Как да добавя родител (аз съм учител) – Shkolo.bg
 

Как да добавя родител (аз съм учител)

ВНИМАНИЕ: това ръководство е актуално единствено за класни ръководители и училищни администратори.

1. Изберете вашия клас в модул "Дневник"

2. Изберете секция "Ученици"

Възможно е тя да е скрита най-вдясно по лентата с реквизити на дневника, където има меню "Още".

3. Натиснете бутон "Добави"

4. Изберете опция "Родител"

5. Изберете ученик

6. Въведете име и телефон на родителя

Може да въведете и други данни за родителя, но име и телефон са задължителни.

7. Натиснете бутон "Запази"

Ако имате да добавяте още родители, изберете "Запази и добави"

8. Готово!

Родителският профил е успешно добавен в класа. Ако желаете да активирате профила с избрани от вас потребителско име и парола, тогава вижте това ръководство.

24 коментара за “Как да добавя родител (аз съм учител)”

  1. Здравейте! Опитвам се да добавя втория родител на един и същ ученик. Има ли такава опция? Благодаря!

    1. Здравейте, вторият родител се добавя по същия начин както и първия родител, стига двамата родители да имат различни телефонни номера.

  2. Здравейте, защо всичко се въвежда ръчно след като информацията е синхронизирана с Админ и НЕИСПУО ?

    1. Ако вече сте въвели родителите в АдминПро, тогава те ще се появят автоматично в ШКОЛО. Ако липсват родители в ШКОЛО, значи не сте ги въвеждали в никоя от другите системи.

  3. Имаме ученици от едно семейство с един и същ телефонен номер, но са в различни класове. Как да ги въведем? Някои дори нямат телефон.

    1. Здравейте!
      В системата ШКОЛО всеки потребител е нужно да има РАЗЛИЧЕН телефонен номер.
      В резултат няма как да въведете два или повече ученици с един и същ телефонен номер. В този случай оставете полето „телефонен номер“ празно.

      Ако визирате родители, то за тях важи същото – всеки родител трябва да има собствен телефонен номер, на който да получи SMS код за потвърждаване на самоличността. Няма проблем един родител да има 2, 3, 4 или повече деца в различни класове.

  4. Здравейте, при въвеждане на родител в електронния дневник и телефонния му номер, на голяма част от децата ми дава съобщение „Грешка! Съществува потребител с този телефонен номер, но с други имена“, как мога да се справя с проблема?

    1. Здравейте! Може да се свъжете с нас на тел. 0999 996 995, за да ви съдействаме.

  5. Здравейте,
    Как мога, в качеството си на класен ръководител, да редактирам имена или телефонен номер на родител, който све още не се е регистрирал в системата

  6. Здравейте,
    при въвеждане на адреси, половината след запаметяване се оказва, че са в друго населено място. Опитите за редактиране са неуспешни.

    1. Здравейте!
      1. При въвеждане на родител в полето Адрес, натиснете бутон „Търси“ и отдолу на картата ще ви се покаже в кой град системата открива адреса.
      2. Редакция на адрес може да направите от Администрация – Потребители – Редакция – Адрес
      3. Редактирах ви всички адреси – сега би трябвало да са наред.
      Поздрави!

  7. Здравейте! Опитвам се да добавя родителите към моя клас, но ми излиза следното съобщение: Потребител с този имейл вече съществува в това училище. Как да ги добавя към класа, за да се появят в кутията за съобщения и списъка на класа?

  8. Здравейте! В профила на ученик от моя клас заедно със собствения родител, запаметих и добавих родител на друго дете.Как да го изтрия?

  9. Имам проблем като на Стойка Илиева. Според Вашите указания въведох другите данни, без телефонен номер, но системата отказва да ги запамети. Имам двама родители с деца в различни класове и двамата не мога да ги добавя.

    1. Здравейте,
      Моля да ни извинете за късния отговор!
      Ако все още изпитвате техническия затруднения,
      можете да ни се обадете на телефон 0999 996 995 или 0999 969 995.
      Поздрави!

  10. Здравейте, без да искам добавих грешен родител на ученик. Как мога да го променя?

    1. Здравейте!
      Моля, ако все все още не сте се свързали с нас, обадете се на тел. 0999 996 995 или 0999 969 995, между 9 и 18 часа, за да ви съдействаме.

  11. Здравейте,
    Опитвам се да попълвам данните за родители и лични лекари на учениците от моя клас. Следвам стъпките, които сте описали в Ръководството, но след като натисна бутон ЗАПАЗИ/ЗАПАЗИ И ДОБАВИ и отида в PDF дневника информацията, която съм въвела и уж запазила липсва. Какво трябва да направя?

    1. Здравейте,
      Все още е прекалено рано за генериране на дневници. Важното е, че сте въвели всички данни, и те присъстват в системата.
      Поздрави!

  12. Здравейте! Аз съм учител. Когато вляза в системата, ми излиза са профилът ми като учител и не мога да регистрирам сина си, който учи в друго училище. Как да го регистрирам?

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.