www.shkolo.bg/blog/kak-da-aktiviram-profila-na-uchenik-pod-14-godishna-vuzrast/ .
Ако изпитвате затруднения, свържете се с нас за съдействие.
Поздрави!