ВНИМАНИЕ: Учениците със специални образователни потребности (СОП), могат да подлежат на количествено или качествено оценяване. За да имат възможност учителите да въвеждат качествени оценки, е важно да отбележите в системата учениците със СОП.
Настоящото ръководство важи за класни ръководители и училищни администратори.
1. Изберете класа, в който има ученик със СОП.

2. Натиснете "Ученици".

3. Натиснете бутон "СОП".

4. Изберете ученик от менюто и маркирайте желаните предмети.


5. Натиснете бутон "Запази".
По предметите, които не са маркирани, ученикът ще получава количествени оценки.

6. Готово!

Виж още:
Здравейте, ако един ученик със СОП има качествени оценки само по български език и литература и по математика, а по другите предмети получава оценки като всички останали ученици, тогава как да го отбележим само по тези два предмета, че е със СОП?
В момента няма възможност един ученик да е СОП по един предмет, а по друг – не. За втория срок планираме да разработим тази възможност.
Ще има ли възможност през втория срок на 2017/2018 година да отбелязваме учениците със СОП не само с качествени оценки, а и с количествени оценки?Например, по предмета физическо възпитание и спорт уениците със СОП покриват изискванията на Стандартите и могат да получат такива оценки.
Със сигурност тази функционалност ще я има за септември. За настоящия срок не сме сигурни дали ще успеем да я разработим, поради наличието на десетки други заявки за нови функционалности.
ГОТОВО! Функционалността за въвеждане на качествени оценки само по конкретни предмети вече е налична. В настоящето ръководство може да разгледате как да сторите това.
Здравейте,
Бих искала да попитам дали вече е готов ел. дневник за ресурсните учители.
Успех с начинанието!
Все още не. През втория срок най-вероятно ще работим по него.
Здравейте, след като съм отметнал дете със СОП, примерно в 2в клас, как да задам, че в петък трети час е при ресурсен учител.
В паралелки, преподаватели не ми се визуализира ресурсният учител.
Здравейте! В момента се разработва дигитална версия на Дневника за личностна подкрепа, в който ще може да се създава график с часовете на тези специалисти.
Към момента те мога да вписват работата си в секция „Подрепа“ на всяка паралелка.
Здравейте, как да въведа графика на часовете на ресурсен учител, логопед и психолог.
Здравейте! В момента се разработва дигитална версия на Дневника за личностна подкрепа, в който ще може да се създава график с часовете на тези специалисти.
Към момента те мога да вписват работата си в секция „Подрепа“ на всяка паралелка.
Здравейте,
В училищните екипи освен ресурсни учители и педагогически съветници има и логопеди. Ще бъде ли добавен този специалист и кога ще може да се работи по ел. дневник?
Предварително Ви благодаря за отговора.
Здравейте, на този етап в платформата все още няма роля „Логопед“.За да имат достъп до всички паралелки в училището и да могат да вписват подкрепа за всеки ученик, на логопедите трябва да се зададе роля „Ресурсен учител“.
В момента се разработва дигитална версия на дневника за личностна подкрепа, който ще предложи повече гъвкавост при отразяване на работата както на логопеда, така и на психолога и педагогическия съветник.Със сигурност за следващата учебна година тези роли ще са напълно достъпни в дневника.Надяваме се да успеем и на по-ранен етап.
Поздрави!
Имам ученик с 2 забележки едната е за лоша дисциплина а другата е обща колко забележки има право
Здравейте,
Консултирайте се с класния ръководител на Вашето дете.
Поздрави!