Как да спра или активирам дневния бюлетин

1. Посетете вашия потребителски профил

2. Изберете секция "Известия"

3. Изберете дали желаете да получавате бюлетин

ВНИМАНИЕ: Бюлетин се получава само в дни, в които е имало някакво събитие (нова оценка, отсъствие, отзив, събитие, съобщение).

4. Натиснете бутон "Запази"

12 коментара за “Как да спра или активирам дневния бюлетин”

  1. Андроид приложението има ли възможност за получаване на нотификации в реално време за получени оценки, отсъствия и закъснения?

    1. Здравейте, да има.Обърнете внимание дали сте изтеглили последната версия на приложението.
      Също така проверете настройките на Вашия телефон. Трябва да позволите нотификациите.
      Поздрави!

  2. Здравейте,
    Преди повече от 3 месеца промених мейл адреса си за получаване на съобщения от дневния бюлетин, но продължавам да го получавам на същия мейл.
    Какво пропускам?

    1. Здравейте, на кой имейл желате да получавате бюлетин?
      Поздрави!

  3. Здравейте, по погрешка получавам дневен бюлетин и съответно достъп до тази платформа. Нямам дете ученик, затова моля премахнете моя имейл адрес от дистрибуцията на бюлетина.

  4. Здравейте! Без да искам днес 01.12.2021 натиснах бутона „напусни дискусия“ и сега не получавам следващите съобщения. Има ли възможност отново да се присъединя?

    1. Здравейте, можете да помолите автора на дискусията да Ви добави отново.
      Поздрави!

  5. Здравейте! Имам въпрос защо не получавам нотификации от мобилното приложение? При получаване на нова оценка, отсъствие или съобщение от учител или директор нямам нотификация за уведомяване. Пробвах да деинсталирам приложението и да го инсталирам наново, но това не помогна. Проверих също така и настройките на телефона ми дали са включени за приложението и се оказаха че са включени. Можете ли да ми кажете какъв е проблема и как мога да го разреша?

    1. Здравейте, вероятната причина може да бъде в ролята на регистрирания профил. Ако сте се регистрирали като ученик, няма да получавате информацията, която се изпраща до родители.
      Влезте в профила си през браузър и натиснете на фотоапарата в горния, ляв ъгъл на екрана. Ако в основните данни виждате имената на ученика, значи профилът е уенически и ще трябва да направите нова регистрация като родител, с вашите имена.
      За съдействие можете да ни потърсите на тел. 0999 996 995.
      Поздрави!

      1. Аз съм ученичка в ПЕГ ,,Йоан Екзарх“ град Враца. Всички мои съученици получават нотификации когато получат нова оценка или отсъствие.

        1. Здравейте, записвам проблема към програмистите, за да проверят каква може да е причината.
          Поздрави!

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.